(tijdelijke) bans

Vragen en opmerkingen over StarTrek.nl en het forum.

Moderators: captain crash, Wilson

Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

(tijdelijke) bans

Bericht door Miriam »

Ik heb me helemaal rot gelachen om http://www.startrek.nl/forum/viewtopic. ... &t=2107661 Dus toen vroeg ik mij af waarom er tegenwoordig zo weinig bans worden gegeven?
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door Punisher »

eman heeft inmiddels een permanente ban.

Bij jou, supervlaai, enz. is de hoop inmiddels opgegeven.

:)
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door Miriam »

David heeft denk ik het record qua bans en waarschuwingen :lachhuil:
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door Punisher »

Tja ... Wat kunnen we daar over zeggen ...

Trouwens, ik vind net dit:
http://nl.linkedin.com/in/emmanuelverhagen

Dat kan toch niet eman zijn!
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door Miriam »

Punisher schreef:Tja ... Wat kunnen we daar over zeggen ...
Niks, anders zit de pmbox weer vol van CC of * :rofl:
Punisher schreef:Trouwens, ik vind net dit:
http://nl.linkedin.com/in/emmanuelverhagen

Dat kan toch niet eman zijn!
:o
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door koent »

zeikstralen. dat topic heb ik trouwens ook wel vaak gezien. ieder bantopic eigenlijk. het is wel vermakelijk :)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door Nemesis »

(Gewoon leuk / netjes / aardig met elkaar omgaan dus).
Alleen luisteren is zo moeilijk ;)
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door SuperVlaai »

Nemesis schreef:
(Gewoon leuk / netjes / aardig met elkaar omgaan dus).
Alleen luisteren is zo moeilijk ;)

Ik doe mijn best genoeg. Maar moet altijd iemand moeilijk beginnen te doen dan is weer omzeep :-(

Miriam vraagt zelf om ban leuk
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door Paulstartrek »

Ik ben het met je eens. Alhoewel jij ook vaak hapt, is het miriam die het meest provoceerd
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door koent »

zullen we er anders een poll van maken?
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door Nemesis »

leef je uit :)
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door Punisher »

koent schreef:zullen we er anders een poll van maken?
Zullen we anders doen wie de langste tempban in de wacht kan slepen? Jij mag beginnen.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door Ace of Spades »

koent schreef:zullen we er anders een poll van maken?
Dit forum en democratie :')
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door CmdrCrichton »

Meer een dictatuur :P
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door Miriam »

Paulstartrek schreef:Ik ben het met je eens. Alhoewel jij ook vaak hapt, is het miriam die het meest provoceerd
Dat is onzin en dat weet je zelf ook. Als er door meerdere users word geklaagd over een niet nader te noemen persoon en daar wordt niks aan gedaan, maar die zelfde persoon geniet wel van een bepaald soort bescherming en de normale users niet. JA dan ga ik daar tegen in want ik kan niet tegen onrecht. En het kan mij dan niet schelen dat die persoon zwakbegaafd is en wij beter horen te weten, zo gaat dat niet iedereen is gewoon gelijk.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door SuperVlaai »

Dus die zwak zijn daar moet jij dan maar oplos zitten pesten. En dat vind je dan nog leuk ook en waarom haal jij me er altijd over al tussen. Je moet mij er buiten houden als ik er niets bij te maken heb. Die moeten dan gestraft worden die altijd faailen door ander. dit vind niet kunnen.En je begint weer opnieuw laat mij met rust of moet ik weer gaan klagen en dan luister je nog niet als ik iets zeg. Bij jou geraakt niet in Miriam. Vind leuk om zwakkelingen te pesten. Eens zien hoe wij dan de rollen eens gaan omdraaien als jij tussen zwakelingen zit eens zien hoe jij je gaat voelen. Ik heb ook recht om mij te verdedigen en dat mag. Dus dit topic kan dicht
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

