Welkom op het nieuwe forum

Forum met alle officiele aankondigingen. Mods en Admins posten hier, users mogen lezen.

Moderators: captain crash, Wilson

Gesloten
Gebruikersavatar
Wilson
Administrator
Administrator
Berichten: 1767
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:37

Welkom op het nieuwe forum

Bericht door Wilson »

Na een hectische week is hij er dan: Het nieuw StarTrek.nl Forum. Na een aantal rumoerige weken en een flinke hack actie waar veel topics op het oude forum zijn verwijderd zijn we overgestapt naar versie 2 van good old phpBB. We zijn nieuw begonnen, dat betekend dus dat je je opnieuw moet registreren. Ik raad iedereen aan om met dezelfde nickname te registreren als waarop je op het oude forum was geregistreerd. Je kunt natuurlijk ook een compleet nieuwe verzinnen, maar het is niet de bedoeling dat je je registreerd met de nickname van iemand anders op het oude forum.

We hebben mooiste layout geinstalleerd Space Pilot 3K. We hebben de nederlandse pack geinstalleerd en we hebben de diverse knoppen in het nederlands vertaald. Versie 2 van phpBB is compleet nieuw, dus ik zou zeggen kijk lekker rond om te zien wat er allemaal mogelijk is.

Het oude forum zal gesloten worden en als archief gaan dienen. Zodra dat allemaal geregeld is zal ik ergens centraal de link naar het oude forum neerzetten.

De rangenindeling is hetzelfde als op het oude forum. Er is een aanpassing: post in The Mess Hall tellen niet meer mee voor de algemene postcount en dus ook niet voor je rang.

Het smoelenboek is ook geintegreerd in het forum. Je kunt in je profiel weer de url-en naar je foto's opgeven zodat ze weer in het smoelenboek erbij komen. Verder gok ik dat als we wat meer bekend worden met het systeem zullen er hoogstwaarschijnlijk nog wel wat dingen gaan veranderen op het nieuwe forum.

Verder heb ik niks meer te melden. Ik hoop dat dit forum net zo'n groot succes en net zo gezellig zal gaan worden als het vorige forum. Vragen en opmerkingen over het nieuwe forum kun je hier kwijt.
Gesloten