Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Forum met alle officiele aankondigingen. Mods en Admins posten hier, users mogen lezen.

Moderators: captain crash, Wilson

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bericht door Dark*staR »

Bij deze het verzoek en de verwachting aan de nieuwe leden van dit forum om jezelf even in het Ik ben hier nieuw en stel me voor. topic voor te stellen. Nieuwe leden die dit niet doen mogen natuurlijk altijd per pm gevraagd worden dit alsnog te doen.

In het voorstel topic kun je dingen kwijt als je leeftijd, wat je in het dagelijkse leven doet en wat je er nog meer kwijt wil over jezelf.

Het oude voorstel topic Newbies: Stel je even voor! (Blijkbaar ook voor Oldbies!!) is gesloten wegens het hoge offtopic gehalte.

Dit topic is dus alleen bedoeld voor nieuwe leden van StarTrek.nl forums, ook leden die zich nog niet voor hebben gesteld mogen dit hier alsnog doen. Oldies die er echt de behoefte aan hebben zich nogmaals voor te stellen mogen hier ook nogmaals hun ei kwijt.

Bovenstaande komt kortweg er op neer dat er maximaal 1 bericht per user in het voorstel topic komt.
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Re: Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bericht door Dark*staR »

Aangezien de functie van het Ik ben hier nieuw en stel me voor. topic niet voor iedereen duidelijk is:
Dark*staR schreef:Dit topic is dus alleen bedoeld voor nieuwe leden van StarTrek.nl forums, ook leden die zich nog niet voor hebben gesteld mogen dit hier alsnog doen.

Bovenstaande komt kortweg er op neer dat er maximaal 1 bericht per user in het voorstel topic komt.
Plaats reactie