SG:A (3.19) Vengeance

Stargate SG-1, Stargate: Atlantis & Stargate Universe

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thierry
Captain
Captain
Berichten: 2154
Lid geworden op: 18 aug 2004, 21:20
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

SG:A (3.19) Vengeance

Bericht door Thierry »

Episode 19 - Vengeance- 29 januari

Looking for revenge in Atlantis' recent attempt to destroy him, Michael has been experimenting with Itarus bugs, creating monsters.
Now the team's in life-threatening danger.
Laatst gewijzigd door Thierry op 30 jan 2007, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Thierry
Captain
Captain
Berichten: 2154
Lid geworden op: 18 aug 2004, 21:20
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Thierry »

Niet al te veel diepgang in het verhaal, erg Alien/Resident Evil-achtig maar wel vermakelijk.
tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

Bericht door tuvok4774 »

Vond het allemaal niet zo heel boeiend.

Ook een paar dingen die ik me af vroeg:

Sinds wanneer is Teyla "human" "(quote: 'We humans')
Waarom gingen die "creatures" in het begin VEEL lastiger dood (honderden schoten) dan aan het einde (een schot waar dan ook op het lichaam was genoeg, zelfs Wraith zelf moet je nog vaker raken)

Hoewel ze het zelf ook zeggen vind ik dat Michael wel heel snel aan die technologie is gekomen. Hij had behoorlijk wat apperatuur daar staan. Hoe komt hij daar aan als hij "het nog maar net levend van het hyveschip heeft gemaakt"

Waarom schoot Sheppard michael niet neer toen hij zijn wapen naar beneden deed (meer dan genoeg tijd)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

tuvok4774 schreef:Waarom gingen die "creatures" in het begin VEEL lastiger dood (honderden schoten) dan aan het einde (een schot waar dan ook op het lichaam was genoeg, zelfs Wraith zelf moet je nog vaker raken)
juh, dat vroeg ik me ook al af... nu is de grootste dreiging van Atlantis schijnbaar een leger lelijke bugs die veel makkelijker dood te krijgen zijn dan de Wraith zelf.. spannend hoor :yawn:
tuvok4774 schreef:Waarom schoot Sheppard michael niet neer toen hij zijn wapen naar beneden deed (meer dan genoeg tijd)
en zo komen we weer bij de kern van Atlantis => alleen maar bleat.

als McKay er toch niet was...
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Ik vond het wel een goede en creepy aflevering hoor. Ok, het was een remake van Alien eigenlijk, maar zeker vermaakbaar en spannend. Ronan had gelijk, ze hadden Michael (weer leuk om Connor Trinneer te zien) eerder moeten doden.

En ja,. dat vond ik ook erg gemakkelijk dat al die bugs op het laatste zo snel kapot geschoten werd.
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

n sg1 was dat alle mensen in het heelal van dezelfde planeet afkomen. Ook in SGA is dit het geval, dus vandaar dat Teyla zichzelf ook human kan en mag noemen.

Ik had trouwens ook het idee dat kogels in het begin niets uitrichten wegens het harde exoskelet van de bug. Pas toen McKay zei dat de buik het minst bepantsert was begonnen ze op die regio te schieten. Maar het meest schadelijk was het wapen van Ronan. In het begin heeft hij niet veel schoten kunnen afvuren en stond zijn wapen bovendien op stun.
Later in de gangen met Sheppard vuurde Ronan de meeste schoten op de kill setting.

Oftwel ik vond het een zeer vermakelijke aflevering en ik had geen last van de punten die hier worden genoemd.
Plaats reactie