Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bespreek hier zaken die in geen van de andere forums passen.

Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bericht door Dark*staR »

Bij deze het verzoek aan de nieuwe leden van dit forum om jezelf even in dit topic voor te stellen.

Het oude voorstel topic Newbies: Stel je even voor! (Blijkbaar ook voor Oldbies!!) is gesloten wegens het hoge offtopic gehalte.

Zie ook het Ik ben hier nieuw en stel me voor. topic in de Briefingroom.

Dit topic is dus alleen bedoeld voor nieuwe leden van StarTrek.nl forums.

Namens alle bestaande users, mods en admins: Welkom op StarTrek.nl forums.
Laatst gewijzigd door Dark*staR op 10 sep 2005, 09:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

(als eerste oldbie stel ik 22339 me even voor.)

Ik ben Martin
20 jaar oud
kom uit Monster, dat is dus in het westland en vanaf 1 jan 2004 heet alles hier Gemeente Westland. HAHA WESTLAND RULZZZZ!!!!!

Ik ben al 12 of 13 jaar (weet niet psies) lid van de MRB (Monsterse reddingsbrigade) eigenlijk loop/kruip ik er al rond sind dat ik 2 dagen oud was. Maargoed ik zit en doe dus veel bij de reddingsbrigade.

Verder ben ik een enorme Film-Freak met als specialiteit Sci-Fi en daar natuurlijk weer hoe kan het ook anders als hoofdmood Star Trek.

Verder werk ik in de Multimedia Vormgeving, en ben ik ook nog eens een ware PhotoShop Freak.

Wil je meer weten of horen, DOMME VRAGEN BESTAAN NIET. :-D
Chewie schreef:Waarom de nickname 22339?
22339 was mijn studentnummer en ik had niet veel zin om een leuke nick te verzinnen dus heb ik dit maar neer gekwakt.
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

ik heb me eigenlijk nog steeds niet voorgesteld.

ik ben thomas, 14 jaar en woon in boxtel en heb geen baan.
ik zit in de 2de van het atheneum.
ik computer veel en kijk star trek en lord of the rings.
af en toe kijk ik op tv ook nog eens een andere film.
ik lees veel boeken maar vooral alles van Tolkien. (voor de cultuurbarbaren: die schrijver van het boek the lord of the rings waar die film op gebaseerd is)
als je nog iets moet weten vraag maar.
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

Nou ik heb me nog niet formeel voorgesteld, dus vandaar nu hier:

Hallo iedereen,

Ik ben Martin
Ik ben 16 jaar
Ik woon in LEIDEN (LEIDEN RULLZZZZZ!!!)
Ik zit nog op school op de MBO ICT-Beheerder opleiding in mijn 1ste jaar.
Ik ben onwijze Fan van Star Trek en Harry Potter (ja ja Combinatie he)
Mijn favo ST series zijn (zoals jullie vast al doorhadden) Voyager en TNG.
Verder hou ik ervan om naar de bios te gaan, vooral naar LOTR enzo.
En verder leidt ik eigenlijk een heel saai leventje :-D

Zo dat ben ik, ik hoop dat het jullie bevalt :-P :-D
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

HET IS NIET DE BEDOELING DAT ER IN DIT TOPIC OFFTOPIC GEGAAN WORDT!

Ik weet dat dit voor veel forumgebruikers erg moeilijk is...toch vragen we het deze ene keer van jullie
Gebruikersavatar
Chewie
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 608
Lid geworden op: 03 nov 2003, 11:15
Locatie: Kashyyyk

Bericht door Chewie »

Ik ben Peter Moerland, bijna 18 jaartjes oud.
Ik studeer zogenaamd ICT, maar heb besloten om volgend jaar maar wat anders te proberen, dit vind ik echt saai.
Ik zit veel achter de XBox en de PC en game ik dus lekker veel.
Hobbies zijn gamen, veel relaxen, uitgaan en vooral feesten.
Ben hier terecht gekomen omdat ik wat meer wilde weten van Trek en zijn Nederlandse fans en hang hier dus veelvuldig rond.
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Tjonge, ik kan me niet meer herinneren dat ik me hier ooit heb voorgesteld...
Bij deze dan:

Mr_Vulcan gaat het echte leven door onder de naam Sander. :)
Geboren en getogen in Chaam (Tussen Breda en Tilburg in) waar ik nu al 21 jaar leef.
Ik studeer architectuur 1e fase aan de Hogeschool Brabant.
Ik heb een enorme interesse in alles wat met films te maken heeft en alles wat met Star Trek te maken heeft.
Daarnaast ben ik erg creatief met photoshop en werk ik veel met de computer. Bovendien hang ik hier veel te veel rond. :)

Bij deze wil ik ook alle newbies (vooruit ook de oldbies) welkom heten.

