The American Way of Live sucks!

This administration doesn't even need an opposition party, we do fine ourselves.

Moderator: R2D2

Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

The American Way of Live sucks!

Bericht door Mr Hayes »

Ik ben absoluut niet links, maar zelfs rechts georienteerde mensen beginnen de Amerikanen vet te hekelen. Wat wil nu het geval??

De Europese Commissie wil een tegenhanger van het Global Positioning System Satellite maken, namelijk de Galileo. Dit satelliet systeem heeft dezelfde basis als het GPS Systeem. Hij werkt zelfs nog geavanceerder. Ook kan de Galileo uitstekend gebruikt worden voor militaire doeleinden (spionage). Want wat wil de Europese Commissie nou? Ze willen Europa nog meer onafhankelijker maken van de VS.

Op economisch gebied lukt dit al hartstikke goed, want de Euro is al een paar weken meer waard dan de Dollar. Nu moet Europa op defensief gebied ook maar eens steeds onafhankelijker, zo stelt de EC.

Maar dit heeft zo langzamerhand geleid tot boze reacties van hoge Amerikaanse politici. Ze vinden dit plan een aanval op het vertrouwen wat de Amerikanen aan Europeanen geven. De Amerikanen willen er dan ook alles aan doen om het Galileo plan stop te zetten. Als het ECHT hradhandig moet zijn ze bereid om handelscontracten op te zeggen.

Nou, Ik zou zeggen: GO TO HELL AMERICA!

Laten we zo SNEL mogelijk onafhankelijk worden van Amerika. Amerika zelf slaat al zoveel verdragen in de wind. Wij moeten dat als reactie ook meer eens doen, door gewoon KEIHARD en zo SNEL mogelijk die Galileo satelliet in een baan om de Aarde te brengen!
Laatst gewijzigd door Mr Hayes op 12 jul 2002, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dr. Pulaski
Captain
Captain
Berichten: 2307
Lid geworden op: 16 jun 2002, 16:45
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Dr. Pulaski »

Ik kon het niet beter verwoorden (Toch jammer dat Star Trek uit de VS komt)
Gebruikersavatar
Peti
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7308
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:03
Locatie: Eerbeek
Contacteer:

Bericht door Peti »

Amerikanen zijn gek... en ontzettend arrogant idd... en verschrikkelijk schijnheilig in alles wat ze doen :( ik mag ze niet
Gebruikersavatar
Q-continuum
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 141
Lid geworden op: 11 jun 2002, 13:49
Locatie: Jabeek

Bericht door Q-continuum »

"ZE" zijn vast niet allemaal zo als de amerikaanse politici.
Dakkon
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:02
Contacteer:

Bericht door Dakkon »

Je hebt zeker de 'one-nation-under-god'-hysterie niet meegekregen?
Gebruikersavatar
Dragonlord
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 24
Lid geworden op: 11 jun 2002, 00:38
Locatie: Leeuwarden/Hillegom

Bericht door Dragonlord »

Klinkt misschien stom, maar ik roep dit al jaren. Europa is TE afhanhelijk van de VS. Ben blij dat daar nu eindelijk wat verandering in komt.
Gebruikersavatar
Andy
Ensign
Ensign
Berichten: 183
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:35
Locatie: Brasschaat, België
Contacteer:

Bericht door Andy »

Well, God bless you, God bless America
Gebruikersavatar
TrekkieNR6
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 46
Lid geworden op: 25 jun 2002, 18:12
Locatie: Hoogezand

Bericht door TrekkieNR6 »

Haha dit vind ik nou een leuk topic!
:bouncy:
LATEN WE DE VS BEZETTEN!
Alleen toch jammer dat we zo'n ISS niet in ons eentje kunnen bouwen...
tja...
Gebruikersavatar
sirdupre
Commander
Commander
Berichten: 1575
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:56
Contacteer:

Bericht door sirdupre »

dit zijn gewoon van die conservatieve kneusjes hoor die daar ff alles bepalen, er wonen zat normale mensen in amerika.
Gebruikersavatar
R2D2
Administrator
Administrator
Berichten: 5446
Lid geworden op: 05 jun 2002, 15:33
Contacteer:

Re: Amerikanen arrogant?????? NOG ERGER!

