Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bespreek hier zaken die in geen van de andere forums passen.

Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge

Plaats reactie
Gebruikersavatar
NAGILUM
Berichten: 0
Lid geworden op: 17 jun 2002, 09:45
Locatie: H-3
Contacteer:

Bericht door NAGILUM »

He beste lezers:

Een jaar of vijf geleden hing ik geregeld rond op het oude StarTrek forum, altijd wel een grappige boel, vooral de formule1 discussie was altijd wel heftig!

hier dan wat persoonlijke info:

-21 jahre
-vwo avoondopleiding--->volgens jaar engels of GS studeren!!
-voorliefde voor The Next Generation!!!
-vroeger soort van berucht om perverse Picardgrappen en fictieve quotes

Overigens denk ik niet dat ik hier heel veel meer ga posten, maar uit pure nostalgie zal ik hier zeker nog wel eens rondhangen. :)

Adios.
Gebruikersavatar
Sisyfus
Berichten: 0
Lid geworden op: 02 mei 2006, 17:53
Locatie: Hoorn

Bericht door Sisyfus »

Ik hang al een tijdje rond op het forum, heb al veel gelezen maar nog lang niet alles. Tijd om me voor te stellen. Ik ben een meid van 24 jaar, woon in het noorden van Nederland. Ik ben fan van allerlei soorten scfi, boek, film, van alles. Ik zit veel achter de computer, grafisch met photoshop en illustrator, internet. Muziek, uhm, niet echt specifiek iets. Uitgaan, Amsterdam!
Gebruikersavatar
johan_d_paul
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 89
Lid geworden op: 16 jan 2006, 20:50
Locatie: h.i.ambacht

Bericht door johan_d_paul »

Ik heb mezelf nog niet voorgesteld:
ik ben Johan en ik ben 14 jaar en mijn favoriete serie van Star trek is Deep Space Nine en mijn favoriete films van Star trek zijn Nemesis en First Contact.
turbotijder
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 mei 2006, 21:32
Locatie: Tilburg

Bericht door turbotijder »

hoi allemaal, ik ben Bobby en ben 13 jaar.
mijn favoriete serie is Voyager en daarna DS9.
Star Trek is mijn nummer 1 tv/sci-serie, na Star Trek komt bij mij Star Wars.
mijn favoriete Star Trek ras is species 8472.
Gebruikersavatar
Nelis070
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 jun 2006, 16:22
Locatie: Den Haag

Newbie :)

Bericht door Nelis070 »

Hallo Allemaal Ik ben Niels en ben eigenlijk pas sinds kort geintresseerd in startrek (was meer van de starwars 8-) ) ik ben 23 en sinds dit jaar volg ik de Voyager serie voor het eerst, ik heb wel vaak de startrek films gezien en af een toe losse afleveringen maar ik probeer mij mij er nu een beetje te verdiepen.

maar bij deze stel ik me even voor

Grts. Niels

P.s check deze link als je tijd over hebt :*D

http://www.threadless.com/product/256/D ... arden#zoom
Me™
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 jun 2006, 22:05
Locatie: Delft, Nederland
Contacteer:

Bericht door Me™ »

Lalalala. Ik ga niet vertellen dat ik nieuw ben, want dat snappen de meesten van jullie hopelijk zelf wel.

Derk-Jan, 14 Jaar. Kijkt al 7 jaar Startrek.
Ik keek eerst Enterprise en daarna Voyager. Ik moet bekennen dat ik Enterprise toen het leukst vond, maar als je het allemaal weer terug kijkt.. wat was het allemaal eigenlijk voorspelbaar. DeepSpace 9 is natuurlijk één van de betere Series :D

Anyway...

