Tweede Kamer-verkiezingen 2010

This administration doesn't even need an opposition party, we do fine ourselves.

Moderator: R2D2

Op welke partij stem jij?

CDA
1
5%
PvdA
1
5%
SP
5
25%
VVD
2
10%
PVV
1
5%
GL
2
10%
CU
0
Geen stemmen
D66
5
25%
PvdD
0
Geen stemmen
SGP
1
5%
Anders, namelijk: ...
2
10%
 
Totaal aantal stemmen: 20

Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door captain crash »

bij de weg, zou er over Job Cohen ook een SM-kelder roddel komen?
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door Vis »

captain crash schreef:debatten in Nederland

:lachhuil:
ja, het is zeer droevig. al liet men elkaar dit keer wel fatsoenlijk uitpraten
captain crash schreef:bij de weg, zou er over Job Cohen ook een SM-kelder roddel komen?
eerder over Balkenende na "U kijkt zo lief" tegen Marielle Tweebeeke (wat een domme troela is dat zeg.. pff)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door captain crash »

jah, ik vermoed dat zijn opmerking daar ook op sloeg...maar dat zullen we pas te weten komen in zijn autobiografie...

Ad Melkert heeft een SM kelder (aldus de Story bij de kapper)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door EMH »

captain crash schreef:bij de weg, zou er over Job Cohen ook een SM-kelder roddel komen?
Nah, z'n theebladeren blijken toch iets anders te zijn...

Vis schreef:
captain crash schreef:debatten in Nederland

:lachhuil:
ja, het is zeer droevig. al liet men elkaar dit keer wel fatsoenlijk uitpraten

Omdat kleuterleider Rick Nieman dat beetje afdwong :*)
Vis schreef:
captain crash schreef:bij de weg, zou er over Job Cohen ook een SM-kelder roddel komen?
eerder over Balkenende na "U kijkt zo lief" tegen Marielle Tweebeeke (wat een domme troela is dat zeg.. pff)
Televaag schreef:
'Halsema had Balkenende knietje gegeven'
AMSTERDAM - Femke Halsema was, net als vele anderen, zeer verbaasd over de opmerking die premier Balkenende maakte tegen interviewster Marielle Tweebeeke.


De nieuwslezeres van RTL4 stelde in het verkiezingsdebat woensdagavond enkele lastige vragen aan de CDA-leider. Toen zij enkele malen aandrong op een antwoord op de vraag welke drie partijen zouden moeten gaan regeren antwoordde de premier: 'U kijkt zo lief'.

Rick Nieman vertelde in de ochtendshow van Edwin Evers dat Femke Halsema de premier na afloop van het debat tijdens het voorbijlopen liet weten dat zíj zo'n opmerking niet zou pikken. "Ik had u een knietje gegeven", zou ze hebben gezegd volgens Nieman.



Ik vind Emile Roemer van de SP het wel aardig doen. Beter dan dat zeikerige wijf van een Agnes Kant.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door captain crash »

jah maar om het beter te doen dan Kant hoef je niet echt je best te doen...

...maar hij doet het inderdaad redelijk, ga toch geen SP stemmen ;)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door Blind Guardian »

... Emile Roemer, die krijgt mijn stem. :*D
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door Guess who? »

Blind Guardian schreef:... Emile Roemer, die krijgt mijn stem. :*D
Waarom?
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door Vis »

Guess who? schreef:
Blind Guardian schreef:... Emile Roemer, die krijgt mijn stem. :*D
Waarom?
Roemer has it. DOH.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door Blind Guardian »

Guess who? schreef:
Blind Guardian schreef:... Emile Roemer, die krijgt mijn stem. :*D
Waarom?
Waarom niet, ik ben voor een socialer Nederland en een Nederland dat ik niet verder uitgebuit kan worden als arbeidsgehandicapte :)
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door HorckDude »

Bullshit. Je wil gewoon een Brabantse heilstaat.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door Guess who? »

Bijleveld beschikbaar om CDA te leiden
Uitgegeven: 30 mei 2010 21:20
Laatst gewijzigd: 30 mei 2010 21:46
DEN HAAG - Demissionair staatssecretaris van Binnenlandse Zaken Ank Bijleveld is beschikbaar om CDA-leider Jan Peter Balkenende op te volgen als hij na de verkiezingen zou vertrekken.
© ANP

Dat zei Bijleveld, de nummer twee op de kandidatenlijst van het CDA, zondag in het televisieprogramma Het Gesprek op Zondag.

Balkenende gaf eerder aan opnieuw voor het premierschap ('goud') te gaan. Er wordt vanuit gegaan dat hij vertrekt als het CDA niet de grootste partij blijft op 9 juni, al heeft hij vragen daarover tot dusver nooit in het openbaar beantwoord.