Welkom.
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Ik heb me al eens voorgesteld in het andere topic, maar zal dat hier maar ook eens doen.

Alhoewel ik als Nebulaguy hier wat posts zit te tikken, ga ik als Koen Verlinde door het leven. Ik ben 20 en arbeider. Ik werk als een sommelier (dat is zo iemand die de wijnen schenkt in het restaurant, uitleg geeft bij de kaart, kelder beheert, en veel wijnen proeft) en dat doe ik zeer graag. Ik studeerde hotelschool in Gent en daarna Drankenkennis in Brugge.

Zelf woon ik in Gent (Belgie), en m'n vrije tijd vul ik op met cinema, magic, uitgaan, Trek kijken, tennis en powertraining. Meeste van m'n vrienden zitten op univ, enkele zijn al aan het werk. Voor m'n website verwijs ik je door naar m'n profiel, aangezien dat hier niet mag neergezet worden. Andere interesses zijn James Bond, Grieks mythologie, en nog wel enkele die ik nu vergeet.

Favoriete Trek zijn TNG en DS9, maar ook de films gaan er zeker in. TOS heb ik niet volledig gezien, maar wat ik gezien heb, was wel ok. Voyager, tja daar bestaan al genoeg topics over, is tot en met S4 best ok. ENT, tja ik wacht nog altijd op de Belgische uitzendingen, daar ik jullie zender hier niet kan ontvangen.
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

Ik heb me eigenlijk ook nog nooit voorgesteld.....

dagelijks luister ik naar de naam Pascal en ben getrouwd (als enige op dit forum zeker?),
heb 2 schatten van kinderen, een dochter van 9 en zoon van 6 jaar, de jongste is ook al gek van Star Trek..(hoe zou dat nou komen.. :? )
Ik ben Hoofd Distributie van een textielbedrijf dat je kan bekijken op mijn website.
Mijn hobby's zijn; Sience fiction, computers, motorrijden...en spelen met mijn vrouw......euhhhh...kinderen bedoel ik. :-D
Gebruikersavatar
B'Ellana
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 397
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:27
Locatie: Barnsley, Verenigd Koninkrijk
Contacteer:

Bericht door B'Ellana »

hallo, ik ben B'Ellana

ik ben 18 jaartjes jong, heel lief, schattig, aardig, leuk enzo

en euhm.. ik zit hier al heeeeeeeeeeeeeel lang

en euhm.... ik kijk nooit meer naar Star Trek..

en euhm...... wel naar 24...

en euhm............ jah.. nou dat was het wel zo'n beetje..

oh, ik heb ook hobbies *D

-------

welkom dan maar :)

ik zal me voor de newbies ook nog even voorstellen:

Ik ben Gaby, 18 lentes jong, woonachtig in Den Haag, en ik kijk wel eens Star Trek :P

Ik zit in 6 VWO, ben verslaafd aan toneel, muziek, cabaret en gezellige dingen doen met vrienden, zoals uitgaan, vakanties tussendoor naar Frankrijk, Europareizen maken en mijn stad der steden is ROMA :love:

Wat ik hier doe weet ik eigenlijk niet, maar er zitten wel wat mensen bij die wel ok zijn :) *D

LieVs,

Gaby
Gebruikersavatar
eman
Commander
Commander
Berichten: 1047
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:00

Bericht door eman »

Hallo, ik ben Manuel Verhagen en woon boven een Sikh-tempel.
Daarom kunnen mijn posts soms wat zweverig overkomen maar dat heb je met veel Indiers om je heen. Je weet wel mannen met lange zwarte baarden en tulbanden op met lange gewaden en vrouwen en kinderen in de mooiste kleren die je ooit van je leven gezien hebt.

Ik heb rechten gestudeerd aan de VU en heb daar nog steeds een fobie voor.
Mijn tijd besteed ik aan lezen en schaken. Ook kijk ik naar startrek:Voyager maar heb daar nu bijna alles van gezien.
Ik heb geen Indische vriendin maar een Marokkaanse girl en ze heet Malika. En dat is prettig om te zeggen.

