SGU (1.07) Earth

Stargate SG-1, Stargate: Atlantis & Stargate Universe

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Capt.Jay
Ensign
Ensign
Berichten: 162
Lid geworden op: 12 mar 2009, 20:31
Locatie: Langedijk

SGU (1.07) Earth

Bericht door Capt.Jay »

Stargate Universe

Afbeelding

Stargate Universe - 1x07 - Earth (06-11-2009)
Young, Eli, and Chloe use the Ancient communication device to contact Earth. Telford takes over command of the Destiny during the switch, while Williams and O'Neill inform the trio about a potentially dangerous plan that could bring them all back to Earth




Zo.. Na deze aflevering gezien te hebben moet ik zeggen dat dit toch 1 van de beste tot nu toe is.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: SGU (1x07) Earth

Bericht door Trekscaper »

Capt.Jay schreef:
Zo.. Na deze aflevering gezien te hebben moet ik zeggen dat dit toch 1 van de beste tot nu toe is.
Klopt. Weer die Rush die wellicht een verborgen agenda heeft/had. Dat maakt hem een interessant karakter. Chloe daarentegen vind ik maar niks. Wat zielig doen dat haar ex-vriendje een relatie heeft met haar beste vriendin, terwijl zij op de Destiny met die ene elke aflevering sex heeft.

Eli, geweldig personage waar de humor van stargate sg1 en atlantis in leeft. Ook in deze aflevering liet hij dit zien.

En eindelijk de Destiny die ook wat vuurkracht liet zien. Hopenlijk binnenkort het eerste gevecht.
Gebruikersavatar
Capt.Jay
Ensign
Ensign
Berichten: 162
Lid geworden op: 12 mar 2009, 20:31
Locatie: Langedijk

Re: SGU (1x07) Earth

Bericht door Capt.Jay »

En wat dacht je van de plannen van telford en O'neill zijn wel beetje appart.

ze houden geen rekening met het schip.. geen rekening met Rush.. ook al heeft hij miss wel zijn eigen plannen hij is wel degene die toch gelijk heeft elke keer over het schip en wat het wel en niet kan. En ik denk dat Eli hem ook wel groot zal steunen later.

En jammer dat ze op aarde al genoeg hebben van de destiny aangezien het toch een grote kans is om iets over de ancients te leren kennen.

Telford heeft me wel verrast moet ik zeggen in deze aflevering. en Young ook.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: SGU (1x07) Earth

Bericht door EMH »

Het falen van die communication stones was ook erg grappig. Lag Telford daar ineens naakt in bed :*)
Gebruikersavatar
Capt.Jay
Ensign
Ensign
Berichten: 162
Lid geworden op: 12 mar 2009, 20:31
Locatie: Langedijk

Re: SGU (1x07) Earth

Bericht door Capt.Jay »

haha jah een van de beste momentjes :p daar lig je dan...
met de vrouw van Kolonel Young te neuken! zomaar!.
valt dat nou onder vreemdgaan of niet :PXD
Gebruikersavatar
IG88
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 108
Lid geworden op: 11 feb 2009, 23:34
Locatie: Rotterdam

Re: SGU (1x07) Earth

Bericht door IG88 »

Ja ja das een goede vraag en wat nou als ze zwanger raakt :lachhuil:
En wat heeft Telfort aan het einde bij haar te zoeken O-)

De vuur kracht vond ik er nog wat slapjes uitzien maar goed het schip gebruikt ook nog niet haar volledige kracht.

het was idd toch de beste epi tot nu dan nmm.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: SGU (1x07) Earth

Bericht door EMH »

Toch vind ik die stenen maar vage dingen. Je wisselt dus kennelijk fysiek van locatie met een ander persoon. Alhoewel de moeder van Eli, zag niet Eli maar die andere gast terwijl wij als kijker wel Eli zagen.
Alleen de kleding verwisselt niet mee.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: SGU (1x07) Earth

Bericht door Raynor's Revenge »

nee, je wisselt alleen van 'ziel', niet physiek. ze laten ons alleen zien wie er op t moment in welk lichaam zit omdat wij anders 'te dom zijn om het nog te kunnen volgen' ;)

tenzij ze daadwerkelijk de werking van de stenen hebben veranderd t.o.v. SG-1, maar dat betwijfel ik :)
Gebruikersavatar
Capt.Jay
Ensign
Ensign
Berichten: 162
Lid geworden op: 12 mar 2009, 20:31
Locatie: Langedijk

Re: SGU (1x07) Earth

Bericht door Capt.Jay »

na vorige aflevering had ik zoiets van.. die viel me ietsje tegen(niet geheel) maar deze aflevering is meteen weer lekker:D

idd telford bij de vrouw van Young.....miss wilt ie wel een vluggertje.. of heeft hij een plan om young toch over te halen om zn commando neer te gooien.

Maar 1 ding blijft vreemd.

Op aarde denken ze dat het beste voor die mensen is om ze meteen terug te sturen.
terwijl er bewezen wordt dat ze toch wel volledig achter young en Rush staan.
dat vond ik ook wel mooi momentje. toch van Young is onze commando en niemand anders.

En Rush die toch weer effe zijn momentje heeft op het einde
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Re: SGU (1.07) Earth

Bericht door Paulstartrek »

Wat ze op aarde het liefst willen is een volledig team van experts op dat schip hebben. colonel young was O'Neill's eerste keus voor een dergelijke expeditie, maar deze had het afgewezen. Omdat hij er nu echter toch zit vinden ze dat wel goed.
alleen de rest hadden ze graag vervangen gezien. Want een eli gaat nog wel, maar die senator dochter voegt niets wetenschappelijks toe.

btw die Telford denk volgens mij ook, zij ligt in bed met mijn lichaam als ze denkt dat het young is. Nou, waarom dan niet even doen alsof ik young bent :P
Plaats reactie