Sunriser, dè RPG van StarTrek.nl: Rules & Regulations

To Boldly Create What No-One Has Created Before

Moderator: mr_Vulcan

Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Ja, foutje van mij. Ik gaf Tactical/Security wel op als open positie, maar die wordt waarschijnlijk binnenkort gedicht door USSDefiant.
Ik krijg nog een PM van hem en als die goedgekeurd wordt hebben we er weer een speler bij. :)
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

Dan Supervlaai er misschien onder USSDefiant werken ofzo? als hij dat wil natuurlijk! we kunnen misschien ook nog een andere functie voor hem vinden. er is altijd wat te vinden.

En je moet nog iets vinden op het 1st officer probleem. Er moet er wel een zijn neem ik aan. Misschien een fictief personage?
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

wat je ook kan doen is iemand tijdelijk tot eerste officier benoemen.

btw was jack starr dan de oude first officer? hoe schrijven we die eruit?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

*niet zo'n stille hint*

Ik stel voor dat jullie 'm eerst een stukkie laten schrijven voordat je uberhaupt aan een positie gaat denken
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

hij zou toch een stukje hier neerzetten? of pm oid?
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

Ja die komt vanzelf denk ik. Hij had nog geen positie, dus kon nog een verhaal schrijven, maar volgens mij kan hij dat wel zonder een positie. Look at Nebulaguy.
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

we stralen hem gewoon van de andere sunriser af :-) moet hij wel een verhaal schrijven dat hij daar aan boord is enz.
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Ja, we kunnen niet ontsnappen omdat de andere Sunriser tegenstribbeld. McGraw wil liever dat we allemaal doodgaan dan dat we hem redden en dat 'ie gevangen genomen wordt enzo.:) Desperate act.
Starr gaat dan naar de andere Sunriser maar overleefd het niet.
"The needs of the many, outweigh the needs of the few."

En Xoran, XO ervaring? :D
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Als supervlaai gewoon 'n stukje schrijft als zijnde 1st Officer, dan kan mr_Puntoor gelijk zien of 't wat is. En een 1st Officer kan altijd nog promotie krijgen later in 't verhaal ;)
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

mr_Vulcan schreef:Ja, we kunnen niet ontsnappen omdat de andere Sunriser tegenstribbeld. McGraw wil liever dat we allemaal doodgaan dan dat we hem redden en dat 'ie gevangen genomen wordt enzo.:) Desperate act.
Starr gaat dan naar de andere Sunriser maar overleefd het niet.
"The needs of the many, outweigh the needs of the few."

En Xoran, XO ervaring? :D
Ik kan je 2 websites doorgeven waar ik Xo ben aan boord van een Starfleet schip. Kun je gewoon ff doorlezen hoe ik het er vanaf breng. :)

edit: ik heb het je gewoon verstuurd via pm, je leest het zelf wel dan.
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Euh het is niet voor het één of ander, maar zolang Dawn mij in sickbay houdt kan ik niet echt veel posten, het is maar dat jullie het weten, ik blijf gezellig wel op m'n biobed naar het plafond kijken. :-D
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Nebulaguy schreef:Euh het is niet voor het één of ander, maar zolang Dawn mij in sickbay houdt kan ik niet echt veel posten, het is maar dat jullie het weten, ik blijf gezellig wel op m'n biobed naar het plafond kijken. :-D
Das toch de ideale gelegenheid voor flashbacks, diepgaande gedachten over het leven blabla etc :)
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Vis schreef:
Nebulaguy schreef:Euh het is niet voor het één of ander, maar zolang Dawn mij in sickbay houdt kan ik niet echt veel posten, het is maar dat jullie het weten, ik blijf gezellig wel op m'n biobed naar het plafond kijken. :-D
Das toch de ideale gelegenheid voor flashbacks, diepgaande gedachten over het leven blabla etc :)
Ja is wel zo, maar ik weet nog niet zo goed wat het personage in de toekomst gaat doen enzo, dus ik ben nog even voorzichtig in de karakterontwikkeling. Flashbacks zijn wel een goede tip, vis.
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Damen en heren, we hebben een nieuwe XO. :)
Nebulaguy aka Xoran Dromar zal de taak van Jelle overnemen aka Jack Starr. En dat is maar goed ook want ik kan best wat hulp gebruiken. :)

Je moet echter nog wel ff je best doen en de taak gelijk op jezelf nemen. Je komt van dat andere schip en ik vertrouw je nog niet zo. Hetzelfde geldt voor Borgman aka Micheal Blake.
Welkom aan boord!

