Kind of wonderful

To Boldly Create What No-One Has Created Before

Moderator: mr_Vulcan

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Kind of wonderful

Bericht door Nemesis »

Ja, het is weer eens zover.. een nieuwe music video

Soms hoor je een nummer en krijg je een idee, en als ik dan ook nog eens beelden erbij ziet.. dan is het helemaal goed, en dan is het eigenlijk ook zo gepiept.

Deze music video heb ik dan ook in een relatieve korte tijd gemaakt. Een leuke music video over vrouwen in star trek en relaties (man-vrouw).

Er was zelfs nog plaats voor een beetje humor.

Ik hoor graag jullie mening.

download: here
watch: here
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Re: Kind of wonderful

Bericht door Trutgras »

Goed:
- happy happy!
- gelijksoortige gearmd lopen scenes ("can I get a witness")
- je hebt een leuke scene uit Looking for Par'Mach weten te halen, alleen hiervoor krijg je al een medaille

Slecht:
- onnodig talky face hier en daar
- "Is there anybody" had synchroom gekund en is dat niet
- in de eerste minuut te letterlijk naar de tekst (moet je horen wie 't zegt ;) )
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Kind of wonderful

Bericht door Nemesis »

Dank je dank je :)

Wat betreft riker met "anybody".. riker zegt het langzamer dan in het nummer. "..body" loopt wel synchroon..
talky face is idd niet prettig, ik vind het lastig om ze te ontwijken.
wat betreft dat het letterlijk is, dat is juist de bedoeling :p.. welke andere beelden zou ik daar moeten gebruiken?


wat betreft "Can I get a witness" probeerde ik juist mensen van een bruiloft te nemen. "witness" - "getuige".. vandaar :p al heet zo iets in het engels Best man ofzo :p. Daarom die scenes van al die trouw afleveringen :P

wat betreft looking for par mach.. ik probeerde juist om zoveel mogelijk scenes te gebruiken die je niet zoveel ziet. Ik vind de Odo-Kira scene van Badda-Bing Badda-Bang ook erg goed geslaagd :D
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Re: Kind of wonderful

Bericht door Trutgras »

Nemesis schreef:wat betreft dat het letterlijk is, dat is juist de bedoeling :p.. welke andere beelden zou ik daar moeten gebruiken?
De tekst volgen is uitstekend, maar alleen als je tegelijk de tekst volgt *en* het thema van je eigen video. Als je zomaar een beeld erin stopt dat niets met de rest te maken heeft omdat dat ene woord nu eenmaal in de tekst voorkomt, dan slaat het dood.

Ik zou zelf minimaal de volgende drie clips vervangen door iets dat beter in het grotere geheel past:
“Whole lotsa money”: Rom, al dan niet met Leeta
“Big fat car”: iets met Tom Paris die z’n holo-garage uitloopt samen met BLT, of iig Tom en zijn holo-auto
“I don’t have to run around”: een Risa scene met zoveel mogelijk badpakken

Verder zou ik in de 1e clip bij ‘witness’ een iets later stukje selecteren, zodat je het achteruit stappen beter te zien krijgt. Dat lijkt me grappiger.
Plaats reactie