Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bespreek hier zaken die in geen van de andere forums passen.

Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge

Dakkon
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:02
Contacteer:

Bericht door Dakkon »

Hey ik ben dakkon ik ben 20 jaar oud en studeer. tot posts!
Stroopwafel
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 apr 2007, 21:17
Locatie: Achter je....BOE!

Bericht door Stroopwafel »

ik ben nog steeds dezelfde idioot als 1 pagina terug,maar vanwege mijn lange afwezigheid (zenuwinzinking,ik stortte me te snel TMH in...grove fout..ik weet het...maa ik ben hersteld :*) )
ben ik geheid vergeten (misschien bij sommige niet?.....toeeee?...zeker weten?...??? ;-( )
Gebruikersavatar
Hologram_Al
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 nov 2007, 22:08
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hologram_Al »

Ik ben al jaren science-fiction fan, met name de serie Quantum Leap vind ik leuk. De link met Star Trek is redelijk snel gelegd, aangezien Scott Bakula in Enterprise speelde.

Zoals gezegd ben ik fan van Quantum Leap, ik ben met die serie en The Next Generation opgegroeid. Ik was dan ook zeer verheugd toen ik hoorde dat Bakula in Enterprise zou gaan spelen, hoewel ik de serie zelf nogal zwak vond overkomen.

Ik ben al een aantal keer als gast langsgeweest op het forum en heb dan ook besloten om maar een avatartje aan te maken hier.

Even een aantal persoonlijke dingen. Ik ben Paul, 25 jaar en ben woonachtig in de hoofdstad van ons land. Op het moment zit ik zonder werk omdat ik voor tachtig procent arbeidsongeschikt ben verklaard na een ongeval waarbij ik zwaar gewond ben geraakt aan mijn benen. Om de een of andere onduidelijke reden vond men dat het dan maar handig is om mij voor de volle honderd procent af te keuren. Ik doe actief aan vrijwilligerswerk bij een kinderboerderijtje in de buurt.
Gebruikersavatar
Duffy
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 okt 2007, 21:51
Locatie: België
Contacteer:

Bericht door Duffy »

Even mezelf voorstellen...

Hallo! Ik ben Maarten, op het internet bekend onder het pseudoniem 'Duffy'.

Als kind begon ik met het bekijken van afleveringen van Star Trek: The Next Generation op TV. Een jaar of twee nadat Voyager voor het eerst op TV kwam ben ik begonnen met het sparen van de VHS-banden van zowel Voyager als Deep Space Nine. Om de simpele reden dat ik het geduld niet had om te wachten totdat TV-zenders de nieuwste afleveringen zouden uitzenden.

Star Trek: Enterprise was voor mij de allereerste Star Trek serie waarvan ik de ontwikkeling vóór de première al op de voet volgde. De afleveringen hiervan zag ik daags nadat ze uitkwamen in de VS.

Als fan van Star Trek kende ik een hoogtepunt in 1999 toen ik mezelf aansloot bij een Belgische Star Trek-fanclub waar ik tot 4 jaar lang bleef. Na het verlaten van de club, maar ook na Nemesis en vooral het einde van Enterprise is mijn interesse in Star Trek op een zéér laag niveau geraakt.

Ondanks er geen nieuwe afleveringen van Star Trek meer gemaakt worden waardeer ik de bestaande series. Mijn voorkeur gaat uit naar Deep Space Nine met een groot aantal sterke afleveringen zoals "The Visitor", "In the Pale Moonlight" en "Far Beyond the Stars". Voyager vond ik in het begin ook een aardige serie, maar het 'misbruiken' van de Borg was er voor mij teveel aan. Enterprise vond ik een aardige serie met een geknipte cast. Helaas was deze serie underrated en deels ook wel terecht. Sommige afleveringen waren remakes van eerder verschenen afleveringen van andere series. Ook TNG waardeer ik, al heb ik hier jammer genoeg bijna geen materiaal van. Toch blijven episodes zoals "The Best of Both Worlds" en "Yesterday's Enterprise" persoonlijke uitschieters.

