SG:A (4.18) The Kindred (1)

Stargate SG-1, Stargate: Atlantis & Stargate Universe

Moderator: Vis

Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

SG:A (4.18) The Kindred (1)

Bericht door Aaargh »

Afbeelding

SG:A (4.18) The Kindred, part 1
EPISODE NUMBER - 418
ORIGINAL U.S. AIR DATE - 02.22.08
WRITTEN BY - Joseph Mallozzi & Paul Mullie
DIRECTED BY - Peter Woeste


GUEST STARRING - Paul McGillion (Carson Beckett), Jewel Staite (Jennifer Keller), Mitch Pileggi (Steven Caldwell), Christopher Heyerdahl (Wraith), Connor Trinneer (Michael)

Afbeelding
As a mysterious new illness sweeps through the Pegasus Galaxy, Teyla is convinced by a vision that the father of her child is trying to communicate with her. The team is shocked when an old friend, believed to be dead, miraculously returns to them. Teyla plans an escape from Michael's captivity.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Aaargh op 21 feb 2008, 23:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: SG:A (4.18) The Kindred, part 1

Bericht door Aaargh »

Kep ff een paar namen voorzien van een linkje naar hun persoontje op IMDB.

1) Paul McGillion komt terug als de zeer geliefde doktor Carson Beckett. Ik denk dat TC deze aflevering dit keer wel gelijk gaat bekijken.

2) Connor Trinneer komt terug als knuffelwraith Michael. Ik denk dat iedereen ook weet dat Connor in Star Trek Enterprise speelt als Commander Charles 'Trip' Tucker III.

3) Een naam die niet iedereen kent maar zodra je zijn hoofd ziet weet je wie het is: Christopher Heyerdahl! Hij speelt 'een wraith' zoals hij zo vaak doet. Maar hij was ook te zien ls 'Haling' (Athosian) en 'Todd the Wraith'. En van Todd had ik hem niet herkend. :thumbs:
Oh, hij heeft ook in een aflevering van SG1 gespeeld.

4) Last but not least: Mitch Pileggi als Steven Caldwell. Een ersoonlijke favoriet van me. Ik vind de character Steven Caldwell erg goed en dit komt voor een groot gedeelte door de acteur. Ik had hem graag de baas over Atlantis willen zien maar helaas. :shake:
Oh, hij is beter bekend als "Assistant Director Walter Skinner" uit The X-Files...

Zaterdag hoop ik deze aflevering te bekijken en dan helaas moet ik weer een week wachten voor deel 2. Ik wou dat ik zo sterk was als TC en alle afleveringen kon opsparen. Er is geen serie waar ik zo naar uitkijk als SGA.
:cheer: :dance3: :cheerblauw:
Laatst gewijzigd door Aaargh op 22 feb 2008, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: SG:A (4.18) The Kindred, part 1

Bericht door Trekscaper »

Aaargh schreef:
4) Last but not least: Mitch Pileggi als Steven Caldwell. Een ersoonlijke favoriet van me. Ik vind de character Steven Caldwell erg goed en dit komt voor een groot gedeelte door de acteur. Ik had hem graag de baas over Atlantis willen zien maar helaas. :shake:
Je raadt mijn gedachten. Caldwell zou idd een betere leider zijn geweest dan Carter in seizoen 4 of Woolsey in komende seizoen 5. Wat anderen niet uitstralen straalt Caldwell wel uit: autoriteit.
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: SG:A (4.18) The Kindred, part 1

Bericht door Aaargh »

Trekscaper schreef:Je raadt mijn gedachten. Caldwell zou idd een betere leider zijn geweest dan Carter in seizoen 4 of Woolsey in komende seizoen 5. Wat anderen niet uitstralen straalt Caldwell wel uit: autoriteit.
Precies. Lekker direct en duidelijk. Wil ook wel naar anderem luisteren maar maakt vervolgens wel een eigen beslissing. Geen gewijfel. To the point...
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

deze ben ik wel van plan te zien ja haha

en ja met caldwell als commander had ik niet echt problemen mee gehad, was ook een karakter van atlantis zelf en niet weer één van sg1
in seizoen 5 komt dus
woolsey
cameron mitchell
daniel jackson
samantha carter :X :X :X
ik bedoel kom op zeg het is atlantis...