Hier ben ik dus.
eddington
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 44
Lid geworden op: 29 sep 2002, 19:12

Bericht door eddington »

Ik heb mijzelf nog niet voorgesteld. Ik ben 48 en kijk al naar Star Trek sinds mijn jeugd - 'The Old Series' dus. Ik vind 'The Next Generation' de beste serie en mijn favoriete film is 'Generations', alhoewel ik Insurrection ook erg goed vind. 'Nemesis' is minder goed. De beste aflevering van TNG in mijn mening is 'Who watches the Watchers' omdat dat Star Trek in alle opzichten is. De agnostische kijk op de wereld is helemaal de mijne, maar misschien komt dat ook omdat ik met Star Trek opgegroeid ben. Het thema keert terug in 'Insurrection'. Ik ben in het dagelijks leven internet-programmeur en woon in Amsterdam. Pas getrouwd, geen kinderen. Mijn vrouw is geen echte Star Trek fan maar kijkt er wel graag naar - met mij dan :-)
Gebruikersavatar
TCB-1977
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 okt 2006, 23:05
Locatie: Assen (Netherlands)

Bericht door TCB-1977 »

Zal mij bij deze ook even voorstellen.

Ben Rik Radema uit Assen.
40 jaar en getrouwd en geen kinderen.
Van beroep ben ik Taxichauffeur.

Behalve Star Trek fan ben ik ook een grote fan van: Elvis Presley (zie mijn avatar), Garth Brooks (country) en Stephen King.
Gebruikersavatar
KiraNerys
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 dec 2006, 22:46
Locatie: Bajor
Contacteer:

Bericht door KiraNerys »

Hoi, ik hang hier al maanden lang rond op het forum, maar ik heb 2wk geleden pas een account gemaakt (die vandaag was geactiveerd :X). Gezellig hier :)
Fav. Serie: DS9; op de 2e plek TNG en TOS
Fav. Film: First Contact
17 jr
Jah en ik ben een Kira fan :*)
Gebruikersavatar
Optimus Prime
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2006, 01:47
Locatie: Schiedam

Bericht door Optimus Prime »

8-) Jah ook ik ben nu nieuw hier, 8-)

bij deze zal ik me ff voorstellen.

Ik ben Martin en kom uit Schiedam en ben 19 jaar oud,
van beroep ben ik kok :Y) in een restaurant in Rotterdam (zal geen reclame maken)
hou vooral van gamen, Stargate (beide series), en uiteraard koken.

Ik zie jullie vanzelf wel op het forum,

mzzzzlll Martin
a.k.a :*D Optimus Prime :*D
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Bericht door Master Vanhu Botie »

Ok, nu ik.

Net als KiraNerys hang ik al een tijdje rond op dit forum, maar m'n account werd ook maar pas onlangs geactiveerd.

Blijkbaar ben ik een van de oudere newbies met m'n 44.
'k ben gelukkig getrouwd en heb twee dochters (15 en 8) en een zoon (12).

Overdag ben ik programmeur-analyst op mainframe bij een bank (van PC-programmatie heb ik helemaal geen kaas gegeten)

M'n interesses gaan naar:
- SciFi (boeken, films, strips, series, ...)
- tv kijken (voor zover er nog iets interessants op te zien is)
- zaalvoetbal (ik ben scheidsrechter ervan)

Favoriete tv-programma's: TNG, VOY, Farscape, Firefly, Dr.Who, ...
Gebruikersavatar
Targ
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 dec 2006, 23:33

Bericht door Targ »

Hallo allemaal.

Ook ik hang hier al een tijdje rond.
Ik woon in Groningen heb geen kinderen maar dieren.
En ben 41 jaar.
Ik doe sociaal pedagogisch werk..... maar nu even niet.
Heb grafisch werk gedaan, in winkels gewerkt, een eethuisje; koken, bedienen,....... alles, doe af en toe vrijwilligerswerk, met name voor dieren en nog veel meer.

Als kind al keek ik veel naar SF op tv.
Maar Star Trek is altijd mijn favoriet geweest..... en nog steeds.

Als ik een boek lees is het meestal Fantasie en het mindstyle magazine Happynez is op dit moment mijn fovoriete tijdschrift.

Dieren zijn voor mij het belangrijkste in mijn leven en daar ben ik dan ook veel mee bezig.
Verder hou ik van de natuur en heb respect voor alles wat leeft.