Bijleveld is beschikbaar als Tweede Kamerlid, zou het het leukste vinden om weer bewindspersoon te worden, maar staat er ook voor open om Balkenende op te volgen. ''Ik ben voor alle functies in'', zei ze.

Gemotiveerd
In het RTL-programma Life 4 You kreeg Balkenende ook de vraag wat hij doet als hij geen premier meer wordt. ''Ik heb steeds aangegeven als je kiest voor een Kamerlidmaatschap, dan ga je natuurlijk de Kamer in'', zei hij tegen de presentatoren Carlo Boszhard en Irene Moors.

''Wat mij nu vooral bezighoudt, is niet zozeer wat gaat er allemaal gebeuren na 9 juni. Het gaat mij om één ding: hoe kunnen we zorgen dat we Nederland door deze fase heen loodsen. Ik ben daar buitengewoon gemotiveerd voor. Dus ik ben niet eens bezig met de vraag van wat als'', aldus Balkenende.
© ANP
Ank Bijleveld, de vrouw die nog het meest wegheeft van de Joker. Het vreemde is dus dat Balkenende alleen maar op tv is om Premier te blijven. Als dit niet lukt gaat ie gewoon ergens anders werken. Hoe betrokken en hoe gemotiveerd ben je als je simpelweg heel iets anders gaat doen als je niet wint?
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door Punisher »

JP is niet alleen voorbij de verloopdatum, hij begint ook al te ruiken ...
Ik begrijp niet dat het CDA JP nog als lijsttrekker kiest.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door captain crash »

Volgens het NOS journaal reageren politici niet via Twitter, ze gebruiken het alleen maar om hun eigen boodschap de wereld in te verkondigen. Dit feit is voor de rest van de wereld natuurlijk hoe dan ook al geen schok, maar het werd erger. De NOS heeft deze briljante conclusies namelijk getrokken doordat iemand van de redactie twee weken lang verschillende politici gevolgd heeft. Wat was de grootste schok, ook al werd dat niet echt benoemd, dat er hoe dan ook maar een marginale hoeveelheid reacties waren...zelfs bij de mensen die "actief" zouden zijn. Het item laat dus eigenlijk zien dat het allemaal echt nergens over gaat...maargoed, ze hebben wel weer vijf minuten van het acht uur journaal gevuld die ook gevuld hadden kunnen worden met echt nieuws.

Ik ben blij als het 9 juni geweest is, dit gaat echt nergens over.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door Guess who? »

^ oh het gaat nog veel langer duren na 9 juni. Wat dacht je dan de vorming van de regering?

Je hebt het eerder gezegd en het is volledig waar, het Vlaamse nieuws brengt veel beter nieuws.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door captain crash »

Punisher schreef:JP is niet alleen voorbij de verloopdatum, hij begint ook al te ruiken ...
Ik begrijp niet dat het CDA JP nog als lijsttrekker kiest.
...omdat de pvda de regering heeft laten ploffen en daardoor de kans had wel iemand anders naar voren te schuiven. CDA kan dat niet doen zolang Balkje nog het gezicht van het land is. Aan de andere kant, wie wil een partij leiden die de verkiezingen in ieder geval niet gaat winnen? Kan beter het nieuwe gezicht worden van een partij in de opbouwende fase, zoals Rutte bijvoorbeeld ook gedaan heeft. Dus zo vreemd is het niet dat Balkje iets anders gaan doen na de verkiezingen, denk dat er binnen het CDA niemand is die zit te wachten op langer blijven van hem.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door captain crash »

Guess who? schreef:^ oh het gaat nog veel langer duren na 9 juni. Wat dacht je dan de vorming van de regering?

Je hebt het eerder gezegd en het is volledig waar, het Vlaamse nieuws brengt veel beter nieuws.
Vorming van de regering is boeiender dan dit...dan hoeven ze in ieder geval niet meer te doen alsof ze verschillende standpunten hebben. Sorry hoor maar campagnes in Nederland...een grote grap.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door Guess who? »

^ daar ben ik het wel mee eens.

Er wordt zo keihard getracht Amerika na te doen. Nee, Obama na te doen. Onliners, flauwe grappen, truukjes. Alles zit erbij en is de hoofdact van elke kandidaat. Uiteindelijk zijn de debatten om te huilen (of schaterlachen) en is de hele politieke race alleen nuttig als je niets, maar dan ook niets van politiek weet en af en toe de tv aan zet.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door captain crash »

Ik heb de afgelopen week de bbc serie Party Animals gekeken (soort van West Wing in Brise context, hoewel dat natuurlijk niet de reden was om het te kijken)....en voor tv werken dit soort dingen, in het echt komt het gewoon zielig over (tenzij het om de Amerikaanse verkiezingen gaat...maargoed, dan hebben we het over mensen die tenminste ook nog een beetje hun best doen)
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door Guess who? »

