SG-1 (10.20) Unending (series finale)

Stargate SG-1, Stargate: Atlantis & Stargate Universe

Moderator: Vis

Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

SG-1 (10.20) Unending (series finale)

Bericht door Vis »

SG-1 members travel into the future 20 and 40 years and see what their possible futures may hold.
News & Spoilers (van Gateworld.net) schreef:
NEWS & SPOILERS
(Newest information is added to the bottom)

# "[Executive producer] Robert Cooper has written and is also directing the last SG-1 script and it's a cool story. I can't tell you too much about it other than we travel into the future and then back again into the past.

"Probably the biggest challenge for us is putting our regular cast in period make-up. First we age their characters 20 years and then 40 years. It's very interesting to look in Photoshop and see that 40-year transition. It's going to be quite an eye-opener for the fans."
(Executive producer N. John Smith, in an interview with Starburst magazine [#343, October 2006])

# "I can confirm that the character of Jack O'Neill will not be making an appearance in the Season Ten finale (again, sorry)."
(Executive producer Joseph Mallozzi, in a post at his blog)

# "['Unending' is] a great season-ender (I'd say series ender but, really, that's up to the fans -- so long as they keep supporting the DVD's, the longer we'll keep telling stories) that offers some truly poignant moments and finally offers up some major satisfaction for members of 'that' fan contingent."
(Executive producer Joseph Mallozzi, in a post at his blog)

# "[SG-1 gets] trapped on a space ship stuck in a time dilation field and they live out roughly 50 years of their lives -- just our team. One of the things the fans have always talked about is that they love when the team is together. And so we put them together for 50 years, just them! And you see the relationships that develop and how they evolve.

"And then, of course, as science fiction allows you to do, we just undid it all. I think it was kind of a fun way to say goodbye to this era of SG-1."

"We were never going to blow up the S.G.C. and kill everyone. It's apparently quite bad for the reruns! ... We want people to feel as though the Stargate universe is on-going, even though one arm of it is not being produced any more."
(Executive producer Robert C. Cooper, in an interview at StargateSG1.com)

# The writers originally planned to end with a cliffhanger finale, anticipating another renewal. But when word came in August that SCI FI did not want an eleventh season of the show, they had to rethink how to end SG-1's run on the network without ending the premise entirely -- similar to the challenge faced when the show ended its 5-year run on Showtime in Season Five.

The network did not want a cliffhanger, Cooper said, and "out of respect for the fans we wanted that episode to have a little bit of a spirit of closure, a sense of ending without it being an ending. And thus we called it 'Unending.' It's one of those fun science fiction concepts that allows you to have a window into one possible version of the future for these characters."
(GateWorld news report)

# "The story that we came up with is I think a great, fitting ending to 10 years. [It's] very moving. ... In a way the final episode of SG-1 is called 'Unending' for a reason. It's got an element of a wrap-up. There's a look into the characters and the personality of the characters that [fans] will never see and never be able to see in any other story."
(Executive producer Brad Wright, in an interview at StargateSG1.com)
Laatst gewijzigd door Vis op 12 okt 2007, 16:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Doet me denken aan die andere seasons finale met tijdreizen die ik niet bepaald een succes vond.
Gebruikersavatar
MajinSource
Captain
Captain
Berichten: 2123
Lid geworden op: 28 jan 2005, 10:14

Bericht door MajinSource »

Ace of Spades schreef:Doet me denken aan die andere seasons finale met tijdreizen die ik niet bepaald een succes vond.
:stupid: idd wat een bagger ep was dat ]:(
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Ace of Spades schreef:Doet me denken aan die andere seasons finale met tijdreizen die ik niet bepaald een succes vond.
Die was juist erg goed :good:
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Vis schreef:
Ace of Spades schreef:Doet me denken aan die andere seasons finale met tijdreizen die ik niet bepaald een succes vond.
Die was juist erg goed :good:
Nee Vis...niet gij ;( . Dat was echt een hoop stront...
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Ben benieuwd. Ben ook benieuwd of we in de allerlaatste scene nog iets moois te krijgen zien ter ere aan de fans, zoals in JAG series finale, met die munt. "1997 - 2007"
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Wordt het een normale 45 minuten ep?
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Ace of Spades schreef:Nee Vis...niet gij ;( . Dat was echt een hoop stront...
Ja joh :{

