Imagicon 4 - AFGELAST

Conventies, Evenementen, Fanclubdagen & Meetings

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Imagicon
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 104
Lid geworden op: 08 jan 2014, 00:57
Locatie: Ede
Contacteer:

Imagicon 4 - AFGELAST

Bericht door Imagicon »

Tot onze grote spijt moeten wij vandaag helaas mededelen dat Imagicon 2017 niet door zal gaan. De redenen hiervoor zijn, in het kort, de volgende: de enorme explosie aan concurrerende evenementen van de afgelopen drie jaar, het feit dat Stichting Imagicon een kleine stichting is met (helaas) een kleine geldbuidel, en dat wij dit jaar organisatorisch gezien een en ander niet rond kunnen of zullen gaan krijgen. Ook komt, zoals men dat noemt, het echte leven op de eerste plaats. Werk, familie/gezin en opleidingen zullen altijd voorrang krijgen boven vrijwilligerswerk, wat het organiseren van Imagicon in feite is.

Dit betekent echter niet dat Imagicon als conventie op zal houden te bestaan, of dat de Stichting zichzelf op zal heffen. Imagicon wordt voor nu op hiatus gezet, maar de Stichting zal zich toe gaan leggen op het organiseren van kleinere activiteiten, waarvan de eerste waarschijnlijk in 2018 plaats zal vinden. Wij blijven contact houden met onze fantastische vrijwilligers (o.a. via de Facebookgroep), wij blijven actief op onze Facebookpagina posten en we benadrukken nogmaals dat Imagicon, als concept, als conventie, NIET volledig zal verdwijnen. Wij blijven de ontwikkelingen in het conventie landschap in de gaten houden, en wanneer wij van mening zijn dat er weer ruimte is voor Imagicon, zullen we zeker terugkeren. Via onze inbox, de pagina en de Facebookgroep blijft het bestuur benaderbaar voor ideeën, suggesties en opmerkingen voor activiteiten en/of een toekomstige Imagicon.

Persoonlijke noot (Diana): Deze beslissing heb ik gesteund, met enorm veel pijn in mijn hart en verdriet, omdat Imagicon een droom was (en nog steeds is) van een gewone fan, die niets liever wilde en nog steed wil dan iets prachtigs creëren waar fans elkaar kunnen ontmoeten, met elkaar creatief kunnen zijn en meer kunnen leren over hun fandoms. Drie jaar lang heb ik mogen genieten van de dankbaarheid van onze bezoekers, en de mensen die het eerste jaar aanwezig waren weten hoezeer hun blijdschap mij toen heeft geraakt (en in de jaren daarop bleef raken, ook al hield ik mijn tranen misschien wat beter binnen).

En dank jullie, allemaal, voor de steun, het enthousiasme en de liefde. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat er een tijd en een plaats zal zijn voor Imagicon 4.0. Ik mis jullie nu al.

Diana van der Pluijm, voorzitter Stichting Imagicon

P.S. Praktische mededeling: Mensen die een kaartje hebben gekocht zullen binnenkort hun geld terugkrijgen, onze penningmeester zal daar persoonlijk op toezien.
Laatst gewijzigd door Imagicon op 02 mei 2017, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
LadyXochi
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 442
Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:26

Re: Imagicon 4 - 4 november 2017!

Bericht door LadyXochi »

/sub
Gebruikersavatar
Imagicon
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 104
Lid geworden op: 08 jan 2014, 00:57
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Imagicon 4 - 4 november 2017!

Bericht door Imagicon »

Zoals gezegd wordt op 4 november de vierde editie van Imagicon gehouden. Vanaf vandaag kun je tot 1 juli voor heel aantrekkelijke tarieven tickets kopen! We beginnen zelfs met een speciale Valentijnsactie: Koop nu een Valentijnsticket voor jou en jouw partner voor slechts €25,00! Deze actie loopt (uiteraard) tot en met dinsdag 14 februari. Ga snel naar onze ticketshop via onze website of volg gewoon deze link: https://wetickets.nl/shop/1372/imagicon ... rame=false

Dan nog iets heel anders: Draag je Imagicon een warm hart toe, overweeg dan om 'Vriend van Imagicon' te worden! Voor minimaal €40 per jaar ben je een Vriend van Imagicon. Je krijgt dan een paar maanden voor Imagicon jouw ticket thuisgestuurd en jouw financiële bijdrage wordt gebruikt om leuke activiteiten voor onze bezoekers te organiseren. Belangstelling? Bezoek dan http://www.imagicon.nl/vriendenvanimagicon.htm.

Tot ziens op Imagicon!
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Imagicon 4 - 4 november 2017!

Bericht door Blind Guardian »

Tot dan :)
Gebruikersavatar
Imagicon
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 104
Lid geworden op: 08 jan 2014, 00:57
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Imagicon 4 - 4 november 2017!

Bericht door Imagicon »

*bump*
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Imagicon 4 - AFGELAST

Bericht door Blind Guardian »

Jammer om te horen Diana , ik vond ImagiCon erg verfrissend en heb weinig op met die commerciele conventies.
Gebruikersavatar
MajinSource
Captain
Captain
Berichten: 2123
Lid geworden op: 28 jan 2005, 10:14

Re: Imagicon 4 - AFGELAST

Bericht door MajinSource »

Altijd jammer als iets afgelast moet worden ;-( Hopen dat er idd een plekje in de tijd wordt gevonden om toch een passende rol te blijven houden
Plaats reactie