operming van X-file en Miriam

Vragen en opmerkingen over StarTrek.nl en het forum.

Moderators: captain crash, Wilson

Gesloten
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

operming van X-file en Miriam

Bericht door SuperVlaai »

Nu word tijd dat er iets gedaan word en mij altijd bespotten en beledigen en na apen. Ik heb al genoeg pm's gestuurt en gedaan altijd word er op mij gevit. Is dit de manier hoe je met users moet omgaan op forum dan moet er dringent iets gedaan worden. Tijd dringt en is nodig voor wat opruiming of wat verandering hier. Hoe kan je dan in godsnaam iets goed doen op forum als ik toch alles fout doe. Is normaal dat ik jank als er niets word aan gedaan.PM reageren ze niet waarschuwing reageren ze niet. En belgen dom zijn dat moeten ze ook laten kwa gedrag ook dus.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: operming van X-file en Miriam

Bericht door X-File »

Belgen zijn niet dom! :-(
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: operming van X-file en Miriam

Bericht door SuperVlaai »

X-File schreef:Belgen zijn niet dom! :-(

Neen maar jij reageert er wel op dat dom zijn. :-(
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: operming van X-file en Miriam

Bericht door X-File »

Ik reageer op het dom zijn van David Vermote.

Niet op het dom zijn van een Belg.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: operming van X-file en Miriam

Bericht door SuperVlaai »

X-File schreef:Ik reageer op het dom zijn van David Vermote.

Niet op het dom zijn van een Belg.

Dat is zelfde, als je mij raakt raak je de belgen ook.
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: operming van X-file en Miriam

Bericht door Master Vanhu Botie »

Nou, David, je moet nu ook niet al te veel generaliseren .....
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: operming van X-file en Miriam

Bericht door X-File »

Supervlaai schreef:David Vermote = Belg.

~DUS!~

Iedere Belg = David Vermote.
Ik neem aan dat er enkele forumgebruikers zijn die hier niet al te vrolijk van worden.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: operming van X-file en Miriam

Bericht door SuperVlaai »

Master Vanhu Botie schreef:Nou, David, je moet nu ook niet al te veel generaliseren .....

Moet gedaan zijn met al die toestanden van X-File en Miriam ze reageren op elke post die ik post en dan is weer omzeep dat moeten ze laten dan krijg ik nog te horen dat ik alles fout doe.
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: operming van X-file en Miriam

Bericht door Master Vanhu Botie »

Dat houdt nog niet in dat je moet denken dat, als er iets over jou gezegd wordt, dat dit betekent dat datzelfde over alle Belgen gezegd wordt.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: operming van X-file en Miriam

Bericht door SuperVlaai »

Master Vanhu Botie schreef:Dat houdt nog niet in dat je moet denken dat, als er iets over jou gezegd wordt, dat dit betekent dat datzelfde over alle Belgen gezegd wordt.

DUS IK BEN DOM OKE DAN MOET JE MAAR EENS ZEGGEN WAT ALS DAT DOM IS WAT IK NU DOE PM DAN MAAR NAAR BEHEERDER OF MOD word tijd dat er iets gedaan word. Altijd dat gezeur en ik wil gezellig posten maar als ik altijd word gevit door die users dan is niet meer leuk. En dan nog mij belachelijk maken. Doe eens zelf wat anders dan op mij te vitten ik doe FOUT

Niet op Master Vanhu Botie bedoelt he
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: operming van X-file en Miriam

Bericht door Nemesis »

SuperVlaai schreef:Nu word tijd dat er iets gedaan word en mij altijd bespotten en beledigen en na apen. Ik heb al genoeg pm's gestuurt en gedaan altijd word er op mij gevit. Is dit de manier hoe je met users moet omgaan op forum dan moet er dringent iets gedaan worden. Tijd dringt en is nodig voor wat opruiming of wat verandering hier. Hoe kan je dan in godsnaam iets goed doen op forum als ik toch alles fout doe. Is normaal dat ik jank als er niets word aan gedaan.PM reageren ze niet waarschuwing reageren ze niet. En belgen dom zijn dat moeten ze ook laten kwa gedrag ook dus.
Vlaai :).. vriend :)..

Iedereen is zoals hij is en de één kan daar wat aan doen en de ander heeft daar meer moeite mee. Het lijkt me daarom ook vrij begrijpelijk dat niet iedereen op dit forum met elkaar overweg kan. De helft van dit forum kan mij zo nu en dan ook wel graag de nek omdraaien of een trap voor mijn hol geven. Accepteer het. Jij hebt je tekortkomingen, maar anderen ook.

Het beste wat je gewoon kan doen is jezelf blijven en je niet op de kast laten jagen door collega users. Als iedereen elkaar dan ook een beetje in zijn waarde laat, zijn we er al een heel eind.

Dit is dus niet alleen naar vlaai gericht. Verder hoop ik ook dat ik vanuit dit punt bijval krijg van de verstandige mensen op dit forum.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: operming van X-file en Miriam

Bericht door SuperVlaai »

Nemesis schreef:
SuperVlaai schreef:Nu word tijd dat er iets gedaan word en mij altijd bespotten en beledigen en na apen. Ik heb al genoeg pm's gestuurt en gedaan altijd word er op mij gevit. Is dit de manier hoe je met users moet omgaan op forum dan moet er dringent iets gedaan worden. Tijd dringt en is nodig voor wat opruiming of wat verandering hier. Hoe kan je dan in godsnaam iets goed doen op forum als ik toch alles fout doe. Is normaal dat ik jank als er niets word aan gedaan.PM reageren ze niet waarschuwing reageren ze niet. En belgen dom zijn dat moeten ze ook laten kwa gedrag ook dus.
Vlaai :).. vriend :)..