Verder wordt nu zo een twee en een half jaar dit forum bezocht.
Groetjes *D
Gebruikersavatar
ramonasno
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 411
Lid geworden op: 01 dec 2003, 15:51
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door ramonasno »

Nou, hier komt ie dan:

ik ben Ramona(verassend dat ik zo heet met die nickname he)
En mijn achternaam is Sno (vast ook zo'n verrassing)
Ik ben 20 jaar jong.
Ik woon in Purmerend, dat is een stad bijna vastgeplakt aan Amsterdam(15 minuutjes naar CS)
Ik ben dol op Star Trek VOYAGER!!!!(Ja, die mensen bestaan!!)
Ik vind het leuk om te zingen, dansen, uit te gaan, bier te drinken en nog veel meer eigenlijk
Es denken, oh ja, ik studeer. Engelse taal en cultuur ( Da klinkt toch interessanter als het is) aan de UvA. Zit in mijn eerste jaar, zo leuk, zo gezellig(NIET!!!)
Als ik later groot ben word ik of a)zangeres (Beyonce is my rolemodel)
b) actrice in star trek Voyager " Back in the Alpha quadrant'
c) iets anders met muziek(hiphop) of acteren.

Wat kan ik nog allemaal vertellen over mezelf zeg, nou euh tja, ik ben half Surinaams, half Belgisch(om precies te zijn Vlaams).

Ik wil nog zoveel leuke dingen over mezelf vertellen, vind mezelf erg leuk namelijk, maar ik weet het nu ff niet.
Tja, dan moet je het maar vragen als je wat wilt weten.
Gebruikersavatar
Stadi
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 766
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:42
Locatie: Vvardenfell

Bericht door Stadi »

Hallo ik ben Svea.
En ik heb weer vrije tijd.
Gebruikersavatar
Spriety
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 858
Lid geworden op: 25 mar 2003, 11:27
Locatie: Earth (21st Century)
Contacteer:

Bericht door Spriety »

Hoi,

Ik ben Guido, birthdate 19680229, dus Pon Farr elke 4 jaar (geintje).

Zover ik me kan herinneren ben ik al een Trekkie sinds 1976.
In dat jaar waren vele herhalingen van "Raumschiff Enterprise" (TOS dus) op de duitse TV-kanalen.
Mijn hobbies zijn SciFi in het algemeen, Star Trek / Star Wars / Space 1999 / Farscape / Dr.Who / Blake's Seven / Battlestar Galactica / ... in het bijzonder.
Daarnaast ... diverse soorten films (m.u.v. horror en manga), stripboeken, raar genoeg ook aangestoken door de Harry Potter mania maar niet (ondanks Tolkien-lezer) LOTR-verslaafd.
Hoofdverslavingen : Star Trek, muziek (passief èn actief) èn bovenal mijn vriendin! :-D
Gebruikersavatar
Neelix
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 nov 2003, 00:26
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Neelix »

Nou ik zal mij dan ook maar even voorstellen, mijn naam is Rienk de Vries, werkzaam bij de spoorwegen.
Ik ben meestal wel op tijd *D .
Ik vind bijna alles goed van Startrek maar ik heb toch ook mijn voorkeuren.
Gebruikersavatar
Gurty
Commander
Commander
Berichten: 1321
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:50

Bericht door Gurty »

Ja eh, ik ben Gert Jan, 19 jaar, over minder dan een maand een oude lul, waakhond over dit forum met een bijbaantje als beschermengel en een uitmuntend gevoel voor herrie en ruzie schoppen, en verder heb ik momenteel niet zo heel veel zin om meer over mezelf te vertellen... questions? just ask.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

Even een test dus... hoi ik Blind Guardian 23 jaar oud; en regulair... mijn intresses gaan uit naar Science Fiction en Fantasy, en uiteraard metal :-P ... Vooral dankzij Enterprise en Nemesis ben ik de laatste tijd veel bezig met goede science fiction te bekijken...
davids cloontje

Bericht door davids cloontje »

Hallo, hallo,

ik ben davids cloontje, ik woon in België in Sint Truiden, en ik ben niet bijster slim. Eigenlijk ben ik een schilder, maar omdat ik geen beter werk kon vinden, verpak ik nu batterijen aan de lopende band. Ook ben ik een beetje sexueel gefrustreerd, maar daar ben je man voor hè.

