Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

This administration doesn't even need an opposition party, we do fine ourselves.

Moderator: R2D2

Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door Trutgras »

HorckDude schreef:Nou, het blijft wel een beetje tegenstrijdig. Want erachter komen wat het gewenste imago en dat aannemen (rationele keuze) is is iets anders als bekering uit overtuiging (emotionele keuze). Enige optie is dan dat hij zo erg in zijn nieuwe imago is gaan geloven, dat het werkelijkheid werd voor hem.
Daarmee veronderstel je dat bekering per definitie niet rationeel kan zijn.
Constantijn bekeerde zichzelf en het Romeinse rijk tot het Christendom omdat hij aannam dat de christelijke God hem de overwinning over zijn rivalen had bezorgd. Hij stelde het ritueel van de doop uit tot aan zijn sterfbed, zodat hij zijn pure status niet opnieuw met zonden zou kunnen vervuilen. Dat waren rationele transacties. Telt Constantijn daarom niet als Christen?
Ik neem aan dat je in een kerk, op vakantie desnoods, wel eens zo'n muur of nis hebt gezien die vol hangt met plakkaatjes 'Bedankt Maria dat je mijn been hebt genezen'. Zijn mensen die boete doen of een bedevaart maken in ruil voor genezing of vergeving geen christen?
Fanatieke christenen zijn bij de grootste bestrijders geweest van evolutietheorie en geologische theorie over hoe oud de aarde is. Waarom zouden ze die moeite hebben genomen als geloof puur emotioneel was en het geen donder uitmaakte hoe het zat met de rationele waarheid van oorzaak en gevolg?
Oprecht geloof en winstbejag sluiten elkaar alleen uit in een zeer nauwe en 20e eeuwse definitie van die begrippen. Beetje als de dominee van een protestantse sekte met 5000 aanhangers die katholieken, orthodoxen, Anglicanen en alle andere protestanten geen christenen noemt.
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door HorckDude »

Ik zeg niet dat rationaliteit en oprecht geloof niet samen kunnen gaan. Dat kan wel, maar een bekering op slechts rationele gronden is niet mogelijk, en dat was juist het geval bij Atwater (volgens de 'theorie' van Ed Rollins).

Als er sprake is van oprecht geloof dan is het rationeel om de relevante handelingen daaromtrend te verrichten. Immers; dan zijn er bepaalde door geloof ingegeven zekerheden die als uitgangspunt dienen. Vanuit dat oogpunt kan dan rationeel gehandeld worden. Dat is waar voor al jouw voorbeelden. Geloof liet Constantijn zijn doop uitstellen omdat het rationeel was; geloof laat mensen op bedevaart gaan in ruil voor genezing omdat dat een rationele uitwisseling is; verdediging van de eigen principes was rationeel omdat ze door hun geloof al overtuigd waren van hun eigen gelijk. In al deze zaken is geloof het fundament waar vervolgens op rationele manier mee wordt omgegaan.

Maar rationaliteit alléén, zonder geloof, kan geen reden zijn tot echte bekering. Dan is het slechts een toneelspel dat opgevoerd wordt. En daar ging het over bij Atwater: de rationaliteit zou zijn dat hij om een positiever imago te krijgen zichzelf een geloof 'aanspinde'. Zoals je zelf zei: hij zag wat het gewenste gedrag was en nam dat aan. Dat is een rationele handeling van een spindoctor die voortkomt uit 'geloof' in imago als hoogste goed. Als je van mening bent dat het belangrijkste is dat anderen een positieve mening over je hebben, dan is het logisch om op het sterfbed een religie 'aan te spinnen' omdat dat de overwinning (= positief imago) bracht. Dat is een puur rationele afweging waar geen geloof aan vooraf kan gaan. Immers, aan de rationaliteit ligt al het idee van 'imago als hoogste goed' ten grondslag. Dat kan niet naast een christelijke grondslag bestaan, want het is een fundamenteel ander uitgangspunt. Daarom is het tegenstrijdig. Je hebt helemaal gelijk dat geloof en rationaliteit elkaar niet per definitie uitsluiten, maar in het geval van Atwater (zoals geopperd) was dat wel zo.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door Blind Guardian »

