De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

This administration doesn't even need an opposition party, we do fine ourselves.

Moderator: R2D2

Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door The Silencer »

Nu pas. Ik had niet gedacht dat het kabinet eind 2010 zou halen :') Wanneer hebben we eigenlijk voor het een laatst een kabinet gehad wat de hele rit uitzat? :') En wij maar grappen maken over de Belgen :')
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door Punisher »

The Silencer schreef:Nu pas. Ik had niet gedacht dat het kabinet eind 2010 zou halen :') Wanneer hebben we eigenlijk voor het een laatst een kabinet gehad wat de hele rit uitzat? :') En wij maar grappen maken over de Belgen :')
Ik geloof dat dat Paars 1 is geweest? Tja ... Erg handig is het allemaal niet voor de stabiliteit van het land ...

Het is ook jammer dat er met de huidige zetel verdeling ook niet echt een andere keuze is als verkiezingen en hopen op een gunstige (formatie-technisch) uitkomst.

Beetje jammer allemaal ...
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door The Silencer »

Punisher schreef:
The Silencer schreef:Nu pas. Ik had niet gedacht dat het kabinet eind 2010 zou halen :') Wanneer hebben we eigenlijk voor het een laatst een kabinet gehad wat de hele rit uitzat? :') En wij maar grappen maken over de Belgen :')
Ik geloof dat dat Paars 1 is geweest? Tja ... Erg handig is het allemaal niet voor de stabiliteit van het land ...

Het is ook jammer dat er met de huidige zetel verdeling ook niet echt een andere keuze is als verkiezingen en hopen op een gunstige (formatie-technisch) uitkomst.

Beetje jammer allemaal ...
Bij formatie had men al meteen de stekker moeten trekken. Iedereen had kunnen aanvoelen dat deze gedoogconstructie op termijn niet ging werken.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18795
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door Blind Guardian »

Klopt Paars 1 was het laatste kabinet wat uit gehouden heeft toen ik nog jong (en mocht ik nog niet stemmen) was zoals ik op een ander forum zij :lachhuil: , paars 2 heeft het ook nog aardig lang uitgehouden overigens die vielen pas de laatste paar maanden .... :lachhuil:
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door Master Vanhu Botie »

The Silencer schreef:Bij formatie had men al meteen de stekker moeten trekken. Iedereen had kunnen aanvoelen dat deze gedoogconstructie op termijn niet ging werken.
Dit soort van constructies is gedoemd om te mislukken. Het geeft de partij die niet meeregeert te veel macht over de anderen.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door The Silencer »

Master Vanhu Botie schreef:
The Silencer schreef:Bij formatie had men al meteen de stekker moeten trekken. Iedereen had kunnen aanvoelen dat deze gedoogconstructie op termijn niet ging werken.
Dit soort van constructies is gedoemd om te mislukken. Het geeft de partij die niet meeregeert te veel macht over de anderen.
Exact. Weert Gilders kon op deze manier gewoon blijven schreeuwen zonder verantwoordelijkheid te hoeven nemen. Weert Gilders kan nu zeggen "ik draag geen schuld aan de ellende die het kabinet veroorzaakt heeft, ik zat er niet in". Het plebs wat hem volgt zal dit helaas ook geloven en massaal weer op hem gaan stemmen. Hij heeft het immers zo goed gedaan (en zijn draaikonterigheid vergeet men maar gewoon even).
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door Miriam »

Ja dat denk ik ook inderdaad. de PVV zal hoogstwaarschijnlijk wel weer de 3de of 4de partij van het land worden. Want het volk blijft in eerste instantie nog steeds te dom om te stemmen. :lachhuil:
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door The Silencer »

Miriam schreef:Ja dat denk ik ook inderdaad. de PVV zal hoogstwaarschijnlijk wel weer de 3de of 4de partij van het land worden. Want het volk blijft in eerste instantie nog steeds te dom om te stemmen. :lachhuil:
Vooral omdat Weert Gilders hen natuurlijk de volgende crap zal voeren: ik heb mijn verantwoordelijkheid genomen en ben het kabinet veel tegemoet gekomen (lees: draaikonten op standpunten die voor mij eigenlijk principieel waren, maar dat zeg ik voor de handigheid er nu niet bij) en toch blijven ze onredelijk. Dus ik had geen keuze. Stem volgende keer weer op mij zodat ik alleen de regering kan vormen, dan komt alles goed.
Gebruikersavatar
MajinSource
Captain
Captain
Berichten: 2123
Lid geworden op: 28 jan 2005, 10:14

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door MajinSource »

Achja het maakt eigenlijk niet uit wie en welke partij er aan de macht komt, het blijft toch allemaal een vicieuze cirkel :{

Kabinet I komt aan de macht, veranderd alles naar hun goeddunken, kabinet valt en mensen moeten opnieuw stemmen.