Ik hoop dat ik een gezellige, spamvrije en verrijkende tijd mee mag maken op dit forum.
Gebruikersavatar
Mr Monkey
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 103
Lid geworden op: 29 jan 2003, 23:28
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Mr Monkey »

ik ben niet nieuw maar ik ben wel weer terug na 6 maanden omdat ik eerst gewoon totaal geen zin had om hier te posten. maar voor de mensen die mij niet kennen ik ben mr monkey en ik ben 14 jaar oud. 8-)
Gebruikersavatar
Dr Soong
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 62
Lid geworden op: 24 jul 2003, 15:41
Locatie: Assen

Bericht door Dr Soong »

Om een beetje on topic te komen.

Ik ben Roland en kom af en toe eens langs hier, ben een star trek fan wat ook de reden is dat ik hier kom.

30 jaar, van het mannelijk geslacht en wonend in het Noorden van het land. Dit is wel informatie genoeg zo.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Ik kan me niet herinneren dat ik me heb voorgesteld. In ieder geval niet in dit topic, dus bij deze.

Ze hebben me 28 jr. geleden Jeroen genoemd.
Ik woon in Nederhorst den Berg.(een of ander gehucht tussen Hilversum en Weesp)
Ik ben TV verslaafd. (Daarom werk ik ook bij SBS :-D )
Hou vooral van sci-fi films/series. (Star Trek, Babylon 5, Andromeda, X-files, Buffy, Battlestar Galactica, Farscape enz.)
Maar films als Hellraiser, Nightmare on Elmstreet vind ik ook lache.
En verder heb ik geen leven.
Laatst gewijzigd door EMH op 06 aug 2004, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Nalan
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 652
Lid geworden op: 01 jul 2002, 23:10
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Bericht door Nalan »

oke dan zal ik het ook nog maar een x neer tikken.

Ik ben Adriana kakinc-van Gent.
Ben 31 jaar jong, getrouwd met Murat en woon in Zaandam.
Ik ben Fan sinds TNG, vind DS9 en Voy ook heerlijk om naar te kijken.
Heb twee poeze beesten Blozer & Onnyx en twee goudvissen Jip & Janneke.
Werk in Haarlem als call centermedewerkster.
En mijn twee nieuwe uitdagingen voor dit jaar zijn
A) mijn motorrijbewijs halen
B) de vierdaagse van Nijmegen lopen
Gebruikersavatar
Frank
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 apr 2003, 19:10

Bericht door Frank »

Ik ben Frank, 17 jaar oud en zit in de 6de klas van het Gymnasium. Een jaar of 2 geleden ben ik naar Star Trek gaan kijken, eerst VOY en DS9, daarna de andere series. Later ben ik begonnen met het bekijken van andere sciencefiction series. Mijn favoriete sciencefiction series zijn DS9 en op het moment heel erg Babylon 5, maar ook Farscape vind ik nog steeds leuk om te kijken.
Gebruikersavatar
Cmdr Verhoeven
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 70
Lid geworden op: 01 dec 2003, 15:03
Locatie: Amsterdam

Bericht door Cmdr Verhoeven »

*D
Mijn naam is Sel, ik ben 34 en woon in A'dam. Ben vanaf m'n elfde SF en Star Trek fan. Kwam er tot mijn schrik dit jaar achter dat ik GEENEEN echte trekkie meer in mijn directe omgeving had. Heb ooit natuurkunde gestudeerd en bij internetbedrijf gewerkt, daar trekkies zat. Ben nu helaas al enige tijd door ziekte min of meer geveld. Werk en studeer nog wel (zeer) part-time, maar word omringd door collega's die niks met SF hebben.
Dus toen maar hier beland... begin al enigszins verslingerd te raken. Vind het alleen erg jammer dat er mensen zijn die het nodig vinden elkaar een beetje af te zeiken. Je komt hier toch omdat je een gedeelde passie/interesse hebt?
Gebruikersavatar
ESS-Disender
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 443
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:08
Contacteer:

Ik ben nieuw.

