het grote art en tekeningen topic
Moderator: mr_Vulcan
- SuperVlaai
- Commodore
- Berichten: 4525
- Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
- Locatie: Belg
- Contacteer:
- mr_Vulcan
- Moderator
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
- Locatie: Upgrade van kelder naar huis
- Contacteer:
- SuperVlaai
- Commodore
- Berichten: 4525
- Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
- Locatie: Belg
- Contacteer:
- mr_Vulcan
- Moderator
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
- Locatie: Upgrade van kelder naar huis
- Contacteer:
- SuperVlaai
- Commodore
- Berichten: 4525
- Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
- Locatie: Belg
- Contacteer:
- SuperVlaai
- Commodore
- Berichten: 4525
- Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
- Locatie: Belg
- Contacteer:
- BorgMan
- Cadet 4th Class
- Berichten: 98
- Lid geworden op: 29 mar 2004, 15:59
- Stargazer
- Cadet 4th Class
- Berichten: 87
- Lid geworden op: 04 nov 2002, 15:08
- Locatie: Batenburg (Alfa Quatrant)
Prommie hehe.
Dat wilde ik wel.
Maar eerst wilde ik de textures verder afmaken.
Omdat de orignele textures lage kwaliteit heeft.
De eerste afbeelding is er maar onderkant re-textured, en de rest is niet afgemaakt.
En nu heb ik dat afgemaakt.
Hier kun je het verschil zien. (van boven en dichterbij)
Nu maak ik er iets moois mee.
Dat wilde ik wel.
Maar eerst wilde ik de textures verder afmaken.
Omdat de orignele textures lage kwaliteit heeft.
De eerste afbeelding is er maar onderkant re-textured, en de rest is niet afgemaakt.
En nu heb ik dat afgemaakt.
Hier kun je het verschil zien. (van boven en dichterbij)
Nu maak ik er iets moois mee.
-
- Cadet 4th Class
- Berichten: 79
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 12:58
- Locatie: Amsterdam
-
- Cadet 4th Class
- Berichten: 79
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 12:58
- Locatie: Amsterdam
- uss defiant
- Rear Admiral
- Berichten: 5700
- Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49
ik heb deze gemaakt met maya 6 unlimited. modelen is wel klaar, hoewel ik nog aan het bedenken ben hoe ik die tandwielen vast zet aan iets, zonder dat het best lelijk wordt. maar dat kan later nog wel. ik ga nu eerste texturen en dan kan ik dat er altijd nog bij zetten.
(er zit nog geen licht in, dus rendered hij hem op default light, waardoor enkele kleine dingen een beetje wegvallen, zoals de manen bij jupiter en saturnus)
ik weet dat de verhoudingen niet kloppen en dat mars 2 manen heeft en dat jupiter en saturnus er meer hebben en dat ik uranus, neptunus en pluto er niet bij heb gezet, maar ik houd even de tutorial aan. (zoveel mogelijk dan, ik heb jupiter en saturnus even goed gezet, die stond verkeerd om bij hen.
plaatje
(er zit nog geen licht in, dus rendered hij hem op default light, waardoor enkele kleine dingen een beetje wegvallen, zoals de manen bij jupiter en saturnus)
ik weet dat de verhoudingen niet kloppen en dat mars 2 manen heeft en dat jupiter en saturnus er meer hebben en dat ik uranus, neptunus en pluto er niet bij heb gezet, maar ik houd even de tutorial aan. (zoveel mogelijk dan, ik heb jupiter en saturnus even goed gezet, die stond verkeerd om bij hen.
plaatje
Laatst gewijzigd door uss defiant op 22 dec 2004, 18:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- !¿!Mats!¿!
- Fleet Captain
- Berichten: 3355
- Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
- Locatie: Oisterwijk
- Contacteer:
- Ace of Spades
- Fleet Admiral
- Berichten: 17638
- Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
- Locatie: Prachtig Dellûf