Kabinet II komt aan de macht, maakt wat kabinet I gedaan heeft ongedaan en veranderd alles naar hun goeddunken, kabinet valt en mensen moeten opnieuw stemmen.

Kabinet III komt aan de macht, maakt wat kabinet II gedaan heeft ongedaan en veranderd alles naar hun goeddunken, kabinet valt en mensen moeten opnieuw stemmen.

enz. enz. :roll:

Zo blijven zij lachend zakkenvullen en de oppositie chagrijnig in opstand.
Afbeelding
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door Miriam »

^
Ah we hebben een PVV stemmer in ons midden :lachhuil:
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door EMH »

MajinSource schreef: Zo blijven zij lachend zakkenvullen en de oppositie chagrijnig in opstand.
Dat is van alle kabinetten idd.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door Miriam »

EMH schreef:
MajinSource schreef: Zo blijven zij lachend zakkenvullen en de oppositie chagrijnig in opstand.
Dat is van alle kabinetten idd.
Dat is pas echt begonnen sinds mid-jaren 80 zo rond dat het regime van Reagan in de VS aan de macht kwam en het regime van Tatcher in het VK
Gebruikersavatar
MajinSource
Captain
Captain
Berichten: 2123
Lid geworden op: 28 jan 2005, 10:14

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door MajinSource »

Miriam schreef:^
Ah we hebben een PVV stemmer in ons midden :lachhuil:
Hoe weet jij nou wat ik stem??? :nothanks: Ik heb de laatste verkiezingen en die daarvoor juist NIET op Geert gestemd :{
Belgarath
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 287
Lid geworden op: 11 dec 2003, 11:50

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door Belgarath »

Miriam schreef:Ja dat denk ik ook inderdaad. de PVV zal hoogstwaarschijnlijk wel weer de 3de of 4de partij van het land worden. Want het volk blijft in eerste instantie nog steeds te dom om te stemmen. :lachhuil:
En jij bent van adel en behoort niet tot het 'volk'? ]:(

Gelukkig word je in een democratie beschermd tegen dergelijke gevaarlijke meningen...
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door Mr Hayes »

Ik denk dat dit topic wel gauw dicht kan toch? Ik heb zo sterk het gevoel dat Nederland Geert Wilders-moe is. En ook al komt Roemer over als Flappie de Clown, het blijft fantastisch om te zien dat Geert Wilders niet tegen deze man op kan in de polls.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door Miriam »

Mr Hayes schreef:Ik denk dat dit topic wel gauw dicht kan toch? Ik heb zo sterk het gevoel dat Nederland Geert Wilders-moe is. En ook al komt Roemer over als Flappie de Clown, het blijft fantastisch om te zien dat Geert Wilders niet tegen deze man op kan in de polls.
Roemer komt nog steeds overtuigender over dan Alexander Pechtold. Mark Rutte ook trouwens :lachhuil:
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door Mr Hayes »

Miriam schreef:
Mr Hayes schreef:Ik denk dat dit topic wel gauw dicht kan toch? Ik heb zo sterk het gevoel dat Nederland Geert Wilders-moe is. En ook al komt Roemer over als Flappie de Clown, het blijft fantastisch om te zien dat Geert Wilders niet tegen deze man op kan in de polls.
Roemer komt nog steeds overtuigender over dan Alexander Pechtold. Mark Rutte ook trouwens :lachhuil:
Dan moet je dus vooral op de persoon stemmen......en de inhoud compleet links...of rechts laten liggen :lachhuil: .
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door Vis »

