Vir-Con 2002 - A 3D Virtual Star Trek Convention

Conventies, Evenementen, Fanclubdagen & Meetings

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tom
Commander
Commander
Berichten: 1728
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:05
Locatie: Barneveld

Vir-Con 2002 - A 3D Virtual Star Trek Convention

Bericht door Tom »

Afbeelding
Ik las net in de 'Star Trek Monthly' over Vir-Con 2002, een virtuele Star Trek conventie.
Nu is mijn vraag aan jullie; Wat weet je hier al over en wat vind je ervan?
Vir-Con 2002, the first official virtual Star Trek convention, has opened its pre-show "3D Lobby" and is now accepting registrations for its August 2-4 cyberspace event.

Taking place in a "convention center" floating in orbit above the Earth, the 3D Lobby is a place for users to try out the virtual reality environment before registering for the convention, and to practice using the unique tools of their avatars to communicate with other fans from around the world, according to W. Vito Montone, chairman of virtual-conventions, llc. The pre-show Lobby will also hold special activities without charge to visitors, such as chats with performers from the STAR TREK: The Experience™ attraction in Las Vegas, and authors of Star Trek novels courtesy of Simon & Schuster. Special offers and giveaways are also planned between now and the actual convention in August.
Gebruikersavatar
Stadi
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 766
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:42
Locatie: Vvardenfell

Bericht door Stadi »

Lijkt me echt gaaf.. vind het idee in ieder geval wel heel erg leuk.. heb me net aangemeld
Tnx voor het doorgeven.. :)
Gebruikersavatar
Voyager
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 814
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:13
Locatie: Mijn Mokums Paradijs: Amsterdam

Bericht door Voyager »

hmz snap er not heelveel van eigenlijk
Gebruikersavatar
Stadi
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 766
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:42
Locatie: Vvardenfell

Bericht door Stadi »

Dan moet je op de link klikken en jezelf registreren.. Toen ik er was, waren er ongeveer 10 mensen. dus niet zo heel veel.. Dat was wel jammer eigenlijk..
BTW.. moet je gaan betalen om een star trek avatar te krijgen of om in zo'n speciale ruimte te kunnen?
Gebruikersavatar
tomparis
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 55
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:59
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door tomparis »

lijkt me wel heel vet!
Gebruikersavatar
Cmdr Chakotay
Captain
Captain
Berichten: 2849
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:00

Bericht door Cmdr Chakotay »

Er is nu helemaal niemand daar, behalve ik! :( ;(
Gebruikersavatar
Stadi
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 766
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:42
Locatie: Vvardenfell

Bericht door Stadi »

Altijd als ik daar zit.. na ongeveer 10 minuten slaat heel explorer af.. Krijg een foutmelding etc..
Dan start ik m opnieuw op en doet ie het weer even goed.
Even later krijg ik weer een foutmelding en dan doet helemaal niets het meer en moet ik opnieuw opstarten..
Heeft iemand anders dit ook? Volgens mij ligt het aan dit programma/deze site, want hiervoor heb ik het nog nooit gehad..
Plaats reactie