SuperVlaai schreef:Dus die zwak zijn daar moet jij dan maar oplos zitten pesten. En dat vind je dan nog leuk ook en waarom haal jij me er altijd over al tussen. Je moet mij er buiten houden als ik er niets bij te maken heb. Die moeten dan gestraft worden die altijd faailen door ander. dit vind niet kunnen.En je begint weer opnieuw laat mij met rust of moet ik weer gaan klagen en dan luister je nog niet als ik iets zeg. Bij jou geraakt niet in Miriam. Vind leuk om zwakkelingen te pesten. Eens zien hoe wij dan de rollen eens gaan omdraaien als jij tussen zwakelingen zit eens zien hoe jij je gaat voelen. Ik heb ook recht om mij te verdedigen en dat mag. Dus dit topic kan dicht
Natuurlijk heb jij het recht om jezelf te verdedigen, maar je maakt het er niet beter op voor jezelf. Je zult echt het beste af zijn als je specifieke gebruikers gewoon negeerd. Daardoor word je verblijf op het forum plezieriger en is er ook nog eens kans dat het ophoudt. Juist doordat je fel reageert maak je het voor mensen verleidelijker om je aan te vallen.

OT:

Ik vraag me af of R2 ooit nog bezoek heeft gekregen van eman's vriendjes :P Maar ja bans zijn inderdaad minder geworden.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door SuperVlaai »

.:Admiral-Janeway:. schreef:
SuperVlaai schreef:Dus die zwak zijn daar moet jij dan maar oplos zitten pesten. En dat vind je dan nog leuk ook en waarom haal jij me er altijd over al tussen. Je moet mij er buiten houden als ik er niets bij te maken heb. Die moeten dan gestraft worden die altijd faailen door ander. dit vind niet kunnen.En je begint weer opnieuw laat mij met rust of moet ik weer gaan klagen en dan luister je nog niet als ik iets zeg. Bij jou geraakt niet in Miriam. Vind leuk om zwakkelingen te pesten. Eens zien hoe wij dan de rollen eens gaan omdraaien als jij tussen zwakelingen zit eens zien hoe jij je gaat voelen. Ik heb ook recht om mij te verdedigen en dat mag. Dus dit topic kan dicht
Natuurlijk heb jij het recht om jezelf te verdedigen, maar je maakt het er niet beter op voor jezelf. Je zult echt het beste af zijn als je specifieke gebruikers gewoon negeerd. Daardoor word je verblijf op het forum plezieriger en is er ook nog eens kans dat het ophoudt. Juist doordat je fel reageert maak je het voor mensen verleidelijker om je aan te vallen.

OT:

Ik vraag me af of R2 ooit nog bezoek heeft gekregen van eman's vriendjes :P
Dat Probeer ik al hele tijd maar ze zoekt me altijd weer op forum en ze kan zelf niet ophouden.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door Miriam »

David jij bent hier nu al 9 jaar op dit forum aan het rond trollen. Je kan absoluut niet tegen kritiek, je projecteert alles opjezelf, je weigert ook maar iets aan tenemen van andere users, je vertikt het om iets te doen aan je spelling, je blijft als volwassen man je gedragen als een verwende kleuter, je brabbelt meestal maar wat zonder dat je weet waar het overgaat, je voelt je in default mode; altijd aangevallen, je spamt complete inboxen vol en zo kan ik wel weer even door gaan.

Nee David jij bent een verwend klein kleutertje dat nodig eens moeten worden opgevoed. Je bent 33 jaar oud het wordt tijd dat jij je ook eens zo gaat gedragen, dan zal ik je niet meer lastig vallen.
SuperVlaai schreef: Eens zien hoe wij dan de rollen eens gaan omdraaien als jij tussen zwakelingen zit eens zien hoe jij je gaat voelen.
Is dit een bedreiging?
SuperVlaai schreef: Dus dit topic kan dicht
Jij bent geen moderator dus hou eens op met je zo te gedragen.