(nu moeten we alleen Jack Starr nog uit het verhaal schrijven. Wie wil? >:) )
Gebruikersavatar
BorgMan
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 mar 2004, 15:59

Bericht door BorgMan »

It shall be done, als je mij in een volgende post aan OPS toewijst zal ik meteen beginnen, ik had het ergens anders wel zelf gedaan maar jij bent de Captain dus jij mag het zeggen ;)
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

BorgMan schreef:It shall be done, als je mij in een volgende post aan OPS toewijst zal ik meteen beginnen, ik had het ergens anders wel zelf gedaan maar jij bent de Captain dus jij mag het zeggen ;)
Wie word nu wat eigelijk.Want nu ben ik een beetje in de war.Wat mag ik nu worden?
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

supervlaai schreef:
BorgMan schreef:It shall be done, als je mij in een volgende post aan OPS toewijst zal ik meteen beginnen, ik had het ergens anders wel zelf gedaan maar jij bent de Captain dus jij mag het zeggen ;)
Wie word nu wat eigelijk.Want nu ben ik een beetje in de war.Wat mag ik nu worden?
Ik zei dat je hier een verhaal kunt wegzetten dat aansluit op wat er nu speelt. Dan beoordelen we het. Als je dit niet wilt kun je het ook PM'en.

Daarnaast kun je, als je het leuk vind, een eigen verhaal schrijven in een apart topic ofzo. Net zoals vele anderen dat ook doen in FF&FA. :) Kijk maar wat jij de beste optie vind. Je moet dus eerst wat schrijven. Er is namelijk helemaal niet gezegd dat je mee doet namelijk.
Gebruikersavatar
Dawn
Commander
Commander
Berichten: 1573
Lid geworden op: 15 aug 2004, 01:14
Locatie: Hier!
Contacteer:

Bericht door Dawn »

Ik wil Xoran best wel zo snel mogelijk genezen, hoor :)
Alleen ben ik bang dat ik het met Kelotane alleen niet red. Ik zou wel wat meer info over de power status willen weten. Kan ik datgene wat ik nodig heb replicaten zodat Xoran wat sneller op zijn benen staat? ;)
Gebruikersavatar
BorgMan
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 mar 2004, 15:59

Bericht door BorgMan »

Wat mij betreft wel, ik denk dat Sickbay toch een gedeelte van het schip is waar je zoveel mogelijk energie in wilt steken ;)

Is het btw niet *repliceren* in plaats van *replicaten*? Het klinkt zo raar :-P
Gebruikersavatar
Dawn
Commander
Commander
Berichten: 1573
Lid geworden op: 15 aug 2004, 01:14
Locatie: Hier!
Contacteer:

Bericht door Dawn »

Ik vind repliceren juist heel raar klinken... Veel te nederlands, maar dat is mijn mening.
Wat vinden de anderen ervan?
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

Alles is idd zoveel mogelijk opgeschoven naar de bridge zeg maar. Misschien zou je kunnen vragen om energie aan iemand op de bridge!
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

mr_Vulcan schreef:Damen en heren, we hebben een nieuwe XO. :)
Nebulaguy aka Xoran Dromar zal de taak van Jelle overnemen aka Jack Starr. En dat is maar goed ook want ik kan best wat hulp gebruiken. :)

Je moet echter nog wel ff je best doen en de taak gelijk op jezelf nemen. Je komt van dat andere schip en ik vertrouw je nog niet zo. Hetzelfde geldt voor Borgman aka Micheal Blake.
Welkom aan boord!

(nu moeten we alleen Jack Starr nog uit het verhaal schrijven. Wie wil? >:) )
Dank u, dank u, Xoran zal dus van zich af moeten bijten, ok maakt het alleen maar interessanter. Wees voorbereid op enkele interessante kapitein-Xo situaties.

