SG:A (4.03) Reunion

Stargate SG-1, Stargate: Atlantis & Stargate Universe

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

SG:A (4.03) Reunion

Bericht door Tactical_Cube »

Afbeelding

EPISODE NUMBER - 403
ORIGINAL U.S. AIR DATE - 10.12.07
WRITTEN BY - Joseph Mallozzi & Paul Mullie
DIRECTED BY - William Waring


GUEST STARRING - Mark Dacascos (Tyre), Christopher Judge (Teal'c), David Nykl (Radek Zelenka)
A group of Ronon's people enlist the team's help in raiding a Wraith weapons facility, where they find themselves in the middle of a growing conflict with an enemy they never expected.


Afbeelding
Gebruikersavatar
TMar
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 987
Lid geworden op: 12 jun 2002, 07:40
Contacteer:

Bericht door TMar »

Heb deze net gekeken, flink genoten :D
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Ik niet, slechte aflevering :r

Same old story. Nieuwelingen die toch slecht blijken te zijn, Ronon die onredelijk is, Rachel Luttrell die nogsteeds geen acteerlessen heeft genomen.

En het is nogsteeds achterlijk dat ze hun topmensen op roekeloze missies sturen. Kunnen ze het 4 seizoenen lang doen, het blijft achterlijk. En je kan mij niet wijsmaken dat er geen geld vrij te maken is om 10 offence guys in te huren die voor de lol meelopen elke keer. We hoeven hun namen niet eens te weten, maar het zou de boel een stuk realistischer maken.

Het eerste team als 'backup' was al veel te klein, aangezien ze geen flauw idee hadden wat ze konden verwachten. Kan het erger? Ja! Het reddingsteam wordt geleid door niemand minder dan de nieuwe leider van Atlantis, Ronon, een nobody en hun andere top scientist! Dit is gewoon te bizar voor woorden!
Gebruikersavatar
Thierry
Captain
Captain
Berichten: 2154
Lid geworden op: 18 aug 2004, 21:20
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Thierry »

Chewbacca en zijn vriendjes :lachhuil:
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

kzal em morgen effe kijken
wat vond je van adrift trouwens vis?
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Tactical_Cube schreef:wat vond je van adrift trouwens vis?
http://www.startrek.nl/forum/viewtopic. ... 519#654519
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

oh haha kmerk nu dat ik lifeline had moeten zeggen :P
tog thnx :P
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

Vis schreef:Same old story. Nieuwelingen die toch slecht blijken te zijn, Ronon die onredelijk is, Rachel Luttrell die nogsteeds geen acteerlessen heeft genomen.
Nou, ik vind het allemaal wel mee vallen met hun acteertalent. Ok, het zijn geen oscar-winnaars maar het is wel 'ok'. Ik vond eigenlijk Dr Weir erg slecht. Maar ook daar kon ik me wel over heen zetten...
Weet je pas echt slecht is kwa acteren? Farscape... gruwelijk... maar ja, toch kijken... ;-)
En het is nogsteeds achterlijk dat ze hun topmensen op roekeloze missies sturen. Kunnen ze het 4 seizoenen lang doen, het blijft achterlijk. En je kan mij niet wijsmaken dat er geen geld vrij te maken is om 10 offence guys in te huren die voor de lol meelopen elke keer. We hoeven hun namen niet eens te weten, maar het zou de boel een stuk realistischer maken.
Tja, tis bijna een kinderserie. Ik zat dezelfde opmerkingen te tappen maar de vrouw gaf te kennen dat ik wat minder moest zeiken...hehehehe

Met SG1 kon ik me er ook altijd over verbazen dat ze alle missies vanuit Cheyenne-mountain werden uitgevoerd. Zoiets zou je natuurlijk vanaf een alfa-site doen. En dan wanneer ze First Contact hebben. Gelijk aangeven dat ze van 'Aarde' afkomstig zijn. Fuck, man, zeg dan tenminste dat je van Pluto bent of zo... Slecht doordacht allemaal...

Oh, oh.. en dan ' wapens'. In zowel Atlantis als SG1. Ze nemen nooit de wapens mee van de badguys... Aaargh!
Het eerste team als 'backup' was al veel te klein, aangezien ze geen flauw idee hadden wat ze konden verwachten. Kan het erger? Ja! Het reddingsteam wordt geleid door niemand minder dan de nieuwe leider van Atlantis, Ronon, een nobody en hun andere top scientist! Dit is gewoon te bizar voor woorden!
Weet je, je hebt harstikke gelijk. Maar je moet het allemaal niet zo serieus nemen en gewoon accepteren. Ik vind wel dat Atlantis niet in de schaduw kan staan van SG1. Juist omdat SG1 zichzelf zo lekker op de hak kan nemen... Jack die nog even alle cliche's laat passeren... heerlijk!

Voor een opvul-aflevering vond ik dit wel een ok-aflevering. 404 is pas erg... Gewoon 40 minuten van je leven wordt je zomaar afgenomen! ;-)

Het allemaal wel iets realistischer en sarcastischer gemogen met SG Atlantis. Ik had ook die stad veel meer gebruikt. Daar valt nog zoveel te ontdekken. Maar er zijn nu eenmaal niet zo gigantisch veel goeie SF-series. En ik volg ook niet alles. Bijv. Battlestar G vind ik persoonlijk niets aan. Ik kan er gewoon niet inkomen. Mijn favo " SF" serie is ' Eureka'.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

ik heb deze ep in 2 delen gezien, ik vond het tweede deel iets beter, maar dat kwam misschien alleen omda het toen wat meer over wraith/replicator ging.

jep Carter gaat zomaar effe mee een wraith basis in :) slim plan :D
moeten ze cker vaker doen.

Ik bedoel het is allemaal leuk een aardig om haar mee te zien gaan maar ze moet echt even prioriteiten leren stellen. In sg-1 was het normaal dat ze meeging hier als baas kan het eigenlijk gewoon niet, dan moeten ze meer verhaallijnen op of in Atlantis gaan doen.
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Bericht door CmdrCrichton »

Aaargh schreef:Weet je pas echt slecht is kwa acteren? Farscape... gruwelijk... maar ja, toch kijken... ;-)
Ben je niet lekker in je bovenkamer ofzo?
Plaats reactie