SG:A (3.13) Irresponsible

Stargate SG-1, Stargate: Atlantis & Stargate Universe

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

SG:A (3.13) Irresponsible

Bericht door Vis »

Episode 13 - Irresponsible - 4 december

While exploring another planet, Colonel Sheppard's team comes across many old acquaintances.
Laatst gewijzigd door Vis op 12 okt 2007, 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Nouja, vond dit weer net als Irrestisible, waarin Lucius speelde een mindere aflevering. Ik vind die man gewoon niet grappig. Vond wel leuk het begin, waarin Mckay en Sheppard het hadden over Batman leuk :*) Kolya zullen we dus niet meer terugzien, is nu echt dood.
Gebruikersavatar
Stoney3K
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 307
Lid geworden op: 28 dec 2002, 21:15
Locatie: Eindhoven, Earth
Contacteer:

Bericht door Stoney3K »

Ik vond het trouwens wel een beetje erg een spaghetti-western tintje hebben. Genii mercenaries die in cowboyjassen lopen ;)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

bah wat een bagger ep
]:( jammer dat Kolya in zon ep aan zijn einde moest komen
hopen dat de volgende ep beter is
Utopia
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 nov 2005, 23:01
Locatie: België

Bericht door Utopia »

Koyla vond ik wel een goeie char, spijtig dat ie dood is ;-(
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

ja idd, maar het zou vind ik ook vervelend worden als ie te vaak terugkwam want tot nu toe heeft ie telkens precies hetzelfde gedaan, precies dezelfde lui ontvoeren dreigen met de dood en iets willen ruilen en sheppard doden.

Ik heb het gevoel dat deze serie op dit moment nergens heen gaat, dit hele seizoen hebben we geloof ik nog niks van de wraith gehoord of iig zo goed als niks.

De Assurans zijn niet echte bad guys imo veel te slap neergezet en daarbij komt nog de replicator ripp off uit sg1.

En telksens onnozele losse epjes, ze zijn wel leuk om te kijken maar ze moeten even een bepaalde richting opgaan zodat het niet allemaal zo onnuttig lijkt, de vorige ep vond ik erg leuk ook al had dat ook niet echt een bijdrage tot een algeheel verhaal.

Losstaande eps zijn altijd leuk en het is logisch dat die gemaakt worden maar voor mijn gevoel is dit hele seizoen en seizoen 2 alleen maar losse eps op een mini arcje daargelaten.

en oh ja om nog even vlug op Kolya terug te komen ik wou dat ie een betere dood had gehad, niet een ep met Lucius :X
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Ook erg goedkoop altijd, dit soort afleveringen. Paar huischjes, tuintjes en een paar debielen die in rokjes gaan rondlopen en dat moet dan een gehele beschaving voorstellen.
Gebruikersavatar
Thierry
Captain
Captain
Berichten: 2154
Lid geworden op: 18 aug 2004, 21:20
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Thierry »

Wel een grappige aflevering, al klopt iets niet.

Toen McKay in Season 1 zo'n ding op deed, kon hij er niet mee eten of drinken en kon 't ook niet afdoen.
Lucius heeft de ATA gene niet dus kan dat ding niet uitzetten en zou 'm (net als McKay) ook niet kunnen afdoen enzo.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

nee idd
het afzetten is niet wat me dwars zat want dat werd uitgelegd met McKay
je kan em wel afzetten als je wilt, maar McKay was destijds zo bang dat heet daardoor niet af kon

het drinken en begraven daarentegen klopte van geen kant want als je niet kan ademen had McKay ook niet in dat zwarte goedje kunnen staan.

Maar ik ga er gewoon van uit dat dat met goede training wel of niet kan, want het is natuurlijk een vreemd iets als je dat ding af zou moeten doen om te kunnen eten, als je constand onder aanval bent kan je em niet even afdoen.

dus ik denk maar zo dat als je het wil je erdoor kan eten en als je dat niet wil je op de een of andere manier het kan tegen houden met het schild. :+

maar ze hadden het iig moeten uitleggen vind ik
Utopia
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 nov 2005, 23:01
Locatie: België

Bericht door Utopia »

Tijdje geleden sinds ik seizoen 1 nog gezien heb, maar zo goed ik me kan herrinneren kun je het ding afzetten. McKay kon het niet afzetten omdat die constant bang was ofzoiets. Lucius had geen reden om bang te zijn, omdat hij weet hoe dat ding werkte en wat de functie was. Zoals al 3 keer gezegd zijnde, Lucius had de missionreports gelezen.

Elke trouwe fan van Atlantis weet wat er gebeurde met zo'n dingen, het uitleggen zou overbodig geweest zijn.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Natuurlijk kun je er niet mee eten. Het is geheel aan, of geheel uit :)

Verder is het heel simpel: zoals bij alles in Atlantis, ze hebben hier gewoon niet lang over nagedacht.
Gebruikersavatar
Thierry
Captain
Captain
Berichten: 2154
Lid geworden op: 18 aug 2004, 21:20
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Thierry »

't Was ook zo dat de PS (personal shield) zichzelf imprintte op degene die 't voor het eerst activeerde en alleen die persoon kan het dan gebruiken, dus toen Lucius zei dat ie iemand met de ATA-gene de PS heeft laten activeren, dan zou eigenlijk alleen die persoon het moeten kunnen gebruiken. :+
Plaats reactie