SG:A (5.02) The Seed

Stargate SG-1, Stargate: Atlantis & Stargate Universe

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

SG:A (5.02) The Seed

Bericht door Tactical_Cube »

Weet niet wat ik er precies van zeggen moet, voor men gevoel was het wel anders dan normaal, het feit dat het een stand alone was ergerde me niet zo erg. Vond de sfeer wel goed en Woolsey als leider valt me helemaal nog niet tegen.

Is dit nu hoe wraith schepen gemaakt worden? Of was het een gelijksoortig proces en was dit iets heel anders. Vanavond al weer de nieuwe aflevering, weer een stand alone aflevering en dit keer over Ronon dus daar heb ik niet zoveel zin in eigenlijk, maar ik ga hem wel effe bekijken want hoorde dat Woolsey ook weer wat ontwikkeling kreeg.
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Re: SG:A (5.02) The Seed

Bericht door Paulstartrek »

Dit wordt Woolsey's tweede grote aflevering, dus ja dan verwacht ik idd wat ontwikkeling.

Ben benieuwd :D

5x02 was iig wel leuk om te zien
Spoiler (weergeven)
Vooral het feit dat woolsey opmerkt aan eht eind dat hij diverse regels heeft moeten overtreden om de basis te redden.
 
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Re: SG:A (5.02) The Seed

Bericht door darkowa »

ik ben er ook nog ni helemaal uit wa ik moet denke en om eerlijk te zijn lijkt die ronan stand alone me ook niet bijster intressant. Hopelijk beginnen ze niet weer over zijn overleden vrouw want dan ga ik de delete knop snel gevonde hebbe vrees ik.

Mah goed we geven het een kans.

Woolsey valt me ook niet echt tegen maar het eigelek bekijk ik het van een andere kant. Hij is niet goed. Is minder slecht dan ik verwacht had maar hij is en blijft niet goed. De leiders in atlantis gaan er keer op keer achteruit en ik hoop dan ook dat woolsey het net als carter geen twee seizoenen volhoud.
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Re: SG:A (5.02) The Seed

Bericht door darkowa »

Spoiler (weergeven)
Vondet een hele vette aflevering, opent een paar nieuwe deuren alleen het self sacrifice van die kerel op het einde was een beetje melig, maar alles bijeen was het een goeie aflevering:)
 
Plaats reactie