Ik heb een hele breeede muzieksmaak, van klassiek tot een grote bak herrie..... :-D
Maarrrr....ik hou niet van Hoempapa, house en soft klassiek enzo.

Nou dit lijkt me wel genoeg. :*D

Groetjes Targ...
Gebruikersavatar
Capt Pike
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 dec 2006, 19:24

Hallo!

Bericht door Capt Pike »

Greetings iedereen!
Nieuwe trekkie meldt zich!!!
Ik ben sedert jaar en dag een hevige fan van TOS en eerlijk gezegd ENKEL van TOS (de films met de original crew lust ik ook niet...).
Ik kijk uit naar mijn verblijf op dit forum en hoop vele bijdragen te kunnen leveren.
Allerbeste groeten,

;) Capt Pike
Gebruikersavatar
Lisanne
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 31
Lid geworden op: 10 jan 2007, 22:40
Contacteer:

Bericht door Lisanne »

Nou ik ben nieuw en ik stel me even voor :*D

Nou ik ben de Lisanne, 14 jaartje, woon in houten, en ja, ik zit momenteel in de tweede en ik ga naar de derde, ik hou van scifi, vooral st en sg (sg1 en atlantis) en j ik heb een hond en ene muis als dieren

naja ik wee tniks meer te vertellen,, About Mii Mwa :*D
Tjerk Hiddes
Berichten: 0
Lid geworden op: 22 dec 2006, 01:42
Locatie: Den helder

Bericht door Tjerk Hiddes »

Tsjerk Hiddes de Vries, ek wol koartwei Tsjerk of Tjerk Hiddes neamd
berne yn Seisbierrum as soan fan in boer. Hy begûn by de boargerskipfeart mar soe letter in legindarysk lid fan de Admiraliteit fan Fryslân wurde. Yn 1658 wie hy gesachfierder op it wapene transportskip Judith. Hy moast de float fan Van Wassenaar nei de Sont befeiligje en wylst er dat die makke er trije Sweedske skippen ta bút.

Ben nu een boot
Luthien
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 23
Lid geworden op: 13 jan 2007, 18:49
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Luthien »

ja gevonden!


Haijhaij ik ben Eveline en ben 19 jaar. Ik woon normaal gesproken in Alphen aan den Rijn maar ik woon nu nog tot eind februari in Goteborg, Zweden. Ik heb hier dan een jaar gewoont.

Mijn favoriete series zijn StarTrek Voy en Farscape. Ben een Trekkie al sinds mijn 6e en ik vind het leuk om nu eens een nederlands forum over startrek gevonden te hebben.

Ik ben namelijk vroeger veel gepest met het feit dat ik startrek leuk vind en ik zou hier graag wat vrienden willen maken die dezelfde interesse's als ik hebben.

Het is namelijk niet makkelijk om zo iemand in Alphen te vinden ;)

Ik heb ook nog 2 ratten en er worden er nog 2 verwacht in maart. Ik doe aan dans (ballet) en ik hou van tekenen,kunst,muziek en heel veel film :D
Gebruikersavatar
Federation 007
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jan 2007, 23:01
Locatie: Westland

Bericht door Federation 007 »

Hallo Iedereen,

Ik ben dus Bob, woon in het Westland en ben 17 jaar! :*)
Heb eerst een tijd naar Star trek Voyager gekeken wat dus blijkbaar al de 10duizendste herhaling was maarja...en ben pas begonnen met het kijken naar Startrek Enterprise op Veronica, ben benieuwd hoe het afloopt over dat van de Xindi al heb ik al een idee, na wat gelezen te hebben hier op het forum! :X
En volg zoals denk de meeste hier Stargate Atlantis, dat vanavond komt! :9~
Gebruikersavatar
Ezri
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 666
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:35
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Ezri »

Hi, ik kwam hier vroeger echt heel veel, maar was nu al een heeeele tijd niet geweest, dus meld ik me maar weer even in dit topic. :lachhuil:

