Als jij nu wereldheerser werd (gestolen van www.fok.nl)

This administration doesn't even need an opposition party, we do fine ourselves.

Moderator: R2D2

Gebruikersavatar
Dr. Pulaski
Captain
Captain
Berichten: 2307
Lid geworden op: 16 jun 2002, 16:45
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Dr. Pulaski »

Nee, nee! Geen grasmaaier! Gewoon wat water af en toe...dan kan iedereen bloeien
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door Dark*staR »

Dr. Pulaski schreef:Nee, nee! Geen grasmaaier! Gewoon wat water af en toe...dan kan iedereen bloeien
Zelfs de mooiste bloem verdord uiteindelijk...onafhankelijk van welke wereldheerser dan ook
Gebruikersavatar
Dr. Pulaski
Captain
Captain
Berichten: 2307
Lid geworden op: 16 jun 2002, 16:45
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Dr. Pulaski »

Ja elke bloem is een keer uitgebloeid...
Gebruikersavatar
R2D2
Administrator
Administrator
Berichten: 5446
Lid geworden op: 05 jun 2002, 15:33
Contacteer:

Bericht door R2D2 »

vooral mijn voorgenomen maatregel van een atoombom per betwist gebied lijkt me leuk;
hoelang (=hoeveel atoombommen) duurt het voordat iedereen elkaar doodknuffelt in angst voor nucleaire vergelding?
Gebruikersavatar
X5-453
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 719
Lid geworden op: 19 jul 2002, 12:37
Locatie: HELlevoetsluis

Bericht door X5-453 »

wat ik zou doen als ik de baas was over de wereld. ik zou alle kernkoppen afvuren over heel de wereld. dat ruimt lekker op, de mensheid moet vernietigt worden. stomme nieuwsgeirige vervuilers!
LET THEM BURN! BURN!
Gebruikersavatar
The Federation
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 683
Lid geworden op: 11 jun 2002, 14:55

Bericht door The Federation »

R2D2 schreef:
The Federation schreef:-Bijna alle legers worden ontmanteld.
en dus ben je een makkelijke prooi, die vervolgens geweld uitlokt?
Dat snap ik niet..
R2D2 schreef:
The Federation schreef:-Het UEDF word opgedeeld in een land en lucht divisie.
zeeen voor de piraten?
Die zijn er hopelijk niet meer..
R2D2 schreef:
The Federation schreef:...komt er EEN wetgevende en uitvoerende parlement, United Earth, waarin alle landen gelijk vertegenwoordigd worden (2 afgevaardigden per land). Ik ben daar voorzitter (soort president van VS dus met hoogste macht maar dan met wat minder)
in het kader van: iedereen is gelijk - alleen zijn sommigen wat meer gelijk dan anderen?
Er moet iemand de orde houden..
R2D2 schreef:
The Federation schreef:Elk continent woord een provincie met de gelijke macht van ongeveer een amerikaanse staat nu (eigen wetten enzo).
Wat is je obsessie met Amerika? Als er een land is dat is gefundeerd op illusies en onrechtvaardigheid is het Amerika wel...
Kan wel zijn maar ze hebben best goede ideeën hoor..
R2D2 schreef:
The Federation schreef:Al het geld dat over is van alle landen ter wereld word gebruikt om dat drastisch te veranderen
zoals iemand anders al duidelijk maakte: het rijke gedeelte zal drastisch moeten inleveren - dat lukt je niet zonder een dreiging of andersoortige druk.
Oh..
R2D2 schreef:
The Federation schreef:De wereld taal word engels, deze moet iedereen leren vanaf ze op de basisschool zitten.
Waarom de fok dat nou weer? Chinees wordt door meer mensen gesproken. Frans en Duits ziujn goede alternatieven en Esperanto is een leuker alternatief.
Wat is Esperanto?
R2D2 schreef:
The Federation schreef:In de onderontwikkelde landen worden scholen gemaakt m.b.v. geld dat door elk "rijk" land per jaar moet worden betaald (1 miljoen euro ofzo) dat geld gaat naar het "United Earth Bank" en word besteed aan verschillende dingen.
een miljoen?
daar kun je net een basisschool van kopen en deze 10 jaar sponseren...
Hoeveel rijke landen zijn er.. Ongeveer 25? Dat is dan 25 miljoen per jaar.. Best veel scholen dacht ik zo..
R2D2 schreef:
The Federation schreef:Electriciteit word ook overal aangelegd waar het nodig is en er worden milieu vriendelijk zonne-energie centrales gebouwd die deze stroom leveren.
leuk punt, maar waar is dit nodig?
Eigenlijk nergens.. :{
Best stom idee..
Gebruikersavatar
Avon
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 aug 2002, 13:37
Locatie: Den Haag, Aarde, 21e eeuw
Contacteer:

Bericht door Avon »

The Federation schreef:Die zijn er hopelijk niet meer..
Oh... geen zeeën meer, hmm... wordt lastig, scheelt een hoop water! Of is dat niet meer nodig als jij wereldheerser bent? :bigeek:

Of zou je toch piraten bedoelen? :?

