Nederlandse conventies

Conventies, Evenementen, Fanclubdagen & Meetings

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Nederlandse conventies

Bericht door mr_Vulcan »

Gebeurt er überhaupt nog wat op vaderlandse bodem?
In het buitenland gebeurt de actie. Engeland en Duitsland aan kop met een line-up waar je u tegen zegt.
(Als ik overigens had geweten dat Karen Gillan afgelopen 9 juli in Londen op de Expo rondliep was ik gegaan :*) en had ik het andere verzet ).

Het laatste event was Walter Koenig op de speciale TFD dag wat overigens geweldig was (Koenig dan).
Ik heb weer behoefte aan een meet-n-greet (echter nog niet genoeg om het in het buitenland te zoeken).
Enige kanshebber is is F.A.C.T.S. maar Tori Higginson en Charisma Carpenter zijn nu niet bepaald de moeite imo,

Ik heb in het verleden wel geruchten gehoord dat het in Nederland weer aan zou trekken, maar daar is het jammer genoeg bij gebleven...
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Nederlandse conventies

Bericht door Blind Guardian »

*CC was een van die dames van Utopia nog bezig met iets, of weet jij daar nog het zijne van ?
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Re: Nederlandse conventies

Bericht door Dark*staR »

^ Geruchten, roddels, achterklap en speculaties.

Op dit moment zit er voor wat het Nederlandse conventiegebeuren aangaat weinig nieuws in het vat. Voor het tegenkomen/ontmoeten van acteurs/schrijvers/en ander volk zijn wij in dat land aangewezen op onder andere de EFF, de verzamelaarsjaarbeurs en dergelijke.
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Re: Nederlandse conventies

Bericht door Paulstartrek »

Ik weet wel dat de TFD druk bezig is een lokatie te zoeken voor hun fanclubdag in het najaar. Tot op heden met weinig succes.
(de zalen zijn of te duur, pas na 12 uur beschikbaar, uberhaupt niet op zondag beschikbaar, te klein, of bezet) Bovendien moeten ze rekening houden met evenementen zoals de stripdagen in November en nog wat meer zaken.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Nederlandse conventies

Bericht door Nemesis »

de moeten naar de buitensoos in zwolle. zeer goed bereikbaar met de trein

maar, het zal wel te duur zijn :)
Plaats reactie