SG-1 (10.17) Talion

Stargate SG-1, Stargate: Atlantis & Stargate Universe

Moderator: Vis

Plaats reactie
tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

SG-1 (10.17) Talion

Bericht door tuvok4774 »

After a terrorist attack on a Jaffa summit leaves many dead and Bra'tac seriously injured, Teal'c goes on a one-man quest for revenge.
tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

Bericht door tuvok4774 »

Deze vond ik eigenlijk niet zo heel erg bijzonder.
Ik ben sowieso nooit een groot fan geweest van de Jaffa afleveringen, maar dat zal wel persoonlijk zijn.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

vond 'm zelf wel gaaf!

jaffa verhalen heb ik altijd erg tof gevonden, vooral in de eerste seizoenen. en het jaffa verhaal moeten ze nogsteeds min of meer gaan afronden of laten ontwikkelen ahv de ori dreiging. wat dat betreft wel goed dat ze weer wat jaffa erin gooien.

en dat gevecht tussen teal'c en michell :9~ :9~ 8-)
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

vond het wel een beetje voorspelbaar allemaal. Vooral dat gevecht tussen Teal'c en die andere gast. Eerst verliezen en dan opeens miraculeus opstaan en weer paar rake klappen indienen.
Vooral dat gedoe met die zwaard. Oew zwaard door me heen, laat ik hem even eruit trekken en vervolgens die andere vent doorboren :(
Gebruikersavatar
TMar
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 987
Lid geworden op: 12 jun 2002, 07:40
Contacteer:

Bericht door TMar »

Ik had aan het eind zoiets van 'hug, I need a hug' :)

Maar wel gaaf zwaard idd, maar juist die zijn meer geschikt voor het betere chop werk ook, niet steken, maar kop eraf. Maar zo werken Jaffa niet blijkbaar.
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

wat dat betreft zijn ze heel erg gelijkend op de Klingons. Deze waren ook heel eervol tenslotte net als de Jaffa
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Paulstartrek schreef:vond het wel een beetje voorspelbaar allemaal. Vooral dat gevecht tussen Teal'c en die andere gast. Eerst verliezen en dan opeens miraculeus opstaan en weer paar rake klappen indienen.
Vooral dat gedoe met die zwaard. Oew zwaard door me heen, laat ik hem even eruit trekken en vervolgens die andere vent doorboren :(
Dat vond ik ook het enigste minpunt aan de aflevering. Voor de rest een goede wraakaflevering. Nouja nog maar 3 afleveringen te gaan ;(
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Bericht door CmdrCrichton »

Zuht, het is bijna voorbij. ;-(
Plaats reactie