Star Trek.nl Forum: THE MOVIE

To Boldly Create What No-One Has Created Before

Moderator: mr_Vulcan

Plaats reactie
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Star trek: Return of the Sausage
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

en waar wilde u het forumdeel in verwerken? :lachhuil:
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Los van alle onzin de mensen hier hebben geplaatst, is er daadwerkelijk al serieus over de film nagedacht. Het plot is nog in ontwikkeling en we gaan binnenkort dan ook aan het script beginnen.

Zelf voel ik meer voor een iets serieuzere film i.p.v. een bijeenraapsel van jullie onnozele spam. Bij deze graag het verzoek om niet dit hele topic verder te vervuilen met dit type onzin over worsten e.d. :)
Graag een constructieve bijdrage en suggesties cq. ideeen m.b.t. dit project en over wat het kan worden. Dit wordt echt gaaf!
Spammen doen we in The Mess Hall.

Zouden er hier mensen zijn die graag mee willen doen? Het staat nog in de kinderschoenen en een taakverdeling hebben we nog niet, maar we hebben straks zeker hulp nodig zowel voor als achter de scheren. Het wordt gewoon een dolle boel, met een absurde, zwarte horrorkomedie oid. :*)

Wat verwachten sommige mensen van de film als je dit allemaal zo leest (los van de spam)?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Wat het script betreft: Ik stel voor dat ik ergens in de kerstperiode bij jullie langskom (of jullie hier ;) ) en dan kunnen we daar eens naar kijken. Mijn idee krijg je vermoedelijk na de sint...ik was iets studieachtigs nogal "vergeten" (of dat met opzet was of niet laat ik maar in het midde).

Ikzelf wil wel meedoen, * krijg ik vermoedelijk ook wel zo gek hoewel het dan echt een bijrol moet zijn.

Verder geloof ik dat Paul en Horck zich al hadden aangemeld. Bij Horck moeten we dan wel opmerken dat die ergens in de zomer naar de VS gaat dus het moet voor die tijd dan (wat wel moet lukken).

Wat ik verwacht: Een film die uitdraagt wat de forummensen samen zijn - dus wel echt een verhaal maar niet al te serieus.
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Ik sluit me bij Marlies aan.

Mijn visie is verder dat het jammer zou zijn als we hier niet goed over na zouden denken. Het moet geen StarTrek.nl homevideo worden waar we gewoon maar wat losse beelden schieten. Er moet echt een goed overdacht idee achter zitten. Mij lijkt dus dat we inderdaad een serieus project moeten hebben, maar dat we er allemaal niet-serieuze zaken in kunnen verwerken. M.a.w. op serieuze wijze niet serieus zijn. :)

Aan een dergelijk fatsoenlijk project zou ik dan ook graag mee willen werken van begin tot einde met verschillende taken. We zijn geen echte professionele productie, dus ik denk dat iedereen sowieso zal moeten doen wat er nodig is om het project tot een goed einde te brengen. Het moet echt een teameffort worden.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

en tijdens het maken een hoop lol

laten we eens een lijst maken van mensen die mee willen werken, of je ook daadwerkelijk "op film" wil is een discussie van later orde

captain_crash
dark*star
HorckDude
paulstartrek
mr_vulcan
dawn (ga ik maar even vanuit ;) )
the snob (?)
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Ik wil even opmerken dat het maken van zombies een kutwerk schijnt te zijn. Iets wat je liever wil vermijden.
Als er wapens nodig zijn, is het mogelijk om in België van die nepwapens die plastic bolletjes schieten te kopen. Die lijken goed, maar de politie in Nederland moet ze niet zien ;) .
The Snob
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 667
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:59
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door The Snob »

Ace of Spades schreef:Ik wil even opmerken dat het maken van zombies een kutwerk schijnt te zijn. Iets wat je liever wil vermijden.
Als er wapens nodig zijn, is het mogelijk om in België van die nepwapens die plastic bolletjes schieten te kopen. Die lijken goed, maar de politie in Nederland moet ze niet zien ;) .
Goede punten. Ik denk dat er vooral inventief mee om gegaan moet worden. Dat geldt voor de hele productie. Ik wil kiezen voor een doelbewuste cinematografische stijl die de minimalistische middelen vooral functioneel maakt.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

om op de wapens terug te komen: In Nederland mag dat wel als je zichtbaar bezig bent met een creatief proces en/of je duidelijk nepwapens gebruikt. In ons geval is het evident dat het laatste toch aan de orde zal komen. Als het om steekwapens gaat heeft mijn man nog een hele voorraad liggen, ook nog een luchtdruk pistool en mijn schoonvader bezit nog meer. Maar, mijn tip zou zijn om eens te kijken of je het zoveel mogelijk zonder kan doen.

Oh en wat je binnen in je eigen huis doet mag je altijd zelf weten, daar mag de politie toch niet zomaar komen.
The Snob
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 667
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:59
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door The Snob »

captain crash schreef:om op de wapens terug te komen: In Nederland mag dat wel als je zichtbaar bezig bent met een creatief proces en/of je duidelijk nepwapens gebruikt.
Is zo, maar voor creatieve doeleinden moet het een pistool zijn dat in onderdelen naar de set is gebracht, daar in elkaar is gezet, en uit elkaar gehaald wordt als de set wordt verlaten.

