SGU (1.06) Water

Stargate SG-1, Stargate: Atlantis & Stargate Universe

Moderator: Vis

Plaats reactie
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

SGU (1.06) Water

Bericht door EMH »

Stargate Universe

Afbeelding

Stargate Universe - 1x06 - Water (30-10-2009)
To replenish their supplies the crew attempts to harvest water from an ice planet.





Spannende aflevering weer. Het schip verliest op mysterieuze wijze water uit de voorraadtanks. Young en Scott gaan naar de ijsplaneet om ijs op te halen om de watervoorraad op het schip weer aan te vullen terwijl Johansen tijdelijk het commando krijgt op het schip die hier duidelijk weinig ervaring mee heeft en te maken krijgt met de wezentjes die Scott tegenkwam op de woestijnplaneet. Tegelijkertijd gaat het ook mis op de planeet waar Scott vast komt te zitten.


En dit is de aflevering waar die Star Wars grap in zit. :*)
Gebruikersavatar
Capt.Jay
Ensign
Ensign
Berichten: 162
Lid geworden op: 12 mar 2009, 20:31
Locatie: Langedijk

Re: SGU (1.06) Water

Bericht door Capt.Jay »

Vond het geen slechte aflevering. maar had bij de vorige wel het idee dat ze langer duurde.(weet niet of dat aan mij ligt)
Gebruikersavatar
IG88
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 108
Lid geworden op: 11 feb 2009, 23:34
Locatie: Rotterdam

Re: SGU (1.06) Water

Bericht door IG88 »

hmm dat had ik ook.
En de volgende epi gaat dan over eten.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: SGU (1.06) Water

Bericht door Vis »

Om nom nom!

En ja, ik had het ook. Maar tot nu toe bevalt het me een heel stuk meer dan ik had durven hopen. Meer actie zal ongetwijfeld nog komen zodra ze wat meer verhaallijnen hebben opgebouwd. Ze blijven in ieder geval netjes bij de in-nood-verhalen i.p.v. een superplaneet te vinden met alles dat ze nodig hebben en daarmee klaar. Al moeten ze niet gaan beginnen met elke week naar een planeet gaan, niks vinden, niks vinden, toch vinden!
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: SGU (1.06) Water

Bericht door Raynor's Revenge »

als ze dat nog een keer flikken gaat t inderdaad vervelend worden :yes: verder ben ik inmiddels ook bij, en erg te spreken iover deze serie. lijkt erop dat ze proberen goed te doen wat in atlantis (en voyager) fout ging :)
Gebruikersavatar
IG88
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 108
Lid geworden op: 11 feb 2009, 23:34
Locatie: Rotterdam

Re: SGU (1.06) Water

Bericht door IG88 »

Vis schreef:Om nom nom!

En ja, ik had het ook. Maar tot nu toe bevalt het me een heel stuk meer dan ik had durven hopen. Meer actie zal ongetwijfeld nog komen zodra ze wat meer verhaallijnen hebben opgebouwd. Ze blijven in ieder geval netjes bij de in-nood-verhalen i.p.v. een superplaneet te vinden met alles dat ze nodig hebben en daarmee klaar. Al moeten ze niet gaan beginnen met elke week naar een planeet gaan, niks vinden, niks vinden, toch vinden!
Sluit me hier volledig bij aan, hoop idd dat ze het voedsel tekort op een andere manier oplossen en dat het niet zo sinpel is als bij star trek ongelimiteerd uit de muur.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: SGU (1.06) Water

Bericht door EMH »

Ik hoop ook dat het idd geen "planet of the week " episodes gaan worden allemaal.

Maar evengoed, tenminste weer een sci-fi serie waarbij ik uitkijk naar de volgende ep. :honger:
Plaats reactie