Na een tegenvallend 8e seizoen was dat eindelijk weer een knallende two-partner. Terug naar het oude Egypte, ZPM's, Jaffa. Ging allemaal terug naar de roots van SG-1 :good:
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

De Sky One trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=q1IVnra8pBI

Ziet er machtig uit, vooral wat er in het einde van de trailer gebeurd 8-)

Oja, lees NIET de comments, want daar spoilen ze alles!!!
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Bericht door CmdrCrichton »

Mooi dat ik dat niet gedaan heb, maar deze aflevering belooft toch nog wel heel wat. :9~

Wat zie ik? Een Ori battleship boven de Aarde? Daniel die zichzelf lijkt op te blazen? The Oddysey die aan gort gaat? :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Helaas is daarna wel ver voorbij. ;(
tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

Bericht door tuvok4774 »

Tsja. En dan is Stargate helemaal af.

Deze aflevering was op zich wel goed, en ook wel een passend einde, maar niet ZO heel speciaal. Een paar dingen hadden ze wel erg makkelijk een oplossing voor.

Wel een beetje apart dat Teal'c nu opeens 50 jaar ouder is geworden, ik weet niet of dat nu wel zo'n verstandige zet is geweest.

Mitchell was trouwens deze aflevering opeens wel sterker/sneller dan Teal'c, of zag ik dat mis?
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Indeed, dat was 't dan na 10 jaar! ;(

Vond het geen spetterende finale, hopelijk hebben ze dat bewaard voor de film. Was meer een standaard filler episode, met het enige verschil dat Teal'c er nu niet hetzelfde uitkwam. Maar toch een aardige goede aflevering.

Wat ik niet snapte... waarom hebben ze de schilden niet binnen een paar uur gerepareerd en die blast van het Ori schip daarop af laten ketsen? Dan was het hele probleem toch opgelost?
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Vond een goede en emotionele aflevering. Vooral de teamscenes onder de song "Have you ever seen the rain" vond ik leuk gedaan. Vala en Daniel eindelijk bijelkaar. Waren nu Sam en Mitchell ook bij elkaar? Denk het niet, wel jammer, al vond ik de relaties onder elkaar leuk.

Zo, Teal'c is 50 jaar ouder he? In elk geval heeft ie in 10 jaar, kaalheid, een sik en nu grijze haren gehad :*)

Nu ongeveer een half jaar wachten totdat we de eerste dvd film krijgen te zien...
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

mjah het was een vermakelijke ep

maar vond het nou niet zo super, in al die 50 jaar vragen ze zich niet af of de aarde er nog is, ze lossen het probleem niet met de makkelijkste manier op door de schilden te maken, dat meot in 50 jaar toch echt wel kunnen en ze doen niks met het hele ori gedoe.
Daarbij vond ik het ook wel zwak om de asgard dood te laten gaan.

maar ja miss is de film leuker.
tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

Bericht door tuvok4774 »

Buiten hun bubble staat de tijd "stil". Waarom zouden ze moeten afvragen of de aarde er nog is?
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Dood van de Asgard als ras zat er al langer aan te komen.

Ze hadden erg veel verliezen geleden in de oorlog tegen de Replicators, en ze waren niet meer vruchtbaar. Wat ik raarder vind is dat ze de 'Mensheid' het 5e ras maken, aangezien de mensheid nogsteeds een achterlijk volkje is, en enkel SG-1 wat slimmer is geworden in de loop der jaren :')
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Bericht door CmdrCrichton »

Misschien gewoon wanhopig? ;)
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

De Asgard maken de mensheid in geheel niet als vijfde ras. maar alleen de 'tauri' oftwel de mensen van Aarde welke worden gerepresenteerd door de SGC.

Deze mensen en niet alleen dus SG1 maar ook de andere SG teams en SGC personeel hebben blijk gegeven van een groot potentieel zoals Thor liet blijken.

Over die schilden; Soms kunnen ze systemen niet aan boord maken, maar hebben ze reserve delen nodig. Complexe materialen en mineralen (kristallen) kunnen niet aan boord gefabriceerd worden.
Hoe zijn hun schilden eigenlijk? Hullshaped of bubble vorm? In het laatste geval kan het schot al in de schilden zijn geweest.

Sam en Mitchel bij elkaar las ik ergens, dit zal natuurlijk niet gebeuren, niet zolang O'Neill er natuurlijk nog is :)

Teal'c 50 jaar ouder. Ach moet kunnen, tenslotte hebben Jaffa wat langere levensverwachtingen.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Ik bedoelde de mensen op Aarde inderdaad.