Wat ik waardeer in Star Trek-episodes zijn een goede verhaallijn, spanning indien noodzakelijk en... humor. Vooral dat laatste zag ik veel in zowel Deep Space Nine, Voyager als Enterprise.

Naast een favoriete serie (DS9) heb ik ook favoriete personages en 'relaties': Tucker (ENT), Weyoun (DS9), Damar (DS9), Garak-Bashir (DS9), Bashir-O'Brien (DS9), Worf-Jadzia Dax (DS9), LaForge-Data (TNG), Data-Picard (TNG), Sisko (DS9), Kira-Odo (DS9), Quark (DS9) en de momenten tussen Sisko en zijn zoon of Quark (DS9). De beste vijand? Naast de cliché Borg vond ik de Dominion en vooral de krankzinnige Dukat twee van de beste vijanden in Star Trek.

Van de originele series ben ik niet bepaald een fan. Deze serie werd uitgezonden lang voor mijn geboorte, al kan ik de films wel smaken. Met name "The Search for Spock", "The Voyage Home" en "The Undiscovered Country". Daarnaast komen ook de TNG films zoals "Generations" en "First Contact". "Insurrection" was aardig maar Nemesis was een beetje een teleurstelling op gebied van verhaal.
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

Na bijna 1400 posts lijkt het mij wel tijd:p

Kben Kwinten laatste jaar middelbare school in de richting handel. Kben op dit forum gekomen omdak bij de peacecraft alliantie van bulfleet terecht kwam en zo dus op het forum moest registreren.
Buiten filmpjes en reeksen kijken voetbal ik ook(vrij goed zelfs ben ooit gevraagd voor lierse tot ik mijn kuit doorscheurde) en speel ik heel veel voetbalspellekes(OSM, fifa manager, Fifa,...).
Voorlopig woon ik nog in leuven maar volgend jaar ga ik wsl in Gent op kot en naar unief.
Ik ben al eventjes samen met mijn vriendin en ik ben verslaafd aan ice tea en chips.
ViveLaFrance
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jan 2008, 12:17

Bericht door ViveLaFrance »

Bonjour

Il ben Jeffrey, woont al heel lang in Frankrijk (dus m'n nederlands is niet zo goed meer)

Ik heb eerst een paar aflewerignen van Star Trek gezien op Veronica en op duitse zenders toen ik op vakantie was in Nederland. Ik wist niet egt wat net was en ik vond het niet zo leeuk. Maar 2 jaar geleden was TNG eindelijk uitgezonden op een gratis tv net in Frankrijk en ik vond het heel leeuk en ik ben dan fan geworden. Ik heb daarna gevonden op internet dat er 5 series waren en 10 filmen. Maar in Frankrijk is Star Trek heelemaal niet popular dus de series zijn allemal uitgezonden op kabel of satellite. En met de dvd's die 130€ kosten per seizoen, hat ik geen andere keus dan de episodes te downloaden op internet.

Ik ben du een heele groote fan van DS9, wat minder van TNG, TOS, en ENT, en ben nog bezig met VOY die ik tot nu niet zo leeuk vind...

Voilà, ik hoop dat er niet zo veel fouten zijn...
StarJanus
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 jan 2008, 18:59
Locatie: Langedijk

Bericht door StarJanus »

Hey,

Ik ben Jeroen 19 jaartjes jong en friss. :P
Ik woon in Langedijk (ligt boven alkmaar Noord holland)
ben een startrek fan zinds mn 4e/5e???? toen het voor he teerst op nederland 3 kwam :P
Toen d8 ik dat TOS nieuwer was dan TNG echt erg he.
omdat eerst tng op NL 3 was, en daarna TOS.

ik ben naar een conventie geweest in eindhoven paar jaar geleden ik geloof 2002 toen met de 1e 2 afleveringen met ENterprise erbij.

heb all films gezien en ben heel blij met 2/5/6 en w8 op de nieuwe:D
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

Heujj ik ben hier oud en ik stel me voor.
Ik heb nogal de gewoonte om telkens te verdwijnen en na velen maanden uit vergetenheid weer op te duiken..

