In Caelum Fero

To Boldly Create What No-One Has Created Before

Moderator: mr_Vulcan

Plaats reactie

Wat vind je van deze music video?

Troep, bagger.. afvoeren
1
25%
Niet om over naar huis te schrijven
0
Geen stemmen
tis niet mijn smaak
0
Geen stemmen
geen mening
0
Geen stemmen
tis mijn smaak
0
Geen stemmen
Om over naar huis te schrijven
0
Geen stemmen
Geweldig, fantastisch..OSCAR!!
3
75%
 
Totaal aantal stemmen: 4

Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

In Caelum Fero

Bericht door Nemesis »

Beste Mensuh,

Begin dit jaar ben ik met een serie Music Video's begonnen. Allemaal DS9 Tributes. De eerste in lijn hebben jullie al gezien, dat was Memories. Die was natuurlijk niet de beste die ik ooit gemaakt heb, die eer was nog voor "Farewell" van vorig jaar.

Ik ben in het voorjaar van dit jaar alweer begonnen met een nieuwe video. Ik wist al welke muziek ik wilde gebruiken, namelijk Karl Jenkins met In Caelum Fero. Deze man is ook bekend van Adiemus. Ik wilde ook graag achter de betekenis komen van deze naam, maar tot op heden is dat nog niet gelukt, toch heb ik deze naam aan de video verbonden.

He twas in eerste instantie de bedoeling om er een O'brien video van te maken, dus druk clips uitzoeken en klaarmaken voor gebruik. Toen ik begon met het in elkaar flansen kwam ik eigenlijk op het idee dat ik zoveel beelden in deze clip kwijt kan dat ik er net zo goed een algemene ds9 clip van kan maken. Dus ik heb in totaal zo'n 45 afleveringen van AVI omgezet naar MPG zodat ik ze kan gebruiken voor bewerking.

Al met al, vond ik het zonde om de beelden van O'brien weg te gooien, dus O'Brien is zeker niet onzichtbaar in deze video :p. Het is de bedoeling dat door naar het kijken van deze music video je weer helemaal zin krijgt om te gaan kijken naar DS9.

Het heeft dus uiteindelijk even geduurt, maar hier is ie dan toch echt, de laatste twee dagen heb ik het grootste gedeelte van de dag gewerkt aan het de laatste minuten van de video. In totaal duurt hij 4.42 minuten. Ik zou graag jullie kritiek willen horen, wat slecht is en wat beter kan, en als je geen kritiek kan vinden(wat ik betwijfel) dan hoor ik natuurlijk graag dat ie goed is.

jullie kunnen hem hier downloaden, hij staat nog niet op de site, omdat hij eerst misschien nog wat bijgeschaafd moet worden:

klik hier

let me know!
Gebruikersavatar
SCC Dauntless
Commander
Commander
Berichten: 1416
Lid geworden op: 16 jun 2004, 17:38
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door SCC Dauntless »

Ziet er prima uit Sebastiaan
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Ik krijg er idd bijna weer zin in om DS9 te gaan kijken. :)
Leuke muziekvideo. Het stukje tijdens de gevechten vond ik goed gemonteerd en op het einde die sequentei aan de bar die je ook in stukken heb gehakt vond ik ook leuk.

Ik vind alleen dat er wat verschil in lengte van clips mocht zitten. Er zaten goede scenes tussen die van mij eigenlijk wel wat langer mochten. Bijvoorbeeld het stukje uit "Badda-Bing, Badda-Bang" waar ze met z'n alle naar het holodeck lopen. Noem het cliché, maar voor mij brengt dat een bepaald gevoel met zich mee. Op zo'n moment is het dan jammer dat je erin knipt alsof je in de maat wilt blijven met de muziek. Zo zijn er nog wel een paar meer stukjes die wel wat langer mochten.

Dat is het enige, voor de rest vind ik het prima en erg vermakelijk. :*D
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Zit best degelijk in elkaar. Al lijkt het inderdaad of je op de maat wilt blijven van de muziek. Einde is wel leuk gedaan. :)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Ik wil ook op de maat blijven van de muziek. Alleen op het eind wijk ik daar van af, met jake uitzoemen. Klinkt stom, maar als ik dat stukje door laat lopen van badda-bing-badda-bang (dat wilde ik eerst ook) dan klopt het niet, de combinatie met de muziek klopt niet. Daarom heb ik ook op het eind geknipt in de bar scene. Zelfde reden.
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Mjah...Kan zijn dat het idd niet uitkomt, maar ik had het niet alleen daar over. :)

Bovendien hoeft in de maat blijven niet te betekenen dat je alles in de maat moet afkappen. Een muziekstuk bestaat ook niet alleen uit kwartnoten. ;)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Website updated met een prachtige music video over de 40th anniversary of Star Trek!!
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Weer eens een kijkje genomen op FF zitten leuke dingen tusen
Plaats reactie