The American Way of Live sucks!

This administration doesn't even need an opposition party, we do fine ourselves.

Moderator: R2D2

Gebruikersavatar
Quantum
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 278
Lid geworden op: 12 jun 2002, 17:32

Bericht door Quantum »

Ik vond hem wel geinig.

Maarre, die site bestond al voor de moord op Pim Fortuyn, daar heeft het dus niks mee te maken.
DarthMaulSithLord
Ensign
Ensign
Berichten: 164
Lid geworden op: 13 jun 2002, 00:23
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door DarthMaulSithLord »

Ik ben het met de stelling eens! Kijk maar naar de oorlog in Afghanistan! Amerika bombardeerde heel dat land en daarbij zijn niet alleen de El Quada en de Taliban, maar ook een hoop onschuldige mensen de dupe van geworden! Hoezo is Amerika beter dan de Taliban? Ze hebben allebei mensen vermoord die niets met hun huidige politieke situatie hadden te maken. En wat zei Amerika tegen de rest van de wereld? Of je bent met ons en de strijd tegen het terrorisme of je bent tegen ons.

Amerika is veel te machtig geworden. Ik wil stemmen om een wereldregering. Een minister uit elk land in de wereld vormt de kamer. Aan top hiervan staan 4 mensen uit elke grootmacht ter wereld die de verantwoording dragen en de beslissers zijn de mensen zelf, de bevolking.

:(
Gebruikersavatar
Quantum
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 278
Lid geworden op: 12 jun 2002, 17:32

Bericht door Quantum »

Als je het over Afghanistan hebt moet je je wel bedenken dat een heleboel Afghanen heel erg blij zijn dat Amerika in actie is gekomen.
Dan komen we aan bij een nieuw punt, de Afghanen werden al lang onderdrukt door een dictator, maar Amerika deed niks, dan worden ze zelf bedreigd en huppekee! En dan zijn ze meteen "de beschermers van de democratie".

En nog ff:
Er zit een foutje in je wereld-regering idee, als de grootmachten het weer
voor het zeggen krijgen, krijgen we weer dezelfde problemen. Iedereen moet gelijk vertegenwoordigd worden en er moet niet meer zoiets als een "grootmacht" bestaan.
DarthMaulSithLord
Ensign
Ensign
Berichten: 164
Lid geworden op: 13 jun 2002, 00:23
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door DarthMaulSithLord »

Quantum schreef:Als je het over Afghanistan hebt moet je je wel bedenken dat een heleboel Afghanen heel erg blij zijn dat Amerika in actie is gekomen.
Dan komen we aan bij een nieuw punt, de Afghanen werden al lang onderdrukt door een dictator, maar Amerika deed niks, dan worden ze zelf bedreigd en huppekee! En dan zijn ze meteen "de beschermers van de democratie".
- Zo is Amerika altijd. Ze bemoeien zich alleen met conflicten als ze er of zelf (super)diep inzitten of als ze er (om welke reden of manier dan ook) baat van/aan hebben.
En nog ff:
Er zit een foutje in je wereld-regering idee, als de grootmachten het weer
voor het zeggen krijgen, krijgen we weer dezelfde problemen. Iedereen moet gelijk vertegenwoordigd worden en er moet niet meer zoiets als een "grootmacht" bestaan.
- Die "grootmacht" neemt de beslissingen niet, deze kerels zijn alleen maar de mensen die de plannen ten utivoer brengen. De beslissingen worden door de bevolking gedaan.

8-)
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Ach goshie, kan Bush het niet hebben dat Europa economisch sterker wordt.

:-P
Gebruikersavatar
mezoti
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 333
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:45

Bericht door mezoti »

[quote="Dr. Pulaski]
Maar ja Amerika doet helemaal niks. Ik kan ze niet uitstaan. Ik ben benieuwd wanneer die San Andreas breuk een keertje wat gaat doen...kijken of ze dan nog steeds roepen God bless America![/quote]

Ze riepen ook die irritante zin nadat het WTC aangevallen en vernietigd was, als zelfs dat ze niet kan doen ophouden met die irritante uitroep zal een aardbeving ook niet veel helpen.
Gebruikersavatar
mezoti
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 333
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:45

Bericht door mezoti »

Mr Hayes schreef:Sommige topics zijn moeilijk om weer nieuw leven in te blazen. POST HIER MAAR verdorie :(

Sorry, ben behoorlijk pissed vandaag.
Was niet bedoeld om te zeggen dat je daar maar moest posten, was alleen bedoeld als ondersteuning van alle commentaar in dit topic, daar staat namelijk ook het een en ander over Galileo en ik had geen zin om dat allemaal nog een keer over te typen.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Amerika... WALG!!


