De startrek.nl Forum Film
Moderator: mr_Vulcan
-
- Lieutenant Junior Grade
Re: De startrek.nl Forum Film
Ik doelde op AnnikaGuess who? schreef:Ik begrijp m ook nietNemesis schreef:????Beta schreef:Maar dan wordt Nem meteen opgepaktGuess who? schreef:In ieder geval alle (niet) serieuze liefdesverklaringen en veel monsters.
ik en liefdesverklaringen...in ruim 8 jaar al niet gedaan.. En zeker niet in het openbaar op het forum.

- Nemesis
- Admiral
- Contacteer:
dat is geen liefdesverklaring.. en het feit dat jij daar iets van af zou weten, zou betekenen dat jij niet bent wie je zegt .
-
Lieverd, er staat een referentie naar haar in "alles wat je nooit hebt willen weten over Star Trek.nl" of hoe dat topic ook mag heten. Ik heb het gelezen, front to back, en ik onthoud dat soort dingen.Nemesis schreef:dat is geen liefdesverklaring.. en het feit dat jij daar iets van af zou weten, zou betekenen dat jij niet bent wie je zegt .
- HelloCath
- Contacteer:
Dat jij alles leest wat op dit forum gebeurd. Petje af.. ben je al gek geworden van al die topics die al snel nergens meer over gaan?
-
Jahoor.HelloCath schreef:Dat jij alles leest wat op dit forum gebeurd. Petje af.. ben je al gek geworden van al die topics die al snel nergens meer over gaan?
- Master Vanhu Botie
- Rear Admiral
Het vraagt wat training, maar het lukt me nog wel vrij aardig, vind ikHelloCath schreef:Dat jij alles leest wat op dit forum gebeurd. Petje af.. ben je al gek geworden van al die topics die al snel nergens meer over gaan?

- The Silencer
- Admiral
- Contacteer:
Was dit nog gelukt?captain crash schreef: ↑10 feb 2008, 00:14 De planning is om de film deze zomer op te nemen, waarschijnlijk in juni en juli.
- X-File
- Vice Admiral
The Silencer schreef: ↑14 jul 2022, 23:34Was dit nog gelukt?captain crash schreef: ↑10 feb 2008, 00:14 De planning is om de film deze zomer op te nemen, waarschijnlijk in juni en juli.

Ik leef van de royalties tegenwoordig. Waarom kwam jij niet opdagen bij de shoot, Silencio?
- The Silencer
- Admiral
- Contacteer:
Het was me niet stil genoeg...en daar mocht ik van Crash niets aan doen