SG:A (3.03) Irresistible

Stargate SG-1, Stargate: Atlantis & Stargate Universe

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

SG:A (3.03) Irresistible

Bericht door Vis »

Episode 3 - Irresistible - 28 juli op SCIFI Channel
A man from another world has an unusual effect on the Atlantis team, causing them to behave strangely. The few unaffected team members must uncover the cause.

Afbeelding
Spoilers schreef:While looking for suitable Stargates to harvest for their new Intergalactic Bridge, the team comes across a small village with a revered leader. To their surprise the esteemed Lucius (Richard Kind) has an obnoxious manner and an utter lack of credibility.

On Lucius's request, Weir (Torri Higginson) sends Dr. Beckett (Paul McGillion) to determine if any of his potions are worthy of trade. Though at first put off by Lucius's personality, Beckett soon becomes so enamored by his host that he disregards security protocol and brings him to Atlantis.

By the time Sheppard (Joe Flanigan) and McKay (David Hewlett) return from another Stargate harvesting mission, they find the entire base fallen for Lucius's unctuous charm. Believing foul play is at work, McKay discovers that Lucius is using some sort of pheromone to enchant those around him. It becomes clear that unless Sheppard can remove the now entrenched and protected Lucius from Atlantis, there will be no stopping his charming coup d'etat.
Laatst gewijzigd door Vis op 12 okt 2007, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Jahoor, ze gaan weer verder met nietszeggende verhaaltjes... :nooo:
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

klinkt niet interessant...

losstaande eps zijn vaak bagger helaas.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Urgo part 2. :r

Shep had op het einde gewoon een kogel in het hoofd van Lucius moeten stoppen.
Gebruikersavatar
Romulanoperative
Commander
Commander
Berichten: 1309
Lid geworden op: 11 okt 2002, 22:17
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Romulanoperative »

Ik vond het echt een stoner aflevering, iedereen blazed en blij, drie ervan gaan op een avontuur om nog meer weed te vinden, de rasta wil de zak met weed niet afstaan :*D De pimp daddy die vroeger een bakker was krijgt nu alle chicks door de ganja. Geweldig, deze aflevering ga ik zeker nog eens zien wanneer ik blazed ben.

BTW, ik zie nou pas dat die gekke gast een rasta is, respect :*) en hij was nota bene diegene die de stash niet af wilde staan aan Sheppard, lol.
Utopia
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 nov 2005, 23:01
Locatie: België

Bericht door Utopia »

Die losstaande afleveringen vind ik wel iets hebben :D
Gebruikersavatar
Romulanoperative
Commander
Commander
Berichten: 1309
Lid geworden op: 11 okt 2002, 22:17
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Romulanoperative »

Ik vond dit een dedicated mauwie-wauwie aflevering, met een SF tintje. Ik ga deze misschien in mijn 'stoner films' map zetten om later nog eens te bekijken.
Het moment dat Rownan die zak met 'da herb' niet af wil geven, ROFL. Als hij erbij had gezegd: "Iyee need tees for medeetation!" was het helemaal briljant. En het was leuk om te zien hoe ze allenaal deden alsof ze stoned waren. :lachhuil:
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Daar zijn comedy series voor... :nooo:
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Vond wel aardige aflevering. Maar Lucius vond ik ronduit irritant. Iedereen aan zijn voeten. Moet wel zeggen, zo'n drankje wil ik ook wel hebben :*) En inderdaad zoals hierboven al gezegd: Sheppard had gewoon Lucius moeten neerknallen ;)
tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

Bericht door tuvok4774 »

Lucius vond ik verschrikkelijk irritant en verder vond ik het geheel nogal saai. Waarom hielp Beckett Sheppard opeens. Op het moment dat Teyla en Ronan hen vonden was Beckett toch gewoon nog onder de invloed van Lucius?
Plaats reactie