Stargate: Atlantis

Stargate SG-1, Stargate: Atlantis & Stargate Universe

Moderator: Vis

Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Oh vandaar...op dat punt was ik ook nog lyrisch over de serie ;)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

:lachhuil: dan zullen we zien wat er met mij gebeurt in de toekomst

wat ik wel weet is dat ik dr weir leuker vind dan Jack O'Neill, iets aan die gast irriteert me soms gewoon.
Samantha Carter is natuurlijk weer top (wat ik tot nu toe heb gezien :P)
Daniel vind ik ook nog beetje irritant maar dat wordt vast wel minder :)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Tactical_Cube schreef:sg1
1.1/2/4/5/6/ gezien
Dus je hebt 5 van de 194 afleveringen gezien :roll:
Tactical_Cube schreef:Ik heb seizoen 2 ook al binnen dus daar begin ik aan zodra ik klaar ben met seizoen 1 maar ik blijf nog steeds bij mijn mening, sg1 is leuk daar ben ik het mee eens maar ik vind stargate atlantis nog steeds leuker, dat uitgangspunt vind ik tot op dit moment leuker dan dat van sg1 weg van huis alles onbekend :)
Scheelt zeker dat alle planeten die SG-1 bezoekt niet weg van huis zijn en allemaal bekend.
T_C schreef:en daarbij komt ook nog dat ik de wraith een beter ras vind dan de goa'uld.
Waarom? Je kent heel SG-1 niet, dus hoe kun je die vergelijken?
T_C schreef:Qua humor moet ik zeggen dat sg1 van wat ik tot nu toe gezien heb meer heeft dan sga maar de verhalen van sga vind ik op dit moment beter, maar dat kan natuurlijk komen omdat seizoen 1 sg1 uit 97 komt en sga uit 2004
Als je SG-1 zou kennen had je gezien dat het gewoon herhaalde SG-1 verhalen zijn. En 1997 of 2004 maakt geen bal uit. Als er nou 20 jaar tussen zou zitten kon ik er nog bij.
T_C schreef:farscape heb ik nog nooit gezien, mijn vader zij dat dat nix aan was toen ik een keer een box wou kopen
wie weet ga ik dat ook ooit nog eens bekijken
Zo vader zo zoon...
T_C schreef:wat ik wel weet is dat ik dr weir leuker vind dan Jack O'Neill, iets aan die gast irriteert me soms gewoon.
Sigh.
CC schreef:Nee dat wil en durf ik wel tegen te spreken en zelfs ooit als ik goede zin en tijd heb met voorbeelden te onderstrepen.
... :')
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Het feit dat Richard Dean Anderson irriteert hoor ik meer als reden dat mensen niet naar Sg-1 kijken.

Ik zelf vind m wel goed doen in de serie, en die sarcastische opmerkingen van O'Neill kan ik wel waarderen.
Laatst gewijzigd door EMH op 17 mei 2006, 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

EMH schreef:Het feit dat Richard Dean Anderson irriteert hoor ik meer als reden dat mensen niet naar Sg-1 kijken.
Dat zullen dan net zulke verheven personen zijn als T_C ;)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Vis schreef:
EMH schreef:Het feit dat Richard Dean Anderson irriteert hoor ik meer als reden dat mensen niet naar Sg-1 kijken.
Dat zullen dan net zulke verheven personen zijn als T_C ;)
Dat een bepaalde acteur je niet aanstaat kan natuurlijk altijd, maar dat zegt uiteraard verder niets over de serie.
Laatst gewijzigd door EMH op 17 mei 2006, 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

