Hotmail account beetje onzin

Vragen en opmerkingen over StarTrek.nl en het forum.

Moderators: captain crash, Wilson

Gesloten
Trip
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 69
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:41

Hotmail account beetje onzin

Bericht door Trip »

Ik gebruik deze hotmail account al jaren en ik begrijp niet helemaal waarom ik deze niet zou mogen gebruiken met inschrijven (zie admin forum). Ik gebruik de email mogelijkheden van mijn provider niet..

Groeten, een oude bekende :)
Gebruikersavatar
Tom
Commander
Commander
Berichten: 1728
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:05
Locatie: Barneveld

Re: Hotmail account beetje onzin

Bericht door Tom »

Trip schreef:en ik begrijp niet waarom ik deze niet zou mogen gebruiken met inschrijven (zie admin forum)
De uitleg staat denk ik in dezelfde alinea van de policy :{
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Bericht door X-File »

Gegroet, oude bekende.

Misschien zou je ons duidelijk kunnen maken wat je bedoelt? Voor ons is je email adres niet leesbaar.
Gebruikersavatar
jOzh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 427
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:34

Bericht door jOzh »

Hmm, vreemd want in mijn geval kon ik wel gewoon m'n hotmail account ingeven...
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

ja.. hij bedoelt dus.. ben je lid van wanadoo.. gebruik je wanadoo e-mail... ben je lid van chello gebruik dan je chello-mail... ben je lid van @home.. gebruik die dan ook...

nou ik ben al mijn hele internetleven lid van de gratis e-mail provider dolfijn.. (nedwork@dolfijn.nl)

wegens te kort aan opslagruimte die bij de dolfijn server is geleverd.. ben ik begin dit jaar ook een ander e-mail adres gaan gebruiken.. (smierlo@lycos.nl)

ik heb geen @home e-mail adres.. want dat werkt allemaal heel vaag, met outlook e.d. en als er iets is wat ik haat dan is het outlook wel. En we zijn met zijn drietjes aangesloten op 1 verbinding.. dus dat behoorlijk illegaal.. maar jah.. moet wel internetten natuurlijk
tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

Bericht door tuvok4774 »

Het gene wat niet mocht volgens de policy is een gratis web email adres, ik zou niet weten waarom maar het is nu eenmaal zo...
Maar de mods letten er niet op , en de automatische email ban staat niet aan, dus hotmail doet het gewoon hoor, en andere dingen als freemail enzo ook wel
Gebruikersavatar
cybermans
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 291
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:03
Locatie: cyberspace
Contacteer:

Bericht door cybermans »

outlook sux daarom gebruik ik ook eudora
Trip
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 69
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:41

Bericht door Trip »

en ik begrijp niet waarom ik deze niet zou mogen gebruiken met inschrijven (zie admin forum)
doh.. alleen ik vind de reden niet goed. En ja je kan dus wel met hotmail acc inschrijven.
Gesloten