Wat mij de laatste tijd heeft bezig gehouden? Afstuderen, werken (voordat ik toch maar besloot fulltime af te studeren omdat er geen fok meer van terecht kwam ;)), en mijn nieuwe natuurwebsite en -forum.
Helaas kon ik niet op CC en * bruiloft komen maar ik hoop jullie allemaal snel weer eens (IRL) te zien want het is te lang geleden. 11 maart lees ik, ik denk dat ik dan wel kan. :D

Wat leuk om te zien dat dit forum nu ook een BSG-subforum heeft en dat er nog steeds veel oude bekenden rondlopen! :)

Groetjes!

edit: profiel toegevoegd:

Nickname: Ezri
Echte naam: Constance

Algemeen:

Geboren: 24-12-77
Woont in: Amsterdam en in de weekenden in Voorst (tussen Apeldoorn en Zutphen).

Dagelijks leven: Afstuderen, schrijven, Natuurleuk.nl website onderhouden.

Hobby's: Uitgaan, skien, natuur, ATB, wandelen met mijn hond.


Forum related:

Favoriete subforum: The Mess Hall

Beste Star Trek serie: Deep Space Nine, op de hielen gevolgd door TNG, en daarna Voyager.

Andere series die ik momenteel volg: Battlestar Galactica, The 4400, Dr Who.


Foto's:

Afbeelding
Op terras in Amsterdam

Afbeelding
/me en 2 nichtjes (ikke rechts)

Afbeelding
Wintersport :D

Afbeelding
Huisje in Voorst :)


Links:

Website: http://www.natuurleuk.nl
Weblog: http://constance.kicks-ass.net
Hyves: http://constancevh.hyves.nl
Laatst gewijzigd door Ezri op 14 mar 2007, 17:20, 1 keer totaal gewijzigd.
startrekfan001
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 655
Lid geworden op: 19 okt 2006, 20:40
Locatie: Tsja

Bericht door startrekfan001 »

Ik loop al 2 maanden hier rond maar kheb me nog niet fatsoenlijk voorgesteld dus:

Ik ben Enzo, 16 jaar
Hobby: StarTrek (dôh) en computeren, en vooral 3d modelleren.

Ik ben niet getrouwd en heb geen kinderen :Y)
Laatst gewijzigd door startrekfan001 op 25 mei 2007, 15:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
MarkDoif
Berichten: 0
Lid geworden op: 18 feb 2007, 21:21
Locatie: Omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door MarkDoif »

Hallo

Ik ben Mark, bijna 23 jaar oud. Ik kom al jaren op startrek.nl om info op te zoeken maar had het forum eigenlijk nog nooit bekeken. Uit verveling ben ik dat vandaag maar eens gaan doen en het leek me leuk om zo nu en dan eens op het forum mee te kunnen praten over vanalles.

De dingen die mij bezig houden:
- Eigen ICT bedrijf
- Muziek
- Drummen (heb jaren lang in band's gespeeld)
- Online Gamen (vooral shooters, momenteel Call of Duty 2)
- Lannen
- Bier zuipen tot ik erbij neer val
- Veel onderweg met de auto
- Rosalie
- Naar de kroeg gaan
- Mijn lange haar
- Etc

Nou ik hoop hier een gezellige tijd tegemoet te gaan, toy toy, spreek jullie later weer
Gebruikersavatar
Jim
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 564
Lid geworden op: 15 feb 2007, 00:07

Bericht door Jim »

Op veler verzoek! :+

Ik ben Jim, 24 jaar, student international business and management, woon nog thuis, speel graag nog af en toe RTCW, ken vis ook van rtcw en ben door hem hier naartoe gelokt met de 'raad de tekenfilm' thread >)

heb een hond en een kat en wat eekhoorns (vissen ook ja..), speel graag gezelschapsspellen, maak graag verre reizen, maak graag home-videos, voetbal/zwem/hardloop/(duik) af en toe, snoep graag, lees veel fabel-fantasy/ romans met een vreemd concept/ klassieke werken, luister naar van alles en nog wat (o.a. fanfare, pop, rock, trance, film), en zie mijn vrienden vooral in het weekend, ben eigenlijk een warrie :X, kijk wat series (o.a. himym, pb, earl, wab) en duikel zo af en toe een goude oude op