Iedereen is zoals hij is en de één kan daar wat aan doen en de ander heeft daar meer moeite mee. Het lijkt me daarom ook vrij begrijpelijk dat niet iedereen op dit forum met elkaar overweg kan. De helft van dit forum kan mij zo nu en dan ook wel graag de nek omdraaien of een trap voor mijn hol geven. Accepteer het. Jij hebt je tekortkomingen, maar anderen ook.

Het beste wat je gewoon kan doen is jezelf blijven en je niet op de kast laten jagen door collega users. Als iedereen elkaar dan ook een beetje in zijn waarde laat, zijn we er al een heel eind.

Dit is dus niet alleen naar vlaai gericht. Verder hoop ik ook dat ik vanuit dit punt bijval krijg van de verstandige mensen op dit forum.

Dat is nu eens gesproken
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: operming van X-file en Miriam

Bericht door X-File »

Nu rustig ademhalen, je posts terug lezen en dan in een begrijpelijke taal -zonder hoofdletters- je punt duidelijk willen maken.

Alles wat we van je vragen is dat je -voordat je wat schrijft- eerst eens nadenkt of het wel een nuttige bijdrage is. Of dat wat je zegt niet al beantwoord is door een ander. Of dat wat je zegt wel slim is.

Je hoeft niets te posten, als je niets nieuws te melden hebt.

Als antwoord op je vraag:
Ja, je bent dom.
Dat baseer ik op wat ik hier op het forum zie, op wat je schrijft.

Misschien ben je niet dom, maar daar heeft nog nooit iemand het bewijs van gezien hier op het forum.

En ik stuur geen PM naar de beheerder of mod als ik een probleem heb met jou, David, ik spreek zelf jou aan op je gedrag. En dat doe ik niet alleen.
Het is een beetje jammer dat je dus alleen luistert als een mod of beheerder jou iets zegt, als het een andere user betreft negeer je het.

Je bent een klein kind David, een kind dat huilt onder moeders' rok. En kind dat zich verschuilt achter vader als hij iets niet leuk vind. U, Vlaai, bent een kleuter.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: operming van X-file en Miriam

Bericht door SuperVlaai »

X-File schreef:Nu rustig ademhalen, je posts terug lezen en dan in een begrijpelijke taal -zonder hoofdletters- je punt duidelijk willen maken.

Alles wat we van je vragen is dat je -voordat je wat schrijft- eerst eens nadenkt of het wel een nuttige bijdrage is. Of dat wat je zegt niet al beantwoord is door een ander. Of dat wat je zegt wel slim is.

Je hoeft niets te posten, als je niets nieuws te melden hebt.

Als antwoord op je vraag:
Ja, je bent dom.
Dat baseer ik op wat ik hier op het forum zie, op wat je schrijft.

Misschien ben je niet dom, maar daar heeft nog nooit iemand het bewijs van gezien hier op het forum.

En ik stuur geen PM naar de beheerder of mod als ik een probleem heb met jou, David, ik spreek zelf jou aan op je gedrag. En dat doe ik niet alleen.
Het is een beetje jammer dat je dus alleen luistert als een mod of beheerder jou iets zegt, als het een andere user betreft negeer je het.

Je bent een klein kind David, een kind dat huilt onder moeders' rok. En kind dat zich verschuilt achter vader als hij iets niet leuk vind. U, Vlaai, bent een kleuter.

Het zit niet alleen met mijn gedrag maar bij jou. Niet op de manier hoe jij er mee omgaat is fout. Je moet op vriendelijke manier bij praten dan kan je er veel sneller door dan als je beledigt en ruzie maakt er over. Dan zal ik wel luisteren. Wees vriendelijk dan zal beter gaan.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: operming van X-file en Miriam

Bericht door X-File »

Heb ik gedaan David.

Alleen als ik aardig doe, dan ga jij lopen schelden en tieren, en krijg ik een grote mond.

Dus u liegt daar, heer Vlaai.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: operming van X-file en Miriam

Bericht door SuperVlaai »

X-File schreef:Heb ik gedaan David.

Alleen als ik aardig doe, dan ga jij lopen schelden en tieren, en krijg ik een grote mond.

Dus u liegt daar, heer Vlaai.
Laatst gewijzigd door SuperVlaai op 18 jul 2011, 12:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: operming van X-file en Miriam

Bericht door Nemesis »

Vlaai.. heb je mijn bericht nou gelezen of niet? Was ook aan jou gericht he..

weet wanneer je moet negeren...!
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: operming van X-file en Miriam

Bericht door captain crash »

Iedereen is dom
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Re: operming van X-file en Miriam

Bericht door Dark*staR »

Mensen... :-(
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: operming van X-file en Miriam

Bericht door captain crash »

Dark*staR schreef:Mensen... :-(
gelukkig zie je zo door de dag heen heel weinig mensen ;)
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Re: operming van X-file en Miriam

Bericht door Dark*staR »

captain crash schreef:
Dark*staR schreef:Mensen... :-(
gelukkig zie je zo door de dag heen heel weinig mensen ;)
Gelukkig :*)
Gesloten