Mr Hayes schreef:
Snoezepoes schreef:
Mr Hayes schreef:Ik denk dat dit topic wel gauw dicht kan toch? Ik heb zo sterk het gevoel dat Nederland Geert Wilders-moe is. En ook al komt Roemer over als Flappie de Clown, het blijft fantastisch om te zien dat Geert Wilders niet tegen deze man op kan in de polls.
Roemer komt nog steeds overtuigender over dan Alexander Pechtold. Mark Rutte ook trouwens :lachhuil:
Dan moet je dus vooral op de persoon stemmen......en de inhoud compleet links...of rechts laten liggen :lachhuil: .
Een ander kunnen overtuigen is ook essentieel wanneer je uiteindelijk aan de macht bent en met een andere partij op een beslissing uit moet komen ;)
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door Miriam »

Mr Hayes schreef:
Miriam schreef:
Mr Hayes schreef:Ik denk dat dit topic wel gauw dicht kan toch? Ik heb zo sterk het gevoel dat Nederland Geert Wilders-moe is. En ook al komt Roemer over als Flappie de Clown, het blijft fantastisch om te zien dat Geert Wilders niet tegen deze man op kan in de polls.
Roemer komt nog steeds overtuigender over dan Alexander Pechtold. Mark Rutte ook trouwens :lachhuil:
Dan moet je dus vooral op de persoon stemmen......en de inhoud compleet links...of rechts laten liggen :lachhuil: .
Ja ik stem inderdaad alleen op de SP omdat Emile Roemer er zo gezellig uit ziet ]:(
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door X-File »

Onder Emile Roemer is het iedere dag gezellig Brabants carnaval in heel Nederland.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18795
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door Blind Guardian »

:lachhuil:
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door X-File »

@Vis: Tijd voor een scriptje die van iedere keer dat Roemer genoemd wordt de tekst veranderd in ALAAF!?
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18795
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door Blind Guardian »

X-File schreef:@Vis: Tijd voor een scriptje die van iedere keer dat Roemer genoemd wordt de tekst veranderd in ALAAF!?
en bij rutte ., corpsbal en bij pechtold , eurofiel :lachhuil:
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door Miriam »

PVV: grenzen dicht voor Roemenen
Toegevoegd: dinsdag 28 aug 2012, 09:45

PVV-leider Wilders vindt dat de grenzen niet per 1 januari 2014 open mogen voor Roemenen en Bulgaren. Het is de bedoeling dat deze groepen vanaf die datum geen werkvergunning meer nodig hebben. Bij de NOS riep Wilders minister Kamp op om daar een stokje voor te steken.

Wilders zei dat Kamp er in de EU voor moet pleiten de openstelling terug te draaien. Anders moeten Roemenië en Bulgarije maar uit de EU, vindt Wilders.

Wilders is bang dat vanaf 2014 honderdduizenden Roemenen en Bulgarije naar Nederland zullen komen. Die zorgen voor verdringing op de arbeidsmarkt en ze veroorzaken ook vaak overlast, vindt de PVV.

Kamp schrijft vandaag in een brief aan de Tweede Kamer dat de aanpak van de problemen rond arbeidsmigratie vruchten afwerpt. Sinds vorig jaar zijn in Nederland 420 mensen uit de EU ongewenst verklaard vanwege criminele activiteiten, en 30 mochten niet blijven omdat ze overlast veroorzaakten. Ook zijn ruim 100 EU-migranten teruggekeerd naar hun eigen land, omdat ze niet in hun onderhoud kunnen voorzien. Volgens Kamp worden er veel minder werkvergunningen toegekend.

Wilders zei verder bij de NOS dat hij veel meer zetels krijgt dan nu door opiniepeilers wordt verwacht. Hij verwacht een "gordijnbonus". Dat zijn volgens Wilders kiezers die er niet voor uit komen dat ze op de PVV stemmen, maar dat in het stemhokje toch doen.

Wilders wil na de verkiezingen het liefst regeren. Veel partijen hebben uitgesloten dat ze met de PVV een coalitie kunnen vormen. In de praktijk zal dat wel meevallen, denkt Wilders. Ook gedogen vindt de PVV-leider weer een optie.
Ergens heeft hij nog best wel een punt en dat is best eng :{
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door Miriam »

Anti-Islamgroepen gaven Wilders financiële steun
AMSTERDAM - Anti-Islamgroepen uit Amerika hebben PVV-leider Geert Wilders financieel gesteund bij zijn strafproces.
Foto: ANP

Dat maakt Reuters bekend op zijn website. Daniel Pipes van de pro-Israëlische denktank Middle East Forum bevestigt dat hij via zijn 'Legal Project' het geld direct heeft overgemaakt naar de bankrekening van Bram Moszkowicz, de advocaat van Wilders tijdens het proces.