HorckDude schreef:Nu het reces van het Amerikaanse congres bezig is zijn er in de districten van de afgevaardigden vele town hall meetings waar mensen hun afgevaardigden kunnen ondervragen over health care reform. Vaak worden democraten lastig gevallen door hecklers die de evenementen proberen te verstoren. Maar soms is er weinig om te verstoren:


http://www.youtube.com/watch?v=8XjrOqQE6to

Seriously. :lachhuil:
Het zijn net de leidinggevende op mijn werk :lachhuil:
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door HorckDude »

Meer town hall gedoe: een vrouw die Obama vergelijkt met Hitler. De reactie is geniaal!


http://www.youtube.com/watch?v=nYlZiWK2Iy8
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door Guess who? »

Dit is écht briljánt :lol:
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door Blind Guardian »

Wat een dom wijf moet dat zijn, echt waar :lachhuil:
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door HorckDude »

Plus: Barney Frank is gewoon cool. Ok, hij heeft geen gevoel voor humor, maar hij zegt altijd rechtuit wat ie vindt, en dat soort politici zijn er te weinig.
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door Trutgras »

Ik vind het niet zo briljant. 'Ik praat niet met jou, je bent te stom'? Zij had geen enkel punt, maar hij zei inhoudelijk ook niks.

Btw, Ted Kennedy is dood.
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door HorckDude »

Nou, je moet het wel in de context van zo'n town hall meeting zien. Er wordt een hele tijd over al die onderwerpen gepraat, dus hij heeft genoeg inhoudelijk gezegd. Hij weigert alleen met deze vrouw te praten over het onderwerp. Als een fatsoenlijke vraag gesteld wordt gaat hij hier wel op in. Bovendien: hoe moet je inhoudelijk ingaan op een vraag waarom je een nazi-beleid steunt? Dat is toch ook geen vraag waar je iets mee kunt?
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door Punisher »

Ask a stupid question ...
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door Blind Guardian »

Zal dit trouwens ook plaats vinden in Camp David ?
Obama alsnog om tafel met Abbas en Netanyahu
Uitgegeven: 20 september 2009 00:30
Laatst gewijzigd: 20 september 2009 00:39
CAIRO - De Amerikaanse president Barack Obama voert dinsdag toch een gezamenlijk gesprek met de Palestijnse president Mahmoud Abbas en de Israëlische premier Benjamin Netanyahu.
© ANP

Dat maakte het Witte Huis zaterdag (lokale tijd) bekend.

De ontmoeting ''zal onmiddelijk worden vervolgd met bilaterale gesprekken tussen president Obama en de twee leiders'', zo stond in een verklaring.

De ontmoetingen zijn volgens George Mitchell, de speciale gezant van de Amerikaanse regering voor het Midden-Oosten, een teken van Obama's ''diepe betrokkenheid bij een allesomvattende vrede'' in de regio.

Bouwstop

Mitchell was vrijdag nog weggegaan uit Israël zonder dat hij resultaat leek te hebben geboekt. Hij was er niet in geslaagd een akkoord te bereiken over een bouwstop voor de Israëlische nederzettingen in bezet Palestijns gebied.

Dat zou een voorwaarde zijn voor de ontmoeting komende week tussen Abbas en Netanyahu onder leiding van Obama in de marge van de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties.

Geblokkeerd

Abbas had zich zaterdag nog uiterst negatief uitgelaten over het vredesproces. Na een gesprek in Cairo met de Egyptische president Hosni Mubarak stelde hij dat de weg naar nieuwe gesprekken met Israël geblokkeerd was, na het mislukken van Mitchells pendeldiplomatie.