Bericht door R2D2 »

Mr Hayes schreef:Nou, Ik zou zeggen: GO TO HELL AMERICA!
hear hear
(maar dat gaan ze al ;-)
Mr Hayes schreef:Laten we zo SNEL mogelijk onafhankelijk worden van Amerika.
Euro
Gebruikersavatar
The Federation
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 683
Lid geworden op: 11 jun 2002, 14:55

Bericht door The Federation »

Dat is stap 1. Stap 2, ons eigen ??????
Gebruikersavatar
Raven
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 559
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:01
Locatie: Bleiswijk
Contacteer:

Bericht door Raven »

Mr hayes schreef: Nou, Ik zou zeggen: GO TO HELL AMERICA!

Laten we zo SNEL mogelijk onafhankelijk worden van Amerika. Amerika zelf slaat al zoveel verdragen in de wind. Wij moeten dat als reactie ook meer eens doen, door gewoon KEIHARD en zo SNEL mogelijk die Galileo satelliet in een baan om de Aarde te brengen!
jawel op naar de derede wereld oorlog :X
Gebruikersavatar
enterprise E
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 750
Lid geworden op: 11 jun 2002, 14:47
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door enterprise E »

het kan nog erger de amirikanen hebben nu HACKERS in dienst genomen om netwerken al Fast Trak met kazaa en gnutella waarop LIme WIre , win MX enz op draait aan tye vallen en uit de lucht te halen ik zal een linkje naar de bron hier nog wel ff neerzetten
Gebruikersavatar
Star Trek Voyager
Ensign
Ensign
Berichten: 240
Lid geworden op: 18 jun 2002, 17:40
Locatie: In het noorden

Bericht door Star Trek Voyager »

En dan nog maar niet te spreken over het internationaal strafhof. Als je eens wist welke VN verdragen de VS de afgelopen 2 jaar niet getekend hebben. Dat zijn er een stuk of 20. De amerikanen beginnen nu echt door te slaan in hun arrogantie en denken echt dat ze de hele wereld onder hun duimpje hebben. Ik ben bang dat dit tot meer oorlog zal gaan leiden.
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Ik heb altijd al gedacht dat Europa verder af gaat staan van de VS. En ik heb zo'n gevoel dat dat nog wel eens veel erger zal kunnen worden. Kijk, iedereen kan zich de Koude Oorlog tussen de USSR en de VS nog wel herinneren. Zoiets zie ik in de verre toekomst nog wel gebeuren tussen Europa en de VS.

Dan is er nog een ding: Amerika maakt nog meer gebruik van delfstoffen en natuurlijke hulpbronnen, zoals aardolie en aardga, dan Europa. Over een halve eeuw gaat dit problemen opleveren voor de VS. En als ze DAN om hulp gaan smeken, kunnen ze de pot op. Ze hebben namelijk de belangrijkste milieuverdragen in de wind geslaan.

Kijk, Nederland geeft nu b.v. subsidies voor auto's die een heel laag verbruik hebben. Denk aan die halfelectrische auto's zoals de Toyota Hybrid en de Opel Corsa Eco. Zien we dat soort autotjes rondrijden in Amerika? NEEEEEEEE. Daar sta je voor lul als je in een Smart rijdt.

Mijn voorspelling? Amerika zal het nog deze eeuw erg moeilijk gaan krijgen. Dat zal ze leren! En wat Europa betreft? Laten we ons toch als de wiede weerga distantiëren van de VS. Op economisch gebied doen we dat al. Nu de rest nog..........zo SNEL MOGELIJK. Anders worden we opgevreten ;(
Gebruikersavatar
mezoti
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 333
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:45

Bericht door mezoti »

Zie ook alle commentaar in het topic VS van Amerika.

http://www.startrek.nl/forum/viewtopic.php?t=153
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Sommige topics zijn moeilijk om weer nieuw leven in te blazen. POST HIER MAAR verdorie :(

Sorry, ben behoorlijk pissed vandaag.
Gebruikersavatar
R2D2
Administrator
Administrator
Berichten: 5446
Lid geworden op: 05 jun 2002, 15:33
Contacteer:

Bericht door R2D2 »

Dakkon
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:02
Contacteer:

Bericht door Dakkon »

Mr Hayes schreef:Dan is er nog een ding: Amerika maakt nog meer gebruik van delfstoffen en natuurlijke hulpbronnen, zoals aardolie en aardga, dan Europa. Over een halve eeuw gaat dit problemen opleveren voor de VS. En als ze DAN om hulp gaan smeken, kunnen ze de pot op. Ze hebben namelijk de belangrijkste milieuverdragen in de wind geslaan.