Bericht door ESS-Disender »

Hej daar

Ik ben rutger, ben 16 jaar en woon in een klein gehucht naast Heerenveen (voor diegene, dat ligt in Friesland) Ik zit in de 1e klas van SPW op het Friesland college. Mijn favo startrek sierie is met stip Voyager. Maar ook voor de andere sieries sta ik open.

voor al diegene die denken dat ik hier kom spammen: NO WAY !!
Laatst gewijzigd door ESS-Disender op 26 feb 2004, 23:09, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Drone01
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 102
Lid geworden op: 08 jan 2004, 04:26
Locatie: Zoetermeer

Bericht door Drone01 »

Hoi, ik ben Desmond en 31 jaar oud.

Werk als free-lance piping designer ( engineering)

Speel verder graag Go (een japans bordspel, eigenlijk chinees maar de japanners verbeterden het) en ben graag online.
Laatst gewijzigd door Drone01 op 12 jan 2004, 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
superborg
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 318
Lid geworden op: 14 jun 2002, 21:36
Locatie: vlagtwedde
Contacteer:

Bericht door superborg »

dan zal ik me ook maar even voorstellen.
Ik ben sanne, 15 jaartjes jong en woon in vlagtwedde (gat in groningen)
Mijn hobbies zijn voetbal, drummen en tekenen.
ik zit nu in 4 vwo, heb een krantenwijk...
en ik kijk al een aantal jaartjes startrek, en voyager is mn favo serie.
Gebruikersavatar
ikkes
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2004, 20:13
Contacteer:

Bericht door ikkes »

Hoi iedereen.
Ik ben dus ikkes. Getrouwd, moeder van 3 kinderen en oma van een kleinzoon.
Ik woon in een dorpje wat nu bij Waalwijk hoord.
Ben al star trek fan vanaf de eerste aflevering. :)
Verder zit ik veel achter de pc. Ik heb zelf ook nog een paar mailinglisten over psp en adhd.
Houdoe
Gebruikersavatar
Kor
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 59
Lid geworden op: 13 jan 2004, 13:13

Bericht door Kor »

Hallo,

ik ben Kor Vos en ik woon in Amstelveen.
Ben weer single en ik werk als administratief medewerker bij een bank.

Al sinds mijn jeugd ben ik een Startrek fan, die jeugd is al weer een tijdje geleden en daarom heb ik TOS op TV gezien toen die in NL werd uitgezonden. Omdat Ik me er niet zo veel meer van kan herinneren, ga ik zeker de DVD-set aanschaffen als die te koop is.

Dankzij mijn video en de vele herhalingen op de diverse zenders heb ik van de diverse Startrek series denk ik wel alle afleveringen gezien. Mijn favoriete serie is DS9. Er zit een verhaallijn in en de karakters ontwikkelen zich meer ten opzichte van de andere series. TNG vind ik ook wel goed. VOY vind ik vooral de eerste paar seizoenen niet al te best, daarna werd het beter. Misschien was het een kwestie van wennen, net zoals met Enterprise daarvan heb ik ook nog geen aflevering gezien die ik goed vond.

Na mijn werk breng ik mijn tijd door met fietsen, computeren, lezen en muziek. Wat computers betreft ben ik bezig met Linux, maar dat valt niet mee. Het lijkt wel Cardassiaanse techniek, helaas heb ik niet het technische talent van de Chief.

Groetjes, Kor
Gebruikersavatar
Sarah
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 jan 2004, 00:17

Bericht door Sarah »

Hallo,

ik ben dus Sarah.
Ik woon op het moment nog in Leuven in Belgie, maar volgende week ga ik terug naar Duitsland waar ik eigenlijk vandaan ben. Ondermeer daarom ben ik ook in dit forum, ik wil mijn nieuwe spreekvaardigheid niet meteen weer verliezen en dacht dat ik dat zou kunnen koppelen aan een beetje Star Trek.
Daarmee hou ik me ook nog niet lang bezig. Min zusje is een trekkie en heeft me overtuigd. Ik heb nog niet veel gezien, vooral omdat dat in Belgie en Nederland momenteel niet kan (of is er soms iets op tv?), maar ik ken ondertussen tenminste TOS, TNG en Voyager. Het liefst zie ik eigenlijk TOS, is zo leuk oud, maar met TNG zijn ze in Duitsland pas begonnen, en het lijkt me wel goed.
In de werkelijkheid studeer ik geschiedenis en politiek en doe een beetje (en heel graag) aan journalisme. Ah ja, en ik ben 22.
Hopelijk wordt het interessant -totnogtoe valt het best mee.
Groetjes
Sarah
Plaats reactie