Wat is heel "Party animals" en waarom wordt dit in deze discussie betrokken?
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door HorckDude »

Guess who? schreef:Het vreemde is dus dat Balkenende alleen maar op tv is om Premier te blijven. Als dit niet lukt gaat ie gewoon ergens anders werken. Hoe betrokken en hoe gemotiveerd ben je als je simpelweg heel iets anders gaat doen als je niet wint?
Dat is een beetje flauw. Nederland kent geen premiersverkiezingen, dus wat moet Balkenende anders doen? Het probleem is niet Balkenende, maar de Nederlandse democratie die ons niet toelaat direct de premier te kiezen. En als ie niet op de lijst was gaan staan maar wel premierskandidaat was geweest was de kritiek geweest dat dat niet democratisch is en de kiezer niet in staat wordt gesteld om Balkenende electoraal af te straffen. Dit toont juist van lef.
captain crash schreef:
Punisher schreef:JP is niet alleen voorbij de verloopdatum, hij begint ook al te ruiken ...
Ik begrijp niet dat het CDA JP nog als lijsttrekker kiest.
...omdat de pvda de regering heeft laten ploffen en daardoor de kans had wel iemand anders naar voren te schuiven. CDA kan dat niet doen zolang Balkje nog het gezicht van het land is. Aan de andere kant, wie wil een partij leiden die de verkiezingen in ieder geval niet gaat winnen? Kan beter het nieuwe gezicht worden van een partij in de opbouwende fase, zoals Rutte bijvoorbeeld ook gedaan heeft. Dus zo vreemd is het niet dat Balkje iets anders gaan doen na de verkiezingen, denk dat er binnen het CDA niemand is die zit te wachten op langer blijven van hem.
Onzin. Als een zittende premier zegt te stoppen kan er met gemak een nieuw persoon naar voren worden geschoven. Iedereen begrijpt dergelijke politieke overwegingen, en absoluut verlies in zetelaantallen zal de nieuwe partij dan ook niet worden aangerekend. Net zoals dat bij de PvdA het geval is wordt een nieuwe leider het verleden van de partij in de regering niet aangerekend.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door Guess who? »

HorckDude schreef:
Guess who? schreef:Het vreemde is dus dat Balkenende alleen maar op tv is om Premier te blijven. Als dit niet lukt gaat ie gewoon ergens anders werken. Hoe betrokken en hoe gemotiveerd ben je als je simpelweg heel iets anders gaat doen als je niet wint?
Dat is een beetje flauw. Nederland kent geen premiersverkiezingen, dus wat moet Balkenende anders doen? Het probleem is niet Balkenende, maar de Nederlandse democratie die ons niet toelaat direct de premier te kiezen. En als ie niet op de lijst was gaan staan maar wel premierskandidaat was geweest was de kritiek geweest dat dat niet democratisch is en de kiezer niet in staat wordt gesteld om Balkenende electoraal af te straffen. Dit toont juist van lef.
Oke je kiest er overduidelijk voor om advocaat van de duivel te spelen. Balkenende toont geen lef :lachhuil: Duh. Hij kan misschien niet heel veel anders. Hij kan op zn minst een voorbeeld nemen aan Pechtold die vanaf het begin duidelijk maakte dat het D66 ging om de standpunten en niet om de poppetjes. Oftewel, Pechtold wordt geen premier omdat hij zijn partij gaat vertegenwoordigen in de Tweede Kamer en er een D66-leider zal komen in het Kabinet.
Laatst gewijzigd door Guess who? op 30 mei 2010, 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door captain crash »

Ik den oprecht dat er niemand binnen het CDA is die het op dit moment wil. Je wil de verkiezingen toch niet verliezen? Daarbij moet het nu natuurlijk wel weer iemand uit het katholieke deel van de partij worden en Eurlings heeft zichzelf volstrekt onmogelijk gemaakt. Ze zullen dus eerst ook nog wel een ruzietje krijgen intern voordat er uberhaupt weer sprake is van leiderschap.
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door HorckDude »

Guess who? schreef:Oke je kiest er overduidelijk voor om advocaat van de duivel te spelen. Balkenende toont geen lef :lachhuil: Duh. Hij kan misschien niet heel veel anders. Hij kan op zn minst een voorbeeld nemen aan Pechtold die vanaf het begin duidelijk maakte dat het D66 ging om de standpunten en niet om de poppetjes. Oftewel, Pechtold wordt geen premier omdat hij zijn partij gaat vertegenwoordigen in de Tweede Kamer en er een D66-leider zal komen in het Kabinet.
Helaas, geen advocaat van de duivel, dit vind ik echt. Het is lef om na 4 kabinetten voor de kiezers te gaan staan en te zeggen dat je best een 5e kabinet aan zou durven, en je af wil laten straffen door de kiezer als deze het er niet mee eens is. Hoezo zou dat juist van geen lef tonen? Je kunt veel van Balkenende zeggen, maar doorzettingsvermogen heeft ie wel hoor.

