Veronica zendt seizoen 10 's nachts uit vanaf 19 december

Stargate SG-1, Stargate: Atlantis & Stargate Universe

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Veronica zendt seizoen 10 's nachts uit vanaf 19 december

Bericht door Guess who? »

Afbeelding

Dames en heren (met een videorecorder of vreemde slaaptijden) die netjes de Tv-uitzendingen hebben gevolgd: Goed nieuws!

Veronica gaat vanaf 19 december de afleveringen van Seizoen 10 van Stargate SG-1 uitzenden rond 5.05 uur.

Oftewel, verander je slaappatroon of koop een videorecorder (dvd-recorder mag ook)!!!

Jeuj! :*D
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Re: Veronica zendt seizoen 10 's nachts uit vanaf 19 decembe

Bericht door HorckDude »

Guess who? schreef:Oftewel, verander je slaappatroon
Niet nodig :*)
Gebruikersavatar
Dawn
Commander
Commander
Berichten: 1573
Lid geworden op: 15 aug 2004, 01:14
Locatie: Hier!
Contacteer:

Bericht door Dawn »

Aha, ik vroeg me al af waarom ik dat vanochtend met zappen tegen kwam...

Ik vond het al een rare tijdstip om SG1 uit te zenden. :{
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

Ik ga het wel downloaden, ik moet de helft van seizoen 9 ook nog. Dat is toch geen tijdstip. :nothanks:
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

als het nou vanaf een uur of zes uitzenden heb ik nog iets te beleven op mijn televisie 's morgens vroeg :nothanks: vijf uur is iets te vroeg
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

denken we is aan het nachtvolk, is het weer niet goed :nothanks: :lachhuil:
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

EMH schreef:denken we is aan het nachtvolk, is het weer niet goed :nothanks: :lachhuil:
Aan het nachtvolk denken jullie ook maar met die genen met een torenhoge telefoonrekening :lachhuil: en een simpele ziel
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

Ik heb dit tijden terug al aangegeven, via mail, bij de webmasters. Zij vonden het niet interesant om op de site te zetten. Rare reactie... (Ik slaap heel weinig dus ik zie af en toe wel eens een aflevering)

van Aaargh naar Startrek.nl:
Ik wilde even melden dat Stargate SG1 elke dag op Veronica is te zien om 5 uur. Ik zou er niet speciaal voor de wekker zetten aangezien het uiteraard oude afleveringen zijn maar misschien kunnen jullie een mailtje wagen naar Veronica voor meer info. Ze doen dit al maanden.... Misschien wel 6 tot 8 maanden. Eerst zag ik dat ze SG1 aan het herhalen waren, daarna hebben ze StarTrek Enterprise helemaal uitgezonden en nu zijn ze weer opnieuw begonnen met SG1.
De reactie:
Bedankt voor je mailtje. Het is ons bekend dat StarGate en Enterprise ’s nachts uitgezonden worden. Het heeft waarschijnlijk te maken met uitzend verplichtingen van Veronica. Blijkbaar moeten ze die series herhalen maar doen ze dat lekker vroeg zodat het niet in de weg zit. Aangezien het zo vroeg uitgezonden wordt hebben we de moeite niet genomen om dit in de TVGuide te vermelden. In jouw geval komt het natuurlijk wel lekker uit ;)
Mijn reply:
Nou, misschien is wel handig voor mensen die de serie willen hebben. DVD-recorder, tijd instellen en elke dag tapen. Voor je het weet heb je de gehele serie. Natuurlijk maar tot seizoen 9 want 10 is te duur voor Veronica... dat duurt nog minimaal een jaar voordat ze dat kunnen betalen.... ;-)
Daarna niets meer gehoord... Ik had gedacht dat ze de fans optimaal wilden informeren. Mijn fout....


Blind Guardian schreef:Aan het nachtvolk denken jullie ook maar met die genen met een torenhoge telefoonrekening :lachhuil: en een simpele ziel
Tis inderdaad verdomd irritant dat Stargate dwars door mijn favo belspelletjes en sexads heen komt. Dus die neem ik dan ook maar op. Als ik de vraag niet goed begrepen heb kan ik de boel herhalen. Zo heb ik gewoon een voorsprong op rest die belt! Raar dat niemand anders op het idee is gekomen... Alhoewel ik win nooit iets.... |:(
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Dit is anders dan wat ze jou hebben verteld. Het zijn vanaf 19 december geen herhalingen meer die ze moeten wegdraaien.

Seizoen 10 zou oorspronkelijk gewoon op de zaterdagen om 18.00u worden uitgezonden, totdat ze een nieuwe eikel kregen die besloot dat dat niet ging gebeuren.

Dus dit is gewoon seizoen 10, het gaat dus verder waar ze gebleven waren. Dit mag volgens mij heus wel op de site.
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

Guess who? schreef:Dit is anders dan wat ze jou hebben verteld. Het zijn vanaf 19 december geen herhalingen meer die ze moeten wegdraaien.

Seizoen 10 zou oorspronkelijk gewoon op de zaterdagen om 18.00u worden uitgezonden, totdat ze een nieuwe eikel kregen die besloot dat dat niet ging gebeuren.