Blijft achterlijk, want de SGC is een fractie daarvan. En Sam's ervaring met een mogelijke toekomst waarin het StarGate project algemeen bekend wordt gemaakt zegt wel genoeg :P
alberttaal
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 nov 2006, 18:15
Locatie: Rotterdam

Bericht door alberttaal »

wat de shields betreft. ze konden ook de transporter en de F302's niet gebruiken omdat zodra de time dialation werd uitgeschakel de straal zou in slaan. Dus ze konden de shields misschien wel maken, maar niet op tijd raisen.

Ik had overigens gedacht dat de asgards de Ori naar zich toe hadden gelokt om ze met zichzelf er bij op te blazen, maar dat bleek dus anders te lopen.
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

alberttaal schreef: Ik had overigens gedacht dat de asgards de Ori naar zich toe hadden gelokt om ze met zichzelf er bij op te blazen, maar dat bleek dus anders te lopen.
Je zou denken dat ondanks de Asgard aan het uitsterven zijn, dat ze iets meer konden betekenen voor de strijd tegen de Ori. De Asgard had ook nog een aantal schepen die blijkbaar tegen de Ori schepen waren opgewassen. Jammer dat de Asgard zo simpel uit de serie is geschreven...
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

ja dat vond ik dus ook, ze moeten nog schepen hebben gehad. ze hadden veel meer kunnen betekenen, ook vind ik het zwak dat ze zo snel dood zijn gegaan, ik vind dat we er minstens eerder wat over hadden moeten horen.

Ik vind het zo als een erg drastische maatregel overkomen, ze konden altijd hun geheugen downloaden enz, dan hadden ze zelfs robotlichamen kunnen bouwen en hierin verder leven, zoveel verschil zit daar niet in met organische lichamen bouwen. Of hologrammen, weet ik et, dat had een tijdelijke oplossing kunnen zijn tot ze een beter alternatief hadden gevonden.
alberttaal
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 nov 2006, 18:15
Locatie: Rotterdam

Bericht door alberttaal »

Tactical_Cube schreef: Ik vind het zo als een erg drastische maatregel overkomen, ze konden altijd hun geheugen downloaden enz, dan hadden ze zelfs robotlichamen kunnen bouwen en hierin verder leven, zoveel verschil zit daar niet in met organische lichamen bouwen. Of hologrammen, weet ik et, dat had een tijdelijke oplossing kunnen zijn tot ze een beter alternatief hadden gevonden.
misschien hadden ze naar atlantis kunnen gaan en daar in de ancients database kijken naar informatie over ascention.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Jezus wat een tegenvaller was dit zeg. -O-

De verhaallijn met de Asgard krabbelden ze heel snel af en de rest van de aflevering had wel z'n aardige momenten. Maar voor een series finale ver onder de maat.
Mag wat mij betreft in het het rijtje waar ook de Ent series finale te vinden is.

Jammer...
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

Deze week de gehele seizoen 9 en 10 weer bekeken en ik moet zeggen dat ik de laatste aflevering wat meer ben gaan waarderen. Ik heb 'Unending' nu 4x keer gezien of zo en eigenlijk vind ik het een hele goeie aflevering. Natuurlijk heel logisch dat wanneer je de gehele serie volgt en het verhaal zooo spannend is, dat zo'n opvul-aflevering (helemaal als het de laatste aflevering betreft) zo irritant is. Je wilt weten hoe het verhaal afloopt en zoals de titel al zegt: het is 'onafgelopen'. ]:(

Toch is het een leuke aflevering want het is een aflevring van bezinning. Ze hebben (gelukkig) niet geprobeerd er 'een kont' aan te schrijven om het Ori-verhaal ff in 40 minuten op te lossen. We weten allemaal dat er een film aan komt die het verhaal zal afmaken. Daar is nu het wachten op.

Ehm.. wat probeer ik nu te zeggen? Nou, bekijk de aflevering nog eens. Misschien met een biertje erbij of een jointje... en geef me je mening of je het nog steeds zo'n stront-aflevering vond...
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

...en die film lost het verhaal "even" op in 90 minuten...hadden ze het om mij ook in 40 kunnen doen ;)
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

captain crash schreef:...en die film lost het verhaal "even" op in 90 minuten...hadden ze het om mij ook in 40 kunnen doen ;)
Nou, in 90 minuten (of misschien wordt het langer omdat het een heuse film betreft) kun je wel een goed verhaal opbouwen. In 40 minuten is het onmogelijk. Dat is ook de reden dat de dubbele afleveringen altijd steengoed zijn.