maar ben nog wel benieuwd naar deze aflevering :) maar mis nog steeds weir :P
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Ze kunnen het beter Stargate SG-1 gaan noemen zo :lachhuil:
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

Tactical_Cube schreef: in seizoen 5 komt dus
woolsey
cameron mitchell
daniel jackson
samantha carter :X :X :X
ik bedoel kom op zeg het is atlantis...
Tis een zwakte bod. Je zult het ook wel met mij eens zijn wanneer je alle epi's gezien hebt dat de kwaliteit behoorlijk is gedaald wanneer je de vergelijking maakt naar season 1,2 en 3. :huh2:

Ik wist trouwens niet dat Mitchell ook naar Atlantis komt. Ik ben ook een enorme fan (uiteraard) van SG1. Het doen ook pijn om te zien dat ze proberen door deze karakters naar Atlantis te halen dat dan de ratings omhoog gaan. Het enige wat ze bereiken is dat je een slecht gevoel krijgt van karakters (en acteurs) wanneer de schrijvers zulk slecht werk leveren. En dan verdienen ze absoluut niet.
maar ben nog wel benieuwd naar deze aflevering :) maar mis nog steeds weir :P
Dat weet ik... :Y)
Ik heb eindelijk mijn vader zo ver gekregen dat hij ook naar SGA kijkt. Hij vind Weir zo'n mooie vrouw.. ;-) En ze ziet er ook wel lekker uit. Mijn puntje van kritiek bij Dr Weir is dat ze een beetje overdreven en te vaak verontwaardigd is... Maar voor mij had ze niet uit de serie te worden geschreven. Ik vind dat Weir een betere leider was dan Carter...
Laatst gewijzigd door Aaargh op 01 mar 2008, 15:49, 1 keer totaal gewijzigd.
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

nope sorry niet akkoord.
Ik ergerde me dood aan Weir en haar drama queen attitude. Ik moet toegeven dat Carter niet de meest geslaagde leider ooit was omdat ze autoriteit mist maar Caldwell heeft daar dan weer een teveel aan waardoor hij de dingen waarschijnlijk te veel vanuit een militair standpunt zou zien.

Ik vind het niet echt spijtig dat sg-1 members meedoen zolang ze maar geen vaste rol krijgen(hiermee doel ik op de meer dan geslaagde verschijnen van Teal'c).

Ik heb ook sterk het gevoel dat de volgende twee aflveringen make or brake time worden voor dit seizoen.
Elk seizoen had namelijk wel zijn hoogtepunten maar als the kindred er niet met kop en schouders boven uitsteekt ga ik meer jou richting op gaan aargh door te zeggen dat het een ontgoochelend seizoen was.

btw: Mijn zus heeft vertelt da Jewel Staite gepromoveerd wordt van trg komende naar vast cast lid(beetje vrij vertaald hier, spreek Engels met haar:))
Dit is in mijn eigen zeker een goeie zaak, maar voor Woolsey heb ik een beetje schrik.
Goeie acteur daar niet van, maar het bureaucraatje dat omgedoopt wordt tot expeditieleider gaat volgens mij een beetje ongeloofwaardig overkomen.
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

darkowa schreef: btw: Mijn zus heeft vertelt da Jewel Staite gepromoveerd wordt van trg komende naar vast cast lid(beetje vrij vertaald hier, spreek Engels met haar:))
Jullie spreken engels? Oh oh, zo veel inkoppertjes komen in mij op. Ik moet me inhouden :X .....aah, het gaat alweer. :+

Persoonlijk vind ik Dr. Jennifer Keller een waardeloze rol. Ik snap niet hoe zo'n teer popje uberhaubt zou zijn geselecteerd voor zo'n gevaarlijke missie. Enig survival-training zou toch normaal zijn voor leden van zo'n expeditie. Deze persoon zou daar al gelijk door de mand vallen en niet geschikt worden geacht. Ik kan me niet voorstellen dat de leiding verantwoordelijk wil zijn voor zo'n typje. En dan heb ik het nog niet eens over die zeurderige toon van spreken...