Dus dit is gewoon seizoen 10, het gaat dus verder waar ze gebleven waren. Dit mag volgens mij heus wel op de site.
Ik snap wel wat je zegt. Toch worden er continue herhalingen uitgezonden en dit wordt wel op de site geplaatst. De enige reden om dit niet op de site te plaatsen is het tijdstip.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

volgens mij gaat de tv gids gewoon automatisch...zal eens aan wilson vragen.
Gebruikersavatar
Wilson
Administrator
Administrator
Berichten: 1767
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:37

Bericht door Wilson »

TVGuide moet wel ingevuld worden. Dat was trouwens mijn reactie. Denk dat er erg weinig mensen zijn die iets met herhalingen in de nacht doen. Nieuwe afleveringen gaan we wel plaatsen. Zelfs als ze 's nachts uitgezonden worden. Wat trouwens bezopen is. |:(

Naast de weg: ik neem aan dat er steeds maar één aflevering uitgezonden wordt?
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

^Op hun site staat dat nog niet vermeld. Alleen:
Vanaf 19 december zenden wij elke dag rond 05.05 uur in de nacht de afleveringen van het 10e seizoen uit. Zet je videorecorder klaar dus!
Gebruikersavatar
Wilson
Administrator
Administrator
Berichten: 1767
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:37

Bericht door Wilson »

Dan zetten we de recorder eerst maar op twee uur.
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

Wilson schreef:TVGuide moet wel ingevuld worden. Dat was trouwens mijn reactie. Denk dat er erg weinig mensen zijn die iets met herhalingen in de nacht doen.
Tja, misschien heb je gelijk... misschien ook niet... :*)
Ik denk dat het gewoon tof is wanneer jullie alle info die je hebt gewoon lekker publiceren. Ik denk dat er genoeg mensen zijn die niet de dvd's hebben (of een andere manier kennen om de afleveringen te bezitten) en dus hun videorecorder/dvdrecorder aan het werk zetten... Kleine moeite, groot plezier... :Y)
Nieuwe afleveringen gaan we wel plaatsen. Zelfs als ze 's nachts uitgezonden worden. Wat trouwens bezopen is. |:(
Ja, is belachelijk. Zeker wanneer je weet wat voor poep ze op de buis durven te tonen... ;(
Aan de andere kant... Waarom zou je 's nachts niet gewoon uitzenden? Kep geen idee wat het allemaal kost natuurlijk maar, volgens mij, zijn er genoeg series/films die niet al te duur meer zijn, die je zou kunnen uitzenden... Voor de juiste content programmeer ik mijn videorecorder..
Elke nacht een ander thema of zo...
Naast de weg: ik neem aan dat er steeds maar één aflevering uitgezonden wordt?
Yes sir...
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Het is belachelijk om nieuwe afleveringen 's nachts uit te zenden, het laat alleen maar zien hoeveel waarde er aan SF gehecht wordt op NL tv. Schijnbaar trekt de rotzooi die nu uitgezonden wordt meer kijkers of in ieder geval meer adverteerders.
Gebruikersavatar
Wilson
Administrator
Administrator
Berichten: 1767
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:37

Bericht door Wilson »

Nou volgens onze vrolijke veronica dokter trekt de huidige rommel minder kijkers dan sg1.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

misschien minder in het algemeen maar meer de kijkers die ze willen hebben - jonge mannen. Of ze willen gewoon eigenlijk stiekem van het station af ;)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

captain crash schreef:misschien minder in het algemeen maar meer de kijkers die ze willen hebben - jonge mannen. Of ze willen gewoon eigenlijk stiekem van het station af ;)
Ik ga het overnemen >)
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Volgens EMH is degene die nu over de programma's gaat gewoon zelf geen SF-fan en zet het er daarom niet op.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Guess who? schreef:Volgens EMH is degene die nu over de programma's gaat gewoon zelf geen SF-fan en zet het er daarom niet op.
:lachhuil:

GW? wil graag met t zweepje :*)
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

Ik zeg gewoon COOL :pray2: :nanana: :thumbs:
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Veronica zendt seizoen 10 's nachts uit vanaf 19 decembe

Bericht door Aaargh »

Guess who? schreef:Dames en heren (met een videorecorder of vreemde slaaptijden) die netjes de Tv-uitzendingen hebben gevolgd: Goed nieuws!

Veronica gaat vanaf 19 december de afleveringen van Seizoen 10 van Stargate SG-1 uitzenden rond 5.05 uur.

Oftewel, verander je slaappatroon of koop een videorecorder (dvd-recorder mag ook)!!!

Jeuj!
Ik ga 'gokken' dat series 10 begint op donderdag 20 december.

Het is vandaag 15 december en afl. 916 "Off the Grid" werd uitgezonden. Dat zou dus normaliter inhouden dat de laatste afl. 920 "Camelot" op 19/12 wordt uitgezonden...
Laatst gewijzigd door Aaargh op 15 dec 2007, 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

Wilson schreef:Dan zetten we de recorder eerst maar op twee uur.
zeker en handig om te doen als je wel 1 hebt he
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

EMH schreef:
Guess who? schreef:Volgens EMH is degene die nu over de programma's gaat gewoon zelf geen SF-fan en zet het er daarom niet op.
:lachhuil:

GW? wil graag met t zweepje :*)
...

ik kan me niet voorstellen dat de huidige coordinator wel fan is van de rotzooi die verder wordt uitgezonden...of hij moet idd van zweepjes houden en dan wil ik verder niet weten wat er in dat SBS gebouw allemaal gebeurt.
Plaats reactie