Dus hier ben ik weer met nogmaals een poging ;)

Ik ben Jeff.
Nog steeds 18 jaar jong en wonend in omgeving Rotterdam.. Rottuhhdammmm! \m/
Afbeelding

Student ben ik ook nog (Grafisch Lyceum Rotterdam). Jazeker.

Ik heb mooie herinneringen uit een jeugd vol Star Trek dus ik kan mezelf iets in de richting van een "fan" noemen. En ik ben GEEN nerd, G*dverd*mme!
;( 8-)
Toch ben ik een ietswat kritische kijker als oldschool "fan". TOS t/m DS9 ownen dik. Star Trek lijkt dood te gaan voor zover ik het de laatste tijd door heb. Geen mooi einde voor Trek maar wat dat betreft heb ik hoop op XI zelfs al is dit nogmaals een prequal.

Genoeg over de link tussen Trek & mij denk ik zo..
Hopelijk ontvangen de Trekkie's mij nog met even open armen B-)

Cya around!
Gebruikersavatar
NX-01Voyager_Crewman
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 29
Lid geworden op: 26 feb 2008, 21:58

Bericht door NX-01Voyager_Crewman »

Hoi allemaal,
Ik heet Jordan ben 13 jaar (bijna 14)zit op 2 VWO.
Ik ben een paar jaar geleden met Star Trek Enterprise begonnen daarna had mijn vader een star trek filmbox gekocht en ben fan geworden van TNG daarna VOY, en TOS gaat wel en nu komt DS9 er ook nog bij.
Ik zit al een paar maanden op StarTrek.com forum en heb nu besloten om ook bij StarTrek.nl te komen.

Live long and prosper......
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Even een post van pagina 1 geplukt omdat ik er vanuit ga dat niemand van de nieuwe leden terug gaat lezen ;)
Dark*staR schreef:Bij deze het verzoek aan de nieuwe leden van dit forum om jezelf even in dit topic voor te stellen.

Het oude voorstel topic Newbies: Stel je even voor! (Blijkbaar ook voor Oldbies!!) is gesloten wegens het hoge offtopic gehalte.

Zie ook het Ik ben hier nieuw en stel me voor. topic in de Briefingroom.

Dit topic is dus alleen bedoeld voor nieuwe leden van StarTrek.nl forums.

Namens alle bestaande users, mods en admins: Welkom op StarTrek.nl forums.
Het is dus niet de bedoeling dat jullie in dit topic op elkaar reageren. Voor dat doel mag je natuurlijk wel een nieuw topic hier in de mess maken, elkaar een PM sturen, in andere mess hall topics reageren ;)

CC & Dark*staR
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Nog even een aanvulling: als je meer over jezelf wil vertellen dan alleen maar "hoi, ik ben hier nieuw" dan kan je een logje beginnen in "The Butterball Hotline", je kan daar ook logjes van anderen lezen. De naam van dit forum is niet helemaal logisch, maar dat krijg je met al die vreemde mensen hier ;)
Gebruikersavatar
Ruth
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 40
Lid geworden op: 03 mar 2008, 13:38
Locatie: H'dorp

Bericht door Ruth »

Hai,
Ik ben Ruth en sinds een tijd verdiep ik me aardig in scifi. Ik had al aardig wat gehoord van dit forum dus ben ik me er maar gaan aanmelden :P
iig, ik ben 18 woon in H'dorp en zin in Leiden op school. M'n interesses gaan nu vooral uit naar wetenschap en muziek.
Dat was t wel zo'n beetje.
Gebruikersavatar
Dalek
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 jul 2008, 00:55

Re: Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bericht door Dalek »

Hello,

Ik ben weereens terug en stel me voor;
Alex is de naam. Hier vroeger al eens geregistreerd als Trekkie030 (geloof ik?...), Alexx010 ...euhhh dat waren ze geloof ik...
Ik was degene die ooit eens de Startrek.nl-forum-bbq heeft georganiseerd in Utrecht. Maar inmiddels woon ik in Rotterdam.

