Modwissles en veranderingen

Forum met alle officiele aankondigingen. Mods en Admins posten hier, users mogen lezen.

Moderators: captain crash, Wilson

Plaats reactie
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Modwissles en veranderingen

Bericht door captain crash »

Wilson is vanaf heden geen mod meer van het enterprise forum, voor hem in de plaats heeft HorckDude deze taak over genomen. Vanaf nu dus met vragen over de inhoud van het enterprise forum naar Horckie :)

Dark*staR is vanaf vandaag medemod in The Mess Hall, me vragen en of opmerkingen over dat forum naar hem toestappen. Ik blijf voorlopig meemodden. Deze beslissing is genomen omdat ik de laatste tijd wat minder tijd had voor het modden en * toch feitelijk al alles deed. Maarjah, ik kan moeilijk afscheid nemen van m'n stekkie dus voorlopig blijf ik een beetje meemodden :)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Modwissles en veranderingen

Bericht door captain crash »

captain crash schreef:Wilson is vanaf heden geen mod meer van het enterprise forum, voor hem in de plaats heeft HorckDude deze taak over genomen. Vanaf nu dus met vragen over de inhoud van het enterprise forum naar Horckie :)

Dark*staR is vanaf vandaag medemod in The Mess Hall, met vragen en of opmerkingen over dat forum naar hem toestappen. Ik blijf voorlopig meemodden. Deze beslissing is genomen omdat ik de laatste tijd wat minder tijd had voor het modden en * toch feitelijk al alles deed. Maarjah, ik kan moeilijk afscheid nemen van m'n stekkie dus voorlopig blijf ik een beetje meemodden :)
Plaats reactie