Het Stripfestijn

Conventies, Evenementen, Fanclubdagen & Meetings

Moderator: Dark*staR

Gebruikersavatar
Catawiki
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 jan 2010, 15:59

Re: Het Stripfestijn

Bericht door Catawiki »

Master Vanhu Botie schreef:Heb een redelijke prijs betaald voor vier van de vijf, maar de vijfde is me te duur.
Ik zoek verder :)
Mooi dat je er al 4 hebt.

Deel 16 wordt op Catawiki 9 keer aangeboden. De goedkoopste zijn 7,50 en 12,50.

Is er niemand die Star Trek wil beheren op Catawiki?
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Re: Het Stripfestijn

Bericht door Paulstartrek »

Catawiki schreef:Is er niemand die Star Trek wil beheren op Catawiki?
Ik wil op zich best helpen bij het beoordelen van de ingevoerde items en prijzen. Je moet niet verwachten dat ik dat ik zelf actief op zoek zal gaan naar nieuwe items.
Stuur maar een pm met wat je in gedachten had voor werkzaamheden, dan kunnen we misschien wat afspreken
Gebruikersavatar
Catawiki
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 jan 2010, 15:59

Re: Het Stripfestijn

Bericht door Catawiki »

Paulstartrek schreef:
Catawiki schreef:Is er niemand die Star Trek wil beheren op Catawiki?
Ik wil op zich best helpen bij het beoordelen van de ingevoerde items en prijzen. Je moet niet verwachten dat ik dat ik zelf actief op zoek zal gaan naar nieuwe items.
Stuur maar een pm met wat je in gedachten had voor werkzaamheden, dan kunnen we misschien wat afspreken
Hartstikke goed! De taak van de beheerder is primair om op basis van zijn expertise de invoer van anderen te reviewen. Catalogusprijzen kan hij ook aanpassen (binnenkort starten we wel met het automatisch afleiden van de catalogusprijzen op basis van de gemiddelde prijzen waarvoor objecten ook echt verkocht worden). Dus dat sluit helemaal aan bij wat je wilt doen.

Ik stuur je wel even een PM om het verder te bespreken.
Plaats reactie