Utopia VIII

Conventies, Evenementen, Fanclubdagen & Meetings

Moderator: Dark*staR

Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door Dark*staR »

Alvast een tipje van de sluier...
Op dit moment staan er diverse workshops/lezingen vast.
Dit zijn:
~Een lezing/interactieve discussie van onze Gaius Baltar over ScFi en wetenschap mbt snelheden zoals Warp en Wormholes (op het programma staat het beter vermeld hoor Gaius ;) )

~De welbekende condanceworkshop van Tessa en haar Dutchies

~Een Pokerworkshop met of zonder Will Riker

~Een Dark Armada Workshop met zeer veel spannende technische uitstapjes.

Hiernaast zal de Pilot van Legend (met Richard Dean Anderson en John de Lancie) worden vertoond en we doen ook een zeer bijzondere zijsprong naar Star Wars. We zullen voor het eerst in onze geschiedenis iets met SW doen en wel in de vorm van een docu met Peter Jackson, Joss Whedon ed. over de Legacy en Myth van de 6 films. Wij zullen dit op groot scherm vertonen.

Kwa Q&A's. Er zullen mensen alleen op het podium staan en mensen samen. Op dit moment is er een schatting van 4 Q&A's cq. panels op zaterdag en 4 op zondag en ook 1 op vrijdagavond. Zoals het er nu uitziet zullen er (zoals de vraagtekens op de site al aangeven) 6 gasten zijn.

Tijdens de zaterdagavondparty is er een bijzondere verrassing (iets dat ook nog nooit is voorgekomen) en vanzelfsprekend de Fancy Dress en andere vaste activiteiten van de zaterdagavond...

Kortom, je kunt geen dag missen!
Het programma zal op vrijdag rond 18.00 uur beginnen. We raden een ieder aan om na de Closing Ceremony op zondag tijd te nemen voor jezelf en vrienden om na te kletsen (en bij te komen) in de bar. Dus de sluitingstijd van Utopia kunnen we daarom natuurlijk niet aangeven. ;) :*D De zalen gaan om vaste tijd (ca. 18.00 uur) dicht.

Be there or be square. ;)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

david nykel (zylenka, stargate atlantis), is aangekondigd als derde gast hij was al eerder op Utopia Outlawded :clap: :clap:

kan niet copy-pasten op deze verotte pc :r
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Eigenlijk moeten ze David Hewlett ook zien te krijgen dan. :*)
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Blegh...

Volgens mij is hun geld op nadat ze DeLancie hebben geboekt. :*)
Ach, waarschijnlijk komen er nog drie gasten bij! Yay!

*wishful thinking* :)
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

Zylenka is wel een koele gozer, ben benieuwd hoe hij 'in het echt' is :D

Weet niet of ik het al eerder had vermeld, maar zowel ik als mijn broer zullen er de zondag de gehele dag bij zijn.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

Blind Guardian schreef:david nykel (zylenka, stargate atlantis), is aangekondigd als derde gast hij was al eerder op Utopia Outlawded :clap: :clap:

kan niet copy-pasten op deze verotte pc :r
:cheer: die vent was echt geweldig! *D
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

kaartje voor zaterdag en zondag besteld. :)

Trouwens, arme chinees. Nu moet hij ons missen deze laatste keer. :*)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Paulstartrek schreef:Zylenka is wel een koele gozer, ben benieuwd hoe hij 'in het echt' is :D

Weet niet of ik het al eerder had vermeld, maar zowel ik als mijn broer zullen er de zondag de gehele dag bij zijn.
Had je nog niet vermeld maar dan is het eten zondagavond hoe dan ook geen probleem. Als het programma afgelopen is gaan we met z'n allen eten ;)

@mr_vulcan: Denk niet dat het met geld te maken heeft maar met wat men wil doen. Het is de laatste keer dat Utopia georganiseerd wordt en de organisatie haalt ook mensen waar ze zelf met plezier mee gewerkt hebben. Ik vermoed dat er nog een nieuwe gast komt, but time will tell.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

captain crash schreef: Had je nog niet vermeld maar dan is het eten zondagavond hoe dan ook geen probleem. Als het programma afgelopen is gaan we met z'n allen eten ;)
Dus geen teleurgestelde chinees die zondag. :Y)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Op zaterdag misschien wel...druk, druk, druk...maar eerst het programma maar eens zien ;)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

mr_Vulcan schreef:Blegh...

Volgens mij is hun geld op nadat ze DeLancie hebben geboekt. :*)
Ach, waarschijnlijk komen er nog drie gasten bij! Yay!

*wishful thinking* :)
Het is geweldig dat die acteurs willen terug komen, voorzover ik begrepen heb is zelfs zo dat David een verplichting op vrijdagavond geannuleerd heeft hiervoor (de verjaardag van zijn schoonmoeder maybe) :*) ... Zegt iets over de naam die utopia heeft gemaakt. Jammer dat Hertzler andere verplichtingen heeft, die zie ik ook nog wel terugkomen. :*)
Gebruikersavatar
TMar
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 987
Lid geworden op: 12 jun 2002, 07:40
Contacteer:

Bericht door TMar »

David Nyckl is een topper :D Komend weekend m'n wedstrijd kostuum afmaken, wordt helemaal toppie het Utopia weekend :D
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

TMar schreef:David Nyckl is een topper :D Komend weekend m'n wedstrijd kostuum afmaken, wordt helemaal toppie het Utopia weekend :D
ga je hem dit jaar weer leegzuigen :+
Gebruikersavatar
TMar
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 987
Lid geworden op: 12 jun 2002, 07:40
Contacteer:

Bericht door TMar »

tuurlijk :9~
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door Dark*staR »

Scrat op het Utopia forum schreef:In het Utopia 8 programmaboekje willen we graag jouw leukste Utopia ervaring plaatsen. Kun je in maximaal honderd woorden omschrijven wat jouw meest bijzondere moment op een Utopia conventie was? Zo ja, leef je uit en stuur het resultaat naar utopiaATclub.tip.nl. Vermeld erbij wat je als onderschrift wilt zien (alleen je voornaam, je volledige naam of je internet alias bijvoorbeeld). Oh ja, schrijf je stukje bij voorkeur in de Engelse taal (niet verplicht).

