SG:A (4.11) Be All My Sins Remember'd

Stargate SG-1, Stargate: Atlantis & Stargate Universe

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

SG:A (4.11) Be All My Sins Remember'd

Bericht door Aaargh »

EPISODE NUMBER - 411
ORIGINAL U.S. AIR DATE - 01.04.08
WRITTEN BY - Martin Gero
DIRECTED BY - Andy Mikita


GUEST STARRING - Michael Beach (Colonel Abraham Ellis), Mitch Pileggi (Colonel Steven Caldwell), Jill Wagner (Larrin), David Nykl (Radek Zelenka)

Afbeelding
The Atlantis team goes up against an armada of Replicator ships, while working with the Wraith against their common enemy.
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: SG:A (4.11) Be All My Sins Remember'd

Bericht door Aaargh »

Goeie ep! Hele goeie ep! :cheer: Ik kon het niet laten. Tactical_Cube ,en Vis volgens mij ook, zetten altijd keurig de nieuwe episodes online. In mijn enthousiasme heb ik het dit keer gedaan. Hope no one shoots me for it...

Ehm.. sterke aflevering. Zeker met die leuke twist op het einde. Alle Weir-fans zullen in hun nopjes zijn...
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

haha nou ben ik benieuwd was nog niet van plan de ep snel te gaan zien omdat ik weet dat weir er niet in zat, maar ik zet hem nu maar alvast in de wacht dan en dan morgen effe kijken.

En ik vergeef het je deze keer voor het openen van zon topic haha, kzat er vanochtend nog over te twijfelen om em aan te maken maar het er de zin niet voor, dus goed gedaan :D:P
Gebruikersavatar
Thierry
Captain
Captain
Berichten: 2154
Lid geworden op: 18 aug 2004, 21:20
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Thierry »

Idd geen slechte aflevering, ik zou zelf denken dat die Elizabeth wel de echte is, maar nu een big bad is omdat 'r nanites zijn her-geprogrammeerd ofzo door de Replicators.

Replicator Godzilla :lachhuil:
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

Thierry schreef:Idd geen slechte aflevering, ik zou zelf denken dat die Elizabeth wel de echte is, maar nu een big bad is omdat 'r nanites zijn her-geprogrammeerd ofzo door de Replicators.
Ik dacht precies het tegenovergestelde. Wel dat het de echte doc Weir betreft maar dat ze met een afvallige groep replicators opzoek gaan naar de mogelijkheid van 'ascension'. Hopelijk is dit een goeie zin....

Eigenlijk heb ik liever dat ze 'evil doc Weir' zou worden, though... ;-)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

ik heb hem nog niet gezien
maar tori zit toch niet in deze ep
????????????????????????
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

Tactical_Cube schreef:ik heb hem nog niet gezien
maar tori zit toch niet in deze ep
????????????????????????
Wat? Geloof je me niet? :-)
Moet ik soms een screencap maken? Wat ik wel niet allemaal voor jou over heb... ;-)

Maar ehm... Tactical, vertel eens... wat heb jij met :love2: Weir :love:?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

PS: Voor het eerst captures gemaakt met VLC media viewer. Wat een goed (en gratis) pakket. Met VLC kun je direct captures maken van video. Normaal gesproken moet ik eerst allerlei settings terugschroeven van mijn videokaart voordat ik screencaps kan maken. De kwaliteit is dan ook armoedig. Met VLC hoeft dat allemaal niet en dus geen kwaliteitsverlies...

Ik zie nu wel een paar leuke mogelijkheden. Misschien eens een leuk item uitbrengen zoals alle ruimteschepen in de SG-universe en ik heb een x-aantal afleveringen in "HD-formaat" (Divx-700mb en MKV-1070mb). Misschien leuk om wat achtergrondjes mee te maken. Is dat iets voor het forum?

PS2: Hey, geinig al die smilies... Er zit zelfs een "Adria-on-fire" bij! :fire: (little joke als je de film SG-Ark of ... [and all that jazz] hebt gezien)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Was erg leuke ep :)
Jammer dat we oberoth niet meer zagen, dat was ook nog wel effe leuk geweest.

Ben benieuwd hoe dit met Weir verdergaat :D iig vet dat ze haar nog gebruiken, alleen snap ik niet echt wat de vorige aflevering nou echt betekende, want eigenlijk is het enige wat we aan die aflevering hebben gehad de manier om de replicators te tracken. En misschien het idee van een groep reppies die willen ascenden, maar dat hadden ze ook anders naar voren kunnen brengen.

Ben nu iig erg benieuwd of Weir ook nog in de volgende ep zit, aangezien ze zelf heeft gezegd dat ze maar in 4 afleveringen van dit seizoen zat. En als je Adrift en Lifline onthoud is ze dus klaar met seizoen 4 en zullen we haar in seizoen 5 pas weer zien.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Vette aflevering met coole space battle 8-) Alleen jammer dat zoveel in 42min tijd werd volgestopt zonder wat verdere verdieping. Zoals die replicator vrouw die McKay maakte en wat de ethische gevolgen daarvan zijn.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

ja dat miste ik ook erg ja
kvond het ook een karakter waar ze iets meer mee hadden moeten doen

en als je dan de vorige aflevering bekijkt hadden ze dat beter kunnen doen, vorige aflevering gewoon heel anders dat ze op de 1 of andere manier de replicator shcepen aan het begin van this mortal coil konden vinden dan hadden ze meer tijd aan de andere dingen kunnen besteden.
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

Tactical_Cube schreef:ja dat miste ik ook erg ja
kvond het ook een karakter waar ze iets meer mee hadden moeten doen
En dan die foute opmerking van Rodney: "I should never have given her speech...." :+

Mooie meid, trouwens...
Plaats reactie