twelve days of trek christmas

To Boldly Create What No-One Has Created Before

Moderator: mr_Vulcan

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

twelve days of trek christmas

Bericht door Nemesis »

Eigenlijk is dit een jaarlijks terugkerend evenement op het internet. 12 cadeautjes voor de twaalf dagen na kerst. Het gebeurt eigenlijk niet meer in de twaalf dagen na kerst (dat is tot 6 januari), maar het duurt wat langer.

Elke dag wordt er een soort van cadeau gegeven, en dit is speciaal voor star trek fans. Het leuke is dat er ook altijd music videos in voorkomen, en dit jaar werd ik gevraagd om hier een bijdrage in te brengen :)

Ook de andere dagen zijn erg leuk. Zo laten ze bijv. fan films van voor 2000 zien. Zelfs iets uit 1969!!. Juist bijzondere leuke dingen :)

Misschien iets om te bekijken :)

Twelve days of Trek Christmas 2009
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: twelve days of trek christmas

Bericht door X-File »

Is dit weer een link naar schaamteloze zelf promotie?

[edit]
Yes.

Yes it is. :duh2:
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Re: twelve days of trek christmas

Bericht door Trutgras »

X-File schreef:Is dit weer een link naar schaamteloze zelf promotie?
...maar het is ook schaamteloze promotie voor Trekscaper en Belanna en mij, dus persoonlijk heb ik er geen problemen mee hoor. O-)

Nee, serieus. Het feit is dat ik maar weinig van al die finalfrontier videos ooit gezien heb omdat er zo'n enorme massa staat dat het werk wordt, en zoals altijd zit er natuurlijk ook veel bagger bij. Ik vind het eerlijk gezegd wel fijn om een beetje een handvat te krijgen om ergens te beginnen. Vooropgesteld dat je dat zou willen natuurlijk.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: twelve days of trek christmas

Bericht door X-File »

Wel, elke pagina die ik tegenkwam verwees naar Sebas zijn site, dus dat is een instant skip. Geef anders een direct linkje naar jouw werk, scheelt weer wat doorgraafwerktijd (oeh, handig voor Scrabble, en beter dan 'Els', eigennamen mogen niet met Scrabble! Of je moet het over het lid van de Berkenfamilie hebben. En ja, ik heb de foto's op R2's site gezien! ;) )
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Re: twelve days of trek christmas

Bericht door Trutgras »

X-File schreef:En ja, ik heb de foto's op R2's site gezien!
Als je maar weet dat al de leuke onderschriften van mij waren.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: twelve days of trek christmas

Bericht door X-File »

Over het algemeen waren de onderschriften vrij hilarisch ja. Hier en daar een running gag. Wat is het met jullie. glas-in-lood ramen en daar doorheen scheurende motoren? Is dat soms een vage verwijzing naar Billy Idol's "White Wedding"? Later werden ook nog zombies in de mix gedaan, wat mij weer deed denken aan Resident Evil: Apocalypse.
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Re: twelve days of trek christmas

Bericht door Trutgras »

X-File schreef:Over het algemeen waren de onderschriften vrij hilarisch ja. Hier en daar een running gag. Wat is het met jullie. glas-in-lood ramen en daar doorheen scheurende motoren? Is dat soms een vage verwijzing naar Billy Idol's "White Wedding"?
Ja dat weet ik dus ook niet! Daarom ga ik er steeds maar over door. Ik zag het voor het eerst in de Muppet film, en idd bijvoorbeeld ook in Resident Evil, en in een heleboel andere (teken)films, maar ik weet nog steeds niet wat de oerverwijzing is waar allemaal vandaan komt. Welke film/clip/serie heeft er als eerste een motor door een glas in lood raam laten gaan? Als je het mij kan vertellen houd ik er voortaan over op.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: twelve days of trek christmas

Bericht door X-File »

Oh nee, ga vooral door. Ik weet alleen dat White Wedding van Billy Idol een motor-door-glas-in-lood-van-kerk moment had, en in Resident Evil: Apocalypse kwamen daar nog zombies bij.
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Re: twelve days of trek christmas

Bericht door Trutgras »

X-File schreef:Geef anders een direct linkje naar jouw werk, scheelt weer wat doorgraafwerktijd
Toevallig heeft Sebastiaan mij net vandaag bijgezet:ftp://ffm:nemesis@87.208.125.113/waydownonearth.zip. Rechtsklik etc.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: twelve days of trek christmas

Bericht door Nemesis »

linksklik mag ook hoor, tis toch een zipfile :)

maarruh X-file.. ik verwijs naar twelve days. Ik heb alleen dag 8 geschreven. De rest is door andere mensen gedaan en daar komt mijn site niet eens in voor. Verder verwijs ik op 1 video na allemaal naar videos van andere mensen. Dus dit is niet zomaar reclame maken.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: twelve days of trek christmas

Bericht door captain crash »

Trutgras schreef:
X-File schreef:Geef anders een direct linkje naar jouw werk, scheelt weer wat doorgraafwerktijd
Toevallig heeft Sebastiaan mij net vandaag bijgezet:ftp://ffm:nemesis@87.208.125.113/waydownonearth.zip. Rechtsklik etc.
is d'r ook nog een snellere manier om het te verkrijgen?
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Re: twelve days of trek christmas

Bericht door Trutgras »

Het is volgens mij niet sneller, maar als je echt gewetensbezwaren hebt tegen bijdragen aan de statistieken van finalfrontier:
Afbeelding
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: twelve days of trek christmas

Bericht door captain crash »

...het duurt geen zeven minuten...

ik helemaal geen probleem met final frontier media, behalve dan dat het downloaden over het algemeen zo traag als ****** is
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Re: twelve days of trek christmas

Bericht door Trutgras »

captain crash schreef:het downloaden over het algemeen zo traag als ****** is
De uitdrukking is volgens mij dikke ******... ;)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: twelve days of trek christmas

Bericht door Nemesis »

kan er ook niks aan doen. heb max 1Mbit.
Plaats reactie