Ook David Horowitz, voorman van het David Horowitz Freedom Center, steunde Wilders financieel. Met dit geld kon Wilders beveiligingskosten betalen toen hij speeches hield in Amerika. Pipes en Horowitz ontkennen de financiële steun, die volgens de Amerikaanse wet verboden is vanwege de non-profit organisatievorm van hun groeperingen

De Amerikanen willen geen uitspraken doen over het bedrag dat ze hebben overgemaakt. Wilders liet eerder weten dat de proceskosten deels zijn betaald met vrijwillige donaties van 'verdedigers van het vrije woord', maar wilde de herkomst van het geld niet bekend maken. Dit in verband met de veiligheid van de donateurs.

Proceskosten

Aan de website FTM.nl liet advocaat Gerard Spong weten dat de kosten van het strafproces zo'n 500.000 euro bedragen. Omdat Wilders het proces won, kon hij de kosten terugclaimen. Dit deed hij niet om de veiligheid van de donateurs te waarborgen.
Hoewel de vermoedens al langer bestonden zijn ze nu toch maar mooi bevestigd. der jude gebruiken hem wel degelijk als pion om anti-islamitische leuzen en andere bangmakerij te verspreiden. Misschien dat mensen nu eindelijk eens wakker worden en inzien dat de meeste joden gewoon niet deugen en bezig zijn om de wereld te beheersen via proxy.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door Guess who? »

^ Ik vind dit meer zeggen over Wilders. Van de Joodse groeperingen is het geen verrassing. En ik word een beetje moe van je oneindige generalisatie van "de Joden". Natuurlijk ben ik tegen dit soort acties, maar het zijn acties van deze organisaties. Niet acties van álle Joden.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door GPS »

:stupid:
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door Punisher »

Zie b.v.: http://eajg.nl/
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door X-File »

Miriam schreef:
Anti-Islamgroepen gaven Wilders financiële steun
AMSTERDAM - Anti-Islamgroepen uit Amerika hebben PVV-leider Geert Wilders financieel gesteund bij zijn strafproces.
Foto: ANP

Dat maakt Reuters bekend op zijn website. Daniel Pipes van de pro-Israëlische denktank Middle East Forum bevestigt dat hij via zijn 'Legal Project' het geld direct heeft overgemaakt naar de bankrekening van Bram Moszkowicz, de advocaat van Wilders tijdens het proces.

Ook David Horowitz, voorman van het David Horowitz Freedom Center, steunde Wilders financieel. Met dit geld kon Wilders beveiligingskosten betalen toen hij speeches hield in Amerika. Pipes en Horowitz ontkennen de financiële steun, die volgens de Amerikaanse wet verboden is vanwege de non-profit organisatievorm van hun groeperingen

De Amerikanen willen geen uitspraken doen over het bedrag dat ze hebben overgemaakt. Wilders liet eerder weten dat de proceskosten deels zijn betaald met vrijwillige donaties van 'verdedigers van het vrije woord', maar wilde de herkomst van het geld niet bekend maken. Dit in verband met de veiligheid van de donateurs.

Proceskosten

Aan de website FTM.nl liet advocaat Gerard Spong weten dat de kosten van het strafproces zo'n 500.000 euro bedragen. Omdat Wilders het proces won, kon hij de kosten terugclaimen. Dit deed hij niet om de veiligheid van de donateurs te waarborgen.
Hoewel de vermoedens al langer bestonden zijn ze nu toch maar mooi bevestigd. der jude gebruiken hem wel degelijk als pion om anti-islamitische leuzen en andere bangmakerij te verspreiden. Misschien dat mensen nu eindelijk eens wakker worden en inzien dat de meeste joden gewoon niet deugen en bezig zijn om de wereld te beheersen via proxy.
tl;dr versie:
Miriam schreef:Ik klaag over Joden die over Moslims klagen.
Oh, de ironie!
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: De dagelijkse capriolen van Geert Wilders

Bericht door Guess who? »

PVV van 24 naar 13. Is het nu al bijna klaar?
Plaats reactie