Hello again aan al die oude bekenden; R2D2, kapitein Neerstort, *Sterretje*, 3dRemataklan, Nem, Belan en al die anderen!
Mijn interessen zijn inmiddels wat uitgebreid. Naast mijn liefde voor vooral DS9 ben ik tegenwoordig bij gebrek aan nieuw trekmateriaal ook erg into Galactica, SG1/Atlantis, Torchwood/Who eva, maar ER en Blood ties passen niet erg best op een SciFi forum. :*)
Gebruikersavatar
ramonasno
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 411
Lid geworden op: 01 dec 2003, 15:51
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bericht door ramonasno »

Hallo,

ik kwam weer eens een bezoekje wagen na een aantal jaren! Mijn God, ik moet zoveel lezen voor ik maar ergens iets kan zeggen(want anders is dat natuurlijk zo'n discussie die vorige week net gevoerd is)

Mijn naam is gewoon Ramona Sno, 25, ik woon in Amsterdam, en ben natuurlijk dol op Star Trek. ALle series, dus OOK Enterprise(niet gemeen doen over Archer!) Verder vind ik Heroes ook leuk, en vroeger Sliders.

En ik probeer mijn vriend over te halen om als we ooit te gaan trouwen dat ik dan gewoon in een leuke jurk ga en hij in starfleet uniform maar tot noch toe verklaart hij me voor gek..
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bericht door X-File »

Ach, mijn vriendin en ik denken aan een Babylon 5 trouwerij dat wij verkleed gaan als Centauri: Ik met een belachelijk kapsel en zij kaal, dus dat van jullie valt mee. :lachhuil:

Ik: Afbeelding

Zij: Afbeelding
Gebruikersavatar
renegaderene
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 okt 2008, 13:58

Re: Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bericht door renegaderene »

Ik ben nu twee a drie maanden hier en mijn naam is René. Ik ben 36. En kom uit Tilburg. Ik ben een enorme film en SF fan.
Vandaar dat ik vele films en series volg.
Gebruikersavatar
KillaH
Ensign
Ensign
Berichten: 195
Lid geworden op: 07 jul 2004, 19:14
Locatie: Meppel

Re: Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bericht door KillaH »

ik ben niet nieuw maar na een lange afwezigheid vind ik het gepast om me even opnieuw weer voor te stellen.

Ik ben Jasper van Iwaarden, 21 jaar, een jaar of 10 geleden werd ik gevangen door het star trek virus.

ik ben een aantal jaar fanatiek fan geweest, keek alles wat op tv was, kocht alle games, enz...

maar in 2006 was er ineens een dip, ik weet niet waardoor maar de interesse was een beetje verdwenen, ik bezocht dit forum niet langer, als er wat op tv was keek ik het niet, mijn interesses waren verplaats. ik heb ook een aantal dingen verkocht waar ik nu grote spijt van heb want het virus heeft me weer te pakken.

ik ben op het moment bezig om alle seizoenen van voyager te kijken en ik probeer weer een aantal dingen die ik heb verkocht opnieuw in handen te krijgen en ik dacht dat dit misschien ook wel een plek was om weer eens actief te worden en te zoeken naar bepaalde dingen.

ik hoop dat ik wat actiever blijf op het forum
FL_Freak
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 14
Lid geworden op: 19 jul 2008, 02:32

Re: Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bericht door FL_Freak »

Hallo,

Ik ben rob uit het zuidelijk front van Nederland. Ik ben al van jongs af aan fan van science fiction genre. Ik ben 18 jaar en studeer ICT.