Waarom zou het trouwens niet om de poppetjes mogen gaan?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door captain crash »

...omdat de poppetjes saai zijn. Als je wil dat het over de poppetjes gaat zorg er dan op z'n minst voor dat we daadwerkelijk aansprekende poppetjes hebben. Als ik echt op een persoon zou moeten stemmen ren ik huilend naar Belgie...
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door HorckDude »

captain crash schreef:Ik den oprecht dat er niemand binnen het CDA is die het op dit moment wil. Je wil de verkiezingen toch niet verliezen? Daarbij moet het nu natuurlijk wel weer iemand uit het katholieke deel van de partij worden en Eurlings heeft zichzelf volstrekt onmogelijk gemaakt. Ze zullen dus eerst ook nog wel een ruzietje krijgen intern voordat er uberhaupt weer sprake is van leiderschap.
Nou, verliezen van de verkiezingen is an sich geen probleem. Emile Roemer trekt de SP kar ook en weet dat ie op 15 zetels verlies kan rekenen. Maar er is gewoon geen katholiek (dat moet het idd worden) die dat kan en wil doen. Van Geel en Eurlings hebben zichzelf buiten spel gezet, en Verhagen of Hirsh-Ballin lijken me geen aansprekende opties. Bijleveld is wellicht de minst slechte optie voor het CDA; ten minste tijdelijk.
captain crash schreef:aansprekende poppetjes ... Belgie...
Herman van Rompuy :lol:
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door Blind Guardian »

HorckDude schreef:Bullshit. Je wil gewoon een Brabantse heilstaat.
Neen hoor ik heb geen behoefte dat ik er er dadelijk op achteruit gaat, terwijl er bepaalde koppen met sprongen op vooruit gaan. ;)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door captain crash »

Blind Guardian schreef:
HorckDude schreef:Bullshit. Je wil gewoon een Brabantse heilstaat.
Neen hoor ik heb geen behoefte dat ik er er dadelijk op achteruit gaat, terwijl er bepaalde koppen met sprongen op vooruit gaan. ;)
Als de SP ooit zou gaan regeren (en dat zie ik in de nabije toekomst niet gebeuren) moeten ze netzo goed als iedere andere partij een coalitie sluiten...hoe denk je zelf dat dat eindigt? Het is altijd zo makkelijk om van alles te roepen zolang je toch geen echte verantwoordelijkheid draagt.
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door HorckDude »

Op zich wel mee eens. Nu is het zo bij de SP dat ze het lokaal prima kunnen doen in coalities. Daar hebben ze laten zien stabiele bestuurders te zijn, en verantwoordelijkheid kunnen dragen, en het besturen ook redelijk gedaan hebben. Maar lokaal is natuurlijk van andere orde dan landelijk. De beslissing of een bushalte voor het bejaardencentrum moet worden gebouwd is niet gelijk aan sociaal economische vraagstukken zoals het wel of niet verhogen van de AOW leeftijd. Daar zitten landelijk de grote breekpunten in, mede omdat de SP zich op die punten juist profileert. Ze zouden dan té veel water bij de wijn moeten doen, omdat een coalitie met de SP vele partijen vereist. Slechts in de peilingen is een linkse, progressieve coalitie soms een optie geweest, en dan nog is de afstand SP-D66 redelijk groot. Waarschijnlijk moet de afstand tussen SP en CDA dan overbrugd worden, en dat zie ik ook niet snel gebeuren. Wat dat betreft zit de SP in een lastig pakket.

Trouwens, over het CDA opvolging nog even een opmerking: zou Jan Kees de Jager geen optie zijn? Geen katholiek, maar wel een aansprekend figuur, die zijn strepen als minister van financiën absoluut bewezen heeft. Bovendien spreekt ie denk ik wel het katholieke electoraat van het CDA aan, want gezien zijn postuur lijkt hij er ook een bourgondische levensstijl op na te houden. :p
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door captain crash »

Mwah...mijn ervaring met de lokale SP is niet al te best...zal dus ook wel afhangen van waar je woont en wie het lokale bestuur zijn (maargoed...dat is opzich met iedere partij wel zo, weet ik ook wel)

Ik denk dat Jan Kees de Jager wel een geschikte kandidaat is...alleen dat hoofd...daar moet dan wel iets aan gedaan worden hoor :P
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Re: Tweede Kamer-verkiezingen 2010

Bericht door HorckDude »

Iets doen aan dat hoofd... In Theme Hospital kon dat. ;)

Maar hij ziet er wel gemoedelijk/gezellig uit zo. :p
Gesloten