Wat wel leuk is om te melden: Jewel Staite speelde ook in FireFly.
Dit is in mijn eigen zeker een goeie zaak, maar voor Woolsey heb ik een beetje schrik.
Goeie acteur daar niet van, maar het bureaucraatje dat omgedoopt wordt tot expeditieleider gaat volgens mij een beetje ongeloofwaardig overkomen.
Ik deel je zorgen. Woolsey is toch de man die het liefst met zijn staart tussen de benen weg rent bij enig gevaar. In gevaarlijke situaties mogen vrouwen eerst... Een echte held op kniekousjes...
Laatst gewijzigd door Aaargh op 23 feb 2008, 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

ik vind het gewoon zo erg jammer
seizoen 1 was echt super goed lekker een doorlopend verhaal en zelfs in de losse verhaaltjes was alles nog nieuw waardoor je wel weer nieuwe dingen tegenkwam die weer wat met het grote verhaal te maken hadden.

Daarna was seizoen 2 een stukje minder omdat het leek dat ze niet precies wisten wat ze wouden, maar de afleveringen zelf waren wel leuk.

Seizoen 3 werd wat dat betreft weet een stuk beter, en ik blijf van mening dat ze met seizoen 4 de mist in zijn gegaan, en voor mij gevoel heeft dat een groot deel te maken dat er schrijvers van sg1 naar sga zijn gegaan nadat sg1 was afgelopen en dat ze Weir er uit geschreven hebben, sommigen mogen haar dan irritant vinden, maar ze hoorde er gewoon bij. Zonder haar was het nooit zover gekomen.
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

Tactical_Cube schreef: Seizoen 3 werd wat dat betreft weet een stuk beter, en ik blijf van mening dat ze met seizoen 4 de mist in zijn gegaan, en voor mij gevoel heeft dat een groot deel te maken dat er schrijvers van sg1 naar sga zijn gegaan nadat sg1 was afgelopen
Het meest erge is dat je het allemaal ziet aankomen dat de show straks gecanceld wordt. De ratings zijn zo enorm laag. Seizoen 5 moet erg goed zijn om de kijkers weer terug te kunnen winnen.
en dat ze Weir er uit geschreven hebben, sommigen mogen haar dan irritant vinden, maar ze hoorde er gewoon bij. Zonder haar was het nooit zover gekomen
Tis gewoon erg slecht om de vaste acteurs te vervangen met acteurs uit eigenlijk een andere populaire serie. Dit werkt niet. Een slecht verhaal is niet te compenseren met populaire acteurs. Sterker nog: het brengt schade toe aan de acteurs.
Samantha Carter was briljant in SG1 maar heeft een bijrolletje in SGA. Zonde gewoon. Hier had Amanda Tapping nooit in moeten trappen...
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

nou ja ze hadden haar best in sga kunnen proppen maar met een andere rol.

In veel eps zit ze niet eens :S en dan is het gewoon net of er geen leider van atlantis is, alsof het alleen om sheppard en co draait.

Ze hadden Samantha er als ze het zo graag wouden best op een andere manier in kunnen schrijven :) en daar had ik dan ook helemaal geen problemen mee gehad. Maar idd het is nu gewoon een vast karakter vervangen met een karakter uit een andere serie om zo kijkers van sg1 over te hevelen naar atlantis.

Terwijl er ook veel fans zijn die alleen 1 van de 2 series kijken omdat ze beiden gewoon hun eigen ding hadden, en dat vervaagd zo heel erg en dat merk je dus in seizoen 4
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

T klinkt of ik seizoen 4 maar beter in de winkel kan laten liggen. :*)
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

