SG:A (4.08) The Seer

Stargate SG-1, Stargate: Atlantis & Stargate Universe

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

SG:A (4.08) The Seer

Bericht door Tactical_Cube »

Afbeelding

EPISODE NUMBER - 408
ORIGINAL U.S. AIR DATE - 11.16.07
WRITTEN BY - Alan McCullough


GUEST STARRING - Robert Picardo (Richard Woolsey), Martin Jarvis (Davos), Kimberley Warnat (Linara), Jewel Staite (Jennifer Keller)

Afbeelding
While searching for the Athosians, the team meets a man with extraordinary prophetic abilities, who gives them a dark prediction about Atlantis's future.
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

Eén van de betere afleveringen maar het einde laat me wel een beetje op mijn honger zitten.
Gebruikersavatar
Thierry
Captain
Captain
Berichten: 2154
Lid geworden op: 18 aug 2004, 21:20
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Thierry »

"A little Wraith humor" :lachhuil:
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

Thierry schreef:"A little Wraith humor" :lachhuil:
Yeah, nothing like a bit of Wraith humor.
Ok, your avatar is just like way kewl! En voor diegene 'who have no clue': http://nl.youtube.com/watch?v=rAZisTrw5FU

On-topic: Eindelijk weer een redelijke episode. Misschien dat de ratings weer een beetje omhoog gaan want het gaat helemaal niet goed met de kijkcijfers in The States. En daar draait het allemaal om.
  • Ratings: (bron: gateworld.net)
    401 Adrift.............................: 1.2
    402 LifeLine..........................: 1.1
    403 Reunion..........................: 1.1
    404 Doppelganger.................: 0.9
    405 Travelers........................: 1.0
    406 Tabula Rasa....................: 0.9
SciFi wordt pas echt blij met 1.4 en hoger. In het 3e seizoen hebben de aflevring een rating tussen 1.4 en 1.6 tot de laatste 4 afleveringen en daarna zakken de ratings naar 1.2 tot de laatste aflevering (First Strike) die weer 1.5 heeft gekregen.

And I blame the writers! De slechte afleveringen krijgen terecht een slechte rating en snap niet waarom er zoveel slechte, slappe afleveringen worden gemaakt. Zal wel aan het budget liggen. 404,406,407 zijn gewoon het kijken niet waard. En ik snap best wel dat er af en toe van dit soort afleveringen moeten zijn vanwege het budget maar dan kun je het nog steeds wel interesanter maken. Ze vergeten helemaal om de stad verder te verkennen! Daar kun je nog zoveel stoere en interesante verhalen over verzinnen! Ik hoop dat de dubbele aflevering 410/411 de ratings weer omhoog schroeven. Na deze aflevering zal er al weer worden gediscusseerd of er ook een season 6 moet komen....
Plaats reactie