EMH schreef:
Vis schreef:
EMH schreef:Het feit dat Richard Dean Anderson irriteert hoor ik meer als reden dat mensen niet naar Sg-1 kijken.
Dat zullen dan net zulke verheven personen zijn als T_C ;)
Dat een bepaalde acteur je niet aanstaat kan natuurlijk altijd.
Behalve als het RDA is ;)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Vis schreef:
EMH schreef:Het feit dat Richard Dean Anderson irriteert hoor ik meer als reden dat mensen niet naar Sg-1 kijken.
Dat zullen dan net zulke verheven personen zijn als T_C ;)
RDA was voor mij in eerste instantie ook de reden om niet echt met de serie weg te lopen...maar dat kwam niet door hoe hij zijn rol neerzette maar meer door dat ik iedere keer aan zijn andere grote rol moest denken als ik 'm zag...en dat was niet goed voor de feestvreugde aangaande sg1 op dat punt in de tijd...en sg1 jatte natuurlijk al z'n verhaaltjes van Star Trek...
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

@ Vis, jij hebt geen idee hoe mijn vader is ;)

ik heb ook meer afleveringen gezien van sg1 dan die 5 die ik gister heb bekeken

en dat ik de wraith leuker vind is mijn mening tot nu toe, en ik heb zoals ik zei al meer sg1 gezien dan die 5 eps, de wraith zijn gewoon cooler.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Tactical_Cube schreef:@ Vis, jij hebt geen idee hoe mijn vader is ;)

Mijn pa vind alles wat sci-fi is kut. Maar ik vind het juist wel leuk.

Ofwel luister niet naar je pa.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

doe ik meestal ook niet ;):P

maar farscape sprak me ook al helemaal niet aan, dus op zon moment wil ik nog wel eens na wijze raad van mijn ouders luisteren.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

farscape doet precies wat voyager niet gedaan heeft...spreekt het je daarom niet aan?
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

om eerlijk te zijn heb ik geen idee waar farscape over gaat ;)
maar kheb wel eens kort stukjes ervan gezien en het trekt me gewoon niet zo, sg1 vond ik altijd op zich wel leuk maar niet de moeite waard om te volgen dit heb ik zelfs niet eens met farscape
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

"een stukje zien" is niet genoeg om iets te kunnen beoordelen. Farscape gaat over een mens die in een volledig ander deel van de melkweg uitkomt en niet naar huis kan...ofwel...eindelijk eens geen grote aardse heldendaden...enz
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Ik baal dat Farscape nog steeds niet eens fatsoenlijk op DVD uitgebracht is hier. :-(
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

http://www.dvdpacific.com

en dan farscape

starburst edities zijn geniaal qua extra's en prijs, komen vermoedelijk niet naar de Europese markt

als je een regiovrije dvdspeler hebt gewoon aanschaffen die handel, met de huide dollarkoers zeer voordelig (ongeveer e40 per seizoen das inbegrepen verzendkosten)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Hoeveel Atlantis heb je dan al gezien? Het weg van huis principe weten ze nog minder lang vast te houden dan Voyager en dat zegt veel...
Het verschil is wel dat de atlantis crew wist dat ze niet terugkonden en Voyager wist dit van tevoren niet, dus de atlantis crew had zich er al op kunnen voorbereiden waardoor het aclymatiseren minder tijd kost :P (om even inteligent te klinken)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Kijk verder naar Atlantis zou ik zeggen...ze hebben qua conceptvernaggelen niets geleerd van voyager (hoewel ik mij goed kan voorstellen dat de producenten van stargate geen minuut voyager gezien hebben)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Tactical_Cube schreef:Het verschil is wel dat de atlantis crew wist dat ze niet terugkonden en Voyager wist dit van tevoren niet, dus de atlantis crew had zich er al op kunnen voorbereiden waardoor het aclymatiseren minder tijd kost :P (om even inteligent te klinken)
Spel het dan ook goed :')
T_C schreef:en dat ik de wraith leuker vind is mijn mening tot nu toe, en ik heb zoals ik zei al meer sg1 gezien dan die 5 eps, de wraith zijn gewoon cooler.
De Wraith blijven slappe aftreksels van de Goa'uld, of je ze nou leuker vindt of niet :P
CC schreef:Kijk verder naar Atlantis zou ik zeggen...ze hebben qua conceptvernaggelen niets geleerd van voyager
Nouja, het was niet de bedoeling om de hele serie te wijden aan een manier om terug te komen naar de aarde, dus dat ze weer contact krijgen was niet vreemd.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Volgens mij was het in eerste instantie wel de bedoeling om het langer te laten duren dan een seizoen...
Gebruikersavatar
Twilight_Link
Commander
Commander
Berichten: 1385
Lid geworden op: 05 jun 2005, 01:04