We hopen vele leuke stukjes te ontvangen zodat het Utopia 8 boekje een echt memorabel collector´s item wordt!
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door Dark*staR »

28-09-2007

Wie bracht passie, woede, roekeloosheid en sensualiteit naar voren in Battlestar Galactica? Juist ja, deze dame! Zij die deze kwaliteiten op het scherm deed schitteren is niemand anders dan Luciana Carro of beter gezegd 'Kat'.
Deze wild enthousiaste tegenhanger van Starbuck zal ons allen verblijden met haar aanwezigheid op de laatste Utopia.
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

:*D

Ok een BSG gast. Verkocht!


:dance:
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Kaartjes zijn binnen

Ik ben nu vooral erg benieuwd naar het programma-onderdeel dat niet geschikt is voor kinderen ;)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

captain crash schreef:
Ik ben nu vooral erg benieuwd naar het programma-onderdeel dat niet geschikt is voor kinderen ;)
O, wat is Q van plan dan?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

jah dat staat er dus niet bij :lol:
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Misschien moeten we koent er op af sturen. :*)
Gebruikersavatar
Ezri
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 666
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:35
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Ezri »

Ik zit dat weekend ergens in Groningen, maar ik ga zeker proberen op zondag nog even te komen. Is er op die zondag ook een forum-meet & drink? :) En zo ja, hoe laat en waar? Of doen jullie dat op de zaterdag? En is het noodzakelijk om een kaartje te reserveren?
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

Ezri schreef:Ik zit dat weekend ergens in Groningen, maar ik ga zeker proberen op zondag nog even te komen. Is er op die zondag ook een forum-meet & drink? :) En zo ja, hoe laat en waar? Of doen jullie dat op de zaterdag? En is het noodzakelijk om een kaartje te reserveren?
Hoi Stance, de Meeting is nog niet bekend aangezien we nog niet weten, hoe laat Utopia op Zondag afgelopen is, op zaterdagavond is er utopia Party dus ik verwacht niet dat er dan iet serieus gehouden word, behalve hoogsuit groepies die naar de Chinees gaan.

Trouwens goed nieuws als ik nog op tijd ben
Iemand die vorig jaar al een VIP ticket heeft gekocht, kan helaas niet naar Utopia 8 komen. Aangezien de VIP tickets al heel lang uitverkocht zijn, gooien we dit kaartje dus opnieuw in de verkoop. Wil je toch nog een VIP kaartje kopen, dan is dit je kans. Je helpt er ook nog een mede fan mee, want als jij dit VIP kaartje koopt, krijgt zij haar geld terug (of in ieder geval een deel als je zou upgraden vanaf een weekend- of dagkaart).

Wil je dit kaartje hebben, stuur dan snel een mail naar utopiaATclub.tip.nl. VIP kaartjes kosten 149,50 en hebben vele extra´s:

- Champagne Party (meet & greet) met de acteurs op vrijdagavond inclusief gratis champagne
- Cocktailparty met de acteurs op vrijdagavond
- Feest met acteurs, kostuumwedstrijd en disco op zaterdagavond
- Foto (20 bij 30 cm) van jou met de acteurs, gesigneerd door de acteurs (maximaal 5)
- DVD van de meet & greet
- Gereserveerde stoelen op de eerste 3 rijen
- Gereserveerde tafel op de zaterdagavond party
Bron: www.utopiasite.com

Ik heb even geen financien over om een vip kaart te bemachtigen al zo ik het heel graag willen.
Gebruikersavatar
Ezri
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 666
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:35
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Ezri »

Hi Niels! Dank voor de info!
Ook super van je dat je die info over die vipkaart hier post, wellicht dat je daar iemand hier heel blij mee maakt! :)
Ik kan helaas alleen op zondag, maar wellicht zie ik enkelen van jullie dan wel daar, lijkt me gezellig! :)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

Okay de VIP ticket is verkocht
Gebruikersavatar
SCC Dauntless
Commander
Commander
Berichten: 1416
Lid geworden op: 16 jun 2004, 17:38
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door SCC Dauntless »

jongens? topic over de meeting??
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

okeej voor de mensen die niet opgelet hebben: er komt dit jaar niet een meeting als zodanig na utopia i.v.m. onvoorspelbaarheid van het programma en een mogelijke afterparty ter plaatse, gezien dit de laatste keer is.

zie overigens ook een paar posts boven die van jou :)
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door Dark*staR »

13-10-2007: Robin Curtis treedt op!

Robin Curtis zal speciaal voor ons op zaterdagavond 20 oktober haar One Woman Show opvoeren. Alle weekend- en VIP tickethouders kunnen daarbij aanwezig zijn. Een aantekening: de show is niet geschikt voor kinderen.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

One Woman...without clothes :')
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door Dark*staR »

Niet voor jou Ace... speciaal is er voor jou door David Nykl de One Man Show :*) ;)
Plaats reactie