Uren later moet hij op die gedachte zijn teruggekomen. Het is onduidelijk waardoor Abbas zijn mening heeft bijgesteld, maar het ligt voor de hand dat de regering van de Verenigde Staten druk op hem heeft uitgeoefend om toch om de tafel te gaan zitten met Obama en Abbas.

Positieve context

Mitchell zei zaterdag dat de Amerikaanse regering ''doorgaat met pogingen om alle partijen aan te moedigen om verantwoordelijkheid te nemen voor vrede en om een positieve context te creëren voor het hervatten van de onderhandelingen.''
© ANP
BRON NU.NL
Gebruikersavatar
SpaceWally
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 603
Lid geworden op: 31 mar 2009, 12:08
Locatie: Amsterdam

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door SpaceWally »

Blind Guardian schreef:Zal dit trouwens ook plaats vinden in Camp David ?
Nee, ik denk dat er niets positiefs uit het Amerikaanse initiatief voortkomt. De goedkope poging om de Palestijnen tegemoet te komen door aan de Israelische belangen voorbij te gaan, ligt lekker in de publieke opinie en vooral in Eurabia, maar leidt eerder tot minder dan tot meer vrede. Hoe sterker Israel hoe meer kans op vrede. Hoe zwakker Israel hoe meer kans op oorlog.
Het gaat de laatste tijd een stuk beter met de veiligheid op de Westbank, waardoor vele militaire controleposten konden worden opgeheven en het mede waardoor economisch een stuk beter gaat met de Palestijnen. Dat is de enige duurzame weg naar vrede.

P.S. Waarom heb jij een hakenkruis als avator? Niet echt lekker om naar te kijken.
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door Punisher »

P.S. Waarom heb jij een hakenkruis als avator? Niet echt lekker om naar te kijken.
Dat is geen hakenkruis maar een swastika.
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door HorckDude »

Dit is hip: er gaat een boek over Bill Clinton uitkomen getiteld 'The Clinton Tapes', met daarin exclusieve interviews die hij heimlijk tijdens zijn presidentschap heeft gegeven met de eis dat ze pas een hele tijd ná zijn presidentschap zouden worden gepubliceerd (om te voorkomen dat ze gedagvaard zouden worden werd zelfs zijn staf niets verteld). Er staan dus redelijk wat interessante persoonlijke dingen in, zoals dit:

One of the more interesting incidents Clinton spoke about was about how Boris Yeltsin's "late-night drinking during a visit to Washington in 1995 nearly created an international incident. The Russian president was staying at Blair House, the government guest quarters. Late at night, Clinton told Branch, Secret Service agents found Yeltsin clad only in his underwear, standing alone on Pennsylvania Avenue and trying to hail a cab. He wanted a pizza, he told them, his words slurring."

"The next night, Yeltsin eluded security forces again when he climbed down back stairs to the Blair House basement. A building guard took Yeltsin for a drunken intruder until Russian and U.S. agents arrived on the scene and rescued him."

Another one if how Clinton had a "heated, two-hour discussion" with then-Vice President Gore just after Gore had lost the 2000 presidential election.

"The meeting started politely enough, Clinton recalled. Then Clinton, who felt underutilized during the 2000 campaign, told Gore he could have tilted the election to the Democratic side if he had been dispatched to stump in Arkansas or New Hampshire, both states in which Clinton was popular. Either state would have provided the electoral votes Gore needed to win."

Gore replied that Clinton's scandalous shadow was a 'drag' that had plagued Gore at every step of the campaign. The two 'exploded' at each other in mutual recrimination."