Bericht door Twilight_Link »

Dat zullen we denk ik nooit te weten komen, maar van mij mocht het inderdaad wel wat langer duuren voordat ze contact zouden krijgen met de aarde. Maar goed een ''Zed.P.M.'', om McKay maar even na te spreken :P, is ook niet makkelijk te vinden, helemaal geen Z.P.M. die nog geheel op volle kracht is. Dat ze in een kleine tijd, net iets meer dan een seconde dacht ik, een bericht anar de aarde konden sturen vond ik opzich wel een leuk idee, maar daarna zou er wel een groter gat in tussen mogen zitten voordat ze pas echt weer contact kregen met de aarde. En dan komt er in The Siege een kleine groep militairen van de aarde om te helpen tegen de Wraith. Had denk ik leuker geweest, en beter, als ze het met het 'orginele' Atlantis Expeditie team deden. Ze zouden misschien de grond in gemept worden maar daar kan ik mee leven. En dan komt de Deadalus, zusterschip van de Prometheus. Ik had liever Thor of een andere Asgard gezien met een Asgard schip. :*D
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Ik had ook liever niet gezien dat ze nieuwe manschappen konden ontvangen. Berichten versturen was leuk geweest, daar had 't nog lang bij moeten blijven.

De Asgard zijn nog bezig met herbouwen na de Replicator War.
Gebruikersavatar
Twilight_Link
Commander
Commander
Berichten: 1385
Lid geworden op: 05 jun 2005, 01:04

Bericht door Twilight_Link »

Dat weet ik, maar in Atlantis seizoen 1 is tijdens SG-1 seizoen 8, en zijn ze er nog mee bezig. De replicators werden in seizoen 8 namelijk uitgeroeit... dacht ik. Maar ff snel door kijken dan als ik me vergis. :P
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Weet ook niet precies hoe lang ze daarmee bezig zijn. Maar ze waren er slecht aan toe na de oorlog in ieder geval, en herbouwen zal niet heel snel gaan als een groot deel van de Asgard gedood zijn.

Ze zijn al wel bezig de aarde te helpen, bijvoorbeeld de geavanceerde schilden en wapens op de Prometheus. Maar een vloot om de Wraith mee uit te schakelen lijkt me nog ver weg, zeker gezien de Ori dreiging, die zal ook voor de Asgard gelden... :X
Gebruikersavatar
Twilight_Link
Commander
Commander
Berichten: 1385
Lid geworden op: 05 jun 2005, 01:04

Bericht door Twilight_Link »

Zolang Thor (:pray:) maar blijft leven van de Asgard vind ik het best. Vraag me ook af wat ze met die voorouder van de Asgard gaat gebeuren die ze vonden in, ik geloof seizoen 7.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Ik hoop dat TC ooit eens probeert wat opener te staan voor prachtseries, dat is misschien moeilijk als je dat niet gewend bent. Maar je mist wel veel als je echt nooit naar een serie gaat kijken die door velen als subliem wordt gezien...
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

ik kijk sg1 nu tog :P

ben bijna klaar met seizoen 1 :)
dit weekend effe sga seizoen 1 kopen
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Tactical_Cube schreef:ik kijk sg1 nu tog :P

ben bijna klaar met seizoen 1 :)
dit weekend effe sga seizoen 1 kopen
Koop gelijk die SG-1 boxen ook dan. ;)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

kheb seizoen 1 t/m 7 al :P
dus die hoef ik niet te kopen, seizoen 8 koop ik wel effe met stargate atlantis als seizoen 8, 30 of 20 euro is :P
Gebruikersavatar
Twilight_Link
Commander
Commander
Berichten: 1385
Lid geworden op: 05 jun 2005, 01:04

Bericht door Twilight_Link »

:stupid:
Dat hoort in het SG-1 topic.
Plaats reactie