Battlestar galactica op dit moment de favoriet :+
Gebruikersavatar
Choppercrazy
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 36
Lid geworden op: 20 dec 2008, 19:08

Re: Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bericht door Choppercrazy »

Hallo, Mijn naam is Choppercrazy......die nick heb ik al een paar jaar vanwege mijn voorliefde voor alles wat vliegt......nee ik zie ze niet vliegen....ik houd gewoon van Helikopters..... nou ja ook fixed wings......als het dan moet ......maar toch het liefste Choppers. Ik kwam hier afgelopen december binnenvliegen 'no pun intended? jawel, toch wel'. Als een van Dwight Schultz fansite webmasters (wat een veel te lang woord is, maar wel goed voor scrabble) kwam ik destijds even langs om te laten weten dat er een wedstrijd op zijn fansite bezig was waarbij een leuke prijs te winnen viel. Nee, je kunt niet meer meedoen de winnaar is reeds blij met een script van Dwight.

Eeeeeeeh waar was ik 'I digress' zou Dwight zeggen.....ik ben 37 jaar en Dwight Schultz (Lt. Barclay) is mijn favoriete karakter uit Star Trek.....maar ik moet eerlijk zeggen dat ik Q en de doctor ook erg leuk vond. Maar Dwight zijn rol vond ik toch echt het leukste....De rol van Murdock in het A-team speelde hij ook geweldig trouwens....waar hij dus zelf geen helikopters kon vliegen...hij heeft alleen wat fixed wing lessen gehad.....alleen geen brevet gehaald want toen hij zover was dat hij solo mocht vliegen vond zijn vrouw dat toch iets te eng...dus stopte hij er maar mee.....maar I digress weer. In ieder geval na mijn eerste bezoek in december ben ik dus blijven hangen. Dat ben ik in een nutshell.....en voor vragen over Dwight mag je altijd mailen....... :)
Gebruikersavatar
IG88
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 108
Lid geworden op: 11 feb 2009, 23:34
Locatie: Rotterdam

Re: Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bericht door IG88 »

Aloha, ik ben IG88 aka jeff
ik kom uit Rotterdam ben net 30 jaartjes jong getrouwd en 2 dochters
werk in een slijterij en doe dit fulltime

Ik kijk al sinds mijn geboorte tv en al ruim 20 jaar sf series
Een echte tv verslaafde :*)

momenteel volg ik BSG en Star Wars the Clone Wars.

Dat was het ff voor nu.
tot in een andere topic.
Gebruikersavatar
Capt.Jay
Ensign
Ensign
Berichten: 162
Lid geworden op: 12 mar 2009, 20:31
Locatie: Langedijk

Re: Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bericht door Capt.Jay »

Toch om mij eventjes voor te stellen in plaats van richting de 100 posten te gaan :*)

Capt. Jay dat is al meerdere malen mijn nickname geweest in het Star Trek universe kwa Simming/games/rpg's zelf verzonnen verhalen.

Mijn echte naam is Jeroen Beers en ik ben afkomstig uit Noord Scharwoude (noord holland, iets van 9 KM boven Alkmaar).
Ben alweer 20 jaartjes jong dus heb al heel wat gezien in het leven.

Ik ben al zeer vroeg in Star Trek komen te vallen door de Originele serie te zien op vroege jonge jaren.
Ik was ooit zelfs zo verzekerd van mezelf dat TNG een voorganger was van Tos aangezien TNG eerder kwam op Nederland 3 toendertijd dan TOS.
Maar in later wist ik dus beter.

Zelf vind ik TNG toch de beste series kwa inhoud, maar hou ik meer van de laatste 4 seizoenen van DS9 dat de dominion erbij kwam... gewoon te vet die grote floten van de Federatie etc etc.

verder ben ik in het leven een proffesionele bankhanger en ben ik werkzoekend tot op de dag.
Ik speel al zon 8 jaar gitaar en speel nu ong 1 jaar in een band genaamd Incision (als we gaan optreden deze zomer komt er wel een website online)

Verder weet ik niet veel meer te vertellen op dit late uur. dus hier hou ik het maar eventjes bij.

gr.Jeroen
Gebruikersavatar
SpaceWally
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 603
Lid geworden op: 31 mar 2009, 12:08
Locatie: Amsterdam