En voor al die azijn pissers, van iedereen wordt verwacht dat hij/zij zich gedraagt en fatsoenlijk Nederlands typt, dus geen uitzonderingen.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door SuperVlaai »

Dit topic kan dicht word weer op mij gevit STOP ER MEE
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

SuperVlaai schreef:
.:Admiral-Janeway:. schreef:
SuperVlaai schreef:Dus die zwak zijn daar moet jij dan maar oplos zitten pesten. En dat vind je dan nog leuk ook en waarom haal jij me er altijd over al tussen. Je moet mij er buiten houden als ik er niets bij te maken heb. Die moeten dan gestraft worden die altijd faailen door ander. dit vind niet kunnen.En je begint weer opnieuw laat mij met rust of moet ik weer gaan klagen en dan luister je nog niet als ik iets zeg. Bij jou geraakt niet in Miriam. Vind leuk om zwakkelingen te pesten. Eens zien hoe wij dan de rollen eens gaan omdraaien als jij tussen zwakelingen zit eens zien hoe jij je gaat voelen. Ik heb ook recht om mij te verdedigen en dat mag. Dus dit topic kan dicht
Natuurlijk heb jij het recht om jezelf te verdedigen, maar je maakt het er niet beter op voor jezelf. Je zult echt het beste af zijn als je specifieke gebruikers gewoon negeerd. Daardoor word je verblijf op het forum plezieriger en is er ook nog eens kans dat het ophoudt. Juist doordat je fel reageert maak je het voor mensen verleidelijker om je aan te vallen.

OT:

Ik vraag me af of R2 ooit nog bezoek heeft gekregen van eman's vriendjes :P
Dat Probeer ik al hele tijd maar ze zoekt me altijd weer op forum en ze kan zelf niet ophouden.
Gewoon overheen lezen, ik weet dat het moeilijk is maar het is de beste manier.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door SuperVlaai »

Maar dan word ik als slecht mens gekeken als ze alles over mij slecht praat moet ik dan dat goed keuren
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door Miriam »

SuperVlaai schreef:Dit topic kan dicht word weer op mij gevit STOP ER MEE
Hou nou eens op met je te gedragen als een verwend klein kind. Je bent een volwassen man van 33, gedraag je dan ook eens zo.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door SuperVlaai »

Miriam schreef:
SuperVlaai schreef:Dit topic kan dicht word weer op mij gevit STOP ER MEE
Hou nou eens op met je te gedragen als een verwend klein kind. Je bent een volwassen man van 33, gedraag je dan ook eens zo.

Stop jij dan ook met gezeur over mij dan stop ik ook OKE :spank:

Aansteller
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door Miriam »

Hoort wie het zegt; ik durf te wedden dat je nu weer als een klein kind jankend achter de pc zit. Straks ram je weer op het toetsenbord terwijl je die arme R2 lastigvalt met je PM's.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door SuperVlaai »

Miriam schreef:Hoort wie het zegt; ik durf te wedden dat je nu weer als een klein kind jankend achter de pc zit. Straks ram je weer op het toetsenbord terwijl je die arme R2 lastigvalt met je PM's.

Ja omdat jij niet ophoud met klagen over mij en over mij tussen steekt waar ik niets bij te maken heb dus ophouden.

En ik jank nog niet eens dat doen klein kinderen ik al groot jij klein jij bent peuter van 3jaar
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door Miriam »

SuperVlaai schreef:En ik jank nog niet eens dat doen klein kinderen ik al groot jij klein jij bent peuter van 3jaar
:rofl:
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door EMH »

Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door The Silencer »

SuperVlaai schreef:Dus dit topic kan dicht
En sinds wanneer bepaal jij dat? :?
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: (tijdelijke) bans

Bericht door The Silencer »

EMH schreef:Even wat vrolijkheid

http://www.youtube.com/watch?v=NuiynIn-g9s
Ik zie moord, verderf en plunderingen.
Gesloten