Music Videos

To Boldly Create What No-One Has Created Before

Moderator: mr_Vulcan

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Music Videos

Bericht door Nemesis »

Om het even centraal te maken:

ik heb hier weer een nieuwe..
als mensen uberhaupt nog wat moois vinden, of zelf ook maken, zet het hier in.

DS9 Tribute 3 - Hurt

Hij komt later nog op mijn website. enjoy (en als je een account op youtube hebt, laat je reactie dan achter ook op youtube, das leuk)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Zoals ik al eerder tegen je zei:

Mooie muziekvideo, de song op zichzelf is al heel ontroerend en daar heb je goed gebruik van gemaakt in de gekozen scenes. Het is origineel hoe je Gul Dukat zet als een vader die treurt om het verlies van zijn dochter. Normaal gesproken wordt Gul Dukat neergezet als een badguy. Dus kortom: een mooie, originele en ontroerende muziekvideo ;)
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Bericht door Master Vanhu Botie »

Hé, klassewerk Nem :thumb: :thumb: :thumb:
Gebruikersavatar
Stoney3K
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 307
Lid geworden op: 28 dec 2002, 21:15
Locatie: Eindhoven, Earth
Contacteer:

Bericht door Stoney3K »

Hee, gaan we Star Trek-vids maken? Doe ik ook een keertje mee.

In de tussentijd hier mijn oude video's:

Om te beginnen maar één, dit keer van Firefly, op een maar al te toepasselijke track van Jean-Michel Jarre:

Jarre vs. Firefly [High Quality, 640x360 16:9 / 700kbps XviD / 24MB]

Jarre vs. Firefly [Low Quality, 352x198 16:9 / 300kbps XviD / 4,2MB]

(Aspect ratio corrected voor true 16:9 op vierkante pixels)

Wraiths With Guitars [High Quality, 640x360 16:9 / 700kbps XViD / 24MB]

Wraiths With Guitars [Low Quality, 352x198 16:9 / 300kbps XViD / 5MB]
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Bericht door Trutgras »

Over Nemesis video: In aanmerking genomen dat ik helemaal geen fan ben van het liedje, de zangeres of het soort muziek dat je gebruikt hebt vond ik het een goede video. Mijn favoriete stukje was de laatste paar seconden, met het lijk zeg maar. Een ding dat ik zelf anders zou hebben gedaan was in de keuze van de 'verleden' fragmenten, daar heb je allemaal stukjes gekozen waar Ziyal blij is of waar ze gezellig tegen elkaar zijn. Ik ben niet meer up to date met mijn DS9 maar er moeten ook een paar goede clips te vinden zijn waarin Dukat wreed tegen haar is of ruzie met haar heeft, dat is namelijk ook het thema van het liedje, dat ie spijt heeft van dat ie gemeen is geweest nu ze dood is. Mijn 2 cents.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Trekscaper schreef:Zoals ik al eerder tegen je zei:

Mooie muziekvideo, de song op zichzelf is al heel ontroerend en daar heb je goed gebruik van gemaakt in de gekozen scenes. Het is origineel hoe je Gul Dukat zet als een vader die treurt om het verlies van zijn dochter. Normaal gesproken wordt Gul Dukat neergezet als een badguy. Dus kortom: een mooie, originele en ontroerende muziekvideo ;)
Thank You, ja zoals je het zegt, ik heb het eens aan iemand laten zien die Star Trek niet kent.. en die zag Dukat op deze manier niet als een badguy maar als vader, dat is best grappig.
Master Vanhu Botie schreef:Hé, klassewerk Nem :thumb: :thumb: :thumb:
Thanks
Trutgras schreef:Over Nemesis video: In aanmerking genomen dat ik helemaal geen fan ben van het liedje, de zangeres of het soort muziek dat je gebruikt hebt vond ik het een goede video. Mijn favoriete stukje was de laatste paar seconden, met het lijk zeg maar. Een ding dat ik zelf anders zou hebben gedaan was in de keuze van de 'verleden' fragmenten, daar heb je allemaal stukjes gekozen waar Ziyal blij is of waar ze gezellig tegen elkaar zijn. Ik ben niet meer up to date met mijn DS9 maar er moeten ook een paar goede clips te vinden zijn waarin Dukat wreed tegen haar is of ruzie met haar heeft, dat is namelijk ook het thema van het liedje, dat ie spijt heeft van dat ie gemeen is geweest nu ze dood is. Mijn 2 cents.
Klopt, wel een beetje mee eens. Er zijn niet zoveel scenes met Ziyal, ze zit maar in 10 episodes. Er zitten wel wat ruzie scenes in, maar die zijn niet zo opvallend.
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Bericht door Trutgras »

Een combinatie van The West Wing en het Eurovisie Songfestival. Hiervoor ga ik naar de hel.

