Bach-fest

Conventies, Evenementen, Fanclubdagen & Meetings

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
R2D2
Administrator
Administrator
Berichten: 5446
Lid geworden op: 05 jun 2002, 15:33
Contacteer:

Bach-fest

Bericht door R2D2 »

een beetje tegen beter weten in,
post ik hierbij mijn oproep
voor eenieder,
die mij wil vergezellen op een aantal dagen naar Leipzig
om een gedeelte van het altijd leuke en interessante/spectaculaire/geestverruimende/etc. Bach-fest mee te maken

mevrouw R2 vindt dit festival te platvloers om met meneer R2 mee te gaan
(ze houdt meer van minder-oude, edoch toch niet meer zo piepjonge meneren als Haydn),
en gebruikt hiervoor als argument
somebody please think of the children!
(sorry, google werkt niet in China, dus geen leuke meme-pic)

details te vinden op:
http://www.bachfestleipzig.de/en/bachfest/2016


randvoorwaarden voor als je graag mee wilt:
1) bereidheid om op dezelfde hotelkamer als R2 te vertoeven (uiteraard in apart bed)
2) commitment als je toezegging om mee te gaan wordt bevestigd door R2 (geen last-minute, jamaarmijnoma-afzegging)
3) met de trein naar Arnheim komen, alwaar u wordt opgepikt, om vervolgens 560 kilometer met een niet zo'n goede chauffeur in een te kleine Clio door te brengen
4) enige bereidwillendheid om ook mee te gaan naar een voorstelling/rondleiding die je zelf wellicht niet zou doen (R2 heeft vreemde smaak); reciproque geldt deze bereidwilligheid overigens ook;
5) graag uiterlijk zondag 17 april reageren (pm, met je 06-nummert als ik dat niet heb)
6) "aanmelding" c.q. interesse per PM

kosten:
1) je betaalt je eigen toegang tot elk kaartje voor voorstelling/rondleiding
2) als je een inkomen hebt, 50% van de dieselkosten (anders 0%, in te ruilen voor "tegenprestatie" in toekomst (boek/bios/whah-evah))
3) je treinreis naar Arnheim en terug naar hûs

geen kosten:
1) ik ga op punten verblijven die ik spaar bij Marriott, dus hotelkamer is "gratis" (ik boek uiteraard kamer met twee aparte bedden)
2) ik heb toegang tot de business lounge waar ik als platinum-member normaal gesproken gratis een gast mee naartoe kan meenemen; in de lounge is ontbijt (gratis) en een soortement van avondeten (of soms "snacks" genoemd; je kunt er best op leven; ook gratis als in lounge) - ik moet checken of dat hier ook is (ben alleen China gewend); ik ben van plan Marriott in Leipzig te boeken.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Bach-fest

Bericht door Nemesis »

hoe was het?
Plaats reactie