ik ben vrij direct, open, eerlijk, heb een goed inlevingsvermogen, ben introvert, analyseer/ structureer, een leiderstype, doe wat van me verwacht word (en niet veel meer :*) )

heb gewerkt aan allerlei productielijnen en bij wat administraties, studeer op dit moment af, weet nog niet of ik hierna eerst verder studeer en dan een psychologische variant op management ga doen of andersom

en nu weten jullie alweer meer van me dan mijn werkgever dus is het wel best ;)
dat we nog maar veel van elkaar mogen leren :good:
(en daartussen eindeloos spammen :Y) )
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

Jason B schreef:Nou ik heb me nog niet formeel voorgesteld, dus vandaar nu hier:

Hallo iedereen,

Ik ben Martin
Ik ben 16 jaar
Ik woon in LEIDEN (LEIDEN RULLZZZZZ!!!)
Ik zit nog op school op de MBO ICT-Beheerder opleiding in mijn 1ste jaar.
Ik ben onwijze Fan van Star Trek en Harry Potter (ja ja Combinatie he)
Mijn favo ST series zijn (zoals jullie vast al doorhadden) Voyager en TNG.
Verder hou ik ervan om naar de bios te gaan, vooral naar LOTR enzo.
En verder leidt ik eigenlijk een heel saai leventje :-D

Zo dat ben ik, ik hoop dat het jullie bevalt :-P :-D
WOW....Seems such a long time ago!!!!

Oke, ben wel niet helemaal nieuw meer......maar ben wel weer terug...na een hele lange..uhm..pauze ofzo.....

Inmiddels is er veel veranderd :*) Opnieuw even voorstellen dus:

Mijn naam is Martin van Teylingen
Ik ben nu 19 jaar oud (bijna alweer 20)
Ik woon nog steeds in Leiden
Zit nu in het tweede jaar van het Grafisch Lyceum in Rotterdam. Ik volg daar een opleiding tot Grafisch Vormgever en dat gaat redelijk goed af.
Verder werk ik in de bediening bij de Holliday Inn in leiden en sta ik regelmatig achter de bar in een kroeg in Leiden.

Verder, misschien wel handig om even te melden, is de leeftijd ook met jaren gekomen en het verstand dus ook en sta ik niet meer voledig achter de dingen die ik hier eerder heb gepost :*)

Dus hierbij....To All Of You: I'm Back!!
Ghost
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 24
Lid geworden op: 20 feb 2003, 15:27
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Hallo allemaal

Bericht door Ghost »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Marten van Wier en ik ben een Star Trek fan uit Leeuwarden, Friesland, ik ga meestal online onder de naam “Ghost”, mijn callsign van Wing Commander, of “The Dutch Ghost” als “Ghost” al geregistreerd is.

Ik had al een tijdje een account op dit forum maar door allerlei redenen heb ik er nooit echt gebruik van gemaakt, daar wil ik nu eens wat verandering in brengen want ik wil wel eens contact met andere fans uit Nederland en niet alleen landen bijna aan de andere kant van de wereld.

Weet niet hoe men zich hier meestal introduceert en of men ook verteld welke van de series of spin-offs hun meest favoriete is maar dat vind ik niet van groot belang, ik ben gewoon een science fiction fan in algemeen, naast verschillende shows en films, lees ik ook boeken en strips/graphic novels en speel computer spelletjes als die er zijn.

Hoop van jullie te horen.
Gebruikersavatar
The'gho
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2007, 22:35
Locatie: uitgeest
Contacteer:

Nieuw op de forum

Bericht door The'gho »

hallo Allemaal
mijn naam is Theo
ben 38 jaar......nu al weer hihi
woon in uitgeest.

ben denk ik wel heel lang een star trek fan .
voornamelijk TNG en voyager.
ik heb zelfs een cursus gevolg bij de KLI.
Klingon taal :bloos:
klingons zijn favoriten alians in star trek.

zelf spaar ik sinds kort ook alle schepen uit alle series.

groetjes
the'gho(theo)

QPLA
Stroopwafel
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 apr 2007, 21:17
Locatie: Achter je....BOE!