Maar van mij hoeft het zeker geen film te zijn waarbij iedereen met een grote gun zwaait.....
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Laat ik het er maar op houden dat in alle projecten waar ik in het verleden bij betrokken ben geweest het nooit een probleem geweest is zolang je het maar niet in een drukke winkelstraat doet...(en dat is regelmatig geweest, tot een jaar of twee jaar terug ben ik hier best druk mee geweest...alleen toen moest er echt gestudeerd worden enzo ;) )
Gebruikersavatar
Dawn
Commander
Commander
Berichten: 1573
Lid geworden op: 15 aug 2004, 01:14
Locatie: Hier!
Contacteer:

Bericht door Dawn »

Ace of Spades schreef:Ik wil even opmerken dat het maken van zombies een kutwerk schijnt te zijn. Iets wat je liever wil vermijden.
Als er wapens nodig zijn, is het mogelijk om in België van die nepwapens die plastic bolletjes schieten te kopen. Die lijken goed, maar de politie in Nederland moet ze niet zien ;) .
Ik zou bijna mijn schoonvader vragen om wat uit zijn verzameling te lenen :lachhuil:
Dat mag waarschijnlijk toch niet, dat zijn echte antieken... :X

Ik weet zeker dat er op internet genoeg tutorials te vinden zijn over zombie makeup enzo.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

uhuh,

en ook hoe je nepbloed moet maken :) das een leuk klusje trouwens ;)
Gebruikersavatar
Dawn
Commander
Commander
Berichten: 1573
Lid geworden op: 15 aug 2004, 01:14
Locatie: Hier!
Contacteer:

Bericht door Dawn »

Ik heb laatst ergens een filmpje gevonden hoe je nepbloed maakt dat naar chocolade smaakt :9~
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

whahahahaha, ok das best geniaal...
Gebruikersavatar
Dawn
Commander
Commander
Berichten: 1573
Lid geworden op: 15 aug 2004, 01:14
Locatie: Hier!
Contacteer:

Bericht door Dawn »

Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

Dawn schreef:Ik heb laatst ergens een filmpje gevonden hoe je nepbloed maakt dat naar chocolade smaakt :9~
je biedt jezelf aan om als vampier mee te doen ofzo? ;)

ik wil ook best wel meewerken met dit project, hoewel ik dan weer niet zo nodig in beeld hoef ofzo, hoogstens als figurant oid :)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

Ik kwam er net achter dat ik ook eens in een amateuristisch lotr parodie bij iemand achter in zijn tuin een cave-trol heb mogen spelen (nou ja het werd verbasterd in cape troll) :Y) ... Ik heb de film helaas niet meer gezien, weet ook niet of het ooit iets geworden is en op die site kom ik eigenlijk nooit meer
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

Ace of Spades schreef:Ik wil even opmerken dat het maken van zombies een kutwerk schijnt te zijn. Iets wat je liever wil vermijden.
Als er wapens nodig zijn, is het mogelijk om in België van die nepwapens die plastic bolletjes schieten te kopen. Die lijken goed, maar de politie in Nederland moet ze niet zien ;) .
moet je eens raaien wie er een ak-47 heeft 8-)
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

ehm de russen?
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Al Qaida?

Oh shit, nu gaat er straks weer een CIA agent meelezen op dit forum...
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Ohja, ik zou eventueel altijd wel dingen willen overwegen om in mee te helpen. Evt. acteren, maar bijv ook muziek maken voor op de achtergrond :)
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

Er zit een half orkest op dit forum, dus daar zullen we wel wat mee kunnen doen :')
Gebruikersavatar
Gul_Evek
Ensign
Ensign
Berichten: 237
Lid geworden op: 27 dec 2005, 16:24
Locatie: Badlands

Bericht door Gul_Evek »

koent schreef:
Ace of Spades schreef:Ik wil even opmerken dat het maken van zombies een kutwerk schijnt te zijn. Iets wat je liever wil vermijden.
Als er wapens nodig zijn, is het mogelijk om in België van die nepwapens die plastic bolletjes schieten te kopen. Die lijken goed, maar de politie in Nederland moet ze niet zien ;) .
moet je eens raaien wie er een ak-47 heeft 8-)
In nederland moet het een opzichte kleur hebben. Maar water pistolen zijn ook redelijk gelijk hoor als de echte ff zwarte spuit bus en hup. Verder kan je ook bibiguns kopen op de zwarte markt, maar die zijn wel strafbaar ook als ze voorzien zijn van een oranje bolletje op het einde. Denk niet dat je daarmee wil worden gepakt.
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

nou, ik heb aardig vaak met dat klereding rondgelopen op straat, sterker nog: ik heb de speeltuin onder vuur genomen samen met nog iemand die zo'n ding had :lachhuil:

wellicht door een gebrek aan wijkagent :+

iig: ik zie nu wel èrg veel naiviteit
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

Naiviteit? Waarover?
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

over de complete film. zombies, bloed, wapens, en dan ook nog je karakters behouden...t klinkt èrg naïef. ben trouwens zelf niet al te lang even naïef geweest, en dat heeft niet geweldig uitgepakt, helaas :{

maar okee, kudo's als je dit plan weet te volbrengen
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

koent speelt t lijk, o nee dat was BG. Ik ben nu al de draad kwijt.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Bericht door X-File »

Hebben jullie nog ene slechterik nodig?
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

'de baron'? :O
Plaats reactie