Sint -after talk-

Conventies, Evenementen, Fanclubdagen & Meetings

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
SCC Dauntless
Commander
Commander
Berichten: 1416
Lid geworden op: 16 jun 2004, 17:38
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Sint -after talk-

Bericht door SCC Dauntless »

De zondag lang verwacht...
Na een heerlijke verfrissende wandeling en fietstochtje over het strand besloot ik om me maar warm aan te kleden voor de meet.
Mijn aansluiting bus --> trein haalde ik net dankzij een mooi sprintje. Ik ga er geloof ik nog kwaliteiten voor ontwikkelen.

De reis werd opgevrolijkt door fijne dronken studenten die tegen mij aan begonnen te lullen. Nu kan ik heel goed oost-indisch doof spelen en dat leek me in dit geval een goed idee. Fout!! Want de studenten begonnen harder te praten en volgde mij Utrecht HC in. Na drie rondjes rond perron 14 en 15 en een omweg via de Burger King raakte ik ze kwijt. Blij begaf ik mij naar de ontmoetingsplek bij de Pizza Hut die helemaal gaan Pizza Hut meer is. :o. Heel verwarrend... Gelukkig hoefde ik niet lang alleen te wachten want al snel kwamen Frank en Petra (Peti) aan. Na een hallo tegen beide keken wij verwachtingsvol uit naar de komst van Jan (Dark*Star), Jeroen (EMH), ?, Niels (BG) en voor mij een nieuw gezicht Martin (Punisher). Helaas geen Marlies (CC) door ziekte.

Inmiddels stond de klok op 4 uur en in plaats van kou te lijden liepen we onder de bezielde leiding van ? en Peti (verwarrend feit 2) naar de Bios. Al voor de film zat de sfeer en goed in!

De film zelf zal ik kort over zijn: ik vond het een leuke film maar de ophef over de inhoud (welke inhoud?) ontgaat me compleet.

Na de film de gang gemaakt naar onze normale voedsel uitgifte waar ons een nieuwe verwarring wachtte: we zaten boven de grond!!!!

Na het eten weer naar het station gegaan en aldaar van iedereen afscheid genomen.

Na deze meet heb ik een aantal dingen geleerd:
- le petit lady kan heel eng lachen
- ? en Peti houden van cadeaus in het donker
- * heeft voorkeur voor pittig en onbekend voedsel
- we zijn zo normaal dat we niet meer de kelder in hoeven
En
- Utrecht is een perfecte stad voor Sint2

Al met al een meet met een elitaire en geselecteerde groep mensen. Het was gezellig allemaal!
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Sint -after talk-

Bericht door Guess who? »

vermakelijke, maar slechte film :P Wel veel gelachen om de maffe teksten/beelden :P

Verder weer eens erg gezellig gemeet :)
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Re: Sint -after talk-

Bericht door Ace of Spades »

@SCC: Met dronken studenten moet je gewoon meelullen, is erg leuk :') .
Gebruikersavatar
SCC Dauntless
Commander
Commander
Berichten: 1416
Lid geworden op: 16 jun 2004, 17:38
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: Sint -after talk-

Bericht door SCC Dauntless »

Ace of Spades schreef:@SCC: Met dronken studenten moet je gewoon meelullen, is erg leuk :') .
Bedankt voor de tip Alex!
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: Sint -after talk-

Bericht door Punisher »

Ace of Spades schreef:@SCC: Met dronken studenten moet je gewoon meelullen, is erg leuk :') .
Het verschil is wellicht dat jij meestal zelf ook dronken bent als je dronken studenten tegenkomt ;)
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Re: Sint -after talk-

Bericht door Ace of Spades »

Punisher schreef:
Ace of Spades schreef:@SCC: Met dronken studenten moet je gewoon meelullen, is erg leuk :') .
Het verschil is wellicht dat jij meestal zelf ook dronken bent als je dronken studenten tegenkomt ;)
In het geval van het type dronken corpsbal niet eigenlijk.
Gebruikersavatar
SCC Dauntless
Commander
Commander
Berichten: 1416
Lid geworden op: 16 jun 2004, 17:38
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: Sint -after talk-

Bericht door SCC Dauntless »

Ace of Spades schreef:
Punisher schreef:
Ace of Spades schreef:@SCC: Met dronken studenten moet je gewoon meelullen, is erg leuk :') .
Het verschil is wellicht dat jij meestal zelf ook dronken bent als je dronken studenten tegenkomt ;)
In het geval van het type dronken corpsbal niet eigenlijk.
Aha, dronken AOS dus :P
Gebruikersavatar
SCC Dauntless
Commander
Commander
Berichten: 1416
Lid geworden op: 16 jun 2004, 17:38
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: Sint -after talk-

Bericht door SCC Dauntless »

Guess who? schreef:vermakelijke, maar slechte film :P Wel veel gelachen om de maffe teksten/beelden :P

Verder weer eens erg gezellig gemeet :)
Ohw groot ?; heeft u nog een man met lang wit haar en rode jas gezien?
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Re: Sint -after talk-

Bericht door Ace of Spades »

SCC Dauntless schreef:
Ace of Spades schreef:
Punisher schreef:
Ace of Spades schreef:@SCC: Met dronken studenten moet je gewoon meelullen, is erg leuk :') .
Het verschil is wellicht dat jij meestal zelf ook dronken bent als je dronken studenten tegenkomt ;)
In het geval van het type dronken corpsbal niet eigenlijk.
Aha, dronken AOS dus :P
Neuh, die met een jasje en een dasje.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: Sint -after talk-

Bericht door EMH »

Het beeld van een door make-up verminkte Huub Stapel op de Westertoren zal nooit meer van mijn netvlies verdwijnen.