Strax op 11 september... dan moet het toch maar zo zijn dat de hele wereld naar het o zo zielige amerika moet kijken... niet lullig bedoeld.. maar van mij mag er 11 september weer een legioen vliegtuigen neerstorten op amerika.

Bush wil al het terrorisme bestreiden, wie niet meedoet wordt als vijand gezien.

Amerika denkt wel aan terrorisme bestreiden om het leven beter te maken maar op numero 2 komt geld.. want het milieu kan ze geen lor schelen, ze willen niet meedoen want het kost te veel geld.. gadver.. dat goedje geld moeten ze afschaffen.

Wij hebben een internatinaal gerechtshof... in den haag.. jah nederland staat nog een klein beetje op de internationale kaart.. dat hof is er om over de hele wereld , mega-wereldcrimenelen te veroordelen, maar amerika vindt dat hun geen wereldcriminelen of oorlogsmisdadigers enz.. hoe je het ook wil noemen.. dus willen ze het internationale gerechtshof verbieden om amerikanen op te pakken... wie denken ze wel niet wie ze zijn...

Ik hoop dat Azië, (china, Japan en rusland dus), Europa, Australië en Zuid-Amerika nu een keer gaan zien dat we eigenlijk onder de tirannie van Amerika leven en dus dat ons terrorisme in dat kleine kutstukje van de aarde, Paar bommetjes.. en klaar!
SCRAP
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 702
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:51
Locatie: Drachten

Bericht door SCRAP »

Nemesis, ik zit zo wat naar de kaart van Europa te staren he, enne, eigenlijk kom ik tot de conclusie dat Luxemburg verder van Helmond ligt dan Zwolle...

Goed, had je dus niet gewoon in Luxemburg kunnen blijven?
SCRAP
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 702
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:51
Locatie: Drachten

Bericht door SCRAP »

Oja, motivatie van hatelijke opmerking: Ik stond weer eens versteld van je ongelooflijk, zeg maar gerust belachelijk stompzinnige? manier van denken en posten.

Als je echt staat achter de dingen die je zegt, dan vraag ik me af in hoeverre jij ze wel allemaal op een rijtje hebt....
Gebruikersavatar
Tom
Commander
Commander
Berichten: 1728
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:05
Locatie: Barneveld

Bericht door Tom »

SCRAP schreef:...belachelijk stompzinnige...
motivatie?
Gebruikersavatar
Quantum
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 278
Lid geworden op: 12 jun 2002, 17:32

Bericht door Quantum »

Ik hoop dat onze nieuwe regering snel orde op zaken stelt, want nu is het nog een beetje een zootje, want ik las vanmorgen weer een "leuk" bericht in de krant: Dankzij Den Haag kunnen een Nederlandse vrouw en haar man (die nog een Zimbabweaans paspoort heeft) niet weg uit Zimbabwe, commentaar van Den Haag:"Wie zit er te wachten op een 51-jarige ondernemer", de woorden "politieke vluchteling" zeggen ze zeker niks. :( .

Maargoed, dat moest ik ff zeggen.

Ik hoop ook dat onze, en de gehele Europese regering zich wat minder ja-knikkerig tegenover Amerika gaat gedragen, dat gezeik van die Bush-vent kunnen we echt niet gebruiken, bovendien ben ik veel liever populair in het Oosten dan in Amerika.

Wat het gedrag van Amerika betreft, we hadden eigenlijk niet meer van ze kunnen verwachten, het is immers het uitschot van Europa. Als de echte Amerikanen, beter bekend als "Indianen", het voor het zeggen hadden gekregen was het misschien we heel anders gegaan.
SCRAP
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 702
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:51
Locatie: Drachten

Bericht door SCRAP »

Tom schreef:
SCRAP schreef:...belachelijk stompzinnige...
motivatie?
Zou leuk zijn als je zelf ook even verder keek dan je neus lang is...
Nemesis schreef:
niet lullig bedoeld.. maar van mij mag er op 11 september weer een legioen vliegtuigen neerstorten op amerika.