Dit komt op de must-buy list. 8-)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door Blind Guardian »

@SpaceWally sta er niet verbaasd van dat als je op vakantie gaat naar india je weleens kans hebt heel veel Swastika's te zien, http://en.wikipedia.org/wiki/Swastika

Daar laat ik het bij ...
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door Trutgras »

HorckDude schreef:One of the more interesting incidents Clinton spoke about was about how Boris Yeltsin's "late-night drinking during a visit to Washington in 1995 nearly created an international incident. The Russian president was staying at Blair House, the government guest quarters. Late at night, Clinton told Branch, Secret Service agents found Yeltsin clad only in his underwear, standing alone on Pennsylvania Avenue and trying to hail a cab. He wanted a pizza, he told them, his words slurring."
Dan geef ik Clinton groot gelijk dat ie in lachen uitbarstte.
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door HorckDude »

Precies. :*D

Oh, zijn er hier nog mensen die Tom DeLay kennen? Hij was de Texaanse, zeer conservatieve, republikeinse leider in het Huis van Afgevaardigden gedurende de hoogtijdagen van de republikeinen (ruwweg de eerste termijn van Bush). Hij stond vooral bekend om zijn gemene politieke spelletjes. Vanwege een corruptieschandaal moest ie aftreden.

Wel, hij is terug. Mijn mond viel open van verbazing waar...


http://www.youtube.com/watch?v=epZlsCTNegw

Ik ben niet meer zo geschokt geweest sinds Hilbrand Nawijn aan dat zangprogramma meedeed. :o
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door Trutgras »

might embarrass myself?

Ik ben blij dat ik nooit begonnen ben naar al die dansprogramma's te kijken, want ik zou er niet meer mee ophouden. Ik heb echt een zwak voor mensen die dansen terwijl ze dat niet kunnen. In Blues Brothers zit een stukje tijdens Shake Your Tailfeather waar de blazers volgens de choreografie heen en weer moeten stappen maar het lukt ze niet snel genoeg, dat is mijn favoriete moment van de film. Anyway....

...moet die vent geen boek schrijven?
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door Punisher »

Ik vind het altijd een beetje misselijkmakend als ze na een corruptieschandaal toch nog aan dit soort dingen mee mogen doen.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door Miriam »

Punisher schreef:Ik vind het altijd een beetje misselijkmakend als ze na een corruptieschandaal toch nog aan dit soort dingen mee mogen doen.
"It's all 'bout the money, It's all 'bout the dum dum......."
Gebruikersavatar
SpaceWally
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 603
Lid geworden op: 31 mar 2009, 12:08
Locatie: Amsterdam

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door SpaceWally »

Blind Guardian schreef:@SpaceWally sta er niet verbaasd van dat als je op vakantie gaat naar india je weleens kans hebt heel veel Swastika's te zien, http://en.wikipedia.org/wiki/Swastika

Daar laat ik het bij ...
In India ben ik nog nooit geweest. Vele jaren geleden heb ik in Valkenburg een middeleeuws mozaiekvloer gezien waarin allemaal swastika's zaten. Een wonderlijk gezicht was dat. Je hoeft er dus niet voor naar India.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door Miriam »

SpaceWally schreef:
Blind Guardian schreef:@SpaceWally sta er niet verbaasd van dat als je op vakantie gaat naar india je weleens kans hebt heel veel Swastika's te zien, http://en.wikipedia.org/wiki/Swastika

Daar laat ik het bij ...
In India ben ik nog nooit geweest. Vele jaren geleden heb ik in Valkenburg een middeleeuws mozaiekvloer gezien waarin allemaal swastika's zaten. Een wonderlijk gezicht was dat. Je hoeft er dus niet voor naar India.
En die mozaïek vloer is nu waarschijnlijk overgoten met beton en er ligt nu een fijn tijger printje op of niet ?
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door Blind Guardian »

SpaceWally schreef:
Blind Guardian schreef:@SpaceWally sta er niet verbaasd van dat als je op vakantie gaat naar india je weleens kans hebt heel veel Swastika's te zien, http://en.wikipedia.org/wiki/Swastika

Daar laat ik het bij ...
In India ben ik nog nooit geweest. Vele jaren geleden heb ik in Valkenburg een middeleeuws mozaiekvloer gezien waarin allemaal swastika's zaten. Een wonderlijk gezicht was dat. Je hoeft er dus niet voor naar India.
Gefelciteerd, daarom zo je al niet zo moeten zeiken op mijn ORGINELE swastika :)
Gebruikersavatar
SpaceWally
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 603
Lid geworden op: 31 mar 2009, 12:08
Locatie: Amsterdam