Kan niet wachten tot die films uitkomen.
Het valt me trouwens wel op dat ik veel minder geniet van Stargate wanneer ik elke week moet wachten voor een aflevering. Ik heb eigenlijk Stargate 'ontdekt' toen Veronica begon met Stargate Atlantis. Ik dacht laat ik het nog eens een keer proberen. Ik vond SG1 nooit leuk. Wanneer ik een keer een aflevering bekeek had het altijd zo weinig inhoud. De humor ontging me. Ik denk dat ik altijd zo'n opvulaflevering bekeek en ik haakte af. Ik zag de previews bij Veronica over Atlantis en vervolgens ben ik naar mijn videotheek gegaan en heb gelijk season 1 en 2 gehuurd. Fantastisch. Ondanks de slappe tussen afleveringen keek ik alle afleveringen achter elkaar in één weekend! Toen viel ik een gat. Eigenlijk vind ik dat er maar barweinig leuke programma's op tv zijn. Plus ik leid al een paar jaar aan slapeloosheid dus ik heb de tijd voor iets leuks. Ik ging SG1 nog eens een kans geven en begon met season 9. Fantastisch! Natuurlijk was ik daar ook zo door heen dus dan maar SG1 vanaf het begin bekijken.

Als gehele gezien zijn we nu erg in onze nopjes met 'Eureka'. Ook Buffy maar weer eens naar boven getoverd. Misschien zal ik 'Heroes' en 'The 4400' eens een kans geven...

Zo... dat was therapeutisch. Ik ken weinig mensen die Stargate gaaf vinden, of zo'n enorme fan zijn als ikzelf.
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Bericht door Master Vanhu Botie »

Aaargh schreef:Ik ken weinig mensen die Stargate gaaf vinden, of zo'n enorme fan zijn als ikzelf.
Ik denk dat er wel meer users op dit forum deze zelfde karakteristieken vertonen :+
Tolan
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 4
Lid geworden op: 24 sep 2007, 17:20

Unending Kritiek

Bericht door Tolan »

Ik zat eerst op de forums van SG1/SGA producers zelf & SkiFy channel.

De reden dat de serie gestopt moest worden was deze :
De producer wilde best verder maar heeft een wurgcontract met SkiFy channel.
Dat contract zegt dat de producer binnen amerika (en ik geloof ook canada) ALLEEN opdrachten mag accepteren van SKiFy Channel.
Skyfy channel ziet maar een klein deel van de randverkopen van de producer aan bvb veronica en dergelijke, mits het in hun opdracht gemaakt is.
SkyFy channel investeerd opeens liever in de nieuwe Battlestar series die betere kijkcijfers trekken (binnen amerika dan he).
vervolgens krijgt de producer van SG1 te horen dat de plug eruit gaat.
En al hebben BBC, veronica en tig van andere stations aangetoond interesse te hebben in een seizoen 11, geen van hun heeft genoeg cash om nog een jaar productie te betalen.
In samenwerking zou het kunnen, maar dat is dus jammerlijk mislukt.
Natuurlijk waren er genoeg concurentieve stations in amerika die best een seizoennetje 11 zouden willen financieren, maar die mochten niet vanwege dat wurgcontract.

Dat is het hele verhaal en het maakt je goed pissed, dat je denkt laat een of andere systemlord amerika ff wegblazen aub;)

Want ik word er goed ziek van : als kind keek ik eerst The next generation, dan lois & clark, dan voyager, DS9 nooit echt gekeken, toen Enterprise en toen dat gloeiende gloeiende opeens werd gestopt en ik zonder zat, eens SG1 gaan bekijken.

Ik stroomde dus pas in toen ze al bij seizoen 6 ofzo waren, net als veel SG1 fans, die iets zochten op het "lost in space" gevoel op te vullen na de stopzetting van star trek.