Paar bommetjes.. en klaar!
Dat je politieke mening verschilt met die van een ander ok, dat verhaal kennen we nu zo langzamerhand wel, maar om dan gelijk te doen wat Nemesis hier boven beschrijft en blijkbaar zeer graag wil, gaat wel erg ver.... In mijn ogen ben je dan zoals ik 't al eerder beschreef, belachelijk en uiterst stompzinnig.

Deze volslagen getikte manier van denken leidt tot de grootste wandaden en ellende! Volkert van der Goes, 1 pot nat, hij was 't ook niet eens met de politieke denkwijze van een ander en was zelfs bereid om iemand van het leven te beroven om z'n gram te halen.. Nemesis/Sebastiaan gaat zelfs nog een stapje verder, altijd baas boven baas. Nemesis is zelfs bereid om duizenden mensen op te offeren, alleen maar omdat hem dat de beste manier lijkt om de regering/politiek iets duidelijk te maken. Meneer gaat dus over lijken en is bereid om burgers op te offeren voor z'n idealen. Dit krijg je als een simpele ziel zich machteloos voelt, een kat in nood maakt rare sprongen...

Het enge hier van is dat hij blijkbaar niet eens in de gaten heeft wat voor een gevolgen dit zou hebben voor de rest van de wereld. Dit soort wereldvreemde idioten hebben totaal niet in de gaten dat op 't ogenblik de hele wereld in het slop zit vanwege de vorige aanslagen, en desondanks wenst hij dat 't noodlot opnieuw toeslaat en dan ook nog eens 10 keer zo erg.

Het is dat ik geen moordenaar ben, anders had ik 't wel geweten!!
Gebruikersavatar
Gunhappy
Commander
Commander
Berichten: 1388
Lid geworden op: 13 jun 2002, 22:57
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Gunhappy »

Ik vind Live best wel een goeie band, hoor.
SCRAP
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 702
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:51
Locatie: Drachten

Bericht door SCRAP »

Gunhappy schreef:Ik vind Live best wel een goeie band, hoor.
Als je in het vervolg nog eens van plan bent om een bericht te plaatsen, stem dan eerst even af op onze (rest van de wereld) golflengte...
Gebruikersavatar
Gunhappy
Commander
Commander
Berichten: 1388
Lid geworden op: 13 jun 2002, 22:57
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Gunhappy »

Het was meer om de spelfout in het topic aan te duiden.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Gunhappy schreef:Het was meer om de spelfout in het topic aan te duiden.
Gebruik dan in de toekomst quotes :) Ik was ook ff verward. Maar de typo in de titel was me eigenlijk nog niet opgevallen, hehe, gelijk heb je :-D
Derfel Cadarn
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:59
Locatie: Tilburg

Bericht door Derfel Cadarn »

Quantum schreef:Als je het over Afghanistan hebt moet je je wel bedenken dat een heleboel Afghanen heel erg blij zijn dat Amerika in actie is gekomen.
Dan komen we aan bij een nieuw punt, de Afghanen werden al lang onderdrukt door een dictator, maar Amerika deed niks, dan worden ze zelf bedreigd en huppekee! En dan zijn ze meteen "de beschermers van de democratie".

En nog ff:
Er zit een foutje in je wereld-regering idee, als de grootmachten het weer
voor het zeggen krijgen, krijgen we weer dezelfde problemen. Iedereen moet gelijk vertegenwoordigd worden en er moet niet meer zoiets als een "grootmacht" bestaan.
Volgens mij heeft Amerika die Taliban zelf ook aan de macht geholpen in Amerika. Amerika is naar buiten toe inderdaad helemaal de beschermers van de democratie, maar achter de schermen speelt de CIA hele smerige spelletjes.
Gebruikersavatar
4of8
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 578
Lid geworden op: 11 jun 2002, 20:17
Locatie: Hoogeveen
Contacteer:

Bericht door 4of8 »

Ach, binnenkort weer 11 september...

Ben zeer benieuwd wat mr. Laden nu weer van plan is >:)
Plaats reactie