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door SpaceWally »

Miriam schreef:
SpaceWally schreef:
Blind Guardian schreef:@SpaceWally sta er niet verbaasd van dat als je op vakantie gaat naar india je weleens kans hebt heel veel Swastika's te zien, http://en.wikipedia.org/wiki/Swastika

Daar laat ik het bij ...
In India ben ik nog nooit geweest. Vele jaren geleden heb ik in Valkenburg een middeleeuws mozaiekvloer gezien waarin allemaal swastika's zaten. Een wonderlijk gezicht was dat. Je hoeft er dus niet voor naar India.
En die mozaïek vloer is nu waarschijnlijk overgoten met beton en er ligt nu een fijn tijger printje op of niet ?
Geen idee. Denk dat het er nog gewoon ligt. Wij zijn in Nederland niet zo slordig met cultuurhistorisch erfgoed. Opblazen van erfgoed namelijk eeuwenoude beelden zoals in Afghanistan is gebeurd door de Taliban: dat is niet onze manier van doen.
Laatst gewijzigd door SpaceWally op 27 sep 2009, 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
SpaceWally
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 603
Lid geworden op: 31 mar 2009, 12:08
Locatie: Amsterdam

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door SpaceWally »

Blind Guardian schreef:
SpaceWally schreef:
Blind Guardian schreef:@SpaceWally sta er niet verbaasd van dat als je op vakantie gaat naar india je weleens kans hebt heel veel Swastika's te zien, http://en.wikipedia.org/wiki/Swastika

Daar laat ik het bij ...
In India ben ik nog nooit geweest. Vele jaren geleden heb ik in Valkenburg een middeleeuws mozaiekvloer gezien waarin allemaal swastika's zaten. Een wonderlijk gezicht was dat. Je hoeft er dus niet voor naar India.
Gefelciteerd, daarom zo je al niet zo moeten zeiken op mijn ORGINELE swastika :)
Je hebt die swastika genomen als avator om mij te kwetsen? Nu heb je de tomaat van de SP. Is wel een zekere verbetering, alhoewel de SP meeliep in die demonstratie waar werd geroepen 'Hamas Hamas Alle Joden aan het Gas' en waar ze vervolgens geen afstand van hebben genomen.
Gebruikersavatar
R2D2
Administrator
Administrator
Berichten: 5446
Lid geworden op: 05 jun 2002, 15:33
Contacteer:

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door R2D2 »

kan iedereen nu weer ontopic gaan?
Gebruikersavatar
SpaceWally
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 603
Lid geworden op: 31 mar 2009, 12:08
Locatie: Amsterdam

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door SpaceWally »

Obama blijkt toch een zwakkere president te zijn dan we dachten toen hij aantrad. Zijn eis aan Israel om te stoppen met de bouw van de nederzettingen heeft rampzalige gevolgen gehad. De Israelische regering kon daar niet aan voldoen - want het zou het einde van die regering hebben betekend omdat bepaalde coalitiepartners uit de regering zouden zijn gestapt. Dat had Obama moeten begrijpen. Het gevolg is nu dat Israel voet bij stuk heeft gehouden en Obama heeft ingebonden. Het gevolg daar weer van is dat de positie van Abbas is verzwakt ten gunste van de Hamas. Contraproductieve actie dus van de Amerikanen. Het vredesproces is er door beschadigd.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door Guess who? »

^ Volgens mij is het de president van de VS.
Gebruikersavatar
SpaceWally
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 603
Lid geworden op: 31 mar 2009, 12:08
Locatie: Amsterdam

Re: Amerikaanse politiek Obama's tweede 100 dagen

Bericht door SpaceWally »

Guess who? schreef:^ Volgens mij is het de president van de VS.
:?
Plaats reactie