En na aanvankelijke kritiek, moet ik zeggen dat Sg1 10 de show is die startrek ooit was : meer techniek, meer explosies, realistischere tech talk, en minder van dat irritante belerende van star trek.
(met name TOS heeft daar een handje van, walvissen redden, je mag niet liegen bla bla bla en een techniek van jaar 0, dat mensen TOS nog leuk vinden het is echt 10x niks)

Het leukste nog in Star trek is the mirror unverse EINDELIJK niet zo zoetsappig;)

Goed stargate heeft zijn nadelen ook : de aarde een klein flutplaneetje, laag in techniek waar een nog klotiger land (amerika) een beetje het helal loopt te verzieken.

En dan offeren talloze hogere, sterkere planeten zich op om "de aarde te redden"

yeah, right... mensen zijn uitschot van universum maak nou eens een serie die dat ook laat zien;) En zet europa of azie nou eens centraal, niet die klotige amerikanen.

Maar behalve dat, leuk gemaakt.

Veel techbabbel, onderzoeken van veeel sterkere tegenstanders, veel geknal, en een goede dosis acteerwerk;)
"dont give me the eyebow'
"shut up daniel"
"I have NO idea were that was going about, but you look sexy"
om dr een paar te noemen.

de serie Galactica waar SkiFy trouwens in investeerd is de slapste serie ALLER tijden. techniek 0, veeel te veel gezever en gepraat, te weinig actie, en dan al dat gesex, bijan 20% van de tijd word er gen***t, das geen skyfy, das een wijvensoap, wat een belediging dat DAAR SG1 voor is opgeofferd. Speaking of such : los van de volstrekte onzinnige reden dat de serie moest stoppen vrouwen hebben al tig jaar wel 4,5 soups, mogen wij nou niet EEN skiFy serie die ook gewoon 100 jaar doorgaat??

Maargoed unending :

Op zich leuke aflevering als het idd een opvullertje was geweest. Dat de Asgard dood zijn, slaat natuurlijk nergens op want ik had al wel 10 manieren geweten om ze te redden ik noem er een aantal :

Optie 1 Robot
Robotten zoals die KumTreya gast, hun lichamen vervangen voor artificiele.
Zoals bij het schip van anubis, bleek al dat asgard breinen KUNENn worden gedownload.

Optie 2 Acending :
Ascard verloren zelf de optie voor ascending, maar in atlantis is een machine die ze kan helpen, igg een deel van hen, waarna ze weer hun oude (gezonde) vorm kunnen aannemen. Voor hen bij wie het niet lukt, is een beetje oud dna voldoende voor een 2e poging.

Optie 3 Time Travel
Ga terug in de tijd, voor ze met dna gingen rommelen, en beam ergens wat asgard embryonaal weefsel weg, waarvan je al weet dat het nooit gebruikt zal worden. broed dit uit tot offspring, en de asgard leven weer als ras. De oude garde sterft dan wel, maar ze hebben tijd om een jongere garde alles te leren.

Optie 4 : restoration
ga terug in de tijd, bemachtig wat van hun vroegere DNA en herstel hun dna met behulp van the ancient gene splicer in atlantis, zodat ze weer hun gezonde ik zijn.

De asgard hadden dus niet hoeven sterven, als zelfs een puny human als ik zo al 4 oplossinen uit zijn mouw schud.

Jack O Neil :
The asgard die? the HELL they dont, I didn't save their little gray buts to let them go kill themselves!
Daniel Jackson : It's their chooiche jack
Vala : They have gone completely NUTS, dont you have these nice little mentral institutions for that?
Teal'c : Indeed.
Carter : Wait Sir I believe I have an idea why don't we bring them to atlantis use some old DNA and fix them up.
Jack O'Neill : And ask fro some big hunking SPACEGUNS in the proces!
Daniel : might be wise to ask the tokra and that robot dude from P30X743 for if we need a plan B.
Tealc : I agree
Jack O'neill : sounds like a plan
Daniel : but did anyone think whether we have the right to intevene into...
All : SHUT UP DANIEL

(and there the went to save the asgard!)

Wat ik wel graag zou willen zien is dat ze in de asgard computer natuurlijk kunnen opzoeken waar de Furlings zijn, en hen voor wat hulp vragen.

The Nox hebben trouwens all die healing powers, die kunnen ook handig zijn in het redden van the asgard.

En ik wacht nog steeds op een planeet vol echte breathing living ancients.
Ze kwamen er al eens een paar tegen, wie weet leeft ergens nog een kolonie van hen:)

Tot zover mijn 5 centen
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

SciFi Channel...
Plaats reactie