Hoe dan ook, als IK wereldheerser was (en dat duurt niet lang meer) zou ik als eerste alle vrouwen verplichten niet altijd zo moeilijk te doen! |:(
Gebruikersavatar
X5-453
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 719
Lid geworden op: 19 jul 2002, 12:37
Locatie: HELlevoetsluis

Bericht door X5-453 »

vraagje, waar haal je al het geld vandaan, hoe kan je alle landen laten samenwerken als dat nu nog niet gaat?
Gebruikersavatar
Avon
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 27
Lid geworden op: 20 aug 2002, 13:37
Locatie: Den Haag, Aarde, 21e eeuw
Contacteer:

Bericht door Avon »

X5-453 schreef:vraagje, waar haal je al het geld vandaan, hoe kan je alle landen laten samenwerken als dat nu nog niet gaat?
You talking to me? :huh:

Ik was niet echt van plan iets heel erg zinnigs te gaan zeggen over dit onderwerp, sorry. :Z
Gebruikersavatar
X5-453
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 719
Lid geworden op: 19 jul 2002, 12:37
Locatie: HELlevoetsluis

Bericht door X5-453 »

had het tegen fed
Dakkon
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:02
Contacteer:

Bericht door Dakkon »

Dat snap ik niet..
Hoe wil jij je zonder leger verdedigen tegen een eventuele coup? Als 'bijna' alle legers ontmanteld worden is er geen kip meer over om de eieren te beschermen, aan alleen de drumsticks heb je niets.
Hoe goed je bedoelingen ook moge zijn, er zullen altijd mensen zijn die er misbruik van willen maken. Hoe triest ook - een leger zal nodig zijn.
Die zijn er hopelijk niet meer..
Wel erg makkelijk voor al die mensensmokkelaars, drugssmokkelaars en weetikwatsmokkelaars om zomaar de zeeën te doorkruisen, niet? En ook die zullen er altijd zijn, geloof me maar...
The Federation schreef:...komt er EEN wetgevende en uitvoerende parlement, United Earth, waarin alle landen gelijk vertegenwoordigd worden (2 afgevaardigden per land). Ik ben daar voorzitter (soort president van VS dus met hoogste macht maar dan met wat minder)
Het parlement zichzelf laten controleren?
Waarom maar 2 afgevaardigden? Hoe worden die gekozen?

The Federation schreef:Kan wel zijn maar ze hebben best goede ideeën hoor..
Noem er eens drie.
Moet niet moeilijk zijn voor zo'n geweldig land als Amerika.

Federation schreef: Wat is Esperanto?
Spaans.
Don't dodge the question.
Hoeveel rijke landen zijn er.. Ongeveer 25? Dat is dan 25 miljoen per jaar.. Best veel scholen dacht ik zo..
UHUHUHM?
Dan kun je dus 25 basisscholen oprichten in zo'n 100 arme landen... Als de HELFT van de wereldbevolking al geen toegang heeft tot schoon drinkwater, moet je nagaan hoe die cijfers liggen voor onderwijs...
Gebruikersavatar
X5-453
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 719
Lid geworden op: 19 jul 2002, 12:37
Locatie: HELlevoetsluis

Bericht door X5-453 »

een bommetje ruimt alle problemen op
Gebruikersavatar
The Federation
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 683
Lid geworden op: 11 jun 2002, 14:55

Bericht door The Federation »

X5-453 schreef:vraagje, waar haal je al het geld vandaan, hoe kan je alle landen laten samenwerken als dat nu nog niet gaat?
Geld probleem is al gezegt maar dat blijkt dus stom te zijn.. Dus dat weet ik niet..
Iedereen laten samenwerken.. Ze luisteren naar mij. IK ben de wereld heerser. Hoe kan ik de WERELDheerser zijn als er niemand luisterd..
Gebruikersavatar
Anika
Ensign
Ensign
Berichten: 166
Lid geworden op: 11 jun 2002, 18:05
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Anika »

Als ik wereld heerser werd..
zouw ik pulaksi vebannen van deze aarde
Gebruikersavatar
The Federation
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 683
Lid geworden op: 11 jun 2002, 14:55

Bericht door The Federation »

beetje hard..
Gebruikersavatar
X5-453
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 719
Lid geworden op: 19 jul 2002, 12:37
Locatie: HELlevoetsluis

Bericht door X5-453 »

maar als jij Wereldheerser bent waarom zouden ze dan naar je luisteren? je kunt niet met je vingers knippen en ze buigen allemaal voor je. nee je moet respect opbouwen bla bla bla. zelfs bush is wereldheerser en kan het niet, jij wel dan?

(just nuke them)
Gebruikersavatar
Boromir
Commander
Commander
Berichten: 1370
Lid geworden op: 11 jun 2002, 15:01

Bericht door Boromir »

Anika schreef:Als ik wereld heerser werd..
zouw ik pulaksi vebannen van deze aarde
Afbeelding

en daarna vliegen we door naar klein tropisch eilandje beschreven ergens op pagina 1 van dit topic... *D
Plaats reactie