Star Trek Nacht in Pathé Eindhoven

Conventies, Evenementen, Fanclubdagen & Meetings

Moderator: Dark*staR

Gesloten
Excelsior
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 373
Lid geworden op: 02 jun 2002, 21:51
Locatie: BREDA

Bericht door Excelsior »

heeee mensuh!

allemaal beetje vermaakt daar in de gezellige stad Eindhoven? Ik heb ook eens gegeten bij dat restaurant le conaisseur ofzoiets! Was het nog een beetje sfeervol of was het alleen maar weer gezanik over het kloppen van een science-fiction film (zoals ik las van een enkel individu waarvan ik geen namen noem :p). Weliswaar had ik er natuurlijk graag bij aanwezig geweest maar helaas.. ik had een nog veel leuker feest (voor mij dan) in Heerenveen waar ik een rolletje fotos van heb volgeschoten en dus binnenkort hier ergens gaat publiceren! Weinig SF, wel veel vrouwen! EN ja.. een meidje coorde mij :p een lekker blondje uit wassenaar! Meer daarover als de fotos gereed zijn.. ik breng ze morgen wel even weg in Breda... Ok! Als iemand nog een verslag typt van jullie aovnd vind ik dat ook weer leuk enne foto's??
Gebruikersavatar
R2D2
Administrator
Administrator
Berichten: 5446
Lid geworden op: 05 jun 2002, 15:33
Contacteer:

Bericht door R2D2 »

X-File schreef:
R2D2 schreef:
X-File schreef:/me thinks of a particular Mess Hall topic now...
deze: http://www.startrek.nl/forum/viewtopic.php?t=1176 ?
Nope... deze: http://www.startrek.nl/forum/viewtopic.php?t=1198
oh!
natuurlijk!
wat stom van mij!

:{
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Bericht door Punisher »

van die raket kloipt idd niet, dat was me al eerder opgevallen, het hoeft trouwens geen 8 minuten te duren, waarschijnlijk langer, het licht doet er 8 minuten over, die raket zal wel langzamer gaan, bovendien hoeft die planeet niet even ver van de zon afstaan dan de aarde,m heeft te maken met de groote van de zon, maargoed, als de wetenschap een beetjke gebogen moet worden om het verhaal beter te maken is het mij allemaal goed....
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Bericht door X-File »

Generations was op sommige punten al traag genoeg dus om nu op de efecten te wachten.

En gelukkig maar dat de natuurwetten gebroken worden, want anders werden space-battles nogal stil (geen geluid, weet je wel!).
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

De Star Trek night is volgens mij heel gezellig geweest, maar om er nu twee topics over open te hebben... :)
De 'nabeschouwing' kan in de andere topic.

KLOENK
Gesloten