R2D2 stopt als mod van TNG en TOS

Forum met alle officiele aankondigingen. Mods en Admins posten hier, users mogen lezen.

Moderators: captain crash, Wilson

Gesloten
Gebruikersavatar
R2D2
Administrator
Administrator
Berichten: 5446
Lid geworden op: 05 jun 2002, 15:33
Contacteer:

Bericht door R2D2 »

Hierbij leg ik mijn taak als moderator van TNG en TOS neer.



Helaas ben ik, wegens onvoorziene drukte in mijn leven (werk, school, afstuderen, etc.), niet meer in staat de bij het moderator-schap behorende taken goed uit te voeren (en ja, het modden van de verlaten TOS en TNG fora heeft enige voeten in de aarde ;-)).



Sinds mijn eerste post op het oude forum heb ik veel plezier gehad van de reacties op mijn soms geschifte, soms serieuze, soms agressieve, soms "voorspellende" en soms melancholieke posts.

Ik heb zo af en toe veel steun gehad aan de herkenning van en door mede-forummers bij de enkele problemen die ook mijn leven kruisten.

Meestal heb ik gewoon veel plezier gehad om verhalen, posts, opmerkingen en invalshoeken te lezen van mensen die in ongeveer dezelfde geintereseerd waren als ik dat ben.



Nu ik, admiral_r2d2, en later zelfs Admiral R2D2 Afbeelding :-D, roemloos ten onder ben gegaan aan de lang ontweken begrippen die "leven" en "volwassenheid" heten;

nu ik me binnenkort uiteindelijk toch niet meer kan onttrekken aan de "ratrace" en al mijn idealen zal gaan verliezen door mijn deelnemerschap daaraan;

ik, die zelfs "uber-spammer" 8472-killertje heb overleefd;
ik, die zelfs SCRAP tot "mijn vriend", of in ieder geval een "geestgenoot" maakte;
ik, die zelfs de (nu undercover zijnde) D'Artagnan heb doorstaan;

Voel ik bij het neerleggen van mijn "moderator-schap" toch enige zwaarheid in mijn hart.



Ik zal uiteraard nog veel blijven lezen en zo nu en dan wat posten hier op dit forum;

Maar het voelt nu al anders.

Alsof ik ineens verdwaald ben geraakt in de woonwijk waarin ik opgroeide.

Alsof ik na jaren lang in een studentenhuis heb gewoond, en er ineens achter kom dat ik de oudste bewoner ben en eigenlijk niemand meer ken die ik tegenkom voor de dedeaur of in de gezamelijke keuken.



Mijn dank gaat uit naar:

- Wilson (en zelfs een beetje naar Gerwin ;-)) voor het beschikbaar stellen van dit forum en de vrijheid en medezeggenschap die "wij modjes" bijna als vanzelfsprekend kregen;
- mijn "mede-mods", voor de meestal voortreffelijke uitvoering van hun taak als mod op de veel drukkere fora;
- de posters die vaak de moeite namen, en nemen, om uitgebreid een samenhangend verhaal te typen om een medeforummer te helpen, te overtuigen, etc.
- enkele speciale mensen van/op dit forum (die ik niet hoef te noemen omdat ze weten dat ik aan hen denk nu ;-))



Rest mij niets anders dan jullie verder te vervelen met twee quotes uit de (door sommigen zo verguisde) Star Wars saga:
Yoda schreef:Size matters not. Look at me. Judge me by my size, do you?

And well you should not. For my ally is the Force. and a powerful ally it is. Life creates it, makes it grow. Its energy surrounds us and binds us. Luminous beings are we . . . not this crude matter.
Yoda schreef:Beware of the dark side. Anger, fear, aggression. The dark side of the Force are they. Easily they flow, quick to join you in a fight. If once you start down the dark path, forever will it dominate your destiny. Consume you it will.


En dan als aller-laatste dan ook nog maar een quote uit de Hitchhiker's Guide to the Galaxy:
Douglas Addams schreef:Humor is just another defense against the universe



*R2 signing off*




N.B.:

Er is op dit moment geen behoefte aan nieuwe moderators, om de TNG en TOS fora over te nemen.
Deze zullen tijdelijk worden gemod door Crash en Gerwin, en waarschijnlijk binnenkort worden gemod door nieuwe mods;

"sollicitaties" naar het moderator-schap worden niet gelezen of gewaardeerd;
mocht er ooit worden besloten dat er een of meerdere nieuwe mods nodig zijn, dan zullen personen (waarschijnlijk zij die hier niet eerder om gevraagd hebben.... - *hint*) persoonlijk worden benaderd door een van de mods of de admins.
Gebruikersavatar
Gerwin
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 333
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:46

Bericht door Gerwin »

R2D2 heeft besloten zijn taak als mod neer te leggen. Om deze reden is er enige verandering in het modden van de forums. R2D2 had TOS en TNG onder zijn modschap staan. Deze forums zullen opgevult worden door Crash en mijzelf. Crash zal TNG voor haar rekening nemen en ik zal TOS erbij doen. Mogelijk gaan we aan deze indeling in de nabije toekomt nog iets veranderen, maar we moeten nu éénmaal een mod op die forums hebben. :)

R2D2, bedankt voor je inzet, en de tijd die je in het forum hebt gestoken als mod. We zullen je missen in het team. :-)
Gesloten