EMH schreef:T klinkt of ik seizoen 4 maar beter in de winkel kan laten liggen. :*)
Mijn advies: Ga gewoon eerst de afleveringen bekijken en maak dan een besluit...
De prijs van een seizoen (en niet alleen Atlantis) is dusdanig duur dat ik persoonlijk eerst wil zien wat ik koop. Ik neem aan dat wanneer je zo'n seizoen koopt, dat je er vaker dan 1x naar wilt kijken...
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ons hologram bezit al zaken die zeker minder van kwaliteit zijn dan dit seizoen van Atlantis...en daarbij wil ie 't uiteindelijlk toch compleet hebben gezien het feit dat ie tv series spaart ;)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

captain crash schreef:Ons hologram bezit al zaken die zeker minder van kwaliteit zijn dan dit seizoen van Atlantis...en daarbij wil ie 't uiteindelijlk toch compleet hebben gezien het feit dat ie tv series spaart ;)
Ik begin het idee te krijgen dat The A-team zelfs al meer is dan dit seizoen van Atlantis. :)
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

EMH schreef: Ik begin het idee te krijgen dat The A-team zelfs al meer is dan dit seizoen van Atlantis. :)
Hahahaha...grappig dat je dat zegt. Is weer op tv en ik heb al paar keer een complete aflevering bekeken. Jeugd-sentiment maar nog steeds een leuke serie.

Ik zit er trouwens wel aan te denken om een jaren 80-serie te kopen: Magnum PI.
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

Ge moet de kritiek van Aaargh met een korreltje zout pakken. Voor hem kan S4 nix meer goed doen maar er zijn anderen (waaronder mezelf) die vinden dat er meer dan genoeg goeie afleveringen in S4 zitten om het toch de moeite te maken.

Het is waar dat het niet het niveau van seizoen 1 of 3 draagt maar dat zorgt er niet voor dat seizoen 4 slecht is. Gewoon iets minder goed.

Mijn advies: koop en oordeel zelf:)
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

darkowa schreef:Ge moet de kritiek van Aaargh met een korreltje zout pakken. Voor hem kan S4 nix meer goed doen maar er zijn anderen (waaronder mezelf) die vinden dat er meer dan genoeg goeie afleveringen in S4 zitten om het toch de moeite te maken.

Het is waar dat het niet het niveau van seizoen 1 of 3 draagt maar dat zorgt er niet voor dat seizoen 4 slecht is. Gewoon iets minder goed.

Mijn advies: koop en oordeel zelf:)
Kwam Aaargh niet met hetzelfde advies? :? Het is natuurlijk altijd goed om Aaargh te herhalen... :*)
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

ik heb u advies een beetje getemperd:)

Ik zei ni da ge fout waart, gwn een beetje overdreven.
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

maggek commentaar geve op de aflevering of moet da nog efkes geheim blijve?
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

darkowa schreef:mag gek commentaar geve op de aflevering of moet da nog efkes geheim blijve?
Gek mag uiteraard commentaar geven :+ Er zijn geen geheimen op dit forum. En het forum is bedoeld voor commentaar dus 'go right ahead'.... :)

Kep de epi net binnen. En gelijk in HD! :dance4: Zoooo mooi! Nu hopen dat we weer eens een goeie epi krijgen voorgeschoteld...
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

kbedoelde da er wsl spoilers in mijn commentaar zitte en naar ik begrepen heb wille sommige beide kindreds in 1 keer bekijke.

dus *SPOILERS*:

-voor de fans: er wordt nog eens aan exploration gedaan maar er wordt ook gevochten, zowel in space als op de grond. Voor al wat wils dus.
Ook is het leuk om te zien hoe eigenlijk elk lid van de expeditie(van Major Lauren tot Dr. Keller) in deze aflevering aanbod komen.

Voor de rest: zeer goeie ep met toch een paar bedenkingen:

-optreden van Beckett had iets langer gemogen maar ik veronderstel da da in deel twee wel zal goe gemaakt worde
-mss een beetje chaotisch gebracht, waardoor de sfeer er soms een beetje uitgaat.
-het feit da ze beckett vinde wordt als cliffhanger gebruikt terwijl het volgens mij toch beter geregeld had kunnen worden.

Al bij al is het een van de beste eps van het seizoen maar het haalde mijn verwachtingen maar net.
Ik hoop dat deel twee mij helemaal weg blaast.
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

Aflevering bekeken. Mijn opinie: leuke epi en benieuwd hoe het afloopt.