Re: Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bericht door SpaceWally »

Hallo allemaal, bij deze zou ik mijzelf even willen voorstellen. Ik ben geboren in 1957, dus 52 jaar, dus een bejaarde voor de meeste andere gebruikers. Dat betekent dat ik een Star Trek fan van het eerste uur ben: ja, ik heb de Old Series gezien toen die voor het eerst op de Nederlandse televisie kwamen. Daarna altijd een trekkie gebleven. Mijn favoriete serie is de The Next Generation en mijn favoriete afleveringen van die serie Who Watches the Watchers en The Inner Light, pure Trek in alle opzichten. Hobbies: lezen, geschiedenis, archeologie, klassieke muziek luisteren, eigenlijk de dingen die Picard ook allemaal doet, of dat toeval is of niet heb ik nooit over nagedacht, het schiet mij zo maar opeens binnen.
Laatst gewijzigd door SpaceWally op 17 okt 2009, 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
batlh
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 20
Lid geworden op: 24 jul 2002, 00:05
Locatie: Deggendorf (Beieren / Duitsland)
Contacteer:

Re: Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bericht door batlh »

Hallo Afbeelding
Ik ben maar niet zooooo nieuw, maar mijn Nederlands is geene vette [to put it mildly *sigh*] en darom ben ik meestal een lezer (maar ik begrijp ongeveer 90% van de posten).

Ik ben en Duitse (Beierse, liever gezegt), 45 jaar en een hydrobioloog. Zoals SpaceWally bin ik een Trek fan van het eerste uur. Toen wij kinderen waren, hebben mijne vrienden en ik altijd Star Trek geacteerd en getwisted [is that grammatically correct????] wie Spock mag zijn. Niemand heeft gewild Kirk te zijn omdat Spock zoveel verstandiger (en cooler!) was dan zijn Kapitein.
Inmiddels ben ik een TNG en DS9 fan geworden. Voraal met de Klingonen bin ik erg verguld mee (zie mijn avatar).

Mijn andere hobbie's zijn koken (en eten) Afbeelding , mijn goudhamster, tuinieren en handwerken, lezen en beetje musiceren, technische problema's op de forum's van vrinden oplosen en smiley's verzamelen.

Ik heb ettlijke vrienden in Nederland, derhalve bin ik begonnen, de Nederlandse taal te leren. Deze forum is zowel leuk als een goede suppletie op mijne studieboeken. En de leden zijn allemaal zo vriendelijk!
Afbeelding
Laatst gewijzigd door batlh op 02 mei 2009, 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Nero
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 mei 2009, 10:24

Re: Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bericht door Nero »

Bij deze heeft Nero zich voorgesteld.

Niet dat het na zo'n indrukwekkend karakter is, maar wel makkelijk te onthouden.
Begonnen met TNG begin jaren 90 en ondertussen het meeste wel gezien. Ben geen die hard fan, maar vind het leuk genoeg om hier af en toe te lezen. Nu met een account kan ik ook reageren (al verwacht ik dat niet heel vaak te doen).

edit. had ik zomaar gemeld dat ik die hard fan ben..
Laatst gewijzigd door Nero op 27 dec 2009, 22:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Tante Nel
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 34
Lid geworden op: 02 nov 2009, 19:01

Re: Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bericht door Tante Nel »

Oeps, er is dus toch een voorsteltopic.
Ik ben dus Tante Nel en ik ben benieuwd hoe het hier op dit forum is.
Ik heb er veel over gehoord, maar ik wil het graag zelf ervaren, dus..... ben benieuwd!

