Ban Kamikaze en Leader

Forum met alle officiele aankondigingen. Mods en Admins posten hier, users mogen lezen.

Moderators: captain crash, Wilson

Plaats reactie
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Ban Kamikaze en Leader

Bericht door captain crash »

Kamikaze is geband omdat hij eigenlijk Bas15 is en dus een dubbele username had. Het is de gewoonte om in dat geval het 'kloontje' te wissen en het origineel een ban op te leggen van een dag of twee dagen (ofzo). De user Bas15 is NIET geband (ook op dit moment niet) dus Kamikaze kan in prinicpe gewoon doorposten, onder zijn OUDE naam.

Leader is geband omdat hij eigenlijk Wolphenix was (op het oude forum) en Suicidal op dit forum. In zijn geval is dus ook het kloontje, Leader, geband. Echter, omdat:

http://www.startrek.nl/forum/viewtopic.php?t=2518

is het voor hem (voorlopig) niet mogelijk om terug te keren op het forum.

Er kunnnen nu mensen zijn die zich afvragen waarom deze bans vrij laat komen. Dit heeft twee redenen: er waren geen redenen om deze twee users te verdenken van het hebben van kloontjes en we zijn begonnen met het opruimen van de userlist (eindelijk). Mochten er nog meer mensen met dubbele namen zijn laat het dan zsm weten, ik denk namelijk dat we de bantijd ervoor gaan opvoeren.

Kom Leader nog terug op het forum? Op dit moment heb ik daar geen idee van, hij heeft zich opzich goed gedragen echter hij had een permban. Hem toelaten op het forum zou een oude ban tegenspreken zijn. De mods en admins zijn hier nog over in overleg, op het moment dat daar is constructiefs uitgekomen is zullen wij het zsm laten weten.

Moeten de users over dit onderwerp nog topics openen? Neen, niet nodig, ik heb mail :) NIET naar wilson mailen, ik ga over deze zaken, voor iedereen die het nog niet weet:

captaincrash@startrek.nl

(hoe origineel)
Plaats reactie