SG:A (4.16) Trio

Stargate SG-1, Stargate: Atlantis & Stargate Universe

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

SG:A (4.16) Trio

Bericht door Aaargh »

SG:A (4.16) Trio
EPISODE NUMBER - 416
ORIGINAL U.S. AIR DATE - 02.08.08
WRITTEN BY - Martin Gero
DIRECTED BY - Martin Wood
GUEST STARRING - Jewel Staite (Jennifer Keller)

Afbeelding
McKay, Carter, and Keller are trapped in an underground chamber while on an off-world mission, with no apparent means of escape.
Laatst gewijzigd door Aaargh op 12 feb 2008, 15:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: SG:A (4.16) Trio

Bericht door Aaargh »

Twas weer om te huilen... ;(

:omfg:

Ik hoop maar dat de 'season-finale' erg goed is en dan ook season 5 van het scherm afspat want ik zie het somber in voor een 6e seizoen. En wanneer ze met deze bagger komen hoeft er voor mij ook geen 6e seizoen te komen.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Idd voorspelbare en niet zo goede aflevering. Enkele leuke momenten waren: McKay die aan Sam vroeg om haar shirt omhoog te doen, zodat de kleine jongens omgekocht werden door haar boobies :lachhuil: Het gegooi van Mckay.
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

kvondet nog redelijk omdaddet wel wa achtergrond gaf aan keller die tot hiertoe nog niet veel achtergrond heeft gekrege.

Het was ook eens een verademing om te zien dat McKay niet als lafaard wordt afgestempeld en dat het sga1(hoe noemt Sheppard's team eigenlijk?) de zaak niet op miraculeuze wijze komt redden.

Maar al bij al zou ik in deze ep aaaargh gelijk moeten geven, want dit soort eps kan de sga reputatie wel wat ondermijnen
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

kheb em nog niet gezien, en staat komende tijd ook niet op mijn planning, maar ik heb het gevoel dat sinds die luitjes van sg1 (makers/schrijvers weet zo niet welke) naar sga zijn gegaan dat het een stuk achteruit is gegaan :(
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

Tactical_Cube schreef:kheb em nog niet gezien, en staat komende tijd ook niet op mijn planning, maar ik heb het gevoel dat sinds die luitjes van sg1 (makers/schrijvers weet zo niet welke) naar sga zijn gegaan dat het een stuk achteruit is gegaan :(
Planning? Heb je het zo druk, joh? Je moet ook wat vrije tijd plannen, hoor. 'De boog kan niet altijd gespannen zijn'
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

Mwah ik vond hem anders wel aardig, gaf wat meer dimensie aan Keller en ook Rodney.

Redelijk goed onderbouwd ook waarom ze zo snel mogelijk uit die kamer moesten, leuk detail van die kinderen.
Jammer was alleen, waarom moet die kamer precies vallen als ze er net uit zijn :') Maar goed dat is standaard xD
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

Paulstartrek schreef:Mwah ik vond hem anders wel aardig, gaf wat meer dimensie aan Keller en ook Rodney.

Redelijk goed onderbouwd ook waarom ze zo snel mogelijk uit die kamer moesten, leuk detail van die kinderen.
Jammer was alleen, waarom moet die kamer precies vallen als ze er net uit zijn :') Maar goed dat is standaard xD
Mmmmhhh.. dus dit zijn de afleveringen waar jij op zit te wachten?

PaulStarTrek, ik heb redelijk wat lopen struinen op dit forum en ik ben ook jouw naam vaak genoeg tegen gekomen. Je post snijden altijd hout.
Tot nu! So disappointing... ;(
Kan het zijn dat iemand in jouw omgeving misbruik maakt van je nick? Heb je misschien een klap op je hoofd gekregen of ben je op je hoofd gevallen...? Ik zoek gewoon naar een verklaring... :duh2:
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

omdat zijn mening niet strookt met de jouwe heeft hij iets voorgehad?
Dat lijkt me een nogal statisch standpunt. Misschien ben jij het wel die zijn horizon moet veruimen ipv alles wat SGA S4 is af te schieten.

On topic: Idd jammer dat die kamer valt als ze er juist uit zijn.

Derbij, ligt het aan mij of is die kamer in de verkeerde grot gevallen? Ik dacht dat de kamer waarin ze opgesloten zaten in een soort aparte zuil zat en dat ze door de rooie naar de grote grot gingen.
Ik zal wsl iets over het hoofd gezien hebben:)


@aaargh: leesbaar?:p
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

@ aargh
Ik zeg niet dat het aflevering was waar ik op zat te wachten per se. Maar het was weer een nieuwe aflevering en ik heb dan ook met plezier weer gekeken.
Ik zeg niet dat het een goede aflevering was, of dat ze meer van dit soort episodes moeten maken. Ik vond alleen dat jouw harde kritiek te hard was.
Voor een filler was ie best aardig en doordacht.


@ darkowa

De kamer viel naar beneden, lande op een richel en kantelde toen de grote grot in
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

dus toch 1 grote grot?
Was mij gedurende de aflevering een beetje ontgaan dan.
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

darkowa schreef:omdat zijn mening niet strookt met de jouwe heeft hij iets voorgehad?
Was maar een grapje, hoor... Niet te veel achter zoeken...
Dat lijkt me een nogal statisch standpunt. Misschien ben jij het wel die zijn horizon moet veruimen ipv alles wat SGA S4 is af te schieten.
Ik sta altijd open voor andere standpunten. In dit geval is het mijn frustratie dat een mooie serie als SGA door dit soort slechte afleveringen wel eens de nek kan worden omgedraaid. Opzich is het fantastisch dat er mensen kunnen genieten van zo'n aflevering maar ik vermoed dat de ratings zullen uitwijzen dat het grote publiek niet zit te wachten op dit soort matige afleveringen...

Ik ben nu eenmaal kritisch... ]:(
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

Paulstartrek schreef:@ aargh
Ik zeg niet dat het aflevering was waar ik op zat te wachten per se. Maar het was weer een nieuwe aflevering en ik heb dan ook met plezier weer gekeken. Ik zeg niet dat het een goede aflevering was, of dat ze meer van dit soort episodes moeten maken. Ik vond alleen dat jouw harde kritiek te hard was.
Ja, ik kan heel kritisch zijn. En ik weet ook wel dat jij voor je mening uit durft te komen. Niets mis mee.
Ik zal trouwens eerdaags de ratings posten. Kun je zien hoe die zijn gekelderd sinds seizoen 4.
Voor een filler was ie best aardig en doordacht.
Echt? :+
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

Met zo'n kritische manier van kijken ga je veel minder van reeksen genieten als wij:)
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

darkowa schreef:Met zo'n kritische manier van kijken ga je veel minder van reeksen genieten als wij:)
Ik heb genoten van de eerste 3 seizoenen...

De vraag is kan natuurlijk ook zijn dat jij/jullie gemakkelijk tevreden zijn... Persoonlijk lees ik liever een goed boek dan het kijken naar een matige serie... ;-)
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

ben bezig aan de oude koninkrijk trilogie, zeker een aanrader als je ook voor fantasy bent:)
natural_lurker
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 84
Lid geworden op: 18 jul 2005, 23:05
Locatie: 3rd rock from the sun

Bericht door natural_lurker »

Voor mij was een 'Redeeming fatcor' voor deze ep geweest dat wanneer ze die stalen pijp de lucht in schieten met dat apparaat zo'n irritant buitenspelend kind dat ding op (en door) zijn donder had gekregen (shish kebab).

Maar helaas.....
Plaats reactie