Hij had niet eens tekst in de film ;(


Wij waren de enige in de zaal die hard zaten te lachen om de film :lachhuil:
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Re: Sint -after talk-

Bericht door Ace of Spades »

Hij schijnt bij de opnamen wel een zinnetje te hebben gehad, maar die is er toen uitgeknipt voor de uiteindelijke versie.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: Sint -after talk-

Bericht door EMH »

Ace of Spades schreef:Hij schijnt bij de opnamen wel een zinnetje te hebben gehad, maar die is er toen uitgeknipt voor de uiteindelijke versie.
Die komt er vast weer in op de DVD versie :lachhuil:
Sint SE versie met nooit eerder vertoond materiaal!!!!!
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: Sint -after talk-

Bericht door EMH »

Dit wordt de volgende meetfilm :*)


http://www.youtube.com/watch?v=nx0GaB2EHUs


een van de trailers die we te zien kregen voor Sint begon

en deze film met Denz-hel Washington en Kapitein Krik:


http://www.youtube.com/watch?v=JM-0Ywc7wNY

"Powered by ProRail"
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Re: Sint -after talk-

Bericht door Paulstartrek »

Ik heb de sint gelukkig ook gezien. helaas was dit de RL versie en niet de film. Blij dat jullie het ook naar jullie zin hebben gehad. Gauw weer een volgende meet :)
Gebruikersavatar
Frank
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 apr 2003, 19:10

Re: Sint -after talk-

Bericht door Frank »

Op de een of andere manier ben ik de dag na een meet altijd ziek. Het gaat nu gelukkig weer wat beter. Laten we het er maar op houden dat het aan het jaargetijde ligt waarin de meets steeds worden gepland, want ik vond het wel weer erg gezellig :) . De film was uitstekend voor een gelegenheid als deze :*) .
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Sint -after talk-

Bericht door Miriam »

Frank schreef:Op de een of andere manier ben ik de dag na een meet altijd ziek. Het gaat nu gelukkig weer wat beter. Laten we het er maar op houden dat het aan het jaargetijde ligt waarin de meets steeds worden gepland, want ik vond het wel weer erg gezellig :) . De film was uitstekend voor een gelegenheid als deze :*) .
Je drinkt gewoon te veel of bent allergisch voor bepaalde personen :lachhuil:
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: Sint -after talk-

Bericht door Punisher »

Ja, de kelder verlaten en het daglicht tegenmoet treden is voor mij ook altijd een hele uitdaging.
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Re: Sint -after talk-

Bericht door Dark*staR »

Om maar met de korte samenvatting te beginnen: het was een leuke gezellige meeting.

Met last van diverse spieren (dankzij een zware grote bank) kwam ik aan op Utrecht Centraal en kwam al spoedig het overgrote deel van de andere ST.NL'ers tegen. Na een hap en een slok bij de snelle Chinees door naar de V&D. BG heeft ons aldaar geleerd hoe makkelijk integreren eigenlijk wel niet is. Ook daar zijn wij uiteindelijk weer vertrokken, zodat wij er in de toekomst nog terug kunnen komen, en wij hebben allemaal het gratis boek laten liggen.
Bij het vaste ontmoetingspunt stonden de andere ST.NL'ers al met smart te wachten. We kwamen ruim op tijd bij de bioscoop aan. Daar hebben wij genoten van de film, vooral op momenten dat de rest van de bezoekers stil waren.
Vlak voor het eten was de schokkende ontdekking dat wij niet in de kelder werden geparkeerd. Bij een volgende reservering zal dat van te voren worden gemeld. Het eten ging goed naar binnen en voor wij het wisten stonden wij buiten in de frisse donkere avond.
Op het station nog gekeken naar een andere, ons onbekende, groep die een meeting hadden gehad. Altijd leuk om andere verkleed te zien.
Op naar de volgende meeting.
Gebruikersavatar
Voyager
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 814
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:13
Locatie: Mijn Mokums Paradijs: Amsterdam

Re: Sint -after talk-

Bericht door Voyager »

Ace of Spades schreef:@SCC: Met dronken studenten moet je gewoon meelullen, is erg leuk :') .
Dit dus, maakt de reis des te aangenamer. Anders is het ook maar zo saai. :)
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Sint -after talk-

Bericht door Miriam »

Punisher schreef:Ja, de kelder verlaten en het daglicht tegenmoet treden is voor mij ook altijd een hele uitdaging.
Maar het is je toch mooi maar weer gelukt dit jaar :thumbs:
Plaats reactie