Bericht door Stroopwafel »

ik noem mezelf stroopwafel
(vraag me niet waarom....ik weet het zelf ook niet :P)
ik zit altijd met plezier TMH te lezen,vooral Vis,EMH,AoS,Bg en vele andere hebben vaak geniale uitspraken.
ik ben 16,heb een voorliefde voor Ds9....en bezit het vermogen heel onzinnig te zijn,verder zijn mijn ambities voor dit jaar : streven naar de grootste dorpsgek award

ik vermoed zelf dat ik het meest te vinden zal zijn in the mess hall :P
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

hmmm, k ben wellicht een beetje laat maar okee:

k ben dus koen, mijn algemene bijnaam en hoe ik mezelf noem is koent...dit is een product van vakantieherinneringen :) .
da's oook een enorme hobby van mij: vakantie.

en dan nog wat dingen:

-middelbare school: vwo
-14 jaar (lekker jong! :*) )
-voor mijn directe omgeving zeer irritant (jullie hebben geluk)
-gezin: vader, moeder, broer

da was m weer dan :+
Gebruikersavatar
Sky
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 921
Lid geworden op: 04 aug 2003, 22:19

Bericht door Sky »

Ik ben sky, en ik ben al jaren niet meer op dit forum geweest. Dus ben soort of new.
Ik dacht ik kom even gedag zeggen, hay Nebulaguy (leeft ie nog ?), hay Scrap (leeft ie nog ?) en hay Ruck (leeft ze nog?).

Veel plezier iedereen !
Gebruikersavatar
Mr. Spock
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 jun 2007, 20:52
Locatie: NL

Bericht door Mr. Spock »

Ook ik ben nieuw hier sinds een dag of 2 bekend met het forum.

Ik ben nu bezig met het bekijken van de original series nadat ik de 6 films had gezien. Deze had ik nooit allemaal echt helemaal bekeken wel eens op tv of zo maar dat was dan weer lang geleden. (de films)
En nu ben ik dus van plan om van de alle eerste serie tot de laatste te gaan bekijken dus ik ben wel even zoet ;)
Van die series heb ik wel eens een aflevering op tv gezien maar ook nog niet alles.


Zoals je dus kan merken ben ik eigenlijk niet echt heel lang "fan" van Star Trek maar toch altijd geïnteresseerd geweest in SF enz,

Ik ben verder male - ik word dit jaar 21 dus dat is nog niet zo gek oud alhoewel 1 van de 2 :Y)
Gebruikersavatar
Harry Mudd
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 550
Lid geworden op: 26 jun 2007, 18:11
Locatie: Hoorn NH
Contacteer:

Bericht door Harry Mudd »

Greetings my fellow fans!

Harcourt Fenton Mudd is de naam maar jullie mogen mij ook Harry Mudd noemen. :*D

Ik ken deze site en dit forum al een tijdje maar had nooit echt interesse om lid te worden. Waarom dan toch lid geworden? puur om zo af en toe een reactie te kunnen plaatsen als ik daar zin in heb.

Zoals mijn naam doet vermoeden ben ik een grote fan van Star Trek:The Original Series.


Wie meer wil weten moet maar een pm sturen.
Laatst gewijzigd door Harry Mudd op 31 okt 2007, 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
LadyXochi
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 442
Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:26

Bericht door LadyXochi »

Ik ben niet echt nieuw, maar alweer terug van weggeweest :D

Wat ik me eigenlijk afvraag is wie die trien van een Miriam is. Ik zag een behoorlijk hatelijke post van haar, bekeek toen de eerste twee pagina's van haar laatste posts en zag ook daar alleen maar geflame... En toch komt ze al op 5050 posts of zo. Wordt het niet tijd dat zoiemand geschupt wordt, of steekt hier iets achter?
LadyXochi zegt: Afbeelding
Plaats reactie