M'n Exalted staat toch al met haar zwaard klaar (avatar). :)
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

er zijn al diverse post geweest met een vraag aan de engineer. (Me :-D ). Ik ben de afgelopen tijd erg druk geweest met school en heb geen ztijd en zin gehad om een (uitgebreid) verhaal te tikken. Maar ik zal vanavond of morgen weer helemaal het verhaal bijwerken.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

Eens ingeschreven bij deze scurrity officer word ik gevraagt om me aan te haven in de dockingbay te wachten, want het schip word aangekopeld.Eens dat het schip in aantocht kwam en aan dochte deed het schip meteen zijn deuren open er stonden een paar officers aan de deur, welkom dat je er bent we heben aangevraagt voor een scurrity officer ben jij dat?En ik antwoorden ja oke kom maar binnen en we laten je bagage wel naar je hut brengen want je moet al meteen naar onse CO Officer.Oke dan zal ik meteen gaan naar de brug, en ziet de captain in de brug captain je had me nodig, ja jij bent de nieuwe scurrity officer, ja?Waarom zegt Jones F Morgan.We heben niet zo vaak mensen nodig als jou maar nu is het nood zakelijk kan je zorgen dat allle deks oordelijk worden gehouden en op een net manier kan afgewerkt want de deks lichen in een puinhoop.

Dat is zo een klein post van me, maar het word pas leuk als ik mee in de sim mee doe.
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

mijn eerste reactie OMG :bigeek: :lol: :lol: :shake:

Maar even serieus, heb je er over nagedacht om er een spellingscontrole (van bv word) eroverheen te laten gaan?

Want er staan wel een hoop foutjes in.

en dan zwijg ik nog over de grammatica fouten, leestekens, aanspreekvormen, engelse termen vertaald naar nederlands ...
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

SCC Dauntless schreef: (in de RPG)
Kyel probeerde om Miss Kincade naar de brug te halen. =^= Kyle aan Kincade, kom naar de brug toe alsjeblieft =^=. Hij herhaalde dit keer op keer. "Sorry sir, ik denk dat het communication net down is": zei hij tegen McCraw. "Paul, kan jij iets van een tijdelijk communicatie net maken tussen de sickbay en de bridge?": vraagt Kyle...
Bedoel jij met Paul soms mijn character Peter lonsdrew? Zoja dan bouw ik dat nog even in mijn post :-)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Vis schreef:Vlaai, niet om flauw te doen, maar als tip
mr_Vulcan schreef:Regels:
Ik probeer zo min mogelijk regels te handhaven, maar om toch enige orde te bewaren: - Nederlands (...)
Als je wat gaat schrijven, neem er de tijd voor en laat het eerst ff iemand lezen ofzo, komt het verhaal wel ten goede.
:)
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

Vis schreef:
Vis schreef:Vlaai, niet om flauw te doen, maar als tip
mr_Vulcan schreef:Regels:
Ik probeer zo min mogelijk regels te handhaven, maar om toch enige orde te bewaren: - Nederlands (...)
Als je wat gaat schrijven, neem er de tijd voor en laat het eerst ff iemand lezen ofzo, komt het verhaal wel ten goede.
:)
Maar voor de rest lijkt het oke?Vraag me af wanneer MR_vulcan er op zal reeageren op deze post die ik geschreven heb.Ben benieuwt.
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

Sunriser - Crew Manifest:

Captain: Xander McGraw
1st Officer: Xoran Dromar
Chief Engineer: Peter Lonsdrew
Head Tactical/securrity officer: ??? ??? (USSDefiant of Supervlaai?)
Chief science/Counselor: Jason Brooklyn
Chief Medical: Dawn Kincade
Chief Operations: Micheal Blake
Helm: Kyle Kathern

Als er nog mensen bijkomen kunnen we altijd kijken wie wat gaat doen, want zo gebeurd dat in ST zelf toch ook :Y)
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

Jason B schreef:Sunriser - Crew Manifest:

Captain: Xander McGraw
1st Officer: Xoran Dromar
Chief Engineer: Peter Lonsdrew
Head Tactical/securrity officer: ??? ??? (USSDefiant of Supervlaai?)
Chief science/Counselor: Jason Brooklyn
Chief Medical: Dawn Kincade
Chief Operations: Micheal Blake
Helm: Kyle Kathern

Als er nog mensen bijkomen kunnen we altijd kijken wie wat gaat doen, want zo gebeurd dat in ST zelf toch ook :Y)
Is ook zo.Bedankt nu nog afwachten of ik toesteming krijg van MR_Vulcan.
Plaats reactie