SG-1 (10.14) Line in the Sand

Stargate SG-1, Stargate: Atlantis & Stargate Universe

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

SG-1 (10.14) Line in the Sand

Bericht door Vis »

Episode 14 - Line in the Sand - 16 januari 2007 SkyOne
Mitchell, Carter and Teal'c arrive on a planet being threatened by the Ori. They decide that a line needs to be drawn and that the Ori must not be allowed to advance any further. Carter attempts to use the Ancient Merlin's technology to prevent the Ori from taking over the planet.


Uitgezonden als 10x12, maar het is aflevering 14. Sluit ook niet goed aan bij aflevering 10 & 11.
Laatst gewijzigd door Vis op 12 okt 2007, 16:33, 1 keer totaal gewijzigd.
tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

Bericht door tuvok4774 »

Tsja, snap niet helemaal waarom ze deze nu eerst uitzenden. Ik neem aan dat een van de andere twee afleveringen die er tussen hoort tenminste een aanloop naar die dimensie shifter geeft.

Vind het trouwens een beetje een vaag ding. Jij kunt wel alles gewoon zien, maar zij kunnen jou niet zien. En als het hele dorp dan verdwijnt is al het gras onder de huizen nog gewoon groen. Zou er ook niet tenminste een stuk grond (zodat er een gat komt) of grote kale plekken waar de huizen eerst staan?

Ook snap ik Mitchell's plan om die C4 neer te zetten niet echt. Als je dat tot ontploffing brengt heb je daar natuurlijk niks aan, tenzij ze de machine eerst uitzetten (of was dat het plan?)

Ook blijk je wel uit het veld te kunnen lopen, maar wat gebeurt er dan als je in die andere dimensie door de stargate gaat?

Hoe kun je uberhaupt op de grond lopen als je buiten het veld stapt. Zou je daar niet gewoon door heenzakken? Zo niet moet je andere mensen ook kunnen aanraken.

Maar goed, met dit soort apparaten gebeurt dit altijd en dat is dan maar eenmaal zo.

De aflevering zelf was verder wel spannend en die orii priors blijven altijd grappig om te zien.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Wel een goede aflevering, vooral de eerste 20min. Daarna werd het wat voorspelbaar, je kon weten dat Tobin Vala zou helpen om van het schip af te komen en tegen de Prior ging verzetten. Verder een spannende aflevering.
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

tuvok4774 schreef:Tsja, snap niet helemaal waarom ze deze nu eerst uitzenden. Ik neem aan dat een van de andere twee afleveringen die er tussen hoort tenminste een aanloop naar die dimensie shifter geeft.
Zo.... knap waardeloos. Dit doet mij vermoeden dat SkyOne echt niet weet wat ze uitzenden. Pure desinteresse.
Nah...ik wacht wel ff met kijken van deze aflevering tot ik s10e12 s10e13 gezien heb...
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

^
Wat een ontzettend orginele username
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

bij sunday kan ik het nog begrijpen van sga :)
maar deze moet ik nog effe zien
Plaats reactie