Weirs plan (spoilers seizoen 4)

Stargate SG-1, Stargate: Atlantis & Stargate Universe

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Weirs plan (spoilers seizoen 4)

Bericht door Tactical_Cube »

Wat ik me net zat te bedenken

Weir zei aan het einde van aflevering 11 van dat ze niet meer over hun schouders hoefden te kijken.

Zal het dan ook allemaal bij het plan hebben gehoord dat er een kopie van Weir en de rest bij Atlantis kwam, met het middel om de replicators uit te roeien??

En dat de nep Keller met opzet verteld heeft dat de echte Weir dood was, en vervolgens een Weir die kant opsturen die dan dood gaat, zodat Weir voor de Atlantis crew echt 'dood' is zodat ze niet meer naar haar zullen zoeken?

Op deze manier roeien ze de replicators uit en denkt iedereen op Atlantis dat Weir dood is, dus dan hoeft de echte weir echt niet meer om haar rug te kijken.

Wat zal haar plan dan zijn? dan zal het wel niet zo aardig zijn, want dan had ze wel samen kunnen werken met de luitjes op atlantis of ligt dit aan mij?
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Weirs plan (spoilers seizoen 4)

Bericht door Aaargh »

Tactical_Cube schreef: Wat zal haar plan dan zijn? dan zal het wel niet zo aardig zijn, want dan had ze wel samen kunnen werken met de luitjes op atlantis of ligt dit aan mij?
Tactical, wat een leuke post. Ik meen het echt. Ik vind het harstikke leuk om te zien dat je gewoon blijft denken wat eventueel de achterliggende gedachte is. En meestal wil de echte fan (zoals jij en ik) veel meer diepgang zien maar ik ben bang dat die diepgang niet aanwezig is.

On topic: Weir komt nog 1x voor in series 4, right? Ik denk dat Weir geen evil-Weir wordt. Ze is erg geliefd en ze zal als een echte 'hero' uit de serie worden geschreven. En waarschijnlijk een open einde. Dan kunnen ze haar ten aller tijden terug halen...
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Tactical, wat een leuke post. Ik meen het echt. Ik vind het harstikke leuk om te zien dat je gewoon blijft denken wat eventueel de achterliggende gedachte is. En meestal wil de echte fan (zoals jij en ik) veel meer diepgang zien maar ik ben bang dat die diepgang niet aanwezig is.
Ik ben bang van niet idd :P maar daarom bedenk ik het zelf wel haha, ik dacht er toevallig aan vanmiddag en als dat waar zou zijn dan maakt de hele aflevering this mortal coil voor mij juist, dan is het echt onderdeel van iets geweest. Want los bekeken vind ik die aflevering niet zo sterk en eigenlijk een soort filler met alleen op het einde een handigheidje.

Maar als het dus allemaal bij een plan hoorde vind ik het helemaal goed passen en maakt het de aflevering helemaal anders.

Nou Torri heeft gezegd dat ze in 4 eps zat

Adrift
Lifeline
This Mortal Coil
en All my sins

maakt 4 dus als ze de waarheid sprak komt ze dit seizoen niet meer terug

tenzij ze dat kleine stukje all my sinns niet meetelde omdat het bij een 2 parter hoorde ofzo.
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

Tactical_Cube schreef: Ik ben bang van niet idd :P maar daarom bedenk ik het zelf wel haha, ik dacht er toevallig aan vanmiddag en als dat waar zou zijn dan maakt de hele aflevering this mortal coil voor mij juist, dan is het echt onderdeel van iets geweest. Want los bekeken vind ik die aflevering niet zo sterk en eigenlijk een soort filler met alleen op het einde een handigheidje.
Tactical_Cube schreef:tenzij ze dat kleine stukje all my sinns niet meetelde omdat het bij een 2 parter hoorde ofzo.
Ik denk (=hoop) dat ze inderdaad deze aflevering niet mee tellen. Ze sprak anderhalve zin. En ik ben het helemaal met je eens dat het nergens op slaat om de aflevering 'All My Sins' zo te eindigen zonder daar iets mee te doen. Als dat wel het geval is ga ik denk ik maar een rokje kopen want dan blijft mijn broek maar afzakken... *grin*
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

haha :P
of een riem kopen en strak trekken :P

khoop ook echt dat ze er snel wat mee doen
misschien met de finale want daar gebeurt iets heel vaag las ik

spoiler
Shepperd komt terug op atlantis en iedereen is weg en atlantis staat in eens in een woestijn (als ik me niet vergis)
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

Ja, klopt... Ik kan haast niet wachten om alles gezien te hebben...
Toch is het leuker om alle afleveringen in één keer achter elkaar te kijken dan elke week maar weer te moeten wachten...
Kep wel eens geprobeerd afleveringen op te sparen maar het lukt me gewoon niet. Ik ben gewoon té nieuwsgierig... :*)

Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar aflevering 416 "Midway" waar teal'c in mee speelt...
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

hehe
nou ik heb

4.04/05/06/07/08/09

nog staan haha die heb ik nog niet gekeken en meot nog een keertje komen.

Ik had het erg druk die tijd en ben wel mortal coil gaan zien omdat ik wist dat er daar weer beetje met een verhaal verder werd gegaan, wat dat betreft vind ik elke week wachten met atlantis erg irritant.

Want op zichzelf zijn de losse afleveringen leuk en vermakelijk, maar als je telksens een week wacht wil ik eigenlijk ook wel wat continuiteit en dan valt zon losstaande aflevering me weer tegen terwijl wanneer ik ze op dvd heb ze wel leuk vind om te kijken.
Plaats reactie