Kijk, Nederland geeft nu b.v. subsidies voor auto's die een heel laag verbruik hebben. Denk aan die halfelectrische auto's zoals de Toyota Hybrid en de Opel Corsa Eco. Zien we dat soort autotjes rondrijden in Amerika? NEEEEEEEE. Daar sta je voor lul als je in een Smart rijdt.
Gelukkig maar dat jouw geliefde CDA akkoord is gegaan met het opschorten van milieusubsidies, Borsselle open te houden, kercentrale bij te bouwen en van Nederland een asfaltparadijs maken...
Gebruikersavatar
Dr. Pulaski
Captain
Captain
Berichten: 2307
Lid geworden op: 16 jun 2002, 16:45
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Dr. Pulaski »

Dak'kon schreef:Gelukkig maar dat jouw geliefde CDA akkoord is gegaan met het opschorten van milieusubsidies, Borsselle open te houden, kercentrale bij te bouwen en van Nederland een asfaltparadijs maken...
Ja en dat had ik niet van het CDA verwacht, wel van de VVD en LPF natuurlijk. Dit zou paars nooit gedaan hebben. Volgens mij komen alleen de linkse partijen nog een beetje op voor het milieu, voornamelijk GroenLinks en D66.

Maar ja Amerika doet helemaal niks. Ik kan ze niet uitstaan. Ik ben benieuwd wanneer die San Andreas breuk een keertje wat gaat doen...kijken of ze dan nog steeds roepen God bless America!
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Ooh ja hoor. Ons kleine landje vervuilt meer als de VS. Een goed milieubeleid moet op Europees niveau gaan plaatsvinden. En de milieuvervuiling hier dichtbij zit vooral in het Ruhrgebied in Duitsland. ONZE rivieren worden daardoor vervuild en vooral de lucht.

Maar datgene wat wij doen aan het milieu staat natuurlijk in GEEN vergelijking tot de VS. Kijk de Opel Astra is hier populair. Hij rijdt 1 op 9 a 10 of zo. Die Amerikaanse auto's rijden 1 op 4, DAS WEL WAT ANDERS!
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Dr. Pulaski schreef:Maar ja Amerika doet helemaal niks. Ik kan ze niet uitstaan. Ik ben benieuwd wanneer die San Andreas breuk een keertje wat gaat doen...kijken of ze dan nog steeds roepen God bless America!
Als ik je goed begrijp, hoop jij, min of meer, voor een zware aardbeving aan de Amerikaanse westkust? :eek:
Gebruikersavatar
Dr. Pulaski
Captain
Captain
Berichten: 2307
Lid geworden op: 16 jun 2002, 16:45
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Dr. Pulaski »

Als ik je goed begrijp, hoop jij, min of meer, voor een zware aardbeving aan de Amerikaanse westkust?
Dat gaat wel erg ver, ik ben alleen benieuwd >:)
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Dr. Pulaski schreef:Nou dat gaat wel erg ver, ben alleen benieuwd! >:)
Dan is het nog ziek! Niet alle Amerikanen zijn arrogante, vlaggewapperende egoisten die iedere Europeaan als een Euro-weenie zien. En om benieuwend te zien wat voor effect een zware aardbeving zal hebben op de Amerikaanse mentaliteit is ziek. Vele mensen (waaronder ook niet-Amerikanen) zullen sterven bij zo'n gebeurtenis.

Naast ziek is het ook nogal dom aangezien de kusten liberaler zijn dan het conservatieve midden-Amerika. Californië ging wel naar Gore. San Francisco is de homostad van de VS!

Even people who hate the USA love San Francisco
Lonely Planet.
Gebruikersavatar
Dr. Pulaski
Captain
Captain
Berichten: 2307
Lid geworden op: 16 jun 2002, 16:45
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Dr. Pulaski »

Ja dat weet ik! Ik hoop ook niet dat het snel zal gebeuren. Ik ben alleen benieuwd wanneer het zal gebeuren. Ze roepen het al zo lang. Ik ben benieuwd wat die Amerikanen dan weer gaan roepen.