* SPOILERS - BEWARE *
Een aflevering waarbij ze allerlei oude zaken van de plank halen: Het Hoffan-virus, Michael, Toth, Carson Beckett. Ze gaan eindelijk verder met het verhaal uit '407 Missing'. Wat is er gebeurd met de Athosians?
Ik krijg het gevoel dat het een soort 'Augment case' betreft zoals in Star Trek Enterprise "The Augments". Het lijkt er op dat Michael heeft lopen experimenteren met de verdwenen Athosians. Een soort hybride wraith-human mix. Ze zijn moeilijk te doden en Michael vertelt dat ze de wraith moeten vervangen als de 'dominate species' in de Pegasus-galaxy. Maar deel 2 zal moeten uitwijzen of ik het bij het rechte eind heb...
Afbeelding
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

ruik ik een nieuwe slechterik?
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

darkowa schreef:ruik ik een nieuwe slechterik?
Well, it's either that or you need a shower... :Y)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Heb em ook gekeken :)
Ik vond het erg leuk dat er continuiteit in zat, vooral dat virus uit "Poisining the Well" vond ik erg leuk :)
De aflevering vond ik wel oke :) had er iets meer van verwacht, maar misschien dat deel II dat goed gaat maken.

Ben wel benieuwd wat voor excuus ze voor Beckett gaan gebruiken dat die terug is.

Wie ruiken jullie als nieuwe slechterik dan als ik vragen mag?
Misschien dat ik het over het hoofd gezien heb ofzo :P

Wat dat betreft kan seizoen 5 nog wel beter gaan worden :) maar toch is het voor mij al een stuk minder vanwege de goede opzet met Weir, die ze nu dus drastisch gaan veranderen omdat ze de verhaallijn wel gaan uitspelen. Maar wie weet ga ik seizoen 5 toch nog kijken als het een beter verhaal wordt.

Ik ga in ieder geval dit seizoen uitkijken :)
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

Tactical_Cube schreef: Wie ruiken jullie als nieuwe slechterik dan als ik vragen mag?
Misschien dat ik het over het hoofd gezien heb ofzo :P
Darkowa doelt op de vergelijking die ik maakte richting The Augments van Star Trek Enterprise... Persoonlijk denk ik niet dat dit de nieuwe vijand zal worden. We zijn toch gewend om wat indrukwekkender vijanden te hebben in Stargate... :Y)
Gebruikersavatar
Aaargh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 401
Lid geworden op: 29 sep 2006, 17:05
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Aaargh »

Tactical_Cube schreef:Wat dat betreft kan seizoen 5 nog wel beter gaan worden maar toch is het voor mij al een stuk minder vanwege de goede opzet met Weir, die ze nu dus drastisch gaan veranderen omdat ze de verhaallijn wel gaan uitspelen. Maar wie weet ga ik seizoen 5 toch nog kijken als het een beter verhaal wordt.
Weet je waar ik ook wat meer van verwacht had? The Travelers. "Half friend, half foe". Ik had wel meer over ze willen weten en zo... En een wat hechter samenwerkingsverband of zo. Misschien is Seizoen 5...
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

Aaargh schreef:
Tactical_Cube schreef: Wie ruiken jullie als nieuwe slechterik dan als ik vragen mag?
Misschien dat ik het over het hoofd gezien heb ofzo :P
Darkowa doelt op de vergelijking die ik maakte richting The Augments van Star Trek Enterprise... Persoonlijk denk ik niet dat dit de nieuwe vijand zal worden. We zijn toch gewend om wat indrukwekkender vijanden te hebben in Stargate... :Y)
Ni per sé. Als de nieuwe wraith niet meer moeten "eten" en sneller en sterker zijn zie ik er toch een machtigere vijand in dan de wraith nu zijn. Wel spijtig da ze er weer menselijk uitzien, ik vond het zo leuk aan de wraith da ze er echt als monsters uitzagen.

Ook is het leuk da ze micheal(trip) een nieuwe rol aanbieden want ik heb het altijd al een leuke acteur gevonden.
Plaats reactie