Het origineel (waar geen enkele video ooit nog tegenop kan): http://www.youtube.com/watch?v=gTvfpbTCSp4&NR=1

En mijn heiligschennis. Samenvatting van In the Shadow of Two Gunmen, exclusief het bloed.
http://www.sendspace.com/file/0singu

Versie 1.0, commentaar welkom.
Gebruikersavatar
Gul_Evek
Ensign
Ensign
Berichten: 237
Lid geworden op: 27 dec 2005, 16:24
Locatie: Badlands

Bericht door Gul_Evek »

SCHANDALIG! dit is WW onwaardig :-(
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Schitterend :lachhuil:
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Ola,

Van de week weer 3 avonden tijd besteed aan een nieuwe music video voor op mijn website. Ik was eigenlijk met een ander bezig, maar omdat dit ook een korte is, heb ik die er tussendoor gedaan, Ik ben er wel weer blij mee... ik vind het mooi geworden..

graag jullie mening:

youtube - Watch
Final Frontier Media Music Videos - Download (<10MB)
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Bericht door Trutgras »

Niet echt aanmerkingen op de edit-kunsten, maar dit is een stukje TNG waar ik echt nooit van mijn leven meer aan herinnerd hoef te worden. Als je er eentje maakt over Yesterday's Enterprise kijk ik wel weer.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

woei.. weer een nieuwe gemaakt

gaat over friendship.. alle series zijn in de music video terug te vinden. Muziek van The Corrs - at your side.

enjoy!

Klik hier voor video
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Weer een nieuwe gemaakt. Het gaat over het verdriet van de dominion war. Waar de meeste music videos van de dominion war over battles gaan, gaat deze juist over de pijn en verdriet die het met zich meebrengt. alle scenes komen van de ds9 aflevering the siege of ar-558.

laat me weten wat je er van vind, laat ook nog weten wat je van at your side vind, wat dat hebben jullie ook nog niet gedaan.

watch here
download here
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Bericht door Trutgras »

Ik begin me in dit topic te voelen als die ene vervelende leerling die steeds vrijwillig de bordenwissers komt uitkloppen, maar okee.

Re at your side: Vrolijk liedje. Goed gekozen beelden, maar naar mijn gevoel te langzaam geknipt in vergelijking met de uptempo muziek. De helft van de duur van de fragmenten maakte al ruimschoots duidelijk wat de relevante actie was en dan zat je te wachten tot de volgende kwam.

Re sorrow: Muziek is stemmig maar eentonig en dat trekt mijn interesse in de video naar beneden. Ik denk dat deze heel erg op zou knappen van een duidelijke verhaallijn in de beelden, of in ieder geval iets van oorzaak en gevolg ipv een 3,5 minuut durende opeenvolging.
Gebruikersavatar
Ruth
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 40
Lid geworden op: 03 mar 2008, 13:38
Locatie: H'dorp

Bericht door Ruth »

Nemesis schreef:Weer een nieuwe gemaakt. Het gaat over het verdriet van de dominion war. Waar de meeste music videos van de dominion war over battles gaan, gaat deze juist over de pijn en verdriet die het met zich meebrengt. alle scenes komen van de ds9 aflevering the siege of ar-558.

laat me weten wat je er van vind, laat ook nog weten wat je van at your side vind, wat dat hebben jullie ook nog niet gedaan.

watch here
download here
Mooie aangrijpende muziek! Waar heb je die vandaan?
Opzich maakt hij wel duidelijk wat je probeert te berijken met de video, alleen passen de beelden er niet 100% bij, maar dat is natuurlijk ook lastig ;)

Ik zou het niemand iig na kunnen doen
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

loreena mckennit... staat genoeg op internet :)
Hoe bedoel je, passen de beelden niet 100% bij? ben benieuwd :P kijk je ook de andere mv's nog even? kritiek is altijd welkom :)
Gebruikersavatar
Ruth
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 40
Lid geworden op: 03 mar 2008, 13:38
Locatie: H'dorp

Bericht door Ruth »

opzich geven de beelden niet helemaal de sfeer door, vind ik. Je ziet ze allemaal vechten maar je ziet weinig beelden dat je kan merken dat ze er verdriet om hebben en dat ze het niet fijn vinden, wat de muziek wel suggereerd. Vandaar ;)
Maar verder vind ik hem cool :D
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

hmm.. vreemd.. want 80% van de beelden zie je geen vechten..., zijn juist gericht op de gezichten van de mensen..
Gebruikersavatar
Ruth
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 40
Lid geworden op: 03 mar 2008, 13:38
Locatie: H'dorp

Bericht door Ruth »

ja oké das waar O-) maar toch komt het zo op me over. Zodra ik thuis zit zal ik de andere ook wel even bekijken.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Ruth schreef:ja oké das waar O-) maar toch komt het zo op me over. Zodra ik thuis zit zal ik de andere ook wel even bekijken.
hehe okay :) het is natuurlijk wel een oorlogsgerichte aflevering :)
Gebruikersavatar
Ruth
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 40
Lid geworden op: 03 mar 2008, 13:38
Locatie: H'dorp

Bericht door Ruth »

Nemesis schreef:woei.. weer een nieuwe gemaakt

gaat over friendship.. alle series zijn in de music video terug te vinden. Muziek van The Corrs - at your side.

enjoy!

Klik hier voor video

Deze is m'n favoriet :)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

leuk leuk om te horen :)

als je music videos leukt vind, er staan echt nog een groot aantal videos op mijn website door vele andere gemaakt en die zijn ook erg mooi :)
Plaats reactie