En natuurlijk: De Amerikanen over 1 kam scheren dat slaat nergens op.
Het is natuurlijk vooral dat Republikeinse gedeelte van de politiek dat nogal arrogant is.

En geloof me, ik wens niemand de dood toe. Ik ben dan ook een felle tegenstander van de doodstraf in al haar facetten!

Natuurlijk zullen er veel onschuldige mensen dood gaan bij een aardbeving en dat is verschrikkelijk, net zo als bij die WTC torens...geloof me ik heb niet staan juigen en islamitische taal staan roepen!!! Ik stond met afgrijzen te kijken!

Hopelijk is het wat duidelijker! Ik bedoelde alleen dat ik benieuwd was wanneer het ging gebeuren en hoe ze daar op zouden reageren, of ze weer zo arrogant zouden gaan doen...
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Ja tuuuuuurlijk, jij bent benieuwd wanneer het gaat gebeuren en dat vermeld je net in een anti-Amerika thread waarin je eerst zegt dat je Amerika niet kunt uitstaan. Dan lijkt het er verdacht veel op alsof je het goed zou vinden als bullebak VS klappen krijgen, maakt niet uit waar.

:+
Gebruikersavatar
Dr. Pulaski
Captain
Captain
Berichten: 2307
Lid geworden op: 16 jun 2002, 16:45
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Dr. Pulaski »

Ja ik ben tegen Amerika ja, tegen de Amerikaanse politiek! Hoe arrogant ze wel niet zijn en alle verdragen in de wind slaan, dat kan ik niet uitstaan. En jammerlijk genoeg hebben we ze vaak wel nodig bij oorlogsmissies.

Maar het zou toch raar zijn om alle Amerikanen hier de schuld van te geven? Ik denk dat niemand hier zo denkt, dat hoop ik althans. En ja ik zal niet gaan staan janken, mocht Bush een keer iets overkomen...

Maar om onschuldige burgers te raken, nee sorry, zo zit IK niet in elkaar.
Dakkon
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:02
Contacteer:

Bericht door Dakkon »

Mr Hayes schreef:Ooh ja hoor. Ons kleine landje vervuilt meer als de VS. Een goed milieubeleid moet op Europees niveau gaan plaatsvinden. En de milieuvervuiling hier dichtbij zit vooral in het Ruhrgebied in Duitsland. ONZE rivieren worden daardoor vervuild en vooral de lucht.

Maar datgene wat wij doen aan het milieu staat natuurlijk in GEEN vergelijking tot de VS. Kijk de Opel Astra is hier populair. Hij rijdt 1 op 9 a 10 of zo. Die Amerikaanse auto's rijden 1 op 4, DAS WEL WAT ANDERS!
Altijd makkelijker om naar een andere te wijzen, in plaats van naar jezelf te kijken.
Face it, CDA heeft te kennen gegeven geen ruk om het milieu te geven...
En in HEEL Europa komt populistisch/extreem rechts op, en dat zijn niet echt de stromingen die het het beste voor hebben met het milieu...
OOK wat hier gebeurt heeft effect op het milieu, en het CDA werkt daar aan mee, hoe pijnlijk dat ook voor je is...

Oh en Pulaski, ga buiten soldaatje spelen ofzo...
Gebruikersavatar
Quantum
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 278
Lid geworden op: 12 jun 2002, 17:32

Bericht door Quantum »

Wat vind je van deze partij Dak'kon? :lol:
De Groensten
Dakkon
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:02
Contacteer:

Bericht door Dakkon »

IK vind het flauw, dit commentaar uit het gastenboek vat het goed samen:
Ja, als ik moet lachen, moet je het maar zeggen...
Als er iets erger is dan een parodie is het een parodie zonder humor.

Huiswerk gemaakt? Met de groenen valt zo veel te lachen dat ik mij
afvraag hoe je er in geslaagd bent deze site naar de kloten te helpen
Jammer dat na de dood van Fortuyn alle dierenbeschermers/milieu-activisten in een verdomhoekje worden geplaatst...
Plaats reactie