Ik kom uit het oosten van Nederland, ben in de vijftig en een behoorlijke Star Trek liefhebster.
Ik heb alles op DVD, maar ga niet naar conventies of dat soort dingen.
Ik ben redelijk recht voor z'n raap, maar probeer te nuanceren indien mogelijk.
Gebruikersavatar
Magena
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 33
Lid geworden op: 28 feb 2010, 17:13

Re: Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bericht door Magena »

Na jaren lang StarTrek kijken waag ik me nu dus ook op een Forum.
Ik ben Else, binnekort alweer 21 jaar en woon in Emmen.
Waarom Magena? Elsemona is volledige naam, waardoor ik veel Moon genoemd word, of Moon (engels)
maar dat vond ik zo saai dus heb ik even uitgezocht en Magena is Native American (like chakotay) voor maan ;)

Vroeger vooral veel Startrek gekeken dankzij mijn vader en broers,
maar nu ik mijn eigen keet heb mis ik het toch allemaal,
dus ben maar weer eens begonnen met kijken =)
Verder kijk ik nog redelijk veel andere SF series,
met name Doctor Who vind ik briljant.

Anyways, dat was het voor nu.
Later ;)
Gebruikersavatar
agathon72
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 mei 2010, 22:00
Locatie: België

Re: Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bericht door agathon72 »

Hallo, ik ben Bharat en ik kom uit belgië, uit de omgeving van onze hoofdstad, Brussel, en ik ben siinds jaar en dag een sf fan, Buck Rogers, V, Blakes 7 en natuurlijk Battlestar (oud en nieuw). Ik kan ook series zoals The Wire en The Shield appecieren, verder werk ik overdag en vul de overblijfende tijd met mijn hobby's en af en toe een cafetje bezoeken. ;)
Gebruikersavatar
LadyXochi
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 442
Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:26

Re: Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bericht door LadyXochi »

Ik ben ook niet nieuw, maar wederom lang afwezig geweest. Dus even opnieuw voorstellen.

Ik ben inmiddels 31 jaar, getrouwd, een prachtige zoon van bijna 7 maanden... en natuurlijk nog steeds Trekkie.
Op volgorde zijn mijn favo's: TNG, ENT, VOY, TOS en DS9. Ik kijk het niet meer zo vaak, maar misschien dat ik binnenkort weer eens begin met TNG S1E1 ;)

Verder kijk ik (qua SF series) naar Doctor Who en Heroes, heb BSG gevolgd (op de laatste 2 eps na, want het kon me écht niet meer boeien), heb ook een hoop afleveringen van de oude Blake's 7 gezien, maar nog niet alles.

En een vriend heeft me op Fringe gewezen, maar daar ben ik nog niet aan begonnen.

Verder over mijzelf... Ik werk als medior Test Analist (software kwaliteitsadviseur). Hobby's? Daar kom ik niet meer aan toe sinds de geboorte van mijn zoontje :) Maar als het ff kan, pak ik er een boek bij. Ik lees voornamelijk Fantasy. Terry Pratchett is mijn grote favoriet en nu ben ik bezig in de Amber serie van Roger Zelazny.

Dat was 't :)
Gebruikersavatar
hanswoud
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 jul 2010, 20:14
Locatie: Leiderdorp
Contacteer:

Re: Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bericht door hanswoud »

Ik ben Hans en ik ben 27 jaar en ben aan 't afstuderen in Amsterdam op 't oppervlak van Mars en ben best wel space - minded qua interesse gebied.

Naja.. ehm ik ben niet op Mars natuurlijk, maar ik geloof erin dat we met zijn allen wel vast Mars kunnen gaan verkennen.
Gebruikersavatar
Apriori
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2010, 08:35
Locatie: Utrecht

Re: Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bericht door Apriori »

Hey iedereen,
Ik ben Erik, 26 jaar en ik studeer literatuurwetenschap in Utrecht. Ik hou van alle series, maar mijn favoriet is TOS - vooral om afleveringen als 'City on the Edge of Forever', 'Who Mourns for Adonis', 'The Conscience of the King', 'Is there in Truth no Beauty' en 'The Cloud Miners'. Maar natuurlijk ook om de magische chemie tussen Spock, Kirk en McCoy. Enfin, het is een heerlijke serie en ik hoop hier met